ویزای توریستی

برترین هتل های آمریکا

برترین هتل های آمریکا

برترین هتل های آمریکا آماده پذیرش مهمانان از کشورهای مختلف می باشند و در عین حال برای محافظت ارائه خدمات عالی به بازدیدکنندگان می کوشند. اگرچه در چند سال گذشته تغییرات زیادی در صنعت توریسم و گردشگری همه کشورهای دنیا ایجاد شده است، اما بسیاری از برترین هتل های آمریکا همچنان از نظر خدمات، امکانات رفاهی و رضایت مشتری از اکثر کشورهای دنیا جلوتر هستند و در سطح بین المللی محبوبیت خاصی دارند. در آمریکا بیش از 130 هزار هتل وجود دارد و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با انجام تحقیقات کامل و با در نظر گرفتن امتیازات، امکانات، نظرات مهمانان و رنکینگ جهانی، در این نوشتار به بررسی برترین هتل های آمریکا پرداخته اند. شهرها و ایالات مختلف آمریکا دارای هتل های مختلفی با ستاره های مختلف می باشند که آماده پذیرش گردشگران هستند و خدمات بی نظیری به تمامی مهمانان ارائه می دهند.

برترین هتل های آمریکا و توریسم در این کشور

آمریکا شهرهای شگفت انگیز مختلفی برای بازدید دارد. از نیویورک تا لس آنجلس، شهرهای بزرگ آمریکا از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان بوده اند. بنابراین، صنعت توریسم در این کشور بسیار گسترده و بزرگ می باشد و هر ساله میلیون ها گردشگر وارد خاک آمریکا می شوند. مهم نیست که به چه چیزی علاقه دارند، بازدیدکنندگان ایالات متحده می توانند شهر یا فعالیتی را پیدا کنند که متناسب با نیازهای آنها باشد.

شهرهای آمریکا به دلیل وسعت آن از نظر محیط، آب و هوا و فرهنگ بسیار متفاوت هستند. هزینه های سفر بازدیدکنندگان درآمد بسیار مورد نیاز را برای حمایت از بخش توریسم و گردشگری آمریکا را فراهم می کند. این به محافظت از میلیون‌ ها کارگر بخش خصوصی که برای حفظ شغل خود به گردشگران متکی هستند، کمک می‌ کند. محبوب ترین مقصد در ایالات متحده شهر نیویورک است که هر ساله در حدود 6.99 میلیون بازدید خارجی از این شهر انجام می شود.

در نمودار زیر به پربازدیدترین شهرهای آمریکا (میانگین بازدید سالانه) اشاره شده است:

بررسی پربازدیدترین شهرهای آمریکا

 

شهرهای آمریکا که شهرت بین المللی گسترده ای از طریق فیلم ها، کتاب ها و کمدی ها دارند نیز بیشترین بازدید را دارند. میامی، لس‌آنجلس، سانفرانسیسکو و لاس ‌وگاس به غیر از نیویورک که بیشترین تعداد بازدید کننده را به خود جذب می‌ کند، محبوب‌ ترین مقاصد برای گردشگران خارج از کشور بودند. همانطور که گفته شد، نیویورک بیشترین بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند و گردشگران بین المللی سالانه 16.1$ میلیارد (دلار) در آنجا خرج می کنند. شایان ذکر است که مسافران خارجی هزینه های زیادی را صرف اقامت در برترین هتل های آمریکا می کنند تا از سفر خود لذت ببرند.

برجسته ترین و برترین هتل های آمریکا عبارتند از:

  • هتل Amangiri
  • هتل Bellagio
  • هتل Lowell
  • هتل EAST

آشنایی با هتل Amangiri از برترین هتل های آمریکا

هتل Amangiri از برترین هتل های آمریکا می باشد که درجنوب یوتا واقع شده است. این هتل به عنوان یک استراحتگاه یا تا حد زیادی بهترین هتل لوکس در ایالات متحده شناخته می شود و در دره ای محافظت شده با مناظر وسیع به سمت پلکان بزرگ، بنای یادبود ملی اسکالانته قرار گرفته است. این تفرجگاه فوق ‌العاده زیبا که در اطراف یک استخر مرکزی با مناظر فوق ‌العاده ساخته شده است، با محیط ‌های چشمگیر خود ترکیب می ‌شود، جایی که دره‌ های عمیق و فلات ‌های سر به فلک کشیده، چشم ‌اندازی خام از قدرت بی ‌نظیر ایجاد می‌ کنند. دسترسی بی ‌نظیر Amangiri به مناطق خلوت به مهمانان این امکان را می ‌دهد تا مناظر بیابانی خیره ‌کننده منطقه را با پای پیاده کشف کنند. این هتل همچنین دارای یک سایت با کیفیت بالا به نام کمپ ساریکا است که به استراحتگاه اصلی مرتبط است.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Amangiri در اتاق های مختلف آن اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت (هر نفر) برای یک شب به دلار
سوئیت کویر$4000
سوئیت باغ$4300
سوئیت Amangiri$5900
آلاچیق مسا یک خوابه$5300
آلاچیق غروب یک خوابه$5500
آلاچیق مسا دو خوابه$7100

هتل Bellagio از مهجزترین و برترین هتل های آمریکا

این سرزمین عجایب الهام گرفته از دریاچه کومو در سال 1998 به عنوان الگویی برای استراحتگاه‌ های فوق ‌العاده وگاس افتتاح شد. فواره های آن بزرگترین نمایش رایگان در شهر هستند. هتل Bellagio چند سال گذشته را صرف سرمایه ‌گذاری مجدد بر روی تجربه مهمانان خود کرده است. شرکت شیکاگو The Gettys Group Companies، با همکاری گروه طراحی بین ‌المللی MGM Resorts، بر بازسازی کامل تمام 2568 اتاق مهمان در برج اصلی نظارت کرد و از فواره‌ های با سنگ طبیعی و آب‌ نماهای آبی استفاده کرد. در برخی اتاق ها، دوش های وسیع جایگزین وان های قدیمی شد.

حفظ خاویار کنار میز و تراشیدن ترافل تئاتری و در The Mayfair Supper Club که در دسامبر 2019 افتتاح شد، تصاحب وحشیانه Lío Ibiza از گروه Pacha در ماه اکتبر نماد دیگر بعدی Bellagio به عنوان استراحتگاهی بود که جذابیت کلاسیک خود را حفظ می کند و در عین حال از مدرن شدن استقبال می کند.

هتل Bellagio از مهجزترین و برترین هتل های آمریکا

هتل Lowell در لیست بهترین هتل های آمریکا

هتل Lowell که در میان خیابان ‌های فرعی خواب ‌آلود Upper East Side منهتن قرار گرفته است، تعادل کاملی از ظرافت و تجمل است. از نمای آجری که با همسایگی ترکیب می شود تا لابی با حس بسیار صمیمی، همه چیز در مورد این فضا احساس خاصی می کند. از زمانی که هتل Lowell درهای خود را در سال 1927 بین خیابان های پارک و مدیسون در میان ثروتمندترین خانه های شهری منهتن در Upper East Side باز کرد، بسیار تغییر کرده است و این هتل برجسته و معتبر به عنوان یک کلاسیک جاودانه به ماندگاری خود ادامه می دهد. برای نزدیک به یک قرن، افراد برجسته به دنبال هتل Lowell بودند تا در نیویورک آن را به خانه خود تبدیل کنند. درون دیوارهای هتل Lowell، رمان ‌ها نوشته شده ‌اند، نمایشنامه ‌ها خط کشیده شده ‌اند و فیلمنامه ‌ها مطالعه شده ‌اند.

معرفی هتل EAST میامی در آمریکا

هتل EAST میامی در برج زیبا با روف تاپ سرسبز در طبقه 40 در پشت بام، در شهری معروف به‌ خاطر استراحتگاه ‌های کنار ساحل، شناخته شده است. این هتل مجلل 352 اتاقه در مرکز یک میلیارد دلاری Brickell City Centre طراحی شده و توسط Arquitectonica میامی در مرکز شهر واقع شده است. آسانسور به تنهایی، با آینه بی نهایت خود، لحن شیک و بازیگوشی را ایجاد می کند. این هتل که توسط هتل ‌های گران ‌قیمت Swire هنگ‌ کنگ افتتاح شده است، دارای نکاتی مانند لابی سر به فلک کشیده با چوب‌ های تیره و پالت فلزی از طلا، برنز و نقره است. ویژگی ‌های برجسته هتل EAST میامی عبارتند از پنجره‌ های کف تا سقف در هر اتاق مهمان و واحه شوگار روی پشت بام ابری، با نوار الهام‌ گرفته از آسیایی که با چهار پایه‌ های چوب ساج حکاکی‌ شده دست احاطه شده است.

این هتل بلند مرتبه معاصر بدون شک فضای بسیار خاصی دارد. زیبایی شناسی مدرن را بدون دردسر با استعداد آمریکای جنوبی و فرهنگ آسیایی ترکیب می کند. فضای داخلی با همکاری استادان هنر فوگ شویی ایجاد شده است و غیرقابل انکار است که فضاهای عمومی و مهمان دارای فضایی زیبا و هماهنگ هستند.

جدول زیر شامل اطلاعات کامل درباره امتیاز بندی هتل EAST میامی در بخش های مختلف می باشد:

بخش هاامتیاز از 10 نمره
پاکیزگی8.9
راحتی9.0
محل9.4
امکانات8.4
کارکنان8.9
اینترنت8.6

هموطنان محترمی که مایل به مهاجرت به آمریکا هستند اما از شرایط، روش ها و هزینه های امور مربوطه اطلاعات کامل ندارند، می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند و در این زمینه به طور کامل آگاه شوند.

سوالات تخصصی در خصوص برترین هتل های آمریکا

در بخش موخره مقاله برترین هتل های آمریکا پاسخ گوی سوالات مهم شما خواهیم بود:

  • هتل Lowell در لیست بهترین هتل های آمریکا چگونه است؟ هتل Lowell که در میان خیابان ‌های فرعی خواب ‌آلود Upper East Side منهتن قرار گرفته است، تعادل کاملی از ظرافت و تجمل است. از نمای آجری که با همسایگی ترکیب می شود تا لابی با حس بسیار صمیمی، همه چیز در مورد این فضا احساس خاصی می کند. از زمانی که هتل Lowell درهای خود را در سال 1927 بین خیابان های پارک و مدیسون در میان ثروتمندترین خانه های شهری منهتن در Upper East Side باز کرد، بسیار تغییر کرده است و این هتل برجسته و معتبر به عنوان یک کلاسیک جاودانه به ماندگاری خود ادامه می دهد.
  • هتل Bellagio از مهجزترین و برترین هتل های آمریکا به چه صورت است؟ این سرزمین عجایب الهام گرفته از دریاچه کومو در سال 1998 به عنوان الگویی برای استراحتگاه‌ های فوق ‌العاده وگاس افتتاح شد. فواره های آن بزرگترین نمایش رایگان در شهر هستند. هتل Bellagio چند سال گذشته را صرف سرمایه ‌گذاری مجدد بر روی تجربه مهمانان خود کرده است. شرکت شیکاگو The Gettys Group Companies، با همکاری گروه طراحی بین ‌المللی MGM Resorts، بر بازسازی کامل تمام 2568 اتاق مهمان در برج اصلی نظارت کرد و از فواره‌ های با سنگ طبیعی و آب‌ نماهای آبی استفاده کرد. در برخی اتاق ها، دوش های وسیع جایگزین وان های قدیمی شد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *