ویزای توریستی

برترین هتل های تاجیکستان

برترین هتل های تاجیکستان

به دنبال تاجران باستانی جاده ابریشم، امروزه مسافران بیشماری برای تجربه برترین هتل های تاجیکستان و مکان های دیدنی به این کشور سفر می کنند. اگرچه تاجیکستان یکی از دورافتاده ترین کشورهای جهان است، اما حتی غیرقابل دسترس ترین زوایای آن نیز میزبان زندگی می باشند. کوه ها و بیابان ها محل زندگی عشایر قرقیز است که مانند نسل ها زندگی ساده و خودکفا را دنبال می کنند. مسافران بی باک برای بازدید از آنها سردترین دماهای کره زمین را تحمل می کنند، اما این شرایط سرد با مهمان نوازی گرم قرقیزها بهتر می شود. مناظر تاجیکستان به اندازه تاریخ سیاسی آن دراماتیک و در غرب کوهستانی، قله‌ های مرتفع به دره‌ های عمیقی فرو می‌روند که در آن روستاها به ‌طور نامطمئن به سمت صخره ‌ها بر فراز رودخانه ‌های پر جریان می ‌چسبند.

در این سکونتگاه ها که اکثر جمعیت آن کشاورزان فرونشست هستند، هر قطعه زمین موجود به صورت پلکانی و با سیب زمینی، کلم و گندم کشت می شود. بیشتر بازدیدکنندگان از طریق پایتخت تاجیکستان، دوشنبه، که یکی از زیباترین شهرهای آسیای مرکزی با کاخ های طلاکاری شده، پارک های سرسبز و نماهای نئوکلاسیک است، وارد تاجیکستان می شوند. یکی از اصلی ترین دلایل شروع سفر از دوشنبه، وجود برترین هتل های تاجیکستان در این شهر می باشد که متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند در این نوشتار به طور کامل آنها را مورد بررسی قرار دهند.

هتل Hyatt Regency یکی از برترین هتل های تاجیستان

هتل Hyatt Regency در قلب شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان، دارای اقامتگاه های لوکس پنج ستاره است که فرهنگ منحصر به فرد این کشور را در سوئیت های سخاوتمندانه خود منعکس می کند. این هتل که در محوطه پارک شهر و نزدیک دریاچه خیره کننده کومسومول واقع شده است، نه تنها دارای محیط شهری خیره کننده است، بلکه موقعیت مناسبی برای دسترسی به بسیاری از جاذبه های محلی با پای پیاده دارد و فرودگاه بین المللی تنها چهار مایل با مهمانان فاصله دارد. هتل Hyatt Regency یکی از زیباترین هتل های دوشنبه و یکی از بهترین املاک لوکس و برترین هتل های تاجیکستان است. این هتل با داشتن بیش از 200 اتاق و سوئیت لوکس در سه گزینه اقامتی، مفتخر است که موضوعی متمایز را حفظ می کند که در سراسر آن فرهنگ محلی تاجیکستان را که در این منطقه رایج است، در بر می گیرد.

نمودار زیر شامل امتیازات هتل Hyatt Regency در بخش های مختلف می باشد:

هتل Hyatt Regency در بخش های مختلف

یکی از بهترین رستوران ‌های شهر نیز در هتل Hyatt Regency وجود دارد، جایی که غذاهای خلاقانه همراه با محیطی پیچیده، خلوتگاهی زیبا را ارائه می ‌دهد. به اندازه کافی مکان برای استراحت مهمانان در هتل Hyatt Regency در حین اقامت در استخر سرپوشیده گرم و استراحت در محیط آرام اسپا وجود دارد.

هتل Hilton یکی از زیباترین و برترین هتل های تاجیکستان

هتل Hilton از برترین هتل های تاجیکستان می باشد که 15 دقیقه تا مرکز شهر دوشنبه و 2 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دوشنبه فاصله دارد. در 4 کیلومتری هتل Hilton، مهمانان می توانند تاریخ تاجیکستان را در موزه ملی تاجیکستان و بنای یادبود اسماعیل سامانی در حاشیه پارک رودکی مشاهده کنند. با اقامت در هتل Hilton دوشنبه، مهمانان 5 دقیقه با ماشین تا موزه ملی تاجیکستان و اپرای دوشنبه فاصله خواهند داشت. این هتل 5 ستاره 1.4 مایل (2.3 کیلومتر) تا دانشگاه فنی دولتی تاجیکستان و 1.8 مایل (2.8 کیلومتر) تا بنای یادبود سامانی فاصله دارد.

هزینه های اقامت در هتل Hilton عبارتند از:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب
اتاق استاندارد کینگ (حداکثر 3 نفر ظرفیت)$128 الی 229$
اتاق کینگ با سونا و امکانات اضافه (حداکثر 2 نفر ظرفیت)$128 الی 190$
اتاق دوقلو استاندارد$128 الی 229$
اتاق Executive کینگ با دسترسی به سالن استراحت$173 الی 319$
اتاق دوقلو Executive با دسترسی به سالن استراحت$173 الی 319$
سوئیت کینگ با دسترسی به سالن استراحت$240 الی 374$

هر یک از 144 اتاق هتل Hilton دارای امکانات کامل می باشد و از مهمترین امکانات هتل Hilton می توان به حمام با وان یا دوش خصوصی، امکانات رفاهی شامل گاوصندوق، میز، نظافت روزانه، رستوران هتل، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، مرکز تجاری، اتاق های ملاقات و غیره اشاره کرد. شایان ذکر است که این ملک با کیفیت با امتیاز 5 ستاره، دسترسی به ماساژ، رستوران و جکوزی در محل را برای مهمانان فراهم می کند. با داشتن این امکانات، هتل Hilton بخصوصی برای اقرادی که جهت کار در تاجیکستان وارد خاک این کشور می شوند، محل مناسبی برای اقامت کوتاه مدت می باشد.

هتل Hilton یکی از زیباترین و برترین هتل های تاجیکستان

هتل Ayni از معروف ترین و برترین هتل های تاجیکستان

هتل Ayni در شهر دوشنبه، 3.3 کیلومتری تله‌ کابین دوشنبه، دارای اقامتگاهی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، کافه و سالن استراحت مشترک است. از جمله امکانات هتل Ayni می توان به سرویس اتاق و دستگاه خودپرداز و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. هتل Ayni دوشنبه دارای میز پذیرش 24 ساعته، آشپزخانه مشترک و صرافی برای مهمانان می باشد. اتاق های هتل Ayni دارای تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، آشپزخانه، ناهار خوری، صندوق امانات و حمام اختصاصی با دوش، دمپایی و سشوار هستند. هر اتاق مجهز به کتری است، در حالی که اتاق ‌های خاص به پاسیو مجهز هستند و برخی دیگر دارای منظره شهر هستند. در هتل Ayni هر اتاق با ملحفه و حوله مجهز شده است و شایان ذکر است که نزدیک ‌ترین فرودگاه بین ‌المللی دوشنبه در 8 کیلومتری هتل Ayni است و هتل دارای خدمات شاتل فرودگاهی رایگان می باشد.

در لیست زیر به اتاق های هتل Ayni اشاره شده است:

  • اتاق یک نفره استاندارد
  • اتاق دو نفره دلوکس
  • آپارتمان با تخت دونفره بزرگ
  • اتاق سه نفره لوکس

آشنایی با هتل Serena تاجیکستان

تعداد کمی از هتل ها در دوشنبه، تاجیکستان، ظرافت پنج ستاره را با میراث، معماری و خرد اجدادی تاجیکستان ترکیب می کنند. هتل Serena فرهنگ، غذاهای پر جنب و جوش و شخصیت محیط اطراف خود را در عین زیبایی که از یک هتل پیشرو در جهان انتظار می رود حفظ می کند. هتل Serena از تمایل به ایجاد یک مقصد خیره کننده فراتر از انتظارات مسافران فهیم امروزی شکل گرفته است. سنت‌ های هنری تاجیکستان با نمای شیک و شیشه ‌ای با نقش‌ های تزئینی گل سوزنی، به‌ طور یکپارچه با سبک معاصر ادغام می ‌شوند. قدم گذاشتن در ورودی هتل Serena، رسیدن به کاروانسرای قرون وسطایی را یادآور می شود (مانند توقفگاهی برای مسافران در جاده باستانی ابریشم).

فضای داخلی هتل Serena شاهدی غنی از صنایع دستی، مصالح و تکنیک های محلی است که نقش های نساجی گنج، ایکات و ابر، منبت کاری های چوبی مجلل، نقاشی های دیواری با گل، سرامیک های لعابدار و آثار هنری منطقه را به نمایش می گذارد. بخش خارجی هتل Serena با 1.2 هکتار باغ سرسبز احاطه شده است که ارتباط حسی با زیبایی های طبیعی تاجیکستان ایجاد می کند. هتل Serena دوشنبه تجربیاتی بی نظیر غرق در آداب و رسوم تشریفاتی و جشن آسیای میانه را ارائه می دهد و خاطراتی فراموش نشدنی از اقامت را برای مهمانان به یادگار می گذارد. خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شامل خدمات بی نظیر برای سفر یا مهاجرت به تاجیکستان و همچنین مهاجرت به سایر کشورهای برتر دنیا می باشد و مشاورین ما می توانند هموطنان عزیز را هر زمینه مهاجرتی یاری و راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *