ویزای توریستی

برترین هتل های آفریقای جنوبی

برترین هتل های آفریقای جنوبی

با توجه به تنوع مناطق تفریحی و گردشگری آفریقای جنوبی، برترین هتل های آفریقای جنوبی در نقاط مختلف این کشور وجود دارند. آفریقای جنوبی کشوری بزرگ، متنوع و فوق العاده زیبا است. از شهرهای زیبای Garden Route کیپ غربی تا سواحل نیمه گرمسیری شمالی کوازولو ناتال متفاوت است. نیمه بیابان وسیع کارو در سراسر مرکز آن امتداد دارد، در حالی که یکی از مقاصد برتر سافاری آفریقا، پارک ملی کروگر، در امتداد مرز شمال شرقی گسترده شده است.

شهرهای بزرگ مهاجران را از سرتاسر قاره جذب می ‌کنند و آنها را به بوته ‌های فرهنگی بزرگ و جوشان تبدیل می‌کند. چه ایده مسافران از تجربه سافاری عالی باشد، یک استراحتگاه ساحلی یا یک سفر مزه نوشیدنی به منطقه نوشیدنی های معروف آفریقای جنوبی، مطمئناً گزینه های مختلفی در لیست برترین هتل های آفریقای جنوبی وجود دارد که کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه این نوشتار به آنها اشاره خواهند کرد.

آفریقای جنوبی تنوعی حماسی از مناظر باشکوه را ارائه می دهد، از قله های دندانه دار کوه های دراکنزبرگ و مناظر وسیع صحرای کارو، تا مناظر ساحلی خیره کننده شبه جزیره کیپ و ساوان های بی پایان پارک ملی کروگر. اما این تنها مناظر طبیعی بی ‌نظیر نیست که مسافران از آن غافلگیر می ‌شوند. مشاهده پنج نوع از جانوران بزرگ آفریقا (شیر، پلنگ، فیل، کرگدن و بوفالو)، تماشای نهنگ، آب و هوای لذت بخش، غذاهای خوشمزه، نوشیدنی های عالی و مهمتر از همه مهمان نوازی گرم جمعیت متنوع آن، کشور رنگین کمانی ماندلا را به مقصدی ضروری تبدیل کرده است که باید در فهرست سفر هر مسافری باشد. آفریقای جنوبی همچنین دارای برخی از بهترین و مجلل ترین هتل ها و اقامتگاه های جهان است که با مناظر خیره کننده مطابقت دارند که در ادامه به طور دقیقتر به آنها اشاره خواهیم کرد.

برترین هتل های آفریقای جنوبی و تورسیم در این کشور

بازدید از آفریقای جنوبی بدون اطلاع از تاریخ پر فراز و نشیب آن به معنای از دست دادن بخش مهمی از هویت این کشور است. موزه‌ هایی از ژوبرگ تا جزیره روبن، بسیاری از آنها از جمله نمایشگاه‌ هایی درباره دوران آپارتاید، به مسافران کمک می‌کنند تا ساختار جامعه آفریقای جنوبی را درک کنند و درک کنند که این کشور چقدر پیشرفت کرده است. در این بخش قصد داریم به بررسی توریسم در آفریقای جنوبی بپردازیم. آفریقای جنوبی یک مقصد گردشگری است و این صنعت مقدار قابل توجهی از درآمد این کشور را به خود اختصاص می دهد. آژانس بازاریابی رسمی این کشور گردشگری آفریقای جنوبی مسئول بازاریابی آفریقای جنوبی به جهان است. بر اساس گزارش شورای جهانی سفر و گردشگری، صنعت گردشگری به طور مستقیم از 10.3% مشاغل در این کشور پشتیبانی می کند.

در نمودار زیر به توزیع بازدیدکنندگان آفریقای جنوبی براساس کشور مبدا اشاره شده است:

توزیع بازدیدکنندگان آفریقای جنوبی براساس کشور

آژانس بازاریابی ملی رسمی دولت آفریقای جنوبی، با هدف ترویج گردشگری در آفریقای جنوبی در سطح محلی و جهانی به عنوان گردشگری آفریقای جنوبی شناخته می شود. آفریقای جنوبی طیف گسترده ای از گزینه ها را به گردشگران داخلی و بین المللی ارائه می دهد، از جمله مناظر طبیعی زیبا، میراث فرهنگی متنوع و نوشیدنی های بسیار مورد توجه. برخی از محبوب ترین مقاصد شامل چندین پارک ملی مانند پارک ملی گسترده کروگر در شمال کشور، سواحل استان های کوازول ناتال و کیپ غربی و شهرهای بزرگ مانند کیپ تاون، ژوهانسبورگ و دوربان هستند. علاوه بر مکان های دیدنی آفریقای جنوبی، بازدیدکنندگان این کشور قبل از سفر به آفریقای جنوبی حتما باید با برترین هتل های آفریقای جنوبی آشنا شوند.

برترین هتل های آفریقای جنوبی عبارتند از:

  • هتل Cape Grace
  • هتل Ellerman
  • هتل Silo
  • هتل Apostles

هتل Cape Grace از برترین هتل های آفریقای جنوبی

هتل Cape Grace محیط V&A Waterfront عالی را برای کشف موقعیت شگفت ‌انگیز کیپ تاون فراهم می‌کند، که هم مرکزیت و هم حریم خصوصی را همراه با منظره بی‌ نظیر کوه تیبل، اسکله قایق‌ های تفریحی و یک بندر کاری ارائه میدهد. ماهیت هتل Cape Grace میل ذاتی به درک نیازهای مهمانان است تا بازدیدهای واقعا به یاد ماندنی را تضمین کند. هر یک از 121 اتاق و سوئیت مهمان منحصر به فرد است و داستان خاص خود را برای گفتن دارد.

حتی اتاق‌ های استاندارد در اینجا جادار هستند، با قسمت ‌های نشیمن مجزا، میز، اینترنت پرسرعت رایگان و تخت‌های سرپوش ‌دار. مهمانان می ‌توانند یادآور یک قایق تفریحی مدیترانه ‌ای باشکوه که در خلیج زیر نظر کوه نمادین تیبل لنگر انداخته ‌اند، در یک منطقه زیبا در فضای باز که مشرف به حوضه قایق ‌های تحسین ‌شده کیپ تاون است، استراحت کنند. در جدول زیر به امتیازات هتل Cape Grace در بخش های مختلف اشاره شده است:

بخش هاامتیاز از 5 نمره
پاکیزگی4.3
کارکنان و خدمات4.3
امکانات رفاهی3.5
شرایط ملک و امکانات4.3
دوستی با محیط زیست4.4

هتل کیپ گریس که در اسکله مجزای خود در کنار آب، در نزدیکی بلوار نلسون ماندلا قرار دارد، اتاق ‌هایی با بالکن و دکوراسیون عتیقه و چشم‌ انداز زیبا از اسکله ارائه میدهد. هر اتاق دارای وای فای رایگان و تلویزیون صفحه تخت است و اتاق ‌های ممتازتر دارای جکوزی و تراس روی پشت ‌بام هستند. شایان ذکر است که در هتل Cape Grace باشگاه ورزشی، اسپا، و استخر روباز گرم نیز وجود دارد. حتی توصیه میشود افرادی که اقدام به مهاجرت به آفریقای جنوبی می کنند و با اهداف توریستی وارد این کشور نشده اند نیز حداقل یک بار در این هتل اقامت داشته باشند تا از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوند.

هتل Cape Grace از برترین هتل های آفریقای جنوبی

هتل Ellerman از زیباترین و برترین هتل های آفریقای جنوبی

هتل Ellerman یک هتل 5 ستاره فوق ‌العاده در خلیج Bantry در حومه کیپ تاون است. شکوه واقعی هتل در حفظ وفادارانه معماری تاریخی آن، همراه با مهمان نوازی محتاطانه و خدمات کارآمد است که منعکس کننده فضای تجربه شده تنها در راحتی و آشنایی خانه است. هتل Ellerman متشکل از 13 اتاق خواب و 2 ویلای سه خوابه است که همگی به صورت جداگانه ساخته شده اند تا پارچه ای از فانتزی، لوکس و لذت خالص را ارائه دهند. مسافران در این هتل از بالکن ‌های خصوصی و تراس ‌های چمن‌ کاری‌ شده اطراف استخر بزرگ و آب ‌گرم، از مناظر وسیع اقیانوس اطلس لذت می برند. غذاهای نفیس ایجاد شده توسط سرآشپزهای تحسین شده بین المللی به کمال بر روی چینی، نقره و کریستال نمایش داده می شود. این هتل همچنین دارای دو مجموعه از بهترین مجموعه های هنر اصیل آفریقای جنوبی و نوشیدنی های قدیمی است.

فضای داخلی ظریف و جادار است و معماری اصلی را با اشاره ای به سبک معاصر برجسته می کند. بسیاری از 13 اتاق با تزئینات منحصر به فرد دارای منظره پانوراما دریا و آثار هنری نفیس هستند.

آشنایی با هتل Silo آفریقای جنوبی

در هتل Silo، هتل لوکس برتر کیپ تاون در قلب ساحل ویکتوریا و آلفرد، ترکیبی بی ‌نظیر از اقامت و هنر را می توان کشف کرد. هتل Silo که در قسمت آسانسور سیلوی غلات تاریخی بالای موزه هنر معاصر آفریقای زیتز ساخته شده است، به خودی خود یک اثر هنری است. این هتل که در سطح جهانی به عنوان یکی از بهترین هتل های هنری جهان شناخته می شود، مجموعه گسترده ای از هنرهای پر جنب و جوش و معاصر آفریقایی را در آن قابل یافت می باشد. هر یک از 28 اتاق آن به طور جداگانه توسط لیز بایدن، هتلدار زن مشهور آفریقای جنوبی طراحی شده است. معماری مدرن و صنعتی سیلو کاملاً با مبلمان و آثار هنری رنگارنگ و التقاطی تکمیل شده است.

برای تجربه ‌ای واقعاً مجلل، پنت‌ هاوس در طبقه آخر، مناظر بی‌ نظیری از کیپ تاون و کوه تیبل، هم از داخل سوئیت و هم از بیرون در بالکن عظیم 24 متری ارائه می‌ کند. در حالی که 28 سوئیت هتل Silo فوق العاده هستند، اقامتگاه های خصوصی این هتل ممکن است حتی چشمگیرتر باشند. این اقامتگاه ‌ها که فقط 15 دقیقه با هتل فاصله دارند، تجربه ‌ای از خانه دور از خانه را ارائه می‌ کنند، اما با تجملات اقامت در هتل (سینما های خصوصی، استخرهای گرم) و دسترسی به تمام امکانات رفاهی Silo.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Silo در اتاق های مختلف به ازای هر نفر (1 شب) اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت (1 شب) به دلار
اتاق Silo1147$
سوئیت دوبلکس1501$
سوئیت لوکس سوپریور1841$
سوئیت دوبلکس خانوادگی2440$
سوئیت رویال3878$
پنت هاوس6068$

هتل Apostles در لیست برترین هتل های آفریقای جنوبی

هتل Apostles با چشم ‌اندازهای پانوراما از اقیانوس، در حاشیه پارک ملی کوه تیبل و درست در کنار ساحل اودکرال واقع شده است. هر اتاق دارای سبک منحصر به فردی است و دارای تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان و همچنین بالکن و پاسیو است. اتاق های پریمیوم بیشتر دارای منظره اقیانوس و یک اتاق نشیمن خصوصی هستند. پارکینگ و صبحانه برای همه مهمانان رایگان است، همچنین شاتل به اسکله که 12 کیلومتر دورتر است، رایگان است. مسافران می توانند از ناهار خوری ها و از غذا در دو رستوران مجلل لذت ببرند که یکی از آنها 24 ساعته باز است و همچنین به سمت اسپا، باشگاه ورزشی، بار، باغ، اتاق نمایش و استخر روباز بروند.

انواع اتاق های هتل Apostles عبارتند از:

  • اتاق کلاسیک
  • اتاق لوکس
  • اتاق رو به ککوه
  • اتاق سوپریور رو به دریا
  • سوئیس یک خوابه
  • سوئیت رو به دریا
  • اتاق میلک وود

علاوه بر کسب اطلاعات تکمیلی از شرایط سفر به آفریقای جنوبی، متقاضیان می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند تا از شرایط مهاجرت از طریق کار، ازدواج یا تحصیل در آفریقای جنوبی نیز اطلاعات کامل و دقیق کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *