ویزای مسافرتی مکزیک

برترین هتل های مکزیک

برترین هتل های مکزیک

در چند سال گذشته، با افتتاح مجموعه ‌ای از هتل ها که در لیست برترین هتل های مکزیک قرار می گیرند، این کشور توجه خود را از استراحتگاه‌ های بزرگ و اقامتگاه های مختلف با تمرکز بر صنعت ‌گران محلی، طراحی و پایداری جلب کرده است. اکنون، برخی از برترین هتل ‌های مکزیک فراتر از نوارهای توریستی معمولی و در مکان ‌هایی مانند تولوم، خوزه ازوتا رو به رشد و در مکزیکوسیتی پر رونق یافت می‌شوند که اخیراً به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان انتخاب شده است.  مکزیک از سواحل بهشتی با دریاهای لاجوردی آرام گرفته تا شهرهای پر جنب و جوش و رنگارنگ، فرهنگ و تجمل را به خوبی ترکیب می کند. ساحل غربی آن  و به ویژه شبه جزیره یوکاتان، محل استراحتگاه های مجلل، پارک های موضوعی و خرابه های باستانی آزتک است.

تمامی گردشگران دنیا می توانند برای سفر خود به مکزیک اقدام به رزرو اقاق مورد نظر خود در برترین هتل های مکزیک کنند. افرادی که می خواهند از سواحل این کشور لذت ببرند، می توانند به مقصد نمادین آکاپولکو بروند، جایی که می توانند غواصان صخره ‌ای را تماشا کنند و برخی از بهترین نوشیدنی های جهان را بنوشند یا به شهرهای استعماری اسپانیا، شهرهایی در حاشیه جنگل و پایتخت لاتین با صدای شگفت انگیز سفر کنند. در ادامه این نوشتار هموطنان عزیز می توانند کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را همراهی کنند و با برترین هتل های مکزیک آشنا شوند.

هتل Ritz Carlton از برترین هتل های مکزیک

مکزیکو سیتی در حال حاضر خانه هتل Ritz Carlton شعبه مکزیکو سیتی است. هتل Ritz Carlton اولین هتل این برند در این مرکز تجاری و فرهنگی پر جنب و جوش می باشد. هتل Ritz Carlton هتلی مجلل می باشد و یکی از بلندترین ساختمان‌های کشور است و این موضوع هتل Ritz Carlton را به یک نقطه عطف کلیدی در خط افق شهر تبدیل می‌کند و با یک موقعیت فوق‌العاده مرکزی در نماد Paseo de Reforma، مهمانان از 153 اتاق و سوئیت آن از مناظر بی نظیر پارک معروف Chapultepec لذت می باشند. سالن Ritz-Carlton Club، یک تیم دربانی اختصاصی، یک استخر سرپوشیده آب گرم، مرکز تناسب اندام بزرگ با تجهیزات پیشرفته، همگی امکاناتی هستند که مهمانان می توانند در هتل Ritz Carlton از آن لذت ببرند.

برای کسانی که مایل به استراحت یا تجدید قوا در هتل Ritz Carlton هستند، یک اسپا با نام Ritz-Carlton با شش اتاق درمانی مجلل در دسترس است. اسپا به طور متفکرانه ای از مواد اولیه و گیاه شناسی محلی تهیه می کند، که سپس با سنت های شفابخش و معنوی فرهنگ آزتک مکزیکوسیتی همراه می شود که یک تجربه واقعاً محلی است. برای یک تجربه غذاخوری منحصر به فرد، مهمانان هتل Ritz Carlton باید در Samos، رستوران الهام گرفته از مدیترانه که طبقه 38 هتل را اشغال می کند، غذای مورد علاقه خود را میل کنند. غذاهای این رستوران شامل طعم های محلی پویا می باشند که با روش های خلاقانه آشپزی می شوند.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Ritz Carlton در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل Ritz Carlton در بخش های مختلف

St Regis از لوکس ترین و برترین هتل های مکزیک

هتل St Regis که در محله تاریخی Paseo de la Reforma واقع شده است، به لطف سبک چشمگیر و خدمات درجه یک، سهم مناسبی از مهمانان بازگشتی خود را دریافت می کند. میهمانان هتل St Regis از پنجره های بزرگ اتاق های خود می توانند از مناظر خیره کننده لذت ببرند و خدمات بسیار عالی از جمله گزینه پیشخدمت خصوصی بهره مند شوند. مناظر پانورامای شهر نیز وجود دارد که می توان هنگام ورزش در باشگاه از تماشای آن لذت برد، در حالی که استخر سرپوشیده مکانی عالی برای استراحت در آب و شنا کردن است. در حالی که هتل St Regis دارای چندین رستوران مختلف است که میهمانان می توانند از بین آنها انتخاب کنند، جی اند جی گریل به شدت توصیه می شود.

شایان ذکر است که افرادی که برای جلسات و ملاقات های مرتبط با کار در مکزیک به این کشور سفر می کنند، هتل St Regis محل مناسبی برای اقامت می باشد.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل St Regis اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق دلوکس$649 الی 889$
اتاق Signature$794 الی 744$
اتاق دلوکس با 2 تخت کوئین$649 الی 744$
اتاق گرند دلوکس$699 الی 794$
اتاق گرند دلوکس با 2 تخت کوئین$709 الی 729$
سوئیت Executive$1009 الی 1084$
سوئیت Executive Junior$1009 الی 1084$
سوئیت Luxury$1149 الی 1224$

St Regis از لوکس ترین و برترین هتل های مکزیک

هتل Four Seasons یکی دیگر از برترین هتل های مکزیک

هتل Four Seasons که تنها در چند قدمی برخی از مشهورترین جاذبه های شهر واقع شده است، دارای 240 اتاق مهمان و 40 سوئیت بزرگ است. میهمانان هتل Four Seasons می توانند یکی از اتاق هایی را انتخاب کنند که مشرف به Paseo de la Reforma یا حیاط داخلی است که با یک استخر بزرگ در فضای باز احاطه شده با صندلی های آفتابگیر سرسبز قرار دارد. افرادی که برای تجارت سفر می کنند، می خواهند از مزیت مرکز تجاری بزرگ و پر بار استفاده کنند، می توانند بدون شک هتل Four Seasons را انتخاب کنند. دوستداران غذاهای دریایی تازه که در محیطی زیبا سرو می شود، در رستوران درجه یک Zanaya در هتل Four Seasons احساس راحتی می کنند، در حالی که این هتل یکی از جدیدترین و شیک ترین کافه ها را در کل مکزیکو سیتی را دارد.

اتاق ها و سوئیت های هتل Four Seasons عبارتند از:

  • سوئیت Executive با منظره حیاط
  • سوئیت Executive با منظره Reforma
  • سوئیت Executive با منظره Burdeos
  • اتاق Premier با تراس
  • اتاق Premier
  • اتاق دلوکس
  • اتاق Superior

معرفی هتل La Valise در مکزیک

کسانی که به دنبال هتلی هستند که به آنها دور از خانه حس خانه را بدهد، مطمئناً عاشق هتل La Valise که یک عمارت بسیار خصوصی و شیک هستند که فقط سه اتاق برای مهمانان دارد خواهند شد. کسانی که به صورت گروهی سفر می کنند، می توانند کل La Valise را رزرو کنند تا از این تجربه مجلل نهایت استفاده را ببرند. علاوه بر اتاق ‌های بزرگ و بسیار شیک، امکانات رفاهی زیادی مانند باغ زیبا و ناهارخوری‌ های خصوصی وجود دارد، در حالی که اتاق ‌خواب‌ های اصلی برای فضا و نور بیشتر به قسمت ‌های مدرن باز می ‌شوند. گردشگران شهری از اتاق‌ های هیجان‌انگیز در La Valise، یک هتل در منطقه شیک روما لذت خواهند برد.

3 نوع اتاق در هتل La Valise عبارتند از:

  • LA TERRAZA
  • LA LUNA
  • EL PATIO

روما که زمانی مکان مورد علاقه نخبگان فرانسوی دوست شهر بود، مملو از بلوارهای سرسبز است که در ردیف خانه ‌های شهری منحط اوایل قرن بیستم قرار گرفته ‌اند و با سنگ ‌های حجاری ‌شده و آهن‌ کاری ‌های پرآذین‌ آن، منظره ای فوق العاده دارند. اکنون در دومین دوران شکوفایی خود، این منطقه جمعیتی جوان ‌تر و هنرمندانه را به خود جذب می ‌کند، اما هتل La Valise نه تنها شکوه خود را حفظ کرده است، بلکه به زیبایی منطقه نیز افزوده است. قبل از سفر یا مهاجرت به مکزیک، متقاضیان می توانند با تماس با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، از شرایط، هزینه ها و روش های مربوطه به طور کامل مطلع شوند.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *