ویزای توریستی

برترین هتل های ارمنستان

برترین هتل های ارمنستان

ممکن است ارمنستان کشور کوچکی باشد، اما برترین هتل های ارمنستان امکانات و خدمات عالی برای ارائه به گردشگران دارند. ارمنستان که در محل تلاقی قاره ای جاده ابریشم قرار دارد، اغلب تحت الشعاع همسایگان بزرگتر اوراسیا خود قرار دارد. این خبر خوبی برای مسافران فرهنگی است زیرا تا حد زیادی از گردشگری دست نخورده باقی مانده است، به ویژه شهرهای روستایی و روستاهای کوهستانی. ارمنستان میراث مذهبی و فرهنگی زیادی با هر یک از همسایگان خود دارد، اگرچه گرجستان مسیحی ارتدکس بیشتر شبیه یک برادر دیده می شود تا کشورهای عمدتاً اسلامی ترکیه و آذربایجان. شباهت ها و تفاوت های آنها را می توان با تورهای چند کشوری قفقاز بررسی کرد. ارمنستان اغلب به عنوان یک پیاده در بازی های امپراتوری های بزرگ عمل کرده است که منجر به یک تاریخ درهم، جذاب و اغلب غم انگیز شده است.

مناظر طبیعی ارمنستان مانند دریاچه سوان، قفقاز کوچک و قله های پوشیده از برف غالب کوه آرارات در سراسر مرز ترکیه، توجه همه را به خود جلب می کنند. قبل سفر به ارمنستان، گردشگران باید علاوه بر آشنایی با فرهنگ، شهرها و جاذبه های این کشور، با برترین هتل های ارمنستان نیز به طور کامل آشنا باشند تا زمانی که وارد خاک این کشور می شوند، محل اقامت مناسبی داشته باشند. این نوشتار راهنمای کاملی می باشد که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده و برای اطلاع رسانی متقاضیانی می باشد که قصد دارند با برترین هتل های ارمنستان قبل از سفر به این کشور زیبا آشنا شوند.

هتل Apricot از برترین هتل های ارمنستان

هتل جذاب و رومانتیک Apricot هتلی با طراحی داخلی فوق العاده می باشد که به عنوان یکی از برترین هتل های ارمنستان شناخته شده است و در ژانویه 2019 افتتاح شد. هتل Apricot واقع در 1.4 کیلومتری میدان جمهوری و 1.7 کیلومتری تئاتر اپرا و باله ارمنستان، دارای اتاق هایی بی نظیر واقع در ایروان است. این ملک حدود 200 متر تا موزه سرگئی پاراجانوف و 500 متر تا مسجد آبی فاصله دارد. شایان ذکر است که هتل Apricot در 1.8 کیلومتری موزه تاریخ ارمنستان و 1.8 کیلومتری کارخانه براندی ایروان قرار دارد. اتاق های هتل جذاب و رومانتیک Apricot ایروان دارای کمد لباس و تلویزیون مجهز می باشند و برخی از اتاق های هتل Apricot دارای حمام خصوصی در کنار بالکن نیز می باشند. این اقامتگاه خدمات خشکشویی و همچنین امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی را ارائه می دهد.

بخش راهنمایی هتل بدون توقف در پذیرش در دسترس است، جایی که کارکنان به زبان انگلیسی و روسی صحبت می کنند. کلیسای جامع سنت گریگوری روشنگر در 2.4 کیلومتری Apricot Yerevan است.

در جدول زیر به هزینه اقامت در اتاق های مختلف هتل Apricot اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت (1 نفر) برای 1 شب به دلار
اتاق استاندارد دابل دو نفره$89 الی 100$
اتاق دلوکس دو نفره$100 الی 112$
اتاق سوپریور دو نفره$112 الی 123$
سوئیت خانوادگی با بالکن$134 الی 156$

هتل Alexander یکی لوکس ترین و برترین هتل های ارمنستان

هتل Alexander یکی از لوکس ترین هتل های ارمنستان می باشد. موقعیت مکانی عالی هتل Alexander، یک هتل لوکس کالکشن در ایروان، اتاق های لوکسی را ارائه می دهد که دارای 4 سالن غذاخوری معتبر، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، و یک اسپا منحصر به فرد است. میدان جمهوری و تئاتر ملی آکادمیک اپرا و باله در 5 دقیقه پیاده روی هتل Alexander قرار دارند. تمام اتاق ‌ها و سوئیت ‌ها در هتل Alexander ایروان به سبک مدرن با ظرافت ارمنی تزئین شده‌ اند. هر اتاق هتل Alexander ایروان دارای یک فضای نشیمن با تلویزیون صفحه تخت و ناهار خوری است. Italiano Ristorante یکی از فروشگاه های شگفت انگیز هتل Alexander با آشپزخانه اوپن است. این رستوران در طبقه یازدهم قرار دارد و منظره ای پانوراما به ایروان زیبا دارد تا مسافران از گرم ترین شب های خود لذت ببرند.

در اسپای بی ‌نظیر هتل Alexander، که انواع تجربیات استثنایی را ارائه می ‌دهد، مسافران می توانند استراحت کنند، خود را در سالن زیبایی با کمک استادان با رویکرد شخصی زیبا کنند، که به آنها احساس افسانه و برازندگی می‌ دهد. در صورتی که مسافران ممکن است در انتخاب رستوران ‌ها، خرید، گشت و گذار یا سرگرمی‌ های فرهنگی به راهنمایی نیاز داشته باشند، سر دربان پرشور در تمام مدت اقامت در اختیار مهمانان می باشد. شایان ذکر است که هتل Alexander ایروان 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی زوارتنوتس فاصله دارد. حتی برای افرادی که برای تحصیل در ارمنستان یا کار در این کشور به صورت کوتاه مدت در ایروان ساکن می شوند، هتل Alexander ایروان گزینه عالی به شمار می رود.

در نمودار زیر به امتیازات هتل Alexander در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیازات هتل Alexander در بخش های مختلف

هتل Aghababayan یکی دیگر از برترین هتل های ارمنستان

هتل Aghababayan در ایروان، در 8 کیلومتری میدان جمهوری، دارای اقامتگاه با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و سالن نوشیدنی های مختلف است. این هتل 5 ستاره دارای یک باشگاه کودکان و یک سالن استراحت مشترک است. هتل آقابابیان اقامتگاهی 5 ستاره با استخر سرپوشیده و سونا دارد. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک می باشد. هتل Aghababayan ایروان اتاق هایی با تهویه مطبوع با کمد لباس، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون مجهز و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می دهد. اتاق های هتل Aghababayan در ایروان مجهز به ملحفه و حوله می باشد. تئاتر اپرا و باله ارمنستان در 8 کیلومتری هتل و کارخانه براندی ایروان در 7 کیلومتری هتل قرار دارند.

هتل Aghababayan ایروان بهترین شرایط را برای لذت بخشیدن به سفرهای کاری، خانوادگی، تعطیلات، آخر هفته و گروهی مسافران فراهم می کند. این هتل دارای 21 اتاق شیک است که هر کدام با طراحی منحصر به فرد خود متفاوت هستند و 9 آپارتمان به سبک خود در پشت هتل وجود دارد. این مکانی است که در آن از کف، نورپردازی، طراحی دیوار و مبلمان زیبا به طور موثر استفاده می شود تا مهمانان ارزشمند هتل را تحت تاثیر قرار دهد و اقامت آنها را فراموش نشدنی کند. راحتی هتل، لمس متفکرانه و خدمات شخصی هتل Aghababayan ایروان ضامن یک فضای گرم و خانگی است.

اتاق های هتل هتل Aghababayan ایروان عبارتند از:

  • اتاق دو نفره یا دابل کوچک
  • سوئیت کینگ
  • آپارتمان استاندارد
  • اتاق دو نفره
  • اتاق دلوکس دو نفره
  • اتاق خانوادگی
  • آپارتمان سوپریور با سونا
  • آپارتمان دو خوابه
  • آپارتمان با سونا

هتل Aghababayan یکی دیگر از برترین هتل های ارمنستان

معرفی هتل Golden Palace ارمنستان

هتل Golden Palace هتلی زیبا در ایروان می باشد که دارای رستوران در پشت بام است و محبوبیت خاصی بین زوج ها دارد. هتل Golden Palace واقع در ایروان، 3 دقیقه پیاده تا میدان جمهوری، دارای مرکز تناسب اندام و وای فای رایگان است. این هتل در فاصله کمی از جاذبه هایی مانند تئاتر اپرا و باله ارمنستان و موزه تاریخ ارمنستان واقع شده است. مهمانان می توانند از وعده های غذایی روی پشت بام لذت ببرند و از رستوران و نوشیدنی های بی نظیر آن بهره مند شوند. شایان ذکر است که در هتل Golden Palace پارکینگ خصوصی رایگان نیز موجود است. طراحی شده با حمام های مرمر و مبلمان کلاسیک ایتالیایی، روح هتل در دکوراسیون فرهنگی جذاب نهفته است. تمامی اتاق های هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند.

هتل Golden Palace ایروان تعدادی اتاق دارد که دارای بالکن هستند و هر اتاق مجهز به دستگاه قهوه ساز است. اتاق های این اقامتگاه دارای تهویه مطبوع و میز هستند و خود هتل دارای جکوزی است. هتل Golden Palace دارای منظره ای از خیابان های مدرن و باستانی ارمنستان است. صبحانه قاره ای و آمریکایی هر روز در هتل گلدن پالاس ایروان در دسترس است. در این هتل، مسافران می توانند از راهنمایی 24 ساعته در پذیرش بهره مند شوند. اگر مایل به سفر یا مهاجرت به ارمنستان هستند اما اطلاعات کافی در این زمینه ندارند، می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند و از شرایط و روش های مهاجرت به ارمنستان و همچنین سفر به این کشور اطلاعات تکمیلی کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *