ویزای مسافرتی فیلیپین

برترین هتل های فیلیپین

برترین هتل های فیلیپین

برترین هتل های فیلیپین در کشوری با بیش از 7000 جزیره قرار گرفته اند که بدون شک بهشتی برای سرگرمی و ماجراجویی است. چه گردشگران در حال و هوای پیاده ‌گردی‌ های خوش منظره، تفریحات شهری یا تفریحات ساحلی باشند، خوشبختی خود را در این مجمع ‌الجزایر خواهند یافت. به‌ علاوه، این مکان مجموعه ‌ای از استراحتگاه‌های ساحلی در کلاس جهانی و هتل ‌های مجلل مقرون به صرفه است. فرقی نمی ‌کند مسافران برای تجارت یا تفریح ​​به فیلیپین سفر کنند، یا فقط بخواهند در تورهای سفر در فیلیپین شرکت کنند، گزینه‌ های زیادی برای پیدا کردن برترین هتل های فیلیپین برای رزرو دارند. در جستجوی برترین هتل های فیلیپین، متقاضیان می توانند از بین هتل ‌های شیک که شامل نمادهای معماری مملو از تاریخ هستند تا هتل‌های 5 ستاره مدرن و فوق ‌العاده شیک که همگی سرشار از عظمت، سبک و تجمل هستند، انتخاب کنند.

در حالی که مسافران تجاری تمایل دارند در نزدیکی مانیلا بمانند، بسیاری از آنها از طریق این مرکز پرواز می کنند تا به سواحل معروف جزایر فیلیپین بروند، جایی که استراحتگاه های پنج ستاره و برترین هتل های فیلیپین وجود دارد. جزایر دورافتاده و گرمسیری با نخل های زیبا بر فراز شن ‌های سفید بکر و آب ‌های آبی نیلگون، فیلیپین کشوری سرسبز است که به عنوان تکه ‌ای از بهشت ​​شناخته می شود. از سواحل ماسه‌ای سفید بوراکای و صخره‌ های ساحلی پالاوان گرفته تا تپه ‌های شکلاتی بی‌نظیر Bohol و آبشارهای باشکوه Siquijor، فیلیپین بدون شک یکی از زیباترین مکان‌های جهان است که در ادامه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند برترین هتل های آن را معرفی کنند.

هتل Shangri-La از مجهزترین و برترین هتل های فیلیپین

در مرکز شهر مترو مانیلا، در قلب شهر شلوغ جهانی بونیفاچیو، قلعه شیک و پیشرفته هتل Shangri-La برجستگی دارد. در لابی وسیع و زیبا هتل Shangri-La، کارکنان هتل با لبخندهای گرم و مهمان نوازی خاص فیلیپینی از مهمانان پذیرایی می کنند. اتاق‌ ها و سوئیت ‌های هتل Shangri-La با رنگ ‌های آرام ‌بخش و خاکستری کبوتری، با بافت ‌های لوکس تزئین شده‌ اند. اکثر آنها مناظر خیره کننده ای از شهر دارند و همه آنها دارای حمام های مرمری مجهز و وسیع هستند که با وسایل صیقلی و امکانات رفاهی متفکر تجهیز شده اند. همچنین مرکز تناسب اندام کری اسپورت در کلاس جهانی و همچنین مرکز فعالیت کودکان، Adventure Zone، هتل Shangri-La را برای مسافران تجاری، جویندگان سلامتی و تعطیلات خانوادگی عالی می کند.

هتل Shangri-La با هفت رستوران از خیابان شیک کانتون گرفته تا سامبای سرگرم‌ کننده کنار استخر که غذاهای لاتین سرو می ‌کند و کافه کلاسیک Raging Bull Chophouse، مقصدی عالی برای غذاخوری ‌ها است. برای امور تجاری و یا اوقات فراغت، کارکنان متعهد و مجرب هتل Shangri-La از طریق طیف گسترده ای از امکانات و خدمات، نیازهای مهمانان را برآورده می کنند. هتل Shangri-La در مجموع 250 متر ارتفاع دارد که متعهد به دستیابی و حفظ بالاترین استانداردهای طراحی پایدار است. فرودگاه‌ های بین ‌المللی، مدارس بین ‌المللی، سفارت ‌خانه ‌ها، یک مرکز پزشکی در سطح جهانی، باشگاه گلف مانیل و باشگاه پولو مانیل در نزدیکی هتل Shangri-La قرار دارند. این هتل دارای 576 اتاق و سوئیت مدرن و بزرگ با حداقل مساحت 45 متر مربع و چشم ‌انداز بی ‌نظیر شهر و خلیج است.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Shangri-La مانیلا اشاره شده است:

رتبه بندی هتل shangri-la مانیلا

هتل Sofitel Philippine Plaza از برترین هتل های فیلیپین

هتل Sofitel Philippine Plaza در مانیلا، که یکی از بهترین شهرهای فیلیپین برای کار می باشد، واقع شده است. این هتل Sofitel Philippine Plaza اقامتگاه های لوکسی را ارائه می دهد که شامل 609 اتاق و سوئیت است که دارای بالکن و چشم اندازهای دیدنی از غروب خورشید خلیج مانیلا می باشد. رستوران پرچم ‌دار اسپیرال، یکی از بهترین رستوران های مانیلا می باشد که در هتل Sofitel Philippine Plaza واقع شده و همچنین unset Bar دارای نمایش ‌های فرهنگی می باشد و 7Pecados دارای گروه‌ های موسیقی زنده است و LeBar خدمات سالن غذاخوری و شیرینی ‌پزی را ارائه می ‌دهد. هتل Sofitel Philippine Plaza در کنار بزرگترین مرکز همایش و نزدیک به تئاترها، موزه ها، ادارات دولتی و مرکز خرید آسیا قرار دارد.

هزینه اقامت در هتل Sofitel Philippine Plaza به شکل زیر است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب
اتاق کینگ سوپریور با منظره شهر$121 الی 156$
اتاق دوقلو سوپریور با منظره شهر$121 الی 156$
اتاق کینگ سوپریور با منظره استخر$156 الی 191$
اتاق کینگ لوکس با منظره شهر$165 الی 200$
اتاق دوقلو لوکس با منظره شهر$165 الی 200$
اتاق کینگ لوکس با منظره بندر$177 الی 212$
اتاق کینگ لوکس با منظره استخر$191 الی 226$
اتاق دوقلو لوکس (کلاب) با منظره شهر$217 الی 235$
اتاق کینگ لوکس (کلاب) با منظره شهر$217 الی 235$
اتاق کینگ لوکس (کلاب) با منظره بندر$235 الی 252$
اتاق کینگ لوکس (کلاب) با منظره استخر$250 الی 268$

علاوه بر اتاق های ذکر شده، مهمانان می توانند در در سوئیت های خانوادگی، Sofitel، Opera و Imperial هتل Sofitel Philippine Plaza نیز اقامت داشته باشند.

هتل Acacia یکی دیگر از برترین هتل های فیلیپین

هتل Acacia یکی دیگر از برترین هتل های فیلیپین می باشد که یک هتل 5 ستاره در شهر مونتینلوپا است.این هتل دارای 261 اتاق و سوئیت کاملا مبله، امکانات رفاهی مجهز است و به مراکز خرید مترو و مراکز تجاری و سبک زندگی نزدیک است. این هتل که در قلب آلابانگ در شهر مونتینلوپا واقع شده است به راحتی به بسیاری از مکان ‌ها برای غذاخوری، خرید، سرگرمی و تفریح ​​در این منطقه دسترسی دارد. مرکز شهر آلابانگ و فستیوال سوپرمال تنها در فاصله چند قدمی هتل Acacia قرار دارند. دیگر مؤسسات و جاذبه های اصلی نزدیک به هتل Acacia، مرکز وست گیت، مرکز تجارت و مرکز سبک زندگی مولیتو هستند. پارک Enchanted Kingdom تقریبا 19 کیلومتر، منطقه تجاری مرکزی ماکاتی 18 کیلومتر و جاذبه های محبوب مانیلا، مانند پارک ریزال و موزه ملی، 23 کیلومتر از هتل Acacia فاصله دارند.

از سوی دیگر، فرودگاه بین‌المللی نینوی آکوئینو تقریبا 16 کیلومتر هتل Acacia فاصله دارد. اتاق ‌ها و سوئیت‌ های هتل Acacia دارای تلویزیون LCD چهل اینچی، میز مدیریت کامل، تخت راحت، یخچال، مینی ‌بار و دسترسی رایگان به وای ‌فای هستند.

امکانات دیگر اتاق های هتل Acacia عبارتند از:

  • تهویه مطبوع
  • صندوق امانات
  • آبپاش
  • آشکارساز دود
  • اتو و میز اتو
  • تلفن IDD
  • حمام مرمری

در هتل Acacia، مهمانان می توانند از یک استخر روباز و یک مرکز تناسب اندام، همراه با سایر امکانات پیشرفته مانند اسپا، فضاهای جلسه، و اتاق های ضیافت بهره مند شوند. هتل Acacia همچنین دارای روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و خدمات خشکشویی می باشد و علاوه بر این، غذاهای لذیذ فیلیپینی و غذاهای مورد علاقه بین المللی از آسیایی، ایتالیایی، مکزیکی، آمریکایی و غیره در چهار رستوران هتل Acacia سرو می شود.

هتل Acacia یکی دیگر از برترین هتل های فیلیپین

آشنایی با هتل Raffles در فیلیپین

هتل Raffles ماکاتی یک شاهکار معماری 30 طبقه است که در قلب منطقه مالی واقع شده است و هر نیاز فردی مهمانان توسط هتل Raffles ماکاتی برآورده می شود. این هتل در ماکاتی ملکی واقع در پرطرفدارترین مکان در مرکز منطقه تجاری می باشد که در فاصله چند قدمی ساختمان زولیگ، موزه آیالا و وسط محیطی پر جنب و جوش از هنر و فرهنگ شکوفا قرار گرفته است.

هتل Raffles ماکاتی به مهمانانی که به فیلیپین سفر کرده اند، فضایی دلپذیر در قلب منطقه تجاری و سبک زندگی مترو مانیلا، شهر ماکاتی، ارائه می دهد. در 32 سوئیت زیبای هتل Raffles ماکاتی، گزینه های مختلف وجود دارند که هر کدام برای ایجاد حس گرما و راحتی طراحی شده اند. افرادی که در هتل Raffles ماکاتی اقامت دارند، می توانند غروب خورشید را بر فراز خط افق در استخر روباز و رستوران فرانسوی Mireio که در بالای شهر قرار دارد را تماشا کنند.

سوئیت‌ های مجلل هتل Raffles ماکاتی به‌گونه ‌ای طراحی شده ‌اند که واحه‌ ای از حریم خصوصی باشند که امکانات متمایزی را ارائه می‌کنند که مطابق با پیچیده‌ ترین سلیقه ‌ها هستند. هر اقامتی در هتل Raffles ماکاتی با کارکنان آموزش ‌دیده ‌اش آغاز می ‌شود و به پایان می‌ رسد. یکی از بهترین چیزهای این هتل، خدمات کارکنان آموزش دیده و درخشان آن است که اقامتی فراموش ‌نشدنی سفارشی را تضمین می ‌کند. تمامی متقاضیان می توانند برای آشنایی بیشتر با برترین هتل های فیلیپین، شرایط سفر به این کشور یا مهاجرت به فیلیپین از روش های مختلف، با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *