ویزای مسافرتی لیتوانی

برترین هتل های لیتوانی

برترین هتل های لیتوانی

با وجود تعداد زیادی از برترین هتل های لیتوانی انتخاب مناسب ترین مورد برای گردشگران گیج کننده خواهد بود. محل اقامت بخش مهمی از سفر به لیتوانی می باشد و مسیر سفر گردشگران را مشخص خواهد کرد. موقعیت جغرافیایی، قیمت، کیفیت مکان از جمله عواملی هستند که در انتخاب محل اقامت در سفر باید در نظر گرفته شوند. لیتوانی یک کشور بالتیک است که در شمال اروپا در سواحل دریای بالتیک واقع شده است که بازدیدکنندگان خود را با مکان های طبیعی و سبک های معماری خود تحت تاثیر قرار می دهد. لیتوانی دارای بلندترین تپه های شنی متحرک در اروپا است. به خصوص در نیدا که جزیره ای متعلق به لیتوانی است، بزرگترین تجمع شن و ماسه را قابل مشاهده می باشد. این جزیره مکانی آرام است و یکی از بهترین مناظر پانوراما را از بالای تپه شنی دارد.

لیتوانی که به میراث خود بسیار افتخار می کند، جشن های ملی را دوست دارد و دارایی های طبیعی، تاریخی، هنری و معماری زیادی برای نشان دادن دارد. بهترین مکان‌ ها برای اقامت و برترین هتل های لیتوانی در موقعیت مناسبی قرار دارند تا مهمانان از همه چیزهایی که این هتل ها ارائه می کنند، نهایت استفاده را ببرند. در این نوشتار، برخی از برترین هتل های لیتوانی که در سطح بین المللی شناخته شده اند توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت معرفی شده اند.

هتل Urbihop از زیباترین و برترین هتل های لیتوانی

هتل Urbihop با داشتن کیفیت و خدمات بی نظیر و در عین حال با هزینه مناسب، توجه اکثر گردشگرانی که به فکر سفر به لیتوانی هستند را جلب می کند. این هتل یکی از برترین هتل های لیتوانی از نظر خدمات و امکانات می باشد که در شهر ویلنیوس و در چند کیلومتری مرکز خرید آکروپولیس که یکی از بهترین مراکز خرید ویلنیوس است. علاوه بر این، هتل Urbihop چند کیلومتر با شهر قدیمی فاصله دارد و بازدید از مکان‌ های تاریخی را آسان ‌تر می ‌کند. با توجه به امکانات اتاق های هتل Urbihop، می توان گفت که این هتل دارای کلیه امکانات مهم مانند رستوران، مرکز آبگرم و سلامتی، کافه و پارکینگ رایگان می باشد. رستوران U در هتل Urbihop بهترین وعده ها، غذاهای فصلی، محلی و بین المللی را ارائه می دهد و در کنار آن، کافه هتل 24 ساعت فعال می باشد.

اتاق های هتل Urbihop عبارتند از:

  • اتاق 4 نفره
  • اتاق خانوادگی دلوکس
  • اتاق دابل
  • اتاق خانوادگی
  • اتاق دلوکس دابل
  • اتاق دوقلو
  • اتاق استاندارد
  • اتاق خانوادگی استاندارد
  • اتاق با 2 تخت 2 نفره

هتل Urbihop از زیباترین و برترین هتل های لیتوانی

هتل Pacai از برترین هتل های لیتوانی

هتل Pacai فقط فضای معاصری را به جریان می ‌اندازد، اما نمای آن یادآور تاریخ پنج قرنی ساختمان است. آجرهای اکسپوز، نقاشی ‌های دیواری، تیرهای سقف چوبی، ستون‌ ها و بالکن‌ های فرفورژه با آثار هنری پیشرفته و خطوط مینیمالیستی شیک از مواردی می باشد که در هتل Pacai قابل مشاهده هستند. 104 اتاق خواب Pacai با محصولات حمام مولتون براون و دستگاه ‌های نسپرسو ارائه می ‌شود، در حالی که در زیر زمین هتل یک اسپای جوی وجود دارد. در هتل Pacai رستورانی با نام 14Horses وجود دارد و Nineteen18 اتاق ناهارخوری خوبی است که دارای منوی متنوع است و غذاهای مختلف را سرو می ‌کند. Pacai که در قلب شهر قدیمی ویلنیوس واقع شده است، پایگاه عالی برای گشت و گذار در مناظر اصلی شهر است.

علاقه مندان به تاریخ، یادآور معماری دوران در حال تغییر ویلنیوس را در دیوارهای روستایی مشاهده خواهند کرد، در حالی که سوئیت ‌های هتل Pacai، دارای ویژگی ‌های لوکس معاصر، از جمله دستگاه‌ های نسپرسو و تخت ‌های کینگ هستند. این عمارت همچنین دارای یک مجموعه آبگرم است که بیش از 10 نوع ماساژ، حمام و سالن بدنسازی کاملاً مجهز را ارائه می دهد.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Pacai اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق استاندارد با دسترسی به سونا$197 الی 216$
اتاق سوپریور با دسترسی به سونت$216 الی 234$
اتاق دلوکس با دسترسی با سونا$244
سوئیت Junior Attic$422
سوئیت Junior$431
سوئیت Courtyard Signature$797
سوئیت Town Hall Signature$797
سوئیت Heritage$1416
سوئیت Pacai$1791

با توجه به موقعیت مکانی و هزینه های اقامت، این هتل برای افردی که با اهداف تجاری یا کار در لیتوانی به این کشور سفر می کنند، بسیار مناسب می باشد.

هتل Pacai از برترین هتل های لیتوانی

هتل Palanga از لوکس ترین و برترین هتل های لیتوانی

هتل درجه یک Palanga SPA در کوچه بیروتس در پارک تیسکویسیوس که تنها پنجاه متر با دریا فاصله دارد، تجربیات و احساسات تکرار نشدنی را برای مهمانان به ارمغان می آورد. این هتل هتلی پنج طبقه مانند کشتی غیرمعمول در میان درختان جنگلی پنهان شده است که پر از عطر کاج است. مهمانان از پنجره ‌های طبقات بالای هتل Palanga، علاوه بر منظره کاج ‌های با شکوه، منظره ‌ای از دریا با امواج فریبنده دریای بالتیک که در ساحل می ‌شکنند، مجذوب می شوند. پنجره های غالب در نمای هتل Palanga تنها یک صفحه شفاف هستند که مهمانان هتل را از نزدیکی طبیعت جدا می کند. این هاله منحصر به فرد Palanga را ایجاد می کند، هر فصل را تغییر می دهد و استراحت راحت را در تمام طول سال امکان پذیر می کند.

هتل Palanga با آرامش و مهمان نوازی گرم خود مسحور می شود و در این هتل ظرافت و آرامش، سادگی مینیمالیستی با عناصر مدرن غالب است و روح اصیل استراحتگاه و حال به خوبی در هتل هماهنگی دارند. هتل لوکس Palanga ، واقع در کوچه آرام Birutės در میان یک درخت کاج زیبا، با ظرافت لوکس و دنج خود جذاب است. منظره چوب کاج که از پنجره ‌های بزرگ پانوراما دیده می ‌شود، با گذشت هر فصل تغییر می‌کند و به نظر می ‌رسد که با چوب ساج غالب در فضای داخلی ادغام می‌ شود، که هتل را به واحه ‌ای واقعی از طبیعت و آرامش تبدیل می ‌کند.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Palanga در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل Palanga در بخش های مختلف

معرفی هتل Radisson Blu Lietuva در لیتوانی

هتل Radisson Blu Lietuva واقع در ویلنیوس، اقامتگاه های مدرن و همچنین جکوزی و سونا را ارائه می دهد. این مکان ایده آل برای مهمانانی است که می خواهند از جاذبه های محلی دیدن کنند. هتل Radisson Blu Lietuva هتلی زیبا می باشد که دارای امکاناتی برای چک این و چک ‌اوت سریع، خدمات ماساژ و سالن مو است. با اقامت در Radisson Blu Lietuva، مهمانان در مرکز شهر ویلنیوس قرار خواهند گرفت و 5 دقیقه رانندگی تا کلیسای جامع ویلنیوس و دانشگاه ویلنیوس فاصله خواهند داشت. این هتل 1.7 مایل (2.8 کیلومتر) تا کلیسای سنت پیتر و سنت پل و 1.9 مایل (3.1 کیلومتر) تا تالار شهر ویلنیوس فاصله دارد. هتل Radisson Blu Lietuva، در ویلنیوس، در سواحل رودخانه Neris در قلب پایتخت لیتوانی و در نزدیکی مکان ‌های تاریخی غنی مانند شهر قدیمی و کلیسای جامع ویلنیوس قرار دارد.

مهمانانی که در این هتل اقامت دارند می توانند در خیابان های سنگفرش شده قدم بزنند و طیف وسیعی از فروشگاه ها و بازارها را کشف کنند. مهمانان هتل Radisson Blu Lietuva به مجموعه ای از گزینه های حمل و نقل، از جمله ایستگاه اتوبوس و قطار نزدیک هستند، در حالی که فرودگاه تنها 9 کیلومتر با آنها فاصله دارد. هموطنانی که مایل به کسب اطلاعات درباره سفر به لیتوانی یا مهاجرت به لیتوانی و همچنین اقامت در این کشور هستند می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند و علاوه بر این، از شرایط مهاجرت به سایر کشورهای دنیا نیز اطلاعات کامل کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *