ویزای توریستی

برترین رستوران های رومانی

برترین رستوران های رومانی

آشپزی در برترین رستوران های رومانی در نتیجه تماس با چندین سنت مختلف بسیار تکامل یافته است. در نتیجه، ممکن است غذاهای متنوعی را در اینجا یافت که همگی طعم متمایز خود را حفظ می کنند. علاوه بر غذاهای عثمانی، سایر سبک های آشپزی همسایه مانند آلمانی، بلغاری، صربی و مجارستانی نیز تأثیر زیادی در آشپزی در رومانی داشته اند. سوپ معروف رومانیایی ciorba طیف گسترده ای از سوپ ها با طعم ترش مشخص را در بر می گیرد. همه این سوپ ها به طور سنتی با آب لیمو، آب کلم ترش، سرکه یا بورس (سبوس گندم تخمیر شده) ترش می شوند. آنها اغلب حاوی گوشت و سبزیجات، پای گوساله یا ماهی هستند و یک غذای خوشمزه را تشکیل می دهند. تجربه طبیعت زیبای رومانی و آشنایی با تاریخ و سنت های پیچیده آن اشتهای خوبی ایجاد می کند. پس از تغذیه روح، نوبت به ضیافتی برای بدن می رسد.

از مجموع بیش از 270 رستوران رومانیایی شناخته شده در سطح بین المللی، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این راهنما به برترین رستوران های رومانی در شهرهای مختلف این کشور اشاره می کنند و اطلاعات کاملی در این زمینه به هموطنان محترم ارائه می دهند.

برترین رستوران های رومانی در بخارست

بخارست، پایتخت رومانی، شهری بسیار خوشمزه است. یکی از چیزهایی که به نظر می رسد مردم پس از بازدید از بخارست به خوبی به خاطر می آورند، رستوران های شگفت انگیز آن است. بخشی از دلیل این است که خاطرات غذایی اغلب نسبت به سایر انواع برداشت ها احساس انگیزتر می کنند. اما همچنین به این دلیل است که برخی از بهترین رستوران های رومانی در واقع در بخارست هستند. بله، مناظر زیبای این کشور، شهرهای قرون وسطایی و قلعه های تاریخی نیز فراموش نشدنی هستند، اما غذاهای سنتی رومانیایی بیش از هر جاذبه دیگری در حافظه گردشگران باقی خواهند ماند. رستوران ها و کافه های بخارست در 2 دهه اخیر چند برابر شده است. غذاهای سنتی رومانیایی با غذاهای جهانی آمیخته شده اند و منوهای خلاقانه با قیمت های مقرون به صرفه را به وجود آورده اند. بخارست یک صحنه غذایی در حال ظهور دارد.

5 تا 6 سال پیش بیشتر رستوران ‌های سنتی رومانیایی صرفاً بر روی غذاهای محلی یا سنتی تمرکز می ‌کردند و رستوران ‌های مد روز چیز جدیدی برای شهر هستند. اکنون، رستوران ‌های شگفت ‌انگیز بخارست طیف گسترده ‌ای از پیشنهادات را دارند که معمولاً از غذاهای تازه و فصلی و همچنین بسیاری از غذاهای بین ‌المللی که در اطراف سرو می ‌شوند، بهره می ‌برند. از ایتالیایی گرفته تا غذاهای دریایی گرفته تا غذاهای محلی با پیچ و تاب های مدرن، بخارست گزینه های بسیار خوبی دارد که هر کسی را راضی می کند. برای آگاهی از هزینه زندگی در رومانی به لینک فوق مراجعه کنید.

راهنمای دریافت ویزای توریستی رومانی

در جدول زیر به برترین رستوران های رومانی در بخارست براساس رتبه بندی اشاره شده است:

رتبه بندینام رستوران
1Zexe
2Beca’s Kitchen
3Caru’ cu Bere
4Fragment
5KAIAMO
6Casa Soare
7Noeme
8SARA Restaurant
9Mace By Joseph Hadad
10Blue Margarita

محبوب ترین رستوران های کلوژ رومانی

رستوران های کلوژ گزینه های بسیار متنوعی برای ارائه دارند. در اینجا می توان همه چیز را از غذاهای سنتی رومانیایی گرفته تا غذاخوری های خوب، مکان های گیاهی باورنکردنی و همبرگرهای خوشمزه پیدا کرد. در کلوژ در رومانی مکان‌ های بسیار خوبی برای صرف غذا وجود دارد. این شامل رستوران هایی است که غذاهای سنتی رومانیایی سرو می کنند. کلوژ فرهنگ کافه داری پر جنب و جوشی در سرتاسر مناطق مرکزی دارد که بیشتر آنها دارای صندلی در داخل یا خارج هستند. منطقه مربع مرکزی مشرف به کلیسای جامع کاتولیک رومی، منطقه ای شلوغ برای غذا است. همچنین، جاده های فرعی به سمت کلیسای فرانسیسکن مکانی سرگرم کننده برای عصرانه است. پیدا کردن یک مکان خوب برای غذا خوردن در کلوژ- اصلا سخت نیست. در شرایطی که گردشگران بودجه کمی دارند یا پولی کافی برای خرج کردن دارند، همیشه جایی برای امتحان کردن وجود دارد.

بهترین رستوران های کلوج رومانی

از پخت و پز سنتی رومانیایی گرفته تا غذاهای عجیب و غریب آسیایی، می توان در رستوران های برتر کلوژ غذاهای بی نظیر سفارش داد و میل کرد. کلوژ به عنوان شهری پویا و خلاق، هرگز دست از شگفتی نمی کشد. تازگی و تنوع دو واژه ای است که رشد این شهر را در سال های اخیر مشخص می کند. برای کسانی که به غذاهای خوب علاقه دارند، بهترین رستوران های کلوژ مطمئناً اشتهای آنها را برای غذاهای بی سابقه و تجربه های به یاد ماندنی باز می کند. رستوران های کلوژ در جلب رضایت مهمانان خود، صرف نظر از ترجیحات آنها، دریغ نمی کنند.

برخی از برترین رستوران های کلوژ عبارتند از:

  • Restaurant Pastel
  • VIA Restaurant
  • Roata
  • Tokyo Japanese Restaurant
  • Tortelli Pasta Bar
  • DOT District of Toast
  • Makeba
  • O’Peter’s Irish Pub & Grill

براشوو و برترین غذاخوری های رومانی در این شهر

چه گردشگران و میهمانان هوس غذای ایتالیایی، یک استیک آبدار یا یک بشقاب غذای دریایی خوب دارند، براشوو رستوران های شگفت انگیزی دارد که آنها را شگفت زده می کند. شهر قدیمی براشوو قلب تاریخی، معماری و آشپزی رومانی محسوب می شود. اینجا جایی است که می توان از بهترین غذاها، قهوه و مناظر لذت برد و شامل کلیسای سیاه مشهور جهانی، استحکامات دفاعی قدیمی و موارد دیگر است. براشوو در مکانی شگفت انگیز، احاطه شده توسط کوه ها و دارای مناظر خیره کننده، مطمئنا یکی از زیباترین شهرهای رومانی است. فضای آرام، هوای تازه کوهستانی، دیوارها و برج‌ های شگفت ‌انگیز ارگ قدیمی، خیابان ‌های مخفی دوست ‌داشتنی و میدان ‌های جذاب، براشوو را به مقصدی برای دیدن در رومانی تبدیل کرده است. اما اگر یک چیز وجود دارد که نمی توان از دست داد، آن غذای عالی محلی است.

در براشوو، می توان غذاهای سنتی لذیذ و غذاهای بین المللی لذیذ را میل کرد. نوشیدنی ها و غذاها در براشوو  قیمت مناسبی دارند و سرویس دهی و خدمات به طور کلی در رستوران ها و کافه ها در سطح عالی در آن وجود دارد.

شرایط رزرو هتل های برتر رومانی

در نمودار زیر به برترین رستوران های براشوو و رتبه کلی آنها اشاره شده است:

برترین رستوران های براشوو و رتبه کلی آنها

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمات هموطنان محترم هستند تا در تمامی مراحل مهاجرت و یا سفر به کشورهای خارجی خدمات عالی ارائه دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *