ویزای توریستی

برترین هتل های تایلند

برترین هتل های تایلند

برترین هتل های تایلند به عنوان برترین هتل های آسیایی شناخته می شوند که هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر جهان میباشد. تایلند که دارای برخی از بهترین هتل‌های آسیا است، در مورد مکان ‌هایی برای اقامت، تعداد بی‌ شماری گزینه برای ارائه به گردشگران و مسافران خارجی دارد. تایلند با پوشش گیاهی استوایی، گیاهان رنگارنگ و استقبال گرم خود، مقصدی رویایی برای یک سفر رمانتیک، انفرادی یا خانوادگی است. چه مسافران به دنبال دیدن زندگی آرام جزیره پوکت باشند و چه به سمت مناطق شمالی چیانگ مای بروند، لوکس ترین و برترین هتل های تایلند را می توانند در سراسر کشور پیدا کنند. از هتل‌ های بوتیک لوکس برای زوج ‌ها گرفته تا استراحتگاه ‌های خانوادگی پنج ستاره، برای هر نوع مهمان خوش ‌نظر گزینه های مختلف در تایلند وجود دارد. همه این هتل های خیره کننده برای کمک به آرامش، کاوش و تجدید قوا ایجاد شده اند.

از استراحتگاه ‌های مسحور شده در جنگل‌ های بارانی انبوه چیانگ مای و مکان ‌های مجلل و پرهیاهوی شهر در بانکوک گرفته تا هتل های گران ‌قیمت با چشم ‌اندازهای خیره ‌کننده از دریای آندامان و فراتر از آن، برای انتخاب هتل مورد علاقه‌ خود، مسافران کار سختی خواهند داشت. به همین دلیل، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با بررسی برترین هتل های تایلند، اطلاعات بسیار مفیدی در این زمینه برای هموطنان عزیز جمع آوری کرده اند تا متقاضیان با برترین هتل های تایلند آشنا شوند.

هتل Sala Phuket از برترین هتل های تایلند

در هتل Sala Phuket، یک استراحتگاه مجلل خیره کننده با استخرهای خصوصی در 63 ویلا از 79 ویلا و سوئیت با تمرکز بر حفظ حریم خصوصی، مسافران از تعطیلات صمیمی خود لذت ببرند. هتل Sala Phuket با ترکیب معماری نادر تاریخی چینی پرتغالی با امکانات مدرن و مدرن پنج ستاره، یکی از بهترین، لوکس ترین و برترین هتل های تایلند می باشد. خواه گردشگران بخواهند با خانواده خود به تایلند سفر کنند، به عنوان زوچ به سفر ماه عسل بروند یا عروسی خود را در یک ساحل خصوصی بکر با ماسه طلایی یا چمنزار سرسبز کنار ساحل جشن بگیرند، هتل Sala Phuket که توسط مزارع درخت نارگیل احاطه شده است، گزینه عالی به شمار می رود.

هتل Sala Phuket یک استراحتگاه شیک پنج ستاره است که دارای مجموعه ای از ویلاهای استخری، سوئیت ها و امکانات مجلل در گوشه بکر شمال غربی پوکت، مشرف به دریای آندامان است این استراحتگاه زیبا تنها 20 دقیقه با فرودگاه بین ‌المللی پوکت فاصله دارد و به راحتی قابل دسترسی است. زمین‌های گلف در کلاس جهانی و منظره دریای نمادین خلیج فانگ نگا نیز در نزدیکی هتل Sala Phuket قرار دارند. هتل Sala Phuket دارای دو استخر بزرگ در کنار ساحل، یک رستوران و کافه در سطح جهانی در کنار دریا، یک اسپای آرام سالا و بسیاری موارد دیگر است که همگی توسط خدمات حرفه‌ای و شخصی SALA پشتیبانی می‌شوند و تجربه ‌ای بی ‌نظیر را برای هر مهمان ایجاد می ‌کنند.

هتل Sofitel بانکوک از برترین هتل های تایلند

هتل شیک SO Sofitel Bangkok یک واحه شهری با طراحی داخلی و معماری خیره کننده است که از پنج عنصر طبیعی آب، زمین، چوب، فلز و آتش الهام گرفته شده است. هر یک از 237 اتاق و سوئیت در سرتاسر هتل Sofitel دارای مبلمان مدرن غنی، Apple Mac Minis، وان های عمیق با دوش های بارانی مجزا و پنجره های خیره کننده از کف تا سقف با منظره پانوراما از پارک لومپینی و خط افق شهر است. مهمانان هتل Sofitel به راحتی می توانند منظره خیره کننده را با پارک مرکزی نیویورک اشتباه بگیرند زیرا این این منظره شباهت زیادی به Central Park نیویورک دارد. دیگر جنبه ‌های منحصر به‌ فرد هتل Sofitel در سطح جهانی است که مانند یک جنگل اسطوره ‌ای طراحی شده است که درمان‌ های ماساژ آرامش ‌بخش و جکوزی ‌های آب گرم جوان ‌کننده را در محیطی آرام ارائه می ‌کند.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Sofitel اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق لوکس کینگ$153 الی 305$
اتاق لوکس دوقلو$181 الی 305$
اتاق لوکس کینگ با منظره پارک$192 الی 316$
اتاق لوکس دوقلو با منظره پارک$192 الی 316$
اتاق لوکس دوقلو Club Millésime256$ الی 352$
سوئیت پرستیژ کینگ با دسترسی به Club Millésime$327 الی 423$

هتل Sofitel با داشتن اتاق های مختلف با هزینه های مناسب، برای افرادی که برای سفر، اقامت تحصیلی کوتاه مدت یا اقامت برای کار در تایلند به صورت موقت به این کشور سفر می کنند، بسیار مناسب می باشد.

هتل Sofitel بانکوک از برترین هتل های تایلند

هتل Surin یکی دیگر از برترین هتل های تایلند

هتل Surin در پوکت واقع شده است و شایان ذکر است که این هتل را می توان در ساحل باشکوه پانسیا نیز یافت و امکانات پنج ستاره فراوانی را برای مهمانان فهیم ارائه می دهد. بیش از 100 سوئیت و کلبه در هتل Surin در پوکت وجود دارد که هر کدام دارای فضای داخلی بزرگ، راحت و شیک هستند. میهمانان می ‌توانند در هتل Surin که با نخل‌ های نارگیل احاطه شده و معروف به مروارید آندامان می باشد، به طور کامل استراحت کنند. هتل Surin در پوکت در شن‌ های سفید ساحل پانسی، اقامتگاهی استوایی ارائه می ‌کند. این ملک ساحلی، اقامتگاه‌ هایی به ‌سبک کلبه ‌ای ارائه می‌ کند که دارای استخر روباز و اسپا هستند. مهمانان هتل Surin در پوکت از نوشیدنی خوشامدگویی رایگان و استفاده رایگان از امکانات ورزشی غیر موتوری لذت می برند. کودکان 1 تا 10 ساله نیز از هدایای رایگان برخوردار می شوند.

در لیست زیر به گزینه های اقامت در هتل Surin در پوکت اشاره شده است:

  • ویلا با استخر
  • سوئیت ساحلی
  • کلبه خانوادگی دو خوابه
  • کلبه یک خوابه

هتل Surin در پوکت تا شهر پوکت 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد. اتاق ‌های هتل Surin دارای سالن استراحت در فضای باز بزرگ با چشم ‌انداز باغ و ساحل هستند. میهمانان هتل Surin در پوکت می توانند یک بازی تنیس انجام دهند یا ورزش های آبی مختلف را امتحان کنند. سکوی آفتاب گیر در ساحل هتل، منظره زیبایی از دریای آندامان را به ویژه در هنگام غروب خورشید به نمایش می گذارد. رستوران های هتل Surin در پوکت منوهای تایلندی، غربی و آسیایی را ارائه می دهند و در این هتل باربیکیو و غذاهای دریایی نیز در دسترس است.

آشنایی با هتل Anantara Layan تایلند

هتل Anantara Layan یکی از برترین هتل های تایلند برای کسانی است که می خواهند از همه چیز دور شوند. حس آرامش در این اقامتگاه مجلل در شن‌های سفید زیبای ساحل لایان در انتظار مهمانان است. در هتل Anantara Layan، سطوح راحتی، لوکس و خدمات مثال زدنی است و هر سوئیت یا ویلای مجزا این هتل هر گونه امکانات رفاهی را برای مهمانان فراهم می کند. از جمله بالکن ‌ها یا باغ‌ های خصوصی، دسترسی مستقیم به ساحل و استخرهای شنای بی نظیر یا جکوزی. چندین بخش غذاخوری و کافه در هتل Anantara Layan وجود دارد و همچنین میهمانان می توانند در اتاق خود نیز غذای مورد علاقه خود را میل کنند. استراحتگاه Anantara Layan همچنین دارای اسپا و حتی سکوی هلیکوپتر نیز می باشد.

در نمودار زیر به امتیازات هتل Anantara Layan در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیازات هتل Anantara Layan در بخش های مختلف

هتل Anantara Layan دارای 30 سوئیت، 46 ویلا استخر و 15 اقامتگاه استخر و همچنین یک کلیسای کوچک کنار صخره مشرف به اقیانوس می باشد. از ویلاهای آرام و صمیمی دونفره گرفته تا مجتمع های ساحلی وسیع، افرادی که قصد اقامت در هتل Anantara Layan را دارند، می توانند بهترین گزینه را انتخاب کنند و از امکانات رفاهی موجودات لوکس و خدمات ویلا هاست بهره مند شوند. با تماس با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت متقاضیان می توانند اطلاعات تکمیلی از برترین هتل های تایلند و شرایط سفر و مهاجرت به تایلند کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *