ویزای توریستی

برترین رستوران های سوئد

رشد برترین رستوران های سوئد از اقتصاد سالم و جمعیت به سرعت در حال رشد سرچشمه می گیرد. رستوران های جدید، از جمله بسیاری از گزینه های قابل دسترسی که منوهای مقرون به صرفه ارائه می دهند، با نرخ بی سابقه ای در سوئد شروع به فعالیت کرده اند و این یک زمان هیجان انگیز برای غذاخوران و یک زمان چالش برانگیز برای رستوران دارانی است که سعی می کنند به آن ادامه دهند. این رستوران جدید بخش ‌های زیادی را در شهرهای سوئد پر می ‌کنند و در همه چیز مانند نان‌ های باکیفیت گرفته تا سوسیس‌ های دست ‌ساز، نوشیدنی های پرتقالی و دست ‌ساز، پخت و پز از مزرعه تا میز تخصص دارند. در این نوشتار بهترین گزینه هایی که در لیست برترین رستوران های سوئد قرار می گیرند توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی شده اند.

در حدود یک دهه اخیر، غذاهای سوئدی دستخوش دگرگونی اساسی شده است، به طوری که سرآشپزهای جوان در رستوران ‌های محبوب از مواد فصلی که محلی، ارگانیک و پایدار در کنار سالن ‌های غذا و کافه ‌هایی که غذاهای سنتی و شیرینی ‌ها سرو می‌ کنند، استفاده می‌ کنند. سرآشپزهای جوان سوئدی از کار در خارج از کشور باز می‌ گردند تا رستوران ‌های خود را باز کنند و تجربیات خود را از دیگر نقاط اروپا و آمریکا به ارمغان بیاورند. با افزایش تعداد برترین رستوران ‌های سوئد، بازدید مجدد از این رستوران های بی نظیر و شناخت مکان‌ های جدیدتری که تبدیل به مقاصد محبوب گردشگران شده ‌اند، بسیار ارزشمند می باشد. از تراس ‌های فضای باز در نوآورانه ‌ترین رستوران ‌ها گرفته تا رستوران های روستایی، سوئد مملو از م کان‌ های غذایی عالی است که از مواد طبیعی، محلی و فصلی حمایت می ‌کنند.

آشنایی با فرهنگ غذایی سوئد

امروزه غذاهای سوئدی در برترین رستوران های سوئد بر روی محصولات سالم و محلی متمرکز است، در حالی که روش ‌های آماده‌ سازی خاصی را می‌ توان به دوران وایکینگ‌ ها ردیابی کرد. به عنوان یک کشور اسکاندیناوی با چهار فصل متمایز، فرهنگ غذایی سوئد بر اساس آب و هوای آن شکل گرفته است. فصل بدون یخبندان، بین ماه های مه و آگوست، از نظر تاریخی به سمت تولید آنچه می تواند در ماه های زمستان ذخیره شود، طراحی شده است. با این حال، مناطق جنوبی به دلیل دماهای ملایم تر، از دوبرابر فصلی برخوردار هستند. فرهنگ غذایی سوئد بر روی محصولات محلی متمرکز است، اما بسیاری از غذاهای کلاسیک ریشه بین المللی دارند. این به این دلیل است که سوئدی‌ ها همیشه ذهنیت کاوش و امتحان طعم‌ ها و غذاهای جدید و ترکیب آنها با مواد محلی را داشته ‌اند و تجربه‌ جدید غذایی را به وجود می ‌آورند.

الزامات دریافت ویزای توریستی سوئد

در حالی که سوئد، مانند سایر کشورهای اسکاندیناوی، به غذاهای ماهی معروف است، طعم ها، دستور العمل ها و غذاهای مختلفی برای امتحان کردن در برترین رستوران های سوئد وجود دارد. جدا از تفاوت ‌های منطقه‌ای، غذاهای سنتی سوئدی به شدت به محصولات لبنی، سبزیجات ریشه‌ دار، غذاهای دریایی، انواع مختلف گوشت، انواع توت ‌ها و تخم‌ مرغ متکی است و همچنین امروزه تقریباً در هر رستوران برتر سوئد ماکارونی و برنج یافت می شود.

آشنایی با فرهنگ غذایی سوئد

برخی از غذاهای محبوب در برترین رستوران های سوئد که متشکل از مواد غذایی ذکر شده هستند عبارتند از:

  • Korv stroganoff
  • Knäckebröd
  • Smörgåstårta
  • Chives and sour cream
  • Flygande Jakob
  • Toast Skagen
  • Saffransbullar and cinnamon buns
  • Jansson’s temptation
  • Raggmunk and lingonberries
  • Gravlax with dill potatoes
  • Pickled herring

برترین رستوران های سوئد در محبوب ترین شهرهای آن

برترین رستوران های سوئد در محبوب ترین شهرهای آن در دسترس همه هست. در لیست محبوب ترین شهرهای سوئد، استکهلم، گوتنبرگ و مالمو در صدر جدول قرار دارند. پایتخت سوئد مدت‌ ها پناهگاهی برای کسانی بوده  که اشتهای کنجکاو دارند و تنوع روزافزون شهر همه چیز را کمی جذاب ‌تر کرده است. استکهلم ممکن است بیشترین رستوران های میشلن را در سوئد داشته باشد، اما بقیه در رستوران ‌های شهرهای کوچک، دهکده ‌های کوهستانی و شهرهای بزرگ ‌تر مانند گوتنبرگ و مالمو ثابت می ‌کنند که آنها نیز می ‌دانند چگونه غذاهای درجه یک جهانی سرو کنند. علاوه بر این، گوتنبرگ به بسیاری از چیزها شهرت دارد.  دومین شهر بزرگ سوئد، خانه ولوو است و اتفاقاً بزرگترین بندر تمام کشورهای شمال اروپا را در خود جای داده است. با این حال، یک منظره غذایی باورنکردنی از رستوران ها، کافه ها نیز در گوتنبرگ وجود دارد.

انتخاب بهترین هتل های سوئد

شایان ذکر است که مالمو یک مقصد غذایی دست کم گرفته شده است. نقطه داغ آشپزی مالمو مملو از رستوران‌ های برنده جایزه و الهام ‌بخش است که مردم محلی دوست دارند از آنها بازدید کنند و درباره آنها صحبت کنند. از غرفه‌های ساده ماهی گرفته تا رستوران ‌های ستاره‌ دار میشلن، رستوران های مالمو در لیست برترین رستوران های سوئد قرار می گیرند. پایتخت اسکانیا همه چیز از سنت های مهمان نوازی جالب گرفته تا نبرد برای بهترین فلافل سوئد را دارد. در برترین رستوران های این شهر ترکیبات محلی و تأثیرات جدید به روش ‌های غیر منتظره ‌ای ترکیب می ‌شوند، اما کباب کلاسیک یا پای سیب سنتی به ندرت از منوهای رستوران های این شهر خارج می شوند. به طور کلی، رقابت زیاد رستوران ها قیمت ها را در سوئد پایین می آورد.

در نمودار زیر به متوسط قیمت غذا در شهرهای محبوب سوئد اشاره شده است:

متوسط قیمت غذا در شهرهای محبوب سوئد

معرفی برترین رستوران های سوئد

در شهرهای مختلف سوئد، رستوران های مختلفی وجود دارد که در لیست برترین رستوران های سوئد قرار می گیرند.

در جدول زیر به طور دقیق به این رستوران ها اشاره شده است:

برترین رستوران های استکهلمبرترین رستوران های گوتنبرگبرترین رستوران های مالمو
FrantzenLa Cucina ItalianaRestaurang Que
STHLM TAPAS VasastanProjectVollmers
Stockholms GastabudIndian MasalaVastergatan
DalaNissePanos Panos TavernRestaurang Genuin
MaestroPasha GrillKin Long Restaurant
Oaxen Krog & SlipCyrano SodravagenKockeriet
Punk RoyaleRestaurang Vi VietLemongrass

با توجه به رستوران ها، هتل های بی نظیر و جاذبه های گردشگری عالی در سوئد، این کشور نه تنها برای اقامت، بله برای سفر های کوتاه مدت و سپری کردن تعطیلات به همراه خانواده، گزینه عالی به شمار می رود. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده همراهی متقاضیانی می باشند که قصد دارند با دریافت ویزای توریستی به سوئد سفر کنند و یا اقدام به اخذ مجوز اقامت بلند مدت این کشور کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *