ویزای توریستی

برترین هتل های ترکیه

برترین هتل های ترکیه

برای انتخاب برترین هتل های ترکیه جهت اقامت، گردشگران از استانبول تا کاپادوکیه و ریویرای ترکیه، گزینه های زیادی برای انتخاب دارند. با پیروی از دستورالعمل‌ ها، توریست های بین المللی توانسته‌ اند در بیشتر دوره‌ های همه‌ گیری ویروس کرونا از این کشور بازدید کنند و اکنون ترکیه از لیست قرمز (کرونا) سفر اکثر کشورهای دنیا خارج شده است، مقصد محبوبی می باشد که در اروپا و آسیا قرار دارد و بار دیگر در دسترس مسافران بین المللی قرار گرفته است. از این رو، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند هموطنان عزیز را با برترین هتل های ترکیه آشنا کنند و آنها را از امکانات بی نظیر این هتل های مطلع سازند.

ترکیه از نظر استراتژیک در تقاطع دو قاره اروپا و آسیا قرار و دارای زیبایی طبیعی بی ‌نظیر، مناظر دیدنی، معماری خیره‌ کننده و مکان ‌های فرهنگی خیره‌ کننده است. از سبک زندگی شیک در استراحتگاه ساحلی بدروم، مساجد با شکوه و موزه ‌های نفیس در استانبول تا مناظر وسیع استپی کاپادوکیه، برای ذائقه های مختلف گزینه های مختلف برای کاوش در ترکیه وجود دارد. در ادامه این نوشتار لوکس ترین و برترین هتل های ترکیه مورد بررسی قرار گرفته اند.

هتل Caresse از لوکس ترین و برترین هتل های ترکیه

هتل Caresse یک مجموعه لوکس ریزورت و اسپا، درهای خود را در ژوئیه 2015 افتتاح کرد و از موقعیت ساحلی در قلب بدروم، نزدیک به آسیاب‌ های بادی تاریخی بدروم و قلعه بدروم برخوردار است. 67 اتاق، 9 سوئیت و ویلای Caresse King هتل Caresse با چیدمان زیبا، امکانات رفاهی عالی، فناوری مدرن، تخت‌ های لوکس کلکسیون، بالکن و تراس خصوصی و منظره ‌ای خیره‌ کننده از دریای اژه را ارائه می‌دهند. در هتل Caresse، تجمل به ترکیبی شیک از اثاثیه شیک و حمام های خوش سلیقه که مظهر مفهوم راحتی مجلل هستند، گسترش می یابد.

جدول زیر شامل اطلاعات کامل درباره هزینه اقامت در هتل Caresse می باشد:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به یورو
اتاق دلوکس کینگ€371
اتاق دلوکس دوقلو€371
اتاق کینگ پریمیر€391
اتاق دلوکس Marine€412
اتاق دوقلو پریمیر با بالکن و منظره دریا€493
اتاق Caresse€694
سوئیت یک خوابه€937
سوئیت دلوکس Marine€1070
سوئیت دو خوابه€1340
ویلای کینگ€2431
سوئیت بزرگ پریمیر€2875

تمامی اتاق های ذکر شده دارای بالکن و منظره دریا هستند. با اقامت در Caresse، مهمانان می توانند از این فرصت استفاده کنند تا ویژگی های منحصر به فرد محلی بدروم و فعالیت های هیجان انگیز متعدد را با زیبایی مسحورکننده آن تجربه کنند. مهمانان این هتل می توانند از قلعه معروف بدروم دیدن کنند، غذاهای ترکی و مدیترانه ای را بچشند، از بندر آن با بادبان و از میان آب های آبی خنک شبه جزیره عبور کنند و بدروم را با تجربه های بی شمار فراموش نشدنی و لحظات جادویی به یاد بیاورند.

هتل Gloria Serenity از برترین هتل های ترکیه

احاطه شده توسط جنگل های کاج معطر در کنار یک ساحل خصوصی، اقامت در هتل Gloria Serenity که از برترین هتل های ترکیه در آنتالیا است، نوید آرامش و زرق و برق را در مقادیر مساوی می دهد. از ویژگی‌ های هتل Gloria Serenity می ‌توان به استخر آب دریا، دسترسی به سه زمین گلف، مجموعه ‌ای از زمین‌ های تنیس سفالی با نور آفتاب، اسپای شیک، سرگرمی ‌های زنده با کیفیت بالا و ورود رایگان به باغ‌ وحش محلی جذاب اشاره کرد. 369 اتاق هتل Gloria Serenity به هشت نوع اقامتگاه مختلف تفکیک شده اند، در حالی که آشپزخانه های این هتل طیف وسیعی از غذاهای بین المللی را ارائه می دهند که به سبک بوفه و a la carte سرو می شوند. مرکز همایش هتل Gloria Serenity اتاق‌ های جلسه بزرگ آن را برای کسانی که برای کار در ترکیه و تفریح ​​سفر می‌ کنند محبوب کرده است.

در نمودار زیر به امتیاز هتل Gloria Serenity در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیاز هتل Gloria Serenity در بخش های مختلف

در هتل Gloria Serenity، مهمانان می توانند در یکی از غرفه های درمانی در ساحل از درمان لذت ببرند یا در اسپای سرپوشیده تالاسو استراحت کنند. همچنین در این هتل یک اتاق بازی با میزهای بیلیارد و پاساژها، و یک مرکز ورزشی با زمین‌های فوتبال نورگیر وجود دارد.

هتل ST REGIS از زیباترین و برترین هتل های ترکیه

هتل ST REGIS که در قلب منطقه منحصر به فرد نشان‌ تاشی واقع شده است با مغازه ها، رستوران ها و غذاخوری ها، کافه ها، مراکز هنر و سرگرمی احاطه شده است. هتل ST REGIS دارای دو رستوران خاص است که شامل هتل تراس روی پشت بام و یک رستوران فرانسوی متنوع می باشد. 118 اقامتگاه مجلل هتل ST REGIS از جمله 10 سوئیت که یکی از آنها توسط بنتلی طراحی شده است و دارای هویت منحصر به فردی از تجمل گسسته، زیبایی بی انتها و ظرافت قابل مشاهده است. همه مهمانان هتل ST REGIS از خدمات سفارشی St. Regis Butler لذت می برند. این هتل سال گذشته افتتاح شد و هتل لوکس مورد علاقه اکثر گردشگرانی می باشد که قصد دارند در شهر بین المللی و برجسته استانبول اقامت داشته باشند.

اتاق های هتل ST REGIS عبارتند از:

  • اتاق سوپریور
  • اتاق دلوکس با تختخواب کینگ
  • اتاق دلوکس با 2 تختخواب تک نفره
  • اتاق گرند سوپریور
  • اتاق گرند دلوکس
  • اتاق Empire
  • اتاق Bentley
  • اتاق Caroline Astor
  • اتاق Cosmopolitan
  • اتاق ST REGIS
  • سوئیت پرزیدنتال

هتل ST REGIS جایی می باشد که زرق و برق جاودانه و نوآوری مدرن با هم تلاقی می‌کنند. هتل مجلل 5 ستاره ST REGIS با توجه به محلی که در آن واقع شده است، بهترین آدرس استانبول را ارائه می ‌کند که بوتیک ‌های طراحان، مارک‌ های مد لوکس، غذاخوری ‌های محلی و بناهای اروپایی دوران هنر دکو و هنر نو احاطه شده ‌اند.

هتل ST REGIS از زیباترین و برترین هتل های ترکیه

معرفی هتل Argos از بهترین هتل های ترکیه

هتل Argos کاپادوکیه واقع در قلب کاپادوکیه در محل صومعه ای باستانی در روستای قدیمی Uçhisar، بقایای خانه های تاریخی، تونل های زیرزمینی و غارها را به دقت بازسازی کرده است تا نه تنها مکانی بی نظیر برای اقامت را به مهمانان خود ارائه دهد، بلکه چشم اندازی بی نظیر از آن را ارائه دهد که برای دیدن این سرزمین جادویی این هتل که همگی به سبک متفاوتی طراحی شده اند. در هتل Argos، اقامتگاه های متنوعی را در 6 عمارت مختلف ارائه می شود که برخی از آنها شامل استخرهای خصوصی در غار هستند. در این هتل، محل تاریخی بذر کتان (Bezirhane) با گنبدهای بلندش به سالن تبدیل شده است و تجربه کنسرت بی نظیری را در محل تاریخی کاپادوکیه برای مهمانان فراهم می کند.

در رستوران Seki هتل Argos مهمانان درهایی را خواهند دید که به سمت گنجینه طعم های آناتولی باز می شوند و غذاهایی در این هتل ارائه می شوند که با محصولات ارگانیک که در باغ آرگوس در کاپادوکیه رشد کرده اند. هتل Argos اقامتی بی ‌نظیر را با ارزشی منحصر به ‌فرد ارائه می ‌دهد که از اتاق‌ های بی ‌نظیر گرفته تا تاریخی مسحور کننده، کارکنان تا انواع غذا و نوشیدنی، دکوراسیون به معماری، سازگاری با محیط ‌زیست و دوست‌ داشتنی با حیوانات خانگی کمکی معنادار به منطقه ارائه می ‌کند. متقاضیان که قصد دارند با هدف توریستی، کار یا تحصیل در ترکیه وارد خاک این کشور شوند، می توانند با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، علاوه بر برترین هتل های ترکیه، درباره شرایط اخذ اقامت این کشور و هزینه های مهاجرت به ترکیه اطلاعات کامل کسب کنند.

سوالات تخصصی درباب برترین هتل های ترکیه

در این بخش به سوالات مهم شما پاسخ می دهیم:

  • هتل Caresse از لوکس ترین و برترین هتل های ترکیه کدام اند؟ هتل Caresse یک مجموعه لوکس ریزورت و اسپا، درهای خود را در ژوئیه 2015 افتتاح کرد و از موقعیت ساحلی در قلب بدروم، نزدیک به آسیاب‌ های بادی تاریخی بدروم و قلعه بدروم برخوردار است. 67 اتاق، 9 سوئیت و ویلای Caresse King هتل Caresse با چیدمان زیبا، امکانات رفاهی عالی، فناوری مدرن، تخت‌ های لوکس کلکسیون، بالکن و تراس خصوصی و منظره ‌ای خیره‌ کننده از دریای اژه را ارائه می‌دهند. در هتل Caresse، تجمل به ترکیبی شیک از اثاثیه شیک و حمام های خوش سلیقه که مظهر مفهوم راحتی مجلل هستند، گسترش می یابد.
  • معرفی هتل Argos از بهترین هتل های ترکیه چگونه است؟ هتل Argos کاپادوکیه واقع در قلب کاپادوکیه در محل صومعه ای باستانی در روستای قدیمی Uçhisar، بقایای خانه های تاریخی، تونل های زیرزمینی و غارها را به دقت بازسازی کرده است تا نه تنها مکانی بی نظیر برای اقامت را به مهمانان خود ارائه دهد، بلکه چشم اندازی بی نظیر از آن را ارائه دهد که برای دیدن این سرزمین جادویی این هتل که همگی به سبک متفاوتی طراحی شده اند. در هتل Argos، اقامتگاه های متنوعی را در 6 عمارت مختلف ارائه می شود که برخی از آنها شامل استخرهای خصوصی در غار هستند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *