ویزای توریستی

برترین هتل های سوئد

برترین هتل های سوئد

برترین هتل های سوئد که یک کشور اسکاندیناوی می باشد، فرصت های تعطیلات شگفت انگیزی را برای مسافران بین المللی دارند. پایتخت آن، استکهلم، مانند بسیاری از شهرهای ساحلی دیگر آن، مانند مالمو و گوتنبرگ، به عنوان یک مقصد تفریحی جذاب و شیک عمل می کند. آب و هوای شمالی دور سوئد نماهایی از شفق شمالی در فصل و همچنین مناظر سرزمین عجایب زمستانی را ارائه می دهد، در حالی که بسیاری از جزایر و مناطق روستایی بخشی از آرامش را ارائه می دهند.

این مکان که به دلیل صمیمیت و نگرش های مترقی خود مشهور است، مکانی آسان برای سفر است. بنابراین، چه متقاضیان برای دیدن شهرها قصد سفر به سوئد را داشته باشند یا مایل به بازدید طبیعت این کشور باشند، در این نوشتار کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برترین هتل های سوئد را بررسی می کنند که گزینه های بی نظیری برای رزرو و اقامت هستند. رسیدن به مقصد و ورود به یک هتل زیبا یکی از بهترین حس ها می باشد، به خصوص اگر افراد یکی از اولین مهمانانی باشند که در آنجا اقامت می کنند. در کشوری به بزرگی سوئد دور شدن از همه چیز و استراحت کردن آسان است. برترین هتل های سوئد آماده با ترکیب امکانات و فرهنگ بی نظیر، آماده پذیرش مهمانان خارجی می باشند.

هتل Grand از معروف ترین و برترین هتل های سوئد

هتل Grand در فاصله کوتاهی از ساحل، به کاخ سلطنتی می‌ نگرد و به شهر قدیمی و ایستگاه مرکزی نزدیک است. کلمه لوکس، هتل Grand را تعریف می‌کند که دارای غذاهای عالی و چشم‌ اندازهای ساحلی بی نظیر است. اتاق ‌های هتل Grand مجهز به تهویه مطبوع، مینی ‌بار، تلویزیون LCD با ماهواره و سرویس اتاق 24 ساعته هستند. در هتل Grand اسپای نوردیک به خوبی مجهز است که شامل استخر آب گرم و طیف وسیعی از درمان های زیبایی می شود.

مهمانان هتل Grand می توانند در رستوران Matbaren ستاره دار میشلین غذا بخورند، در حالی که Rutabaga غذاهای خوشمزه گیاهی سرو می کند. Cadier Baren صبحانه و ناهار آلاکارته و همچنین کوکتل های محبوب را ارائه می دهد. ترانسفر لیموزین هتل Grand با راننده نیز برای تضمین یک استراحت شهری بدون دردسر در دسترس است. در نمودار زیر به امتیازات هتل Grand در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیازات هتل Grand در بخش های مختلف

هتل Norbis از برترین هتل های سوئد

هتل Norbis با سبک جذاب قدیمی، دو ساختمان قرن نوزدهمی را در بر می گیرد و نزدیک به مغازه ها و کافه های منحصر به فرد استکهلم قرار دارد. معماری کلاسیک هنرمندانه هتل Norbis در کنار هیاهوی منطقه Stureplan و همچنین تئاترهای شهر قرار دارد. هتل Norbis از تهویه مطبوع و اتاق‌ هایی با طراحی مدرن می باشد که در آنها لوازم لوکس مانند حمام ‌های مرمر اضافه ‌شده اند. امکانات رفاهی اتاق های هتل Norbis شامل تلویزیون، پخش کننده فیلم و وای فای رایگان است.

امکانات تفریحی پیشرفته هتل Norbis شامل سالن بدنسازی برای تمرینات صبحگاهی، با اتاق بخار و سونا برای استراحت می باشد. در این هتل، مهمانان می توانند از نوشیدنی ها و غذاهای لذیذی که در رستوران Noi سرو می شود و غذاهای ایتالیایی Bistro لذت ببرند. برای افرادی که به صورت موقت برای کار، تحصیل در سوئد یا سایر امور اقدام به سفر به این کشور می کنند، هتل Norbis گزینه بسیار مناسبی می باشد زیرا هزینه های اقامت در این هتل نسبت به سایر هتل های برتر سوئد بسیار مناسب است.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Norbis اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق دو نفره کوچک$259 الی 323$
اتاق استاندارد دو نفره$275 الی 344$
اتاق سوپریور کینگ$324 الی 400$
اتاق دلوکس کینگ$364 الی 449$
سوئیت یک خوابه$487 الی 687$
اتاق یک نفره کوچک$226 الی 304$

هتل Frantz یکی دیگر از برترین هتل های سوئد

هتل Frantz استکهلم ملک دوست داشتنی منحصر بفرد می باشد که در آوریل 2019 افتتاح شده است. هتل Frantz که در منطقه سودمالم استکهلم واقع شده است، 1.6 کیلومتر تا موزه قرون وسطی استکهلم، 1.7 کیلومتر تا کاخ سلطنتی و 1.8 کیلومتر تا اپرای سلطنتی سوئد فاصله دارد. این هتل فوق العاده دارای کافه، دارای اتاق ‌هایی با تهویه مطبوع با وای ‌فای رایگان است که هر کدام دارای حمام اختصاصی هستند. علاوه بر این، هتل Frantz دارای یک رستوران است و Monteliusvägen در 1.3 کیلومتری هتل قرار دارد.

مهمانان هتل Frantz می توانند از صبحانه بوفه لذت ببرند و کارکنان هتل Frantz همیشه برای ارائه مشاوره در پذیرش در دسترس هستند. کلیسای جامع استکهلم 1.9 کیلومتر و تالار شهر استکهلم 2.5 کیلومتر از هتل Frantz فاصله دارند. نزدیک ‌ترین فرودگاه، فرودگاه بروما استکهلم است که در ۱۱ کیلومتری هتل Frantz قرار دارد. اتاق های هتل Frantz عبارتند از:

  • اتاق با دو تخت تک نفره کوچک
  • اتاق کینگ استاندارد
  • اتاق کوچک Queen
  • اتاق سوپریور Frantz
  • اتاق خانوادگی Frantz
  • اتاق دلوکس

هتل Frantz یکی دیگر از برترین هتل های سوئد

آشنایی با هتل رستوران Dorsia در سوئد

هتل رستوران Dorsia یک هتل بوتیک مدرن و منحصر به فرد است که 6 دقیقه پیاده تا ایستگاه مرکزی گوتنبرگ و تنها 200 متر از ایستگاه تراموا Kungsportsplatsen فاصله دارد و دارای اینترنت رایگان و رستورانی مدرن و کافه برای نوشیدن نوشیدنی های مختلف دارد. در تمام اتاق‌ های هتل رستوران Dorsia، دکوراسیون جسورانه و تخت ‌های لوکس Carpe Diem با ملافه ‌های پنبه ‌ای مصری وجود دارد. هر کدام از اتاق های هتل رستوران Dorsia شامل یک مینی بار، حوله حمام با دمپایی و تلویزیون لاوا Invit متصل به اینترنت با کانال های فیلم رایگان است. غذا های بین ‌المللی با تأثیرات فرانسوی در هتل و رستوران Dorsia سرو می‌ شود و میهمانان می توانند از بوفه صبحانه روزانه، منوی ناهار و شام، به همراه سرویس اتاق لذت ببرند.

در روزهای یکشنبه، مهمانان می توانند هتل رستوران Dorsia از چای بعد از ظهر لذت ببرند. انواع گزینه های خرید، ناهار خوری و تفریحات شبانه همگی در محیط نزدیک هتل رستوران Dorsia وجود دارند. ورزشگاه Gamla Ullevi تقریبا 1 کیلومتر و پارک و باغ Trädgårdsföreningen تنها 3 دقیقه پیاده تا هتل رستوران Dorsia فاصله دارند. مهاجرت به سوئد یا سفر به این کشور نیاز به اخذ ویزا دارد و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا هموطنان عزیز را از شرایط اخذ ویزای صورت و هزینه های مهاجرت به این کشور آگاه سازند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *