ویزای توریستی

برترین هتل های آرژانتین

برترین هتل های آرژانتین

در لیست برترین هتل های آرژانتین هتل های بی نظیری قرار می گیرند که در سطح بین المللی شناخته شده اند و علاقه مندان فراوانی دارد. آشنایی با برترین هتل های آرژانتین برای مسافرانی که از سراسر دنیا به این کشور سفر می کنند امری ضروری می باشد. با توجه به تعداد گردشگرانی که هر ساله در آرژانتین در حال افزایش هستند، کیفیت و سطح ارائه خدمات برترین هتل های آرژانتین نیز همواره در حال افزایش بوده است. آرژانتین دارای چند هتل مجلل واقعا دیدنی است که با بهترین ها در سراسر جهان رقابت می کنند. علیرغم افزایش منظم نرخ و مشکلات تورم در چند سال گذشته، برترین هتل های آرژانتین همچنان در سطح بین المللی قابل احترام می باشند. سطح خدمات در آرژانتین در مجموع بالاتر از سایر مقاصد آمریکای لاتین است و تقریبا تمام مسافران از خدماتی که به آنها در آرژانتین ارائه می شود، راضی هستند.

طیف وسیعی از مکان ‌هایی که گردشگران می توانند در این کشور انتخاب کنند نیز گسترده است، از هتل ‌های سطح ‌بالا و لوکس گرفته تا هتل ‌های تجاری شیک. به طور کلی، صنعت مسکن در آرژانتین بسیار بیشتر از آنچه که دچار مشکل می شود، برتری می یابد. رقابتی ترین مناطق بوئنوس آیرس، مندوسا و منطقه باریلوچه پاتاگونیا هستند، اما برخی از مناطق بسیار عالی و استراحتگاه های مجلل در برخی از مکان های باور نکردنی در آرژانتین وجود دارد که کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند در ادامه آنها را مورد بررسی قرار دهند. علاوه بر این، در این نوشتار اشاره ای به توریسم در آرژانتین خواهد شد تا گردشگرانی که قصد دارند به این کشور سفر کنند، اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشند.

آشنایی با توریسم و برترین هتل های آرژانتین

جغرافیای متنوع آرژانتین یکی از جاذبه های اصلی این کشور می باشد و همه چیز از بیابان های خشن گرفته تا جنگل های مرطوب و سواحل طولانی اقیانوس را در بر می گیرد. میراث فرهنگی، هنری و معماری آرژانتین که از شمال نیمه گرمسیری تا مناطق نیمه قطبی پاتاگونیا زیبا در جنوب امتداد دارد، به همان اندازه متنوع است و از تأثیرات سراسر جهان متکی است. بوئنوس آیرس با مکان ‌های شگفت ‌انگیز خود، از جمله محله ‌های هنری رنگارنگ مانند La Boca، Recoleta قدیمی و مناطق مد روز مانند پالرمو، گاهی اوقات بیشتر شبیه اروپا است تا آمریکای لاتین. این پایتخت پر جنب و جوش بهترین مکان برای شروع گشت و گذار است (همچنین بهترین مکان برای یادگیری تانگو، نمادین ترین رقص آرژانتینی است).

در نمودار زیر به توزیع بازدیدکنندگان آرژانتین براساس کشور مبدا پرداخته شده است:

توزیع بازدیدکنندگان آرژانتین براساس کشور مبدا

در نیمه اول سال 2022، 2.5 میلیون گردشگر از کشورهای دیگر وارد آرژانتین شدند و این کشور در صنعت توریسم درآمدی بالغ بر 1.3 میلیارد دلار کسب کرد. در مورد کشور مبدأ بازدیدکنندگان، برزیل همچنان بازار پیشرو است که 22% را به خود اختصاص داده است، در حالی که اروگوئه با ارقام بالاتر از ارقام قبل از همه گیری کرونا، دومین کشوری است که باعث بهبودی صنعت توریسم آرژانتین شده است. شگفتی بزرگ درآمد از ایالات متحده است که در رتبه سوم قرار دارد و 10% را به خود اختصاص داده است. سایر کشورهایی که دارای بیشترین بازدیدکنندگان در آرژانتین هستند، کشورهای همسایه مانند شیلی و پاراگوئه هستند.

در لیست زیر به برترین هتل های آرژانتین که بازدیدکنندگان کشورهای خارجی در آن ساکن می شوند اشاره شده است:

  • هتل Awasi Iguazu
  • هتل Eolo
  • هتل Faena
  • هتل Arakur

در ادامه برترین هتل های آرژانتین به طور دقیقتر بررسی خواهند شد.

آشنایی با هتل Awasi Iguazu آرژانتین

Awasi Iguazu یک گزینه جدید و لوکس در داخل و اطراف آبشار Iguazu در سمت مرز آرژانتین است. این یک گزینه جدید که در لیست برترین هتل های آرژانتین قرار می گیرد، بسیار با کلاس است و با توجه به جزئیات، غذا، بازار را تا حدودی تکان داده است. با توجه به کیفیت غذاها، نوشیدنی ها، اتاق ها و امکانات هتل Awasi Iguazu و با در نظر گرفتن این که این هتل ممکن است برای اکثر افراد گران باشد، اما باز هم نظرات افرادی که در هتل اقامت داشته اند بسیار مثبت می باشد و موجب محبوبیت بیشتر هتل Awasi Iguazu آرژانتین می شود. هر یک از 14 ویلا لوکس به‌عنوان یک سازه مستقل ساخته شده ‌اند که روی پایه ‌ها قرار گرفته‌ اند و به وسعت جنگل خود نگاه می‌ کنند.

این هتل درست در لبه Puerto Iguazu، در همان منطقه Loi Suites واقع شده است و سمت آبشار آرژانتین (تقریبا 30 دقیقه دورتر) و از طریق سمت برزیل که از طریق گذرگاه مرزی حدود یک ساعت فاصله دارد و در میان جنگل های بارانی بکر، تجربه ای از آرامش است. به هر ویلا یک راهنمای خصوصی و 4WD اختصاص داده شده است که به مهمانان این امکان را می ‌دهد تا با سرعت خود به گشت و گذار بپردازند و در زمان خود از جایی که می‌ خواهند بازدید کنند. شایان ذکر است که اقامت در هتل Awasi Iguazu آرژانتین در دو نوع اتاق ویلایی و اتاق های مستر ویلایی امکان پذیر میباشد

در جدول زیر به هزینه های اقامت در هتل Awasi Iguazu آرژانتین (به ازای هر نفر) اشاره شده است:

نوع اتاق2 شب اقامت3 شب اقامت4 شب اقامت5 شب اقامت
ویلایی$2430 (دلار)$3290 (دلار)$4310 (دلار)$5225 (دلار)
مستر ویلایی$2070 (دلار)$2805 (دلار)$3675 (دلار)$4510 (دلار)

هتل Eolo از برترین هتل های آرژانتین

هتل Eolo از برترین هتل های آرژانتین

پاتاگونیا علاوه بر این که یکی از بهترین نقاط برای کار در آرژانتین به شمار می رود، همچنین از بهترین نقاط برای سپری کردن اوقات فراغت در این کشور نیز می باشد. هتل Eolo در پاتاگونیا، یکی از گروه‌ های منتخب از برترین هتل‌ های آرژانتین است که عضویت گروه Relais و Chateau را دریافت کرده است و با توجه به امکانات این هتل، می توان دلیل این امر را کشف کرد. هتل Eolo در خارج از El Calafate قرار دارد و در کنار چشم ‌انداز وسیع پاتاگونیایی قرار دارد که به دلیل طراحی هوشمندانه اتاق ‌ها، به معنای واقعی کلمه در هتل جریان دارد. همه اتاق ها در اطراف یک حیاط مرکزی قرار گرفته اند و راحت و ساکت هستند و چشم اندازهای فوق العاده ای دارند.

یکی دیگر از ویژگی های عالی هتل Eolo در طراحی آن است که با استفاده از الیاف طبیعی و رنگ های خاموش، این امکان را به ستاره واقعی نمایش داده است که دشت های علفزار اطراف باشد. پاتاگونیا یک مکان جالب برای بازدید بیشتر به دلیل بی ثمر بودن و ویژگی هایش است و این واقعاً در هنگام اقامت در اینجا بدون به خطر انداختن جنبه لوکس آن رخ می دهد. مطمئناً یکی از برترین هتل‌ های آرژانتین، Eolo هتلی است که در حال حاضر در اوج فعالیت خود است. بیشتر اینها به طراحی هوشمندانه آن بر می گردد، با یک حیاط مرکزی و همه اتاق ها رو به دشت های اطراف. چیزی که این امکان را فراهم می کند، یک پناهگاه در مرکز در برابر بادهای نسبتاً بی وقفه ای است که در این منطقه معروف است و برای همه اتاق ها که منظره داشته باشند.

هتل Faena در لیست برترین هتل های آرژانتین

تنها چند بلوک دورتر از Alevar، هتلی قرار دارد که مکان ‌های مختلفی در سرتاسر جهان دارد و شهرت خود را با خدمات باور نکردنی و اقامتگاه‌ های فوق ‌العاده خود ساخته ‌اند. Faena غذا های باورنکردنی، رقصندگان حرفه‌ای تانگو و طراحی زیبای تئاتری را به خود می‌بالد که به گردشگران این احساس را انتقال می کند که در حال دریافت فرش قرمز هستند. اندازه اتاق ها از یک نفره و دوبلکس گرفته تا استودیوهای مجلل و سوئیت های برجسته متفاوت است.

این هتل دارای دو رستوران با خدمات کامل، چندین سالن نوشیدنی و یک اسپای بسیار تحسین شده است. Bistro Sur غذاهای کلاسیک اسپانیایی هوت را برای مهمانان فراهم می‌ کند، در حالی که El Mercado پذیرای غذا خوری ‌هایی است که در فضای باز در اجاق سفالی سنتی پخته شده اند. همچنین اسپا مکانی عالی برای درمان یا لذت بردن از یک جلسه بخار آرامش بخش است. در قلب تند Puerto Madero در بوئنوس آیرس، هتل Faena به عنوان یک هتل لوکس رنگارنگ، هیجان انگیز و متنوع که توسط خوانندگان Condé Nast به عنوان یکی از پنج هتل برتر آرژانتین انتخاب شده است، آماده ارائه خدمات به تمامی گردشگران بین المللی می باشد. هتل Faena تخصص طراحی شهری، معماری سفارشی و توسعه مفاهیم آشپزی نوآورانه را ارائه می‌ دهد.

اتاق های هتل Faena شامل موارد زیر می باشند:

  • اتاق با نمای پارک
  • اتاق پریمیر با دید پارک
  • اتاق با نمای افق
  • اتاق دو نفره با نمای افق
  • اتاق برتر با نمای افق
  • سوئیت دوبلکس
  • سوئیت پورتنیو
  • سوئیت Loft
  • سوئیت گرند دوبلکس
  • سوئیت برج
  • سوئیت ریاست جمهوری
  • سوئیت امپریال
  • سوئیت Faena

هتل Arakur از زیباترین و بهترین هتل های آرژانتین

هتل Arakur در آند در قلب Reserva Natural Cerro Alarkén قرار دارد، اما همچنان خدمات درجه یک مانند منظره خیره‌ کننده آن از لابی با دیوارهای شیشه ‌ای، صبحانه عالی و یک مرکز تجاری بدون مزاحمت ارائه می ‌دهد. علاوه بر این، افرادی که در هتل Arakur ساکن می شوند، می توانند از تورهای پیاده ‌روی با راهنما، شاتل مرکز شهر، استخر گرم، سالن بدنسازی و حتی شاتل اسکی و خدمات دیگر بهره مند شوند. قیمت اتاق ‌ها در هتل Arakur از حدود 300$ (دلار) شروع می ‌شود و به مسافران امکان دسترسی به Reserve و تمام امکانات آن را می دهد.

در جدول زیر به امتیازات هتل Arakur در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیازات هتل Arakur در بخش های مختلف
بخش هاامتیاز از 5 نمره
پاکیزگی4.8
کارکنان و خدمت4.6
امکانات رفاهی4.7
شرایط ملک و امکانات4.8
همکاری با محیط زیست4.5

استخر هتل Arakur شگفت انگیز می باشد و کارکنان آن خدمات عالی ارائه می دهند. این هتل در بالای کوهی با چشم اندازهای شگفت انگیز واقع شده است و دارای اتاق هایی با پرده های الکترونیکی و وان حمام می باشد. حتی برای افرادی که اقدام به مهاجرت به آرژانتین می کنند و در این کشور ساکن می شوند، توصیه می شود حداقل یک بار در هتل Arakur اقامت داشته باشند تا از امکانات منحصر به فرد استفاده کنند. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا تمامی متقاضیان را برای دریافت ویزای توریستی، کاری یا تحصیلی آرژانتین و همچنین سایر کشورهای دنیا به طور کامل راهنمایی و یاری کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *