ویزای توریستی

برترین هتل های اسکاتلند

برترین هتل های اسکاتلند

برترین هتل های اسکاتلند در کشوری ناهموار، رنگارنگ و پر جنب و جوش واقع شده اند و طرفداران بسیاری را داراست. اسکاتلند از معماری سنگی گرفته تا مناظر بدون مانیکور گرفته تا طبیعت آرام مردم و علاقه عجیب آنها به هاگیس، مقصد بی نظیری برای تمامی گردشگران می باشد. یک هویت مغرور کشور کم جمعیت اسکاتلند را متحد می کند، از مناطق پست جنوبی، که در شمال دیوار هادریان با انگلستان، تا عرض های جغرافیایی نروژی ارتفاعات صخره ای و جزایر دور افتاده هم مرز است.

در خارج از شهرهای اصلی آن، مناظر اسکاتلند ظریف هستند، اما مناظر مه آلود، قلعه های روستایی و فرهنگ گرم بسیار جذاب هستند. شهرهای آن همچنین به ‌عنوان قطب ‌های خلاقانه مدرن که بر اساس قرن ‌ها صنعت و سنت ساخته شده ‌اند، برجسته هستند و برترین هتل های اسکاتلند را که شامل هتل های لوکس با امکانات عالی می باشند، در خود جای داده اند.

رزرو برترین هتل های اسکاتلند قبل از سفر به این کشور زیبا، امری بسیار ضروری می باشد و در این راهنما، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت متقاضیان را با برترین هتل های اسکاتلند آشنا خواهند ساخت. با وجود قله ‌ها و کوه های مونرو، جزایر، دره ها و دریاچه ‌ها، این کشور نیازی به تلاش زیاد ندارد تا تبدیل به یک مقصد گردشگری عالی شود و مجموعه هتل ‌های مجلل در اسکاتلند به این معنی است که بخش‌ های ساخته شده توسط انسان نیز بسیار زیبا هستند.

هتل Fingal از برترین هتل های اسکاتلند

اسکاتلند خانه بسیاری از هتل های خوب است که همگی دارای ویژگی های فوق العاده منحصر به فرد هستند. از قلعه ‌های تاریخی و مخفیگاه‌ های مجلل کنار دریاچه گرفته تا نمادهای مرکز شهر و هتل Fingal از این قاعده مستثنی نیست. لنگر انداخته در لیث، فینگال، زندگی خود را به عنوان یک کشتی هیئت مدیره فانوس شمالی آغاز کرد که نگهبانان فانوس دریایی، لوازم ضروری و کارکنان تعمیر و نگهداری را به فانوس‌های دریایی می ‌برد. از زمانی که او در سال 2000 از خدمت بازنشسته شد، کشتی تحت بازسازی دقیق و محترمانه قرار گرفت و اکنون به یک هتل شناور لوکس و زیبا تبدیل شده است. این کشتی دارای 23 کابین با مشخصات بالا، خدمات درجه یک و یک رستوران لذت بخش است که در آن ساکنان و غیرساکنان می توانند از صبحانه، چای عصرانه، شام یک منوی شام و نوشیدنی های بی نظیر روی عرشه لذت ببرند.

هتل Fingal در اسکله خود در الکساندرا داک در لیث ادینبورگ که به طرز شگفت انگیزی ساکت و دور از شلوغی است، قرار گرفته است. منطقه The Shore تنها چند دقیقه از هتل Fingal فاصله دارد که مملو از کافه ها و رستوران ‌ها از جمله برخی از بهترین غذاخوری ها مانند رستوران‌های ستاره میشلین مارتین ویشارت و تام کیچین است. شایان ذکر است که هتل Fingal تنها 15 دقیقه با شهر جدید ادینبورگ و 20 دقیقه تا شهر قدیمی فاصله دارد. با توجه به این که هتل Fingal درواقع یک کشتی می باشد، اما دارای امتیاز بسیار خوبی در بین برترین هتل های اسکاتلند است.

در نمودار زیر به مقایسه امتیاز هتل Fingal با سایر هتل های برتر اسکالتند پرداخته ایم:

مقایسه امتیاز هتل Fingal با سایر هتل های برتر اسکالتند

هتل Gleneagles یکی دیگر از برترین هتل های اسکاتلند

یکی دیگر از برترین هتل اسکاتلند که در نمودار بخش قبلی نیز به آن اشاره شده است، هتل Gleneagles آکتراردر می باشد. هتل Gleneagles آکتراردر زمانی که صحبت از استراحت های لوکس به میان می آید، یک گزینه برجسته می باشد. تصور آن در سال 1910 زمانی که مدیر کل شرکت راه‌آهن کالدونیا به این فکر افتاد که یک هتل بزرگ روستایی ساخته شده به سبک یک قصر در دره‌ای زیبا که خط راه‌آهن او از آن عبور می‌کرد، شکل گرفت.

هتل Gleneagles آکتراردر در سال 1924 افتتاح شد و به عنوان ساحل ارتفاعات شناخته شد که در زمینی به مساحت 850 هکتار با سه زمین گلف قهرمانی و مجموعه بی نظیر از فعالیت های ورزشی برای امتحان کردن قرار دارد. از سوارکاری و تیراندازی گرفته تا ماهیگیری و رانندگی، چیزهای زیادی در هتل Gleneagles آکتراردر وجود دارد که مهمانان را سرگرم می کند. مهمانان می توانند در هتل Gleneagles آکتراردر از اسپا نیز نهایت لذت را ببرند. در حالی که 232 اتاق در هتل Gleneagles آکتراردر وجود دارد، طراحی هر کدام به گونه ای ساخته شده است که مانند یک هتل بوتیک بسیار صمیمی تر با ترکیبی از فضای داخلی سنتی و مدرن است.

جدول زیر شامل اطلاعات کامل درباره هزینه های اقامت در هتل Gleneagles آکتراردر می باشد:

نوع اتاقهزینه اقامت یک شب به دلار (1 نفر)
اتاق دلوکس دو نفره$492
اتاق دلوکس با چشم انداز (1 تخت دو نفره یا 2 تخت یک نفره)$492
اتاق دلوکس با 2 تخت یک نفره$492
اتاق دلوکس خانوادگی$492
اتاق لوکس کینگ با چشم انداز$608
اتاق لوکس با 2 تخت یک نفره$608
سوئیت کلاسیک با چشم انداز$1100
سوئیت لوکس با چشم انداز$1332
سوئیت رویال لوچنگار$3226
سوئیت لوکس (2 تخت دو نفره)$1679

آشنایی با هتل Balmoral زیباترین هتل های اسکاتلند

اگر گردشگران بخواهند با بهترین آدرس ادینبورگ در برچسب چمدان خود تحت تاثیر قرار دهند، هتل Balmoral بهترین گزینه می باشد. افرادی که با اهداف توریستی به اسکاتلند سفر می کنند و همچنین افرادی که برای کار در اسکاتلند قصد اقامت در بخش غربی ادینبورگ را دارند، می توانند هتل Balmoral را که از برترین هتل های اسکاتلند می باشد، انتخاب کنند. هتل Balmoral یک هتل شاخص نمادین است و بیش از یک قرن است که در خیابان معروف پرنسس ادینبورگ سربلند ایستاده است. این هتل که اکنون متعلق به گروه هتل Rocco Forte است، ظرافت همیشگی خود را از طریق طراحی سلیقه ای و متفکرانه حفظ می کند.

با 168 اتاق و 20 سوئیت، که هر کدام به طور جداگانه توسط یکی از اعضای خانواده فورته، اولگا پولیزی طراحی شده اند، گزینه های مختلف برای اقامت در هتل Balmoral وجود دارد. مهمان نوازی گرم، خدمات دربان استثنایی و تجربه ‌های منحصر به فرد مهمانان، دلیل کافی برای اقامت در هتل Balmoral می باشد. این هتل دارای رستوران درجه یک ستاره ‌دار میشلین و اسپای برنده جوایز می باشد که آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مهمانان هستند.

آشنایی با هتل Balmoral زیباترین هتل های اسکاتلند

هتل Cromlix از خاص ترین و برترین هتل های اسکاتلند

هتل Cromlix قلعه ای خیره کننده قرن هفدهمی غرق در تاریخ است و از زمان بازسازی حساس و متفکرانه آن، به یکی از مجلل ترین و برترین هتل های اسکاتلند تبدیل شده است. هتل Cromlix با داشتن بسیاری از ویژگی‌ های دوره منحصر به فرد خود که همگی با استفاده از صنعتگران و مصالح سنتی به زیبایی اصلی خود بازگردانده شده ‌اند، با هاله ‌ای رمانتیک و عظمت خاص دورانی که در آن ساخته شده است، می ‌درخشد. هتل Cromlix دارای 9 اتاق خواب بی نظیر است که هر کدام به سبک کلاسیک تزئین شده اند که تعادل کاملی را بین شخصیت سنتی و دکوراسیون مدرن برقرار می کند. افتخار هتل Cromlix برج عروس چهار طبقه است که قدمت آن به قرن شانزدهم باز می گردد.

در فاصله کوتاهی از هتل Cromlix، یک اقامتگاه با غذاخوری برای مهمانانی وجود دارد که می‌ خواهند اقامت طولانی ‌تری داشته باشند یا تجربه ‌ای بیشتر کسب کنند. این رستوران با ناهار خوری، طیف وسیعی از غذاهای معاصر را که توسط سلسله آشپزی روکس ساخته شده است، با استفاده از مواد تشکیل دهنده غذای بزرگ طبیعی معروف اسکاتلند با طعمی خلاقانه از تیم نمادین روکس به نمایش می گذارد. جنگلی که قلعه در آن قرار دارد، با آبشارهای باشکوه، حیات وحش و تفریحات در فضای باز، برای کاوش در طبیعت ایده آل است.

در لیست زیر به اتاق های مختلف هتل Cromlix اشاره شده است:

  • اتاق کوچک دو نفره (1 تخت دو نفره)
  • اتاق سوپریور دو نفره
  • سوئیت استاندارد
  • سوئیت جونیور
  • کلبه یک خوابه

در صورتی که هموطنان گرامی مایل به آشنایی بیشتر با شرایط سفر یا مهاجرت به اسکاتلند باشند می توانند با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از خدمات بی نظیر همکاران ما بهره مند شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *