ویزای توریستی

برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان شامل مجموعه زیبا از هتل های لوکس هستند که برخی از ویژگی های این کشور را منعکس می کند. لهستان به خاطر شهرهای کوچک رمانتیک و شهرهای زیبای خود شناخته شده و مانند مناطق خود، هر هتل لهستان دارای شخصیت و جذابیت منحصر به فردی است. از هتل ‌های تاریخی بزرگ، هتل بوتیک ‌های زیبای هنر نو گرفته تا برخی از نام‌ های برجسته جهان در هتل ‌های مجلل، انتخاب هتل در لهستان متنوع و تجربه درجه یک است. وقتی صحبت از سفر به اروپا به میان می آید، بسیاری از مردم لهستان را به عنوان یک مقصد نادیده می گیرند. با این حال، بسیاری از مقاصد جذاب در لهستان و مناظر تاریخی و فرهنگی وجود دارد که ارزش دیدن را دارد.

برخی از مکان‌ های تاریخی ارزشمند لهستان عبارتند از شهر قدیمی کراکوف، معادن نمک، مدونای سیاه صومعه جاسنا گورا و آشویتس بیرکنیو. لهستان همچنین مکانی فوق ‌العاده برای شرکت در یک فستیوال محلی، امتحان کردن غذاهای سنتی، گوش دادن به موسیقی عالی و گشت و گذار در بسیاری از قلعه‌ های کشور می باشد. این مقاله راهنمایی برای انتخاب و آشنایی با برترین هتل های لهستان می باشد که شامل اطلاعاتی است که توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است.

هتل Bristol از شیک ترین و برترین هتل های لهستان

هتل Bristol با میزبانی از موسیقی‌ دانان، سیاستمداران و حتی افراد سلطنتی مشهور، بدون شک ستوده ‌ترین هتل در لهستان است. نمای بیرونی باشکوه هتل Bristol جای خود را به فضای داخلی آرت نو می دهد که شامل اسپا ESPA، استخر، حمام، کافه وینی، رستوران مارکونی که غذاهای ملی سرو می کند. هتل Bristol همچنین دارای کافه با صندلی در فضای باز و 206 اتاق خواب با لوازم بهداشتی Elemis می باشد که مهمانان می توانند از آنها بهره مند شوند. هتل Bristol درست در اوایل قرن بیستم ساخته شده است، مناطق عمومی آن از نوع مجلل و مجلل متناسب با موقعیت مکانی هتل، درست در کنار کاخ ریاست جمهوری، برخوردار است. برای تجربه ای ممتاز، از جمله خدمات پیشخدمت شبانه روزی، اثاثیه عتیقه و لوسترهای پر زرق و برق که سقف های هتل Bristol را تزئین می کنند، مهمانان می توانند در این هتل سوئیت خود را رزرو کنند.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Bristol در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل bristol در بخش های مختلف

هتل Radisson Blu از برترین هتل های لهستان

هتل Radisson Blu یک هتل 5 ستاره می باشد که در لیست برترین هتل های لهستان قرار می گیرد برای مسافران تجاری و کار در لهستان و تفریحی بسیار مناسب است. گردشگران از موقعیت مکانی هتل Radisson Blu قدردانی خواهند کرد، زیرا در چند قدمی برخی از جاذبه های گردشگری مهم شهر از جمله دروازه فلوریان، میدان بازار، کلیسای سنت مری، قلعه واول و تئاتر باگاتلا قرار دارد. هتل Radisson Blu که از برترین هتل های لهستان می باشد، دارای 196 اتاق بزرگ، هشت اتاق کنفرانس، یک مرکز تجاری و یک پارکینگ زیرزمینی است. هر اتاق هتل Radisson Blu مجهز به امکانات مدرن از جمله تلویزیون، وای فای پرسرعت، چای و قهوه ساز است.

هتل Radisson Blu دارای سه رستوران نفیس است که میهمانان می توانند از غذا و نوشیدنی لذت ببرند. اینها عبارتند از Solfez که صبحانه را هر روز صبح سرو می کند، Milk&Co که در غذاهای دریایی تازه تخصص دارد و Salt&Co، یک کافه دنج که نوشیدنی هایی با طعم های مختلف و متنوع سرو می کند.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Radisson Blu اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق استاندارد$157 الی 186$
اتاق سوپریور$176 الی 207$
اتاق سوپریور با منظهر شهر قدیمی$182 الی 213$
اتاق پریمیوم$187 الی 220$
اتاق های بزرگ خانوادگی (4 تختخواب 2 نفره)$204 الی 900$
اتاق پریمیوم با منظره شهر قدیمی$214 الی 238$
سوئیت جونیور$216 الی 307$
سوئیت استاندارد (ظرفیت 3 نفر)$204 الی 317$
سوئیت استاندارد با منظره شهر قدیمی$245 الی 339$

هتل Radisson Blu از برترین هتل های لهستان

هتل InterContinental یکی دیگر از برترین هتل های لهستان

هتل InterContinental یکی دیگر از برترین هتل های لهستان می باشد که به عنوان یک هتل 5 ستاره برجسته در ورشو شناخته می شود. واقع در قلب پایتخت در حال توسعه و پررونق لهستان، ورشو، هتل پنج ستاره کاملاً جدید InterContinental نه تنها یک نقطه عطف معماری به عنوان یکی از مرتفع‌ ترین ساختمان ‌های شهر ارائه می‌کند، بلکه خدماتی را نیز ارائه می‌ کند که مطابق با انتظارات مهمانان و فراتر از آن است. مهمانان هتل InterContinental می توانند از 326 اتاق مهمان، سوئیت و 75 رزیدنس سوئیت است که همگی مبله بسیار عالی و کاملاً مجهز به آخرین فناوری هستند، مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. در سه رستوران و دو کافه هتل InterContinental، مهمانان می توانند بهترین غذاهای لهستانی و بین المللی را امتحان کنند.

یازده اتاق بی نظیر هتل InterContinental، همگی با نور طبیعی روز، در دو طبقه در دسترس هستند و می توانند تا 700 مهمان را در خود جای دهند. یکی از خیره کننده ترین ویژگی های هتل InterContinental مرکز سلامتی Riverview است که در طبقات 43 و 44 واقع شده است که دارای استخر است. کلاس های بدنسازی، تجهیزات تناسب اندام، سونا، حمام بخار، سولاریوم، ماساژ و درمان های زیبایی، همه با منظره ای دیدنی از شهر در این هتل در دسترس هستند. همچنین سوئیت های رزیدنس هتل InterContinental که منحصر به فرد در شهر هستند می توانند توسط مهمانان رزرو شوند. این 75 آپارتمان راحت، در شش پیکربندی مختلف، خدمات نهایی را برای مهمانانی که می ‌خواهند مزایای داشتن فضای خصوصی خود را با خدمات یک هتل پنج ستاره ترکیب کنند، ارائه می ‌دهند.

امکانات هتل InterContinental عبارتند از:

  • مرکز تجاری
  • اتاق جلسات
  • رستوران های بی نظیر
  • مرکز تناسب اندام
  • اینترنت پر سرعت
  • استخر
  • امکانات اسپا

هتل InterContinental یکی دیگر از برترین هتل های لهستان

معرفی هتل Mamaison در لهستان

یکی از منحصر به ‌فردترین هتل ‌های ورشو، هتل مجلل Mamaison ، یکی از بهترین هتل‌های ورشو می باشد و مهمانان را به قلب این شهر پر جنب ‌و جوش و فرهنگی خوش آمد می ‌گوید. هتل Mamaison که در داخل کاخ تاریخی موکروسکی قرار دارد، به تنهایی یک مقصد عالی برای اقامت و یکی از برترین هتل های لهستان می باشد. امروزه این هتل رمانتیک ورشو با ترکیب ماهرانه جذابیت تاریخی با طراحی داخلی شیک و مدرن، امکانات عالی، محیطی راحت و اقامتگاه های درجه یک را ارائه می دهد. هتل Mamaison دارای تمام امکاناتی است که از یکی از معتبرترین هتل های لهستان انتظار می توان داشت و همه آنها از ایستگاه مرکزی قطار و فرودگاه دور نیستند و مهمانان این هتل به تمام نقاط شهر به راحتی دسترسی دارند.

هتل Mamaison با امکاناتی برای پذیرایی از 120 مهمان، مجموعه ‌ای از پروژه‌ های تکمیل ‌شده MICE از جمله نمایش ‌های مد، عکس ‌برداری، جشن های منحصر به فرد و اتاق های بزرگ برای کنفرانس دارد. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا هموطنان عزیز را از شرایط تکمیلی سفر به لهستان و همچنین شرایط مهاجرت به لهستان از روش های مختلف آگاه و مطلع سازند و انجام تمامی امور مهاجرتی مرتبط را به عهده بگیرند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *