ویزای مسافرتی فرانسه

برترین رستوران های فرانسه

برترین رستوران های فرانسه

لیست برترین رستوران های فرانسه مملو از رستوران ‌های فوق‌ العاده است، از رستوران های کلاسیک بزرگ گرفته تا رستوران های کوچک که شاید فقط یک منو از غذاهای خانگی سرو می‌ کند. فرانسه که بسیاری آن را پایتخت آشپزی جهان می دانند، وقتی صحبت از غذاخوری های لذیذ به میان می آید، در سطح بین المللی می درخشد. از غذاهای دریایی درجه یک در امتداد سواحل چشمگیر گرفته تا کافه ها و رستوران ‌های بی ‌نظیر، بهترین مکان‌ ها برای صرف یک وعده غذایی در خارج از کشور در فرانسه در دسترس تمامی مسافران و گردشگران می باشند. در فرانسه، هر منطقه دارای ویژگی های خاص خود است و سس های خامه ای نرماندی، غذاهای سنتی اردک و غاز در جنوب غربی، choucroute (کلم ترش) در شرق، coq au vin (مرغ در سس شراب قرمز) در بورگوندی و غذاهای دریایی فوق العاده در اطراف ساحل معروف هستند.

صرف غذا در فرانسه در خارج از خانه ارزش بسیار خوبی برای پول دارد و در برترین رستوران های  این کشور به سختی می توان یک غذای بد تهیه کرد. آشپزی منطقه ای فرانسوی این روزها مد است و بسیاری از محبوب ترین رستوران های پاریس در غذاهای استان ها تخصص دارند. گیاهخواری هنوز در فرانسه رشد نکرده است و افراد گیاهخوار ممکن است انتخاب های خود را محدود ببینند. با این حال، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار لیستی از برترین رستوران های فرانسه تهیه کرده اند تا هموطنان عزیز قبل از سفر به این کشور آشنایی کامل با رستوران های برتر در فرانسه داشته باشند و غذاهای بی نظیر در این کشور میل کنند.

بررسی برترین غذاهای فرانسوی

غذاهای فرانسوی در سراسر جهان به خاطر ظرافت و طعم خود شناخته شده اند. غذاهای فرانسوی متکی به ترکیبات ساده ای از طعم های غنی و طبیعی است که با هم ترکیب می شوند تا غذاهای فراموش نشدنی و مشهور بین المللی را ایجاد کنند. در واقع، غذاهای فرانسوی آنقدر در سراسر جهان مورد توجه است که در سال 2010 یونسکو آن را به فهرست میراث فرهنگی ناملموس خود اضافه کرد. هنگام رفتن به فرانسه، امتحان کردن غذاهای فرانسوی الزامی است. با توجه به حجم وسیع غذاهای فرانسوی، یافتن بهترین غذاها می تواند زمان بر باشد. فرانسه به خاطر تولید برخی از بهترین غذاهایی که جهان تا به حال چشیده است مشهور است. در واقع، در فرانسه، آشپزی یک ورزش حرفه ای است و این به تنهایی باید به عنوان یک شاخص کافی باشد تا به گردشگران بگوید فرانسه چقدر برای غذای خود ارزش قائل است.

غذای فرانسوی به خاطر غذاهای خوبش، با غذاهای فانتزی، و غذاهایی مانند فوی گراس، گوش ماهی و پای قورباغه در سراسر جهان مشهور است. چیزی که غذاهای فرانسوی را خاص می کند، طیف وسیعی از غذاهای محلی و منطقه ای عالی است که از شمال به جنوب، از غرب تا شرق بسیار متفاوت است.

به طور کلی، چند عنصر در قلب غذاهای فرانسوی نهفته است:

  • تکنیک
  • مواد اولیه فصلی تازه
  • توجه به جزئیات تجربه کلی غذاخوری

غذاهای فرانسوی قرن ها استاندارد بالایی را تعیین کرده است. جدا از تکنیک های آشپزی و آداب غذاخوری، غذاهای فرانسوی با تکیه بر مواد اولیه و روش های ساده و باکیفیت می درخشد تا به طور مداوم یک وعده غذایی رضایت بخش ایجاد کند که افراد را از درون و بیرون تغذیه کند.

ویزای توریستی فرانسه در حوزه شنگن

Comice در فهرست برترین رستوران های فرانسه

بخش عمده ای از غذاهای معروف پاریس از نظر مالی برای بسیاری دور از دسترس است. با این حال، Comice ستاره‌ دار میشلن، به سرپرستی سرآشپزهای کانادایی، لذتی است که هزینه های مناسبی برای میهمانان به همراه دارد. ظاهر رستوران Comice ظریف اما آرام، با چیدمان های خیره کننده تر از یک گل فروشی مشهور محلی می باشد و همچنین آشپزی این رستوران به سبک فرانسوی و Gedalof فوق العاده می باشد. رستوران جدید با ناهار خوری با شکوه است و ما متقاعد شده ایم که به سرعت ستاره میشلن را به دست خواهد آورد. تجربه معمولی از غذاخوری های پاریسی ممکن است برای خارجی ها ترسناک باشد. تیم Comice در ارائه کمال لذیذ در فرانسه مهارت دارد، اما با انعطاف پذیری و درک فرهنگی که از سال ها کار در کشورهای مختلف به دست می آید.

Comice در فهرست برترین رستوران های فرانسه

کارپاچیوی ماهی و مرغ بریان از غذاهای برجسته رستوران Comice می باشند. همچنین توصیه می شود در رستوران Comice مرغ سوخاری تند با پولنتا، قارچ ‌های وحشی و سالاد گیاهان وحشی، توت‌ فرنگی، بالزامیک و فلفل سیاه امتحان کرد. افرادی که قصد دارند در Comice غذا بخورند، باید توجه داشته باشند که میانگین قیمت غذا در این رستوران تقریبا حدود 85€ (یورو) می باشد. میانگین قیمت بر اساس پیش غذا و خوراکی یا دسر، بدون احتساب نوشیدنی، محاسبه شده است.

در جدول زیر به رتبه بندی رستوران Comice اشاره شده است:

مواردرتبه بندی
مواد غذایی و منو4.6 از 5.0
خدمات و سرویس به میهمانان4.7 از 5.0
ارزش5.0 از 5.0
محل4.0 از 5.0

برترین رستوران های فرانسه و Prunier

رستوران Prunier که در سال 1872 توسط آلبرت پرونیر تأسیس شد، در نزدیکی طاق پیروزی همیشه مظهر شیک بودن پاریس و علاقه شدید شهر به غذاهای دریایی با بهترین کیفیت، از جمله خاویاری است که Prunier تولید آن را در مزارع منطقه آکیتن در سال 1921 آغاز کرد. غذاهای دریایی و مخصوصا صدف از غذاهای خاص رستوران Prunier هستند. علاوه بر صدف در میان محصولات بسیار تازه در رستوران Prunier می ‌توان خاویار و بشقاب غذای دریایی را امتحان کرد. منوی رستوران Prunier شامل میگو Carabineros با سیب ‌زمینی شیرین، آووکادو، شاه خرچنگ و چغندر با سس مایونز، ماهی مرکب، خرچنگ دوسر با گوجه فرنگی شیرین، کاهو و مارچوبه، خرچنگ ماهی خاویاری و لنگوس با خاویار می شود. برای دسر، رستوران Prunier گزینه های Petits را ارائه می دهد که طعم وانیل، قهوه و شکلات را دارد.

اقامت در هتلی بی نظیر در فرانسه

انواع مختلف غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند عبارتند از:

  • غذاهای فرانسوی
  • غذاهای دریایی
  • غذاهای اروپای

ظاهر بیرونی رستوران Prunier مثل همیشه دیدنی است و دکوراسیون داخلی آرت دکو عالی است. منبت کاری های مرمر، پنجره های شیشه ای رنگارنگ، آهن کاری ها، راه پله های باشکوه و پیشخوان هایی که می توان در آنها یک غذای شیرین و همچنین یک وعده غذایی خورد، بسیار جذاب می باشند.

متوسط قیمت وعده های مختلف در رستوران Prunier به صورت زیر است:

متوسط قیمت وعده های مختلف در رستوران Prunier

Paul Bocuse یکی دیگر از برترین رستوران های فرانسه

Paul Bocuse یک سرآشپز مشهور فرانسوی بود که پیشگام رویکرد آشپزی جدید خود بود که به غذاهای سبک و تازه علاقه داشت. این قهرمان غذاهای لذیذ فرانسوی تقریباً 50 سال خود را وقف هنرهای آشپزی کرد و امپراطوری را با الهام از غذاهای ساده، سخاوتمندانه و محلی ساخت. اگرچه او در سال 2018 در سن 91 سالگی درگذشت، اما میراث او در رستوران Paul Bocuse که دارای دو ستاره میشلن است، باقی می ماند. این رستوران حدود 15 دقیقه خارج از لیون در شهر کوچکی که بوکوز در آن متولد و بزرگ شده است، واقع شده است. برخی از غذاهای خاص عبارتند از ترافل سیاه و سوپ مرغ، گراتن دم خرچنگ، و فریکاسه مرغ برسه. این رستوران فرانسوی شیک و کاملاً امروزی، به‌ خاطر معروف ‌ترین سرآشپز فرانسه، پل بوکوز، نامگذاری شده است.

Paul Bocuse اجرای غذاهای کلاسیک فرانسوی را از طریق دریچه تکنیک های آشپزی فوق مدرن دوباره تجسم می کند، سبک جدیدی از خدمات معمولی و در عین حال پیچیده را به ارمغان می آورد و طراحی داخلی معماری خیره کننده ای را ارائه می دهد. رستوران Paul Bocuse با فهرست نوشیدنی های فرانسوی عالی، یک تجربه ناهار خوری منحصر به فرد و هیجان انگیز است. در حالی که غذا خوردن در اینجا مطمئناً ارزان نخواهد بود، برای یک تجربه غذاخوری فرانسوی نمادین ارزش آن را دارد و میهمانان این رستوران حتما باید قبل از مراجعه به آن، از قبل میز مورد نظر خود را رزرو کنند. جهت کسب اطلاعات تکمیلی از شرایط سفر به فرانسه و دریافت ویزای توریستی کوتاه مدت این کشور متقاضیان می توانند با کارشناسان و متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *