ویزای توریستی

برترین هتل های اتریش

برترین هتل های اتریش

هر انتخابی که گردشگران داشته باشند، برترین هتل های اتریش دارای امکانات شگفت انگیز هستند که کاملاً برای همه مناسب می باشند. با اقامت در برترین هتل های اتریش، بازدیدکنندگان این کشور می توانند نشستن در بالکن و نوشیدن قهوه دلپذیر لذت بردن از منظره کوه های آلپ و دره ها را تجربه کنند. اتریش کوچک و محصور در خشکی دارای مناظر کوهستانی، موزه ‌های درجه یک، سنگ‌ فرش ‌های عجیب و غریب، و شنیسل وینر است. بر خلاف آلمان، همسایه پرتلاشش در شمال غربی، اتریش راضی است که از زندگی خوب و زیبا و گذشته مجلل خود به عنوان رئیس سابق یکی از بزرگ ترین امپراتوری های اروپا لذت ببرد. اتریشی ها معمولاً افرادی آرام و صمیمی هستند که به اندازه یک فنجان قهوه خوب در یک کافه، فضای باز را دوست دارند.

هرساله افراد زیادی به اتریش سفر می کنند و تعطیلات خود را در این کشور سپری می کنند، اما به توصیه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، آشنایی با برترین هتل های اتریش برای انتخاب بهترین گزینه جهت سفر به این کشور، می تواند تاثیر زیادی روی کیفیت مسافرت گردشگران بگذارد. در اتریش هتل های زیادی با کیفیت بی نظیر وجود دارند، اما در این نوشتار، به برترین هتل های اتریش اشاره شده است که هر ساله آماده پذیرش مسافران از تمامی نقاط دنیا هستند.

هتل Nesslerhof در صدر لیست برترین هتل های اتریش

یکی از هتل هایی که در صدر لیست برترین هتل های اتریش قرار می گیرد، هتل Nesslerhof می باشد. هتل زیبای Nesslerhof در Großarl درست روبروی تله کابین Hochbrand واقع شده است و دارای یک منطقه اسپا و یک استخر سرپوشیده با مناظر پانوراما از رشته کوه Hohe Tauern اطراف است. همه اتاق ها دارای پنجره های بزرگ و بالکن با منظره کوه هستند. مانند کل هتل، آنها با ترکیبی ظریف از چوب، سنگ طبیعی و شیشه مبله شده اند. وای فای رایگان در کل هتل Nesslerhof موجود است و امکانات اسپا شامل یک حمام بخار، یک کابین مادون قرمز و 2 سونا است که چشم ‌اندازی پانوراما از اطراف آلپ را ارائه می‌ دهد. امکانات تناسب اندام مدرن و تراس حمام آفتاب مشرف به گروسارل نیز موجود است. یک بوفه و یک رستوران à-la-carte وجود دارد که غذا های سنتی سالزبورگ و غذاهای مدرن سرو می کند.

صبحانه بوفه با محصولات ارگانیک با منشاء محلی را مسافران می توانند هر روز صبح میل در این هتل میل کنند. شام در هتل Nesslerhof شامل 4 غذای اصلی مختلف، سالاد، پنیر و بوفه بستنی است. در هر هفته، جشن شام در هتل Nesslerhof برگزار می شود و در زمستان، مسافران می توانند تا جلوی درب نسلرهوف اسکی کنند و شایان ذکر است که یک مدرسه اسکی برای کودکان درست در کنار هتل پیدا می ‌شود. یک باغ وحش برای حیوانات خانگی در مجاورت قرار دارد و یک زمین بازی ماجراجویی فقط 5 دقیقه پیاده با هتل فاصله دارد و به صورت رایگان قابل دسترسی است.

در نمودار زیر به امتیازات هتل Nesslerhof در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیازات هتل Nesslerhof در بخش های مختلف

هتل Sacher در صدر لیست برترین هتل های اتریش

هتل Sacher که در از برترین هتل های اتریش می باشد، به طرز مقاومت ناپذیری وینی و بسیار بزرگ است و شایان ذکر است که میزبان همه از ملکه گرفته تا مهاتما گاندی بوده است. حتی اکثر افراد مشهوری که برای کار در اتریش به این کشور سفر می کنند، اتاق رزرو شده در هتل Sacher دارند. اتاق ‌ها توسط یک طراح داخلی فرانسوی طراحی شده ‌اند و ویژگی ‌های تاریخی را حفظ کرده ‌اند، اما ظاهری سبک و ظریف دارند. یک تراس زیبا و آفتابگیر در طبقه آخر، مشرف به شهر، یک سرویس نگهبان بی عیب و نقص و اتاق های خصوصی زیبا برای غذاخوری و سرگرمی وجود دارد. دو رستوران وجود دارد، نوار معروف آبی و یک کافه معمولی وینی که در آن مسافران می توانند از غذای اصلی Sacher Torte، یک هتل ویژه لذت ببرند.

در جدول زیر به هزینه اقامت در اتاق های مختلف هتل Sacher اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت (برای 1 نفر) در هر شب به دلار
اتاق دلوکس$502 الی 627$
اتاق دلوکس با چشم انداز$590 الی 687$
سوئیت جونیور$797 الی 951$
سوئیت جونیور با چشم انداز$949 الی 1120$
سوئیت بزرگ$1245 الی 1449$
سوئیت بزرگ با چشم انداز شهر$1397 الی 1618$
سوئیت با تراس$1845 الی 2116$
سوئیت سوپریور$2741 الی 3111$

فرهنگ و مهمان نوازی در هتل Sacher دست به دست هم می دهند. این هتل محل ملاقات خاص همه از هنرمندان گرفته تا سران کشورهایی مانند جان اف کندی، رئیس جمهور ایالات متحده، آنا نتربکو، ملکه الیزابت دوم انگلستان، شارون استون، جاستین بیبر یا نائومی کمپبل و بخش مهمی از تاریخ فرهنگی وین از زمان افتتاح آن در سال 1876 بوده است.

هتل Sacher در صدر لیست برترین هتل های اتریش

هتل Do&Co از مدرن ترین و برترین هتل های اتریش

مسافرانی که قصد دارند از بین برترین هتل های اتریش مدرن ترین گزینه را انتخاب کنند، می توانند در هتل Do&Co که یکی از اعضای Design Hotels می باشد، اقامت داشته باشند. این هتل در داخل ساختمان معروف Haas Haus واقع شده است که به خاطر نمای شیشه ای مدور خود که مشرف به کلیسای جامع تاریخی سنت استفان است، شهرت دارد و دنیای قدیم را با دنیای جدید ترکیب می کند. برای لذت کامل از هتل Do&Co، توصیه می شود گردشگران در Dome Suite اقامت داشته باشند که دارای جکوزی داخل اتاق و بالکن است و شایان ذکر است که به دلیل این که این سوئیت زودتر از سایر گزینه ها از دسترس خارج می شود، گردشگران باید سعی کنند زودتر از همه آن را رزرو کنند.

هتل Do&Co که درست در مرکز وین، روبروی کلیسای جامع سنت استفان قرار دارد، نقطه شروع عالی برای سفر گردشگران است. چه در یک سفر کاری و چه در تعطیلات، هتل در چند قدمی مشهورترین جاذبه های وین قرار دارد. خانه اپرای وین، قلعه امپراتوری هافبورگ یا موزه آلبرتینا در نزدیکی هتل Do&Co قرار دارند و عاشقان خرید خود را در بهشت ​​خواهند یافت زیرا هتل Do&Co در گوشه ای از گرابن، خیابان کرنتنر و کول مارکت واقع شده است. هتل با 43 اتاق و سوئیت خود خدمات شخصی شبانه روزی و امکانات لوکس متعددی را ارائه می دهد تا گردشگران احساس کنند در خانه هستند. در رستوران هتل Do&Co در طبقه بالای ساختمان مسافران می توانند از منظره ای باشکوه به کلیسای جامع لذت ببرند و در عین حال از بهترین طعم های دنیا بهره مند شوند.

اتاق های هتل Do&Co عبارتند از:

  • اتاق COURTYARD
  • اتاق با چشم انداز شهر
  • سوئیت دلوکس
  • سوئیت DOME

آشنایی با هتل Sofitel وین اتریش

با اتاق ‌های درخشان و شیک، از یک اتاق کوچک SO Cosy، که دارای دکور کاملا سفید و دستگاه نسپرسو گرفته تا یک SO VIP، سوئیت با اتاق غذاخوری برای 12 نفر، آشپزخانه، جکوزی و حمام ترکی کامل با چهار تلویزیون صفحه‌ تخت، هتل Sofitel وین تعداد زیادی انتخاب اتاق دارد. با گزینه هایی مانند SO Studio، SO Urban، SO Comfy، SO Lofty و موارد دیگر، چیزی برای هر مهمانی و بودجه ای وجود دارد. هتل Sofitel وین به قدری سرزنده، رسا و پرانرژی است که حتی مسافران با تجربه مدام مجذوب خود می شوند. تعبیر بازیگوش و آگاهانه عمداً سرکش از تجمل، آن را به یک افزوده خیره کننده به صحنه هتل محلی تبدیل می کند. این هتل که در قسمت 02. Leopoldstadt وین واقع شده است، گردشگران را به جاذبه ها و گزینه های غذاخوری جالب نزدیک می کند.

توصیه می شود گردشگران قبل از بازدید از کاخ معروف Schonbrunn هتل Sofitel وین را ترک نکنند. این هتل با کیفیت با امتیاز 5 ستاره، دسترسی به ماساژ، رستوران و جکوزی در محل را برای مهمانان فراهم می کند. قبل از سفر به اتریش، به تمام گردشگران توصیه می شود با برترین هتل های اتریش و شرایط سفر به این کشور آشنایی کامل داشته باشد و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا هموطنان عزیز را علاوه بر شرایط سفر به اتریش، با شرایط مهاجرت به اتریش و اقامت در این کشور اروپایی آشنا سازند و تمامی در این زمینه خدمات عالی ارائه دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *