ویزای توریستی

برترین هتل های سوئیس

برترین هتل های سوئیس

برترین هتل های سوئیس از خلوتگاه ‌های بلند آلپ تا استراحتگاه ‌های شیک کنار دریاچه به وفور یافت می ‌شوند و مورد استقبال قرار می گیرند. سوئیس کشوری کوچک محصور در خشکی درست در قلب کوه های آلپ است که با اتریش، فرانسه، آلمان، ایتالیا و لیختن اشتاین هم مرز است. مناظر جذاب کوهستانی کشور، روستاها، استراحتگاه های اسکی پر زرق و برق، دریاچه های بکر، و مراتع نورد سبز سوئی ماجراجویی های زمستانی بی نظیر و تجربه های تابستانی در فضای باز را ارائه می دهند.

تنوع مناظر مختلف برای دیدن در سوئیس از یخچال ‌های طبیعی غول ‌پیکر، قله ‌های کوهستانی حماسی و رودخانه ‌های وحشی گرفته تا شهرهای پر جنب و جوش، موزه‌ های کلاس جهانی و سفرهای دیدنی با قطار واقعاً باور نکردنی است. در ادامه این راهنما، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به معرفی برترین هتل های سوئیس می پردازند که شامل اطلاعات بسیار مفیدی در این زمینه می باشد. سوئیس بسیار شیک، بکر و زیبا می باشد و بهشت هتل هایی با مدهای بزرگ در سطح جهانی و استراحتگاه ‌های مدرن فوق‌العاده مملو از استخر، اسپا و گالری ‌های هنری است.

هتل Gstaad Palace از برترین هتل های سوئیس

با رانندگی از میان دره های برن، بالا رفتن از جاده های شیب دار و پیچ و خم، کاخ زیبایی قابل مشاهده است که هتل Gstaad Palace از برترین هتل های سوئیس می باشد. جادوی هتل Gstaad Palace، تناسبات سرگیجه ‌آور، درخشندگی و حالت افسانه ‌ای و کلاسیک جاودانه آن است. این هتل دارای یک جذابیت مغناطیسی است و خانواده‌ ها نسل‌ ها است که به هتل Gstaad Palace می روند. این هتل برای اولین بار همراه با خانواده‌های سلطنتی، طراحان مد و ستارگان سینما در سال 1913 افتتاح شد. هتل Gstaad Palace زیبا و براق و همچنان کمیاب است.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Gstaad Palace اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به یورو
اتاق کلاسیک€924 الی €1086
اتاق Cozy با منظره کوهستان€967 الی €1138
اتاق سوپریور با منظره کوهستان€1143 الی €13345
اتاق دلوکس با منظره کوهستان€1319 الی €1551
سوئیت دلوکس جونیور با منظره کوهستان€1758 الی €2068
سوئیت تاور جونیور با منظره کوهستان€1829 الی €2151
سوئیت آلپاین با منظره کوهستان€2461 الی €2896
سوئیت دلوکس جونیور با منظره کوهستان€2901 الی €3413

هتل Gstaad Palace بیشتر به عنوان بهشت ​​زمستانی برنز اوبرلند شناخته می‌شود مورد علاقه مسافران فعال می باشد. این هتل از سال 1913 بر Gstaad اداره می ‌شود و مناظری عالی از کوه‌ های آلپ سوئیس دارد. 90 اتاق و سوئیت، پنج رستوران (یکی با امتیاز 15 Gault Millau)، دو بار با موسیقی زنده، یک کافه معروف، و یک اسپا با خدمات کامل در هتل Gstaad Palace قابل کشف می باشند. در هتل Gstaad Palace یک زمین اسکواش، چهار زمین تنیس در فضای باز و یک استخر روباز به اندازه المپیک (به نام PISCINE) در تابستان موجود است.

هتل Gstaad Palace از برترین هتل های سوئیس

معرفی هتل Bellevue Palace برن در سوئیس

هتل Bellevue Palace برن از برترین هتل های سوئیس با بهترین مناظر می باشد. این هتل سنتی 5 ستاره کاخ، ساختمانی زیبا به سبک آرت نوو متعلق به سال 1913 را در قلب شهر برن در کنار پارلمان فدرال قرار داده است. هتل Bellevue Palace با مناظر شگفت انگیز به کوه های آلپ برن و رودخانه Aare شامل 2 کافه، 2 رستوران، سونا و مرکز تناسب اندام است و با داشتن اتاق های ویژه، محل مناسبی برای جلسات تجاری و کار در سوئیس می باشد. هتل پر جنب ‌و جوش در برن سوئیس با سابقه 150 ساله، تنها هتل بزرگ در قلب پایتخت است. سالن های باشکوه، چشم انداز باشکوه کوه های آلپ برن و مهمان نوازی گرم هتل Bellevue Palace مجلل را بسیار منحصر به فرد کرده است. در رستوران VUE، می توان از بهترین طعم های دنیا که توسط آشپزهای بی نظیر ترکیب می شوند، لذت برد.

سرآشپز گرگور زیمرمن در هتل Bellevue Palace از مهمانان دعوت می کند تا غذاهای او را امتحان کنند، جایی که محصولات و صنایع دستی در مرکز صحنه قرار می گیرد. کافه Bellevue همیشه محل ملاقات سیاستمداران و دیپلمات‌ ها بوده است و همچنین یک محل ملاقات معمولی برای شام آخر شب برای کل برن است.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Bellevue Palace در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل Bellevue Palace در بخش های مختلف

هتل پارک Vitznau از مجهزترین و برترین هتل های سوئیس

در پشت دیوارهای صد ساله هتل پارک Vitznau، فضای داخلی فوق العاده جذابی نهفته است. کار بازسازی گسترده در این ملک کاملاً مفهوم حفظ گذشته، ایجاد آینده را در بر گرفته است. تکنولوژی روز در دکوراسیون زیبا و مجلل این بنای تاریخی باشکوه ادغام شده است و جذابیت نوستالژیک در زیباترین حالت خود با بالاترین سطح راحتی ترکیب شده است و یک مفهوم رویایی را برآورده می کند.

این جواهر درخشان با سه موضوع اصلی مشخص می شود:

  • نوشیدنی ها و غذای بی نظیر
  • هنر و فرهنگ
  • سلامتی و ثروت مناطق مختلف هتل

در مهمانخانه خصوصی هتل پارک Vitznau، مهمانان می توانند از صمیمیت و آرامش مطلق لذت ببرند. این هتل 5 ستاره با دسترسی فوری به دریاچه خصوصی مهمانان خود را با لوکس منحصر به فرد از نوع بسیار خاص مجذوب خود می کند. پشت دیوارهای صد ساله هتل پارک Vitznau یکی از بزرگترین انبارهای نوشیدنی در سوئیس برای مهمانان قرار دارد، مجموعه ای هنری چشمگیر از کلود ورلیند سورئالیست که شگفتی و درون نگری را فرا می خواند. در هتل پارک Vitznau، بهترین غذاهای برای مهمانان در در یکی از رستوران های برنده جایزه با سه ستاره میشلن آماده می شوند. شایان ذکر است در هتل پارک Vitznau، 47 اقامتگاه، سوئیت استاندارد و سوئیت جونیور به صورت جداگانه با توجه به جزئیات و با راحتی مدرن مبله شده اند.

هتل Palafitte یکی دیگر از برترین هتل های سوئیس

هتل Palafitte یکی دیگر از برترین هتل های سوئیس می باشد که در شهر نوشاتل مونروز در گوشه شمال غربی سوئیس، مشرف به دریاچه نوشاتل، بزرگترین دریاچه سوئیس واقع شده است. این ملک دارای 40 آلاچیق است که 24 تا از آنها بر روی پایه های دریاچه قرار دارند و تنها اقامتگاه خانه های ییلاقی روی آب در سراسر اروپا است. هتل Palafitte در سال 2002 به عنوان بخشی از نمایشگاه ملی سوئیس Expo.02 ساخته شد. با انتخاب ساخت هتل Palafitte بر روی پایه، طراحان پیوندی جذاب با تاریخ باستانی سایت ایجاد کردند. تفرجگاه خانه ‌های ییلاقی روی آب در میان گروه‌ های تجاری و برای استراحت محبوب است، اما به ‌خاطر موقعیت عالی خود‌ تحسین می ‌شود.

هتل Palafitte ک شاهکار معماری است که تجربه ‌ای غیرمعمول را ارائه می‌دهد و اکثر سوئیت ‌های خصوصی روشن و پر نور آن، که به نام آلاچیق‌ ها شناخته می‌ شوند، روی پایه‌ هایی در دریاچه نوشاتل قرار دارند و مناظری خیره‌کننده از آلپ، آب و فراتر از آن را ارائه می‌ دهند. این بوتیک هتل منحصر به فرد در هر زمان از سال گرم و آماده پذیرش مهمانان است و اطراف آن را آب آبی، کوه ‌های زیبا و سکوتی باشکوه برای آرامش در مکانی دیدنی احاطه کرده است. افرادی که مایل به سفر به سوئیس هستند و یا قصد دارند با مهاجرت به سوئیس اقامت این کشور را کسب کنند، می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند تا از شرایط و قوانین امور مربوطه مطلع شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *