ویزای توریستی

برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی

افزایش کیفیت برترین هتل های رومانی با تکامل سریع مهمان نوازی رومانیایی با توجه به گذشته کمونیستی اخیر آن رابطه مستقیم داشته است. رومانی کشوری پربرکت با اندکی از همه چیزهای جذاب برای گردشگران جذاب می باشد. کوه‌ ها و قلعه ‌هایی با فولکلور عرفانی اطرافشان، رودخانه ‌ها و دریاچه ‌های زیبا در سرتاسر کشور، و پایتختی که بر روی نقشه گردشگران در سراسر اروپا پررونق است، از موارد برجسته این کشور می باشند. در این مقاله کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به برترین هتل های رومانی و مجموعه ‌ای از بهترین هتل‌هایی این کشور را معرفی می کنند که سفرهای گردشگران به رومانی را به یاد ماندنی خواهند کرد و اقامت مهمانان را نیز فراموش ‌نشدنی می‌ کنند. برترین هتل های رومانی از نظر طراحی، امکانات و موقعیت مکانی بررسی شده اند و اطلاعات کامل در این زمینه در دسترس می باشد.

هتل Pergola Boutique در صدر لیست برترین هتل های رومانی

هتل Pergola Boutique یکی از برترین هتل های رومانی می باشد که در اکتبر 2019 افتتاح شد. هتل Pergola Boutique با رستوران، بار، باغ و وای فای رایگان در بخارست، کمتر از 1 کیلومتر تا اپرای ملی رومانی و 16 دقیقه پیاده تا باغ گیاه شناسی بخارست فاصله دارد. این ملک حدود 1.8 کیلومتر تا موزه ملی کوتروسنی، 2.1 کیلومتر تا باغ سیسمگیو، 2.5 کیلومتر تا موزه ملی هنر رومانی و 1.8 کیلومتر از AFI Cotroceni فاصله دارد. هتل Pergola Boutique تمامی اتاق ها مجهز به میز تحریر هستند. تمام اتاق ‌های هتل Pergola Boutique با حمام اختصاصی مجهز به دوش و حوله، تلویزیون و تهویه‌ مطبوع و برخی اتاق ‌ها دارای قسمت نشیمن هستند. اتاق های هتل Pergola Boutique شامل ملحفه و حوله می باشد و مهمانان این هتل می توانند از صبحانه à la carte و تراس هتل لذت ببرند.

شایان ذکر است که کلیسای Stavropoleos در 2.7 کیلومتری Pergola Boutique Hotel و کاخ پارلمان در 3.1 کیلومتری ملک قرار دارد.

در جدول زیر به هزینه های اقامت در هتل Pergola Boutique اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 2 شب به دلار
سوئیت لوکس طبقه بالا با تراس$400
سوئیت لوکس با بالکن$330
اتاق دلوکس$230

هتل Epoque از شیک ترین و برترین هتل های رومانی

هتل Epoque در نزدیکی مناطق تجاری و تئاتری بخارست، هتلی راحت است که از معماری رومانیایی اوایل قرن نوزدهم الهام گرفته شده است. فضای داخلی هتل Epoque شامل ورودی های قوسی شکل و ستون های باشکوه و همچنین عتیقه جات و موزاییک های رنگارنگ است. هتل Epoque دارای چندین اتاق کنفرانس و اتاق جلسات، مجموعه سیگار برگ و یک گالری برای 120 نفر است. با توجه به نزدیکی هتل Epoque به مناطق تجاری بخارست و همچنین داشتن اتاق کنفرانس و جلستات، این هتل محل اقامت عالی برای افرادی می باشد که مایل به کار در رومانی به صورت موقت هستند. رستوران فرانسوی زیبا، تراس فصلی در فضای باز، استخر با سرویس کامل، استخر سرپوشیده، و سالن بدنسازی تنها برخی از امکانات اضافی هتل Epoque هستند.

نمودار زیر رتبه بندی هتل Epoque در بخش های مختلف می باشد:

رتبه بندی هتل Epoque در بخش های مختلف

هتل Epoque موقعیت ‌های اتاق متفاوتی دارد که با بودجه مهمانان مطابقت دارد، از جمله سوئیت ‌ها، اتاق‌ های استاندارد هتل، آپارتمان کوچک مبله شده با تخت‌ های کینگ، تلویزیون، مینی ‌بار و میزهای اداری. به ‌علاوه، برخی اتاق ‌های هتل Epoque دارای امکانات اضافی مانند تراس و آشپزخانه خصوصی هستند. همه قیمت ها شامل وای فای داخل اتاق، صبحانه کامل و پارکینگ زیرزمینی است. بسیاری از افرادی که در Epoque اقامت دارند، ناهار یا شام را در رستوران هتل توصیه می کنند.

هتل Grand Hotel Continental از برترین هتل های رومانی

موقعیت مکانی عالی هتل Grand Hotel Continental که در مرکز خیابان ویکتوری در قلب بخارست قرار دارد، چند قدم دورتر از موزه هنر ملی و نزدیک به آتنائوم، ایستگاه مترو دانشگاه، و منطقه تجاری است. اتاق ‌های شیک و سوئیت ‌های شیک هتل Grand Hotel Continental وای ‌فای رایگان دارند و دارای قسمت نشیمن و دوش و وان با روکش شیشه ‌ای هستند. آنها مناظری از خیابان ویکتوری، محبوب ترین خیابان بخارست، ارائه می دهند.

هتل Grand Hotel Continental دارای 2 رستوران نفیس است که طیف گسترده ای از غذاهای بالکان و همچنین غذاهای رومانیایی و بین المللی را ارائه می دهند. لابی زیبا هتل همچنین دارای کلوب ویکتوریا است که در آن می توان بیش از 100 نوع نوشیدنی را انتخاب کرد و شایان ذکر است که فرودگاه هنری کواندا 25 دقیقه با ماشین از هتل Grand Hotel Continental فاصله دارد. اتاق های هتل Grand Hotel Continental عبارتند از:

  • اتاق استاندارد
  • اتاق دلوکس
  • اتاق سوپریور
  • اتاق سوپریور دوقلو
  • اتاق استاندارد دوقلو
  • اتاق دلوکس دوقلو
  • اتاق استاندارد دوقلو
  • اتاق دلوکس دابل
  • سوئیت سینیور دابل
  • اتاق استاندارد دابل
  • سوئیت جنویور
  • اتاق تکی استاندارد
  • اتاق سوپریور تکی

هتل Grand Hotel Continental از برترین هتل های رومانی

معرفی هتل Marmorosch بخارست در رومانی

هتل Marmorosch بخارست یک هتل لوکس می باشد که آوریل 2021 افتتاح شد. هتل Marmorosch بخارست تنها 200 متر از کلیسای Stavropoleos فاصه دارد و با داشتن رستوران، پارکینگ خصوصی، مرکز تناسب اندام و کافه، برای مهمانان بین المللی خود امکانات بی نظیری فراهم می کند. از جمله امکانات این ملک می توان به پذیرش 24 ساعته و خدمات اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد.

هتل Marmorosch بخارست خدمات دربان، میز تور و انبار چمدان را برای مهمانان فراهم می کند و در هتل، اتاق ها دارای میز هستند. تمام اتاق ‌های هتل Marmorosch بخارست، دارای مجموعه نقاشی ها، با حمام اختصاصی مجهز به حوله، تلویزیون و تهویه مطبوع دارند و برخی اتاق ‌ها دارای قسمت نشیمن هستند. علاوه بر این، اتاق‌ های هتل Marmorosch بخارست مجهز به ملحفه و حوله هستند. مهمانان مجموعه The Marmorosch می توانند از صبحانه بوفه لذت ببرند و در هتل از سونا استفاده کنند. مجموعه Marmorosch ، دارای امکاناتی مانند مرکز تجاری در محل، استخر سرپوشیده و جکوزی است.

نقاط دیدنی محبوب نزدیک این اقامتگاه عبارتند از:

  • میدان انقلاب
  • تئاتر ملی بخارست TNB
  • موزه ملی هنر رومانی

هموطنان محترمی که مایل به کسب اطلاعات تکمیلی از شرایط اخذ ویزا برای سفر یا مهاجرت به رومانی هستند می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *