ویزای توریستی

برترین هتل های اسلواکی

برترین هتل های اسلواکی

تعداد فزاینده ای از برترین هتل های اسلواکی در مناطق اصلی این کشور قرار دارند و گزینه های مختلفی برای اقامت، غذاخوری و استراحت ارائه می دهند. اگرچه اسلواکی ممکن است به خاطر جذابیت روستایی و گردشگری بی تکلف خود شناخته شود، این کشور جذاب چندین اقامتگاه فوق العاده مجلل نیز ارائه می دهد. اسلواکی کشور خاصی است و حتی در چنین منطقه کوچکی، همه چیز از گنجینه های طبیعی و بناهای تاریخی گرفته تا فرهنگ عامیانه غنی و سرگرمی های مدرن را در خیابان های شلوغ شهر می توان یافت. افرادی که به اسلواکی سفر می کنند، از زیبایی و فضای بی نظیری که اسلواکی ارائه می دهد لذت می برند و می توانند مناظر طبیعی باشکوه، تاریخ غنی، فرهنگ و سنت های آن را کاوش کنند.

در اسلواکی، کوه ‌های وسیع و گسترده به معنای فرصت اسکی و اسنوبورد بی نظیر می باشد، فرصت غارنوردی در کارست وجود دارد و مناطق میانی تپه ‌ای سرگردان بهشت ​​کوهنوردان در اسواکی است. برترین هتل های اسلواکی موضوع اصلی این نوشتار می باشد که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای راهنمایی متقاضیان و مسافرانی تهیه شده است که قصد دارند به اسلواکی سفر کنند و در بهترین و خاص ترین هتل های آن اقامت داشته باشند.

 هتل Marrol یکی از برترین هتل های اسلواکی

هتل Marrol براتیسلاوا در 51 اتاق مهمان مجلل و 3 سوئیت و آپارتمان با طراحی جداگانه با منظره ای از خیابان های شهر قدیمی یا حیاط باغ هتل اسکان می دهد. هتل Marrol که در مرکز تاریخی براتیسلاوا واقع شده است، یک نقطه شروع عالی برای ماجراجویی یا کسب و کار مسافران است و تنها چند دقیقه پیاده از تئاتر ملی اسلواکی، کلیسای جامع سنت مارتین یا کاخ Primate فاصله دارد. در هتل Marrol مهمانان می توانند به سونا بروند یا از جکوزی گردابی لذت ببرند. غذاهای مدیترانه ای و سنتی اسلواکی با ارائه مجموعه ای از دستور العمل های واقعی و معاصر، در یک رستوران لذت بخش هودینی در هتل Marrol سرو می شود. هتل Marrol دارای 54 اتاق برای مهمانان با تزئینات مجزا که دارای وسایل مینی ‌بار و تلویزیون LCD رایگان است.

در لیست زیر به برخی از امکانات رفاهی هتل Marrol اشاره شده است:

  • میز پذیرش 24 ساعته
  • تیم مراقبت از کودک
  • مرکز کامپیوتر
  • مرکز کنفرانس
  • صبحانه و اینترنت رایگان
  • حمل و نقل فرودگاهی
  • امکانات خشکشویی
  • کتابخانه
  • کارکنان چند زبانه
  • صندوق امانات

هتل Arcadia در لیست برترین هتل های اسلواکی

هتل لوکس تاریخی رمانتیک Arcadia براتیسلاوا اولین هتل 5 ستاره در شهر است. واقع در یک خیابان سنگ ‌فرش آرام در شهر قدیمی، هنوز هم یافتن و دسترسی به هتل Arcadia از تمام جهات اصلی آسان است. کاخ Primate، تالار شهر قدیمی و میدان اصلی به معنای واقعی کلمه در گوشه و کنار قرار دارند. تمام مناظر اصلی و مکان های دیدنی براتیسلاوا در چند قدمی هتل شیک هتل Arcadia قرار دارند. پارکینگ هتل Arcadia در مقابل هتل واقع شده است و مسافران می توانند از آن بهره مند شوند. هتل Arcadia برای اوقات فراغت و همچنین مسافران تجاری که برای کار در اسلواکی به این کشور سفر کرده اند و به دنبال محیطی فوق العاده با موقعیت عالی و خدمات بسیار شخصی هستند، بسیار مناسب است. علاوه بر این، عروسی های زیادی در هتل Arcadia انجام می شود.

در نمودار زیر به امتیازات هتل Arcadia در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیازات هتل Arcadia در بخش های مختلف

در هتل Arcadia اسلواکی 33 اتاق با مبلمان جداگانه، مینی ‌بار و پخش‌کننده دی‌ وی ‌دی و سایر امکانات بی نظیر وجود دارد. دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی در هتل رایگان است، در حالی که تلویزیون های LCD 32 اینچی با برنامه های ماهواره ای سرگرمی را ارائه می دهند. حمام خصوصی با ترکیب دوش و وان دارای لوازم بهداشتی و سشوار رایگان می باشد و امکانات رفاهی شامل تلفن و همچنین گاوصندوق و میز است.

هتل Roset یکی دیگر از برترین هتل های اسلواکی

هتل Roset مکانی است که در آن تاریخ اتریش و مجارستان و براتیسلاوا با سبک شهری معاصر ملاقات می کند. با نهایت مسئولیت، ساختمان هتل Roset در سال 1903 بازسازی شده است و به یکی از زیباترین ساختمان ها در شهر تبدیل شده است. هتل Roset یک واحه مدرن از آرامش را در پشت نماهای جذاب تزئین شده با گل رز درست در مرکز براتیسلاوا ایجاد می کند. همه چیز از جمله فرهنگ، غذای محلی، مناظر مهم، ساحل دانوب و همچنین مراکز خرید و سرگرمی به هتل Roset نزدیک می باشند. هتل Roset در شهر قدیمی براتیسلاوا، تنها چند دقیقه با جاذبه های اصلی فاصله دارد و اگر گردشگران به دنبال خدمات لوکس و برجسته باشند، اینجا بهترین مکان است.

در جدول زیر به هزینه اقامت در اتاق های مختلف هتل Roset اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای یک شب (1 نفر) به یورو
سوئیت دلوکس€135
سوئیت Executive€115
سوئیت لوکس€165
پنت هاوس Tulip€365
پنت هاوس Camelia€305

در مجموع 27 اتاق شامل 10 سوئیت Executive، 13 سوئیت دلوکس، یک سوئیت لوکس و سه آپارتمان دلوکس دو طبقه (پنت هاوس) در هتل Roset وجود دارد. آپارتمان دلوکس تولیپ با یک آشپزخانه کاملا مجهز، یک منطقه ناهار خوری، یک شومینه، دو اتاق خواب و یک تراس با مناظر فوق العاده چشمگیر است. رستوران زیبا هتل Roset یک منوی تمام روز سرو می کند و غذا و نوشیدنی را نیز می توان در تراس عمومی میل کرد.

هتل Roset یکی دیگر از برترین هتل های اسلواکی

آشنایی با هتل Sheraton در اسلواکی

هتل Sheraton در ساحل رودخانه دانوب واقع شده است و به عنوان بخشی از بلوار خرید با گردشگاه، مکان های تفریحی، فرهنگی و آرامش بخش شناخته می شود که تنها 5 دقیقه پیاده از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل نقطه ایده آل برای کاوش در مقاصد نمادین شهر می باشد و همه 209 اتاق و سوئیت شیک و بزرگ هتل Sheraton دارای تخت‌ های Sheraton Signature Sleep Experience، دسترسی به اینترنت پرسرعت رایگان و حمام‌ های بزرگ هستند. علاوه بر این، باشگاه هتل Sheraton به صورت شبانه روزی باز می باشد. کافه و رستوران هتل Sheraton برای صبحانه کاری، دور هم جمع شدن با دوستان یا نوشیدنی های شیک قبل یا بعد از شام، میان وعده ها، قهوه های ممتاز، چای و مجموعه وسیعی از سایر نوشیدنی ها عالی هستند.

اتاق های هتل Sheraton عبارتند از:

  • اتاق کینگ کلاسیک
  • اتاق دلوکس
  • اتاق دلوکس کینگ
  • سوئیت جونیور کینگ
  • یوئیت Executiv کینگ

همچنین در هتل Sheraton، 8 اتاق بی نظیر و زیبا با بیش از 700 متر مربع، از هر رویدادی، از کنفرانس های بزرگ تا گردهمایی های خانوادگی صمیمی با مهمان نوازی مهربان استقبال می کنند. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا به هموطنان محترم اطلاعات تکمیلی درباره شرایط سفر به اسلواکی و همچنین مهاجرت به اسلواکی ارائه دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *