ویزای مسافرتی روسیه

برترین هتل های روسیه

برترین هتل های روسیه

در 20 سال اخیر برترین هتل های روسیه رشد چشمگیری در ارائه بهترین خدمات به گردشگران داشته اند و مورد توجه فراوانی قرار گرفته اند. از قلعه ‌های باستانی مسکو تا معماری مجلل در سن پترزبورگ و فراتر از آن، روسیه الهام ‌بخش بسیاری برای تعطیلات دلپذیر است. مقصد شوروی، تاریخ فراوان در سیاست، فرهنگ و مردم، با موزه ‌ها، کاخ ‌ها و کلیساهای، چیزهای زیادی به بازدیدکنندگان می ‌آموزند. در روسیه، گردشگران می توانند در دریای سیاه شنا کنند، در استراحتگاه های معروفی مانند کراسنایا پولیانا اسکی کنند یا حیات وحش را در شبه جزیره کامچاتکا تماشا کنند. برای بسیاری از مسافران، روسیه سرزمینی وسیع و پر از تاریخ، رمز و راز و دسیسه است. این مکان فوق‌العاده‌ ای برای کشف کاخ‌ ها، کلیساهای جامع، معماری، باله، موزه‌ ها، جشنواره ‌ها و زیبایی‌ های طبیعی فضای باز است.

صنعت برترین هتل های روسیه در سال های اخیر رونق گرفته است. جای تعجب نیست که بسیاری از این هتل ها در مسکو متمرکز شده اند، شهری که بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را در خود جای داده است. با این حال، برخی دیگر از شهرهای روسیه می دانند که چگونه مهمان نوازی کنند. بنابراین همانطور که مسافران برای ماجراجویی خود در این بخش از جهان برنامه ریزی می کنند، می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا پایان این نوشتار همراه باشند تا با برخی از برترین هتل های روسیه و برخی از هتل ها و استراحتگاه های لوکس برتر در این کشور آشنای شوند.

هتل Nikolskaya St. Regis مسکو از برترین هتل های روسیه

هتل Nikolskaya St. Regis مسکو در یکی از زیباترین خیابان های روسیه، خیابان نیکلسکایا واقع شده است. با اقامت در هتل Nikolskaya St. Regis مسکو، یک سفر به یاد ماندنی و لذت بخش در پایتخت مسکو مطمئنا تضمین شده است. موقعیت عالی هتل Nikolskaya St. Regis مسکو به مهمانان اجازه می دهد تا با پای پیاده به زیباترین نقاط شهر برسند. به عنوان مثال، تئاتر بولشوی، میدان سرخ و کلیسای جامع سنت باسیل همگی در چند قدمی هتل قرار دارند.

با ده دقیقه پیاده روی می توان به کرملین، ارگ مسکو رسید. از نظر امکانات، هتل Nikolskaya St. Regis مسکو دارای یک استخر بزرگ سرپوشیده، یک سرویس پیشخدمت و یک فروشگاه زیبایی است. در این هتل، مهمانان مجبور نخواهند بود برنامه تمرینی خود را رها کنند زیرا فرصت های زیادی برای تمرین وجود دارد، خواه یک جلسه استاندارد باشگاه بدنسازی، گلف یا شنا باشد. در جدول زیر هزینه اقامت در هتل Nikolskaya St. Regis مسکو اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق سوپریور$346
اتاق Mansard$362
آتاق دلوکس بزرگ$404
سوئیت جونیور$478
سوئیت St. Regis$643
سوئیت Astor$800
سوئیت پرزیدنتال$4453
سوئیت رویال$5938

اسپای ایریدیوم در هتل Nikolskaya St. Regis مسکو یکی از نقاط برجسته هتل است که به مهمانان امکان می دهد طیف وسیعی از درمان ها، صورت و ماساژ را رزرو کنند. Osteria A Tavola ایتالیایی یک رستوران ایتالیایی است که در محل هتل St. Regis Moscow Nikolskaya واقع شده است. این رستوران با سرو غذاهای سنتی ایتالیایی در محیطی پیچیده، تمام تجربه مهمانان را در هتل کامل خواهد کرد.

هتل Nikolskaya St. Regis مسکو از برترین هتل های روسیه

هتل Taleon Imperial از زیباترین و برترین هتل های روسیه

هتل Taleon Imperial تنها اقامتگاه در سن پترزبورگ است که در یک کاخ دوره تزاری اقامت دارد. این هتل که توسط برخی از بهترین استعدادهای هنری روسیه بازسازی و اصلاح شد، در سال 2003 به مناسبت جشن سیصدمین سالگرد شهر افتتاح شد. هتل Taleon Imperial دارای 29 اتاق در شش استاندارد شکوه می باشد. مجلل ترین سوئیت هتل Taleon Imperial سوئیت ریاست جمهوری یا پرزیدنتال است که تنها دو نوع از آن وجود دارد. هر سوئیت و اتاق هتل Taleon Imperial به طور جداگانه با بهترین اثاثیه ایتالیایی طراحی و تزیین شده است و بازتولیدهای دستی از شاهکارهای موزه های هنری بزرگ مانند موزه دولتی هرمیتاژ، دیوارها را تزئین کرده است. در داخل هر سوئیت و اتاق هتل Taleon Imperial همه چیز برای رفع نیازهای انحصاری خود پیدا می شوند.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Taleon Imperial در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل Taleon Imperial در بخش های مختلف

هتل Taleon Imperial با داشتن اتاق های مناسب جهت جلسات تجاری، برای افرادی که جهت کار در روسیه یه این کشور سفر می کنند نیز محل مناسبی برای اقامت می باشد.

آشنای با هتل Ritz Carlton از برترین هتل های روسیه

هتل Ritz Carlton مسکو یکی از مجلل ترین و مشهورترین هتل های لوکس روسیه است که درست در خیابان Tverskaya واقع شده است، بنابراین مسافران می توانند به راحتی با یک پیاده روی کوتاه به میدان سرخ، کرملین برسید. میدان پوشکینسکایا برای همه دوستداران ادبیات آن جا ضروری است و این یک مکان تاریخی است که در آن می توان مجسمه عظیم الکساندر پوشکین، یکی از محبوب ترین نویسندگان روسیه را پیدا کرد. در هتل Ritz Carlton مسکو، مهمانان چه یک اتاق یا یک سوئیت را انتخاب کنند، باید خود را آماده کنند تا مجذوب مجلل مطلق اقامتگاه شوند. اتاق‌ ها و سوئیت ‌های هتل Ritz Carlton مسکو خانه یکی از جادارترین گزینه‌ های اقامتی در مسکو است، که اتاق ‌ها و سوئیت ‌های مدرسه قدیمی را در خود جای داده است.

در تمامی اتاق ها و روئیت های هتل Ritz Carlton مسکو تخت ‌ها بسیار بزرگ و راحت هستند و مناظر خیره کننده میدان سرخ دارای چند اتاق و سوئیت است، در حالی که هر اتاق و سوئیت دارای حمام اختصاصی با دوش مجزا، کف گرم و امکانات مختلف است.

اتاق ها و سوئیت های هتل Ritz Carlton عبارتند از:

  • اتاق سوپریور
  • اتاق دلوکس
  • اتاق Club Level
  • سوئیت استودیو Executive
  • سوئیت Carlton
  • سوئیت Ritz Carlton

آشنایی با هتل و اسپا Barvikha در روسیه

هتل و اسپا Barvikha که یکی از اعضای هتل های پیشرو جهان است، انتخاب ایده آلی است اگر افراد دوست دارند در تعطیلات خود از جمعیت توریستی و شلوغی شهرهای شلوغ دور باشند. هتل و اسپا Barvikha خاص از سر و صدا و شلوغی مسکو حذف شده است و در دهکده مجلل Barvikha واقع شده است که رستوران های زیاد، فروشگاه های لوکس و شگفتی های طبیعی مانند رودخانه مسکوا را در خود جای داده است. هتل و اسپا Barvikha دارای 51 اتاق مجلل با تراس خصوصی است و این اتاق ‌ها که توسط معمار برجسته آنتونیو سیتریو طراحی شده ‌اند، دارای مبلمان آرمانی کاسا، ظروف غذاخوری برناردو، تلویزیون پلاسما، ملحفه ‌های تخت Frette و حمام ‌های بزرگ با لوازم بهداشتی رایگان Chenot هستند.

هیچ شکافی در اتاق های هتل و اسپا Barvikha وجود ندارد که با دکوراسیون طراحان همراه نباشد. انتخاب های سبک در کل هتل و اسپا Barvikha باورنکردنی هستند و بسیار شبیه به طرح رنگ ملایم که به اتاق ها حس زیبایی می بخشد. چند سوئیت خاص در هتل و اسپا Barvikha برای انتخاب وجود دارد که دارای تخت سلطنتی، قسمت نشیمن و حتی جکوزی هستند. برای کسب اطلاعات تکمیلی از شرایط سفر به روسیه و همچنان مهاجرت به روسیه برای ادامه تحصیل، کار یا اقامت، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمت تمامی هموطنان عزیز می باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *