ویزای مسافرتی روسیه

برترین رستوران های روسیه

برترین رستوران های روسیه

با گزینه های شگفت انگیز برترین رستوران های روسیه، برای هر عاشق غذا گزینه مناسب در این کشور وجود دارد. با مجموعه ‌ای از گزینه‌ های غذایی شگفت ‌انگیز موجود در روسیه، رستوران ‌های مختلف زیادی وجود دارد که می توان در آنها از غذای خوب لذت برد. جاهایی وجود دارد که فضای آن مانند یک مهمانی بی پایان است و در عین حال سرگرم کننده استمکان های خانوادگی که می توان غذا خورد و از فضای شیک لذت برد. همچنین، مکان ‌های آرام‌ تری برای غذا خوردن وجود دارد که افرادی که دوست دارند در سکوت از غذای خود لذت ببرند، می ‌توانند بروند و خوراکی به یاد ماندنی میل کنند. گردشگرانی که به روسیه سفر می کنند می توانند مطمئن باشند که قادر به یافتن غذای مورد علاقه خود در برترین رستوران های این کشور خواهند بود.

انتخاب برترین رستوران های روسیه با مجموعه ای از رستوران های موجود در روسیه، انتخاب سختی است. از رستوران های چندگانه و فست فود گرفته تا رستوران های بین المللی، غذاهای زیادی در روسیه وجود دارد، اما در اینجا متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت فهرستی از برترین رستوران های روسیه تهیه کرده اند که متقاضیان می توانند برای تعطیلات خود در روسیه انتخاب کنند. بازدید از تمامی رستوران های روسیه شاید امکان پذیر نباشد و و هزینه بالایی برای بودجه توریست های خارجی این کشور داشته باشد. اما افراد می توانند با توجه به سلیقه و علاقه خود، برای چشیدن غذاهای لذیذ روسیه، یکی یا دو مورد را خود انتخاب کنند. به هر حال، آشنایی با برترین رستوران های روسیه که غذاها و منوهای متفاوتی به میهمانان خود ارائه می دهند، بسیار الزامی می باشد.

شرایط توریسم و برترین رستوران های روسیه

گردشگری یکی از شاخه های رو به رشد اقتصاد روسیه است. بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری، روسیه یکی از مکان های پیشرو در جهان در زمینه گردشگری بین المللی را به خود اختصاص داده است. میراث فرهنگی غنی و تنوع طبیعی روسیه را در جایگاه برجسته ای در جهان در میان کشورهای دارای پتانسیل رشد گردشگری قرار داده است. بیش از دوجین سایت میراث جهانی یونسکو در این کشور وجود دارد. مناطق و اقوام مختلف سنت های بسیار متنوعی دارند. به طور کلی، یکی از مهمترین دلایل رشد و افزایش رستوران های برتر یک کشور، شرایط توریسم و گردشگران آن کشور می باشند. از سال 2000، گردشگری در روسیه با سرعت شگفت انگیزی توسعه یافته است و این موضوع موجب رشد برترین رستوران های روسیه نیز شده است. با این حال، علیرغم جذابیت آن، بزرگترین کشور روی زمین تا حدودی یک مقصد مخفی باقی مانده است.

توزیع گردشگران در شهرهای مختلف روسیه به صورت زیر است:

توزیع گردشگران در شهرهای مختلف روسیه

از زمانی که روسیه 500 سال پیش به یک ملت تبدیل شد، فرهنگ و غذاهای بی نظیر آن همیشه از همسایگان خود متمایز بوده است. شهرهای روسیه نیز سنگرهای بزرگ فرهنگ و سنت های غذایی این کشور هستند. آثار دوران تزار، معماری فوق العاده و هنر پیچیده، بخشی حذف نشدنی از منظر شهری و همچنین هویت شخصی مردم محلی روسیه را تشکیل می دهد. تأثیر امپراتوری در سن پترزبورگ بیشتر مشهود است، جایی که اشکال هنر کلاسیک، مانند باله، بخشی از فرهنگ عامه پسند است و کانال ‌ها هنوز از انتها تا انتها با کاخ ‌های با شکوه پوشیده شده ‌اند. در بین جاذبه های توریستی و گردشگری بی نظیر در شهرهای مختلف روسیه، برترین رستوران های روسیه آماده پذیرش و ارائه بهترین و خوشمزه ترین غذاها به میهمانان و توریست های بین المللی می باشند.

دریافت ویزای توریستی روسیه

درباره برترین رستوران های روسیه

رستوران های مختلفی در لیست برترین رستوران های روسیه قرار می گیرند که در شهرهای مختلف این کشور وسیع بخصوص مسکو و سن پترزبورگ واقع شده اند. این رستوران ها در تمامی ماه های سال آماده ارائه و سرو بهترین غذاها از انواع مختلف به میهمانان خود از سراسر دنیا می باشند. اما یکی از سوالات اصلی گردشگرانی که به شهرهای مختلف روسیه سفر می کنند این است که برترین رستوران های روسیه کدام رستوران ها می باشند و چه غذاهایی به بهترین شکل ممکن در این رستوران ها سرو می شوند.

در جدول زیر به برترین رستوران های روسیه در شهرهای مختلف این کشور اشاره شده است:

رتبه بندینام رستوراننوع رستورانمتوسط قیمت غذا به دلار
1Turandotغذاهای آسیایی$70
2White Rabbitغذاهای غربی$144
3Restaurant Cafe Pushkinغذاهای کافی شاپ$61
4Zumaغذاهای غربی$29
5Rassolnikغذاهای غربی$39
6РЕСТОРАН SIXTYغذاهای غربی$78
7Khlopok Chaihonaغذاهای ژاپنی$25
8Sky Loungeغذاهای غربی$39
9Bison Steakhouseغذاهای غربی و استیک$40
10Bely Zhuravlغذاهای آسیایی$26

همانطور که در بخش های قبلی ذکر شد، مسکو یکی از مهمترین شهرهایی می باشد که برترین رستوران های روسیه در آن قرار دارد و گردشگران زیادی به این رستوران ها مراجعه می کنند. صحنه آشپزی مسکو، مانند سایر نقاط شهر، در چند سال اخیر با انرژی قابل ستایش خود را نشان داده است. مسکو پایتختی پر از تضادها و با شهرتی که ذاتاً به دهه ‌های حکومت کمونیستی آن مرتبط است، بدون شک یکی از جالب ‌ترین مقاصد آشپزی در روسیه می باشد. از مکان‌های مجلل و منحط گرفته تا رستوران ‌های الهام‌ گرفته از سبک شوروی، مسکو همه چیز لازم را برای شگفت ‌زده کردن و مجذوب کردن گردشگران و آماده امتحان کردن غذاهای جدید هستند را دارد.

غذاهای محبوب در روسیه

مردم اغلب از تنوع و طعم غذاهای روسی که تحت تأثیر ارتباط این کشور با اروپا، آسیا و خاورمیانه بوده است شگفت زده می شوند. غذاهای روسی بازتابی از ویژگی های جغرافیایی این کشور عظیم، اعتقادات مسیحی و آداب و رسوم جالب آن است. غذاهای روسی از لحاظ تاریخی برای دهقانان بسیار فصلی و مقرون به صرفه بوده است، پر از محصولات تازه در تابستان و پاییز و کالاهای قابل نگهداری در زمستان و اوایل بهار. اگرچه غذاهای قدیمی روسی هنوز هم محبوب هستند، اما در طول دوره طولانی گسترش جغرافیایی، غذاهای آن شامل غذاهای مردم قفقاز، کوه های اورال، اروپای شرقی و سایر مناطق همسایه شد. امروزه غذاهای روسی شامل غذاهای زیادی می شود که در بسیاری از کشورهای همسایه و بخش های سابق امپراتوری روسیه سنتی تلقی می شوند.

محبوب ترین غذاهای روسیه

غذاهای محبوب در روسیه عبارتند از:

  • بورش
  • پلمنی (کوفته)
  • بلینی (کرپ)
  • شیشلیک
  • سولیانکا
  • شچی
  • وارنیکی
  • سالاد روسی
  • کاشا (فرنی)

پیدا کردن بهترین هتل های روسیه

آشنایی با برترین رستوران ها، هتل ها و شرایط اخذ ویزای توریستی هر کشور قبل از سفر به کشورهای خارجی مورد نظر الزامی بوده و هموطنان محترم می توانند با بهره مندی از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نه تنها اطلاعات کامل در این زمینه کسب کنند، بلکه انجام تمامی امور حقوقی خود را به عهده مشاورین ما بسپارند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *