ویزای توریستی

برترین هتل های نیوزلند

برترین هتل های نیوزلند

برترین هتل های نیوزلند با الهام از مناظر خیره کننده، به همان اندازه تماشایی هستند و سرودی مناسب برای محیط منحصر به فرد خود هستند. نیوزلند با مناظر فوق ‌العاده، میراث مائوری، غذا و نوشیدنی عالی، فهرست طولانی از کارهای باورنکردنی و عشق به همه چیز در فضای باز، سفری به یاد ماندنی را تضمین می‌کند. گشت و گذار در این کشور عمدتاً روستایی آسان است و با جمعیتی تنها 4.6 میلیون نفر، راه های آرام و سواحل متروک را می توان کشف کرد. محل اقامت مهمانان در نیوزلند به لطف طیف وسیعی از اقامتگاه‌ های مجلل و هتل‌ های بوتیک و برترین هتل های نیوزلند، بخش بزرگی از سفر در این کشور است. نیوزلند یکی از خیره کننده ترین کشورهای جهان است که دارای مناظر نمادین، شگفتی های طبیعی، فرهنگ پویا، غذاهای درجه یک، حیات وحش باورنکردنی و صنعت فیلم پر رونق است.

طیف وسیعی از اقامتگاه های لوکس در بخش های مختلف نیوزلند قابل کشف می باشد و سوئیت ‌های مجلل در قلب شهرهای پر جنب ‌و جوش، خانه ‌های تاریخی و عمارت ‌های بزرگ و اقامتگاه‌ های در سطح جهانی با چشم ‌اندازی خیره‌ کننده از کوه تا ساحل وجود دارد. در ادامه این نوشتار برترین هتل های نیوزلند که آماده پذیرش گردشگران بین المللی از تمام کشورهای جهان هستند توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مورد بررسی قرار گرفته اند.

هتل Hilton از خاص ترین و برترین هتل های نیوزلند

در نیوزلند، اوکلند به عنوان شهر بادبان ها شناخته می شود و اقامت در هتل Hilton که در لیست برترین هتل های نیوزلند قرار می گیرد، مهمانان را به معنای واقعی کلمه در بندر در میان قایق های تفریحی قرار می دهد. هتل Hilton یک هتل مجلل می باشد که در نوک اسکله پرنسس قرار دارد و با وجود مناظر ساحلی باورنکردنی اوکلند، تمامی اتاق های این هتل دارای منظره بی نظیر هستند. هتل Hilton در کنار بندر Viaduct واقع شده است، که مکانی است که به مهمانان توصیه می شود حتما به بازدید از آن بپردازند. افرادی که در هتل Hilton اقامت دارند، در این منطقه از گزینه های مختلف غذاخوری و رستوران بهره مند می شوند. فاصله هتل Hilton تا منطقه تجاری مرکزی اوکلند، ایستگاه قطار بریتومارت، موزه دریایی و ترمینال کشتی، یک پیاده روی کوتاه می باشد.

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق های کینگ478$ الی 639$
اتاق های دوقلو477$ الی 639$
اتاق های دلوکس کینگ با منظره بندر563$ الی 859$
اتاق های دلوکس دوقلو با منظره بندر563$ الی 709$
سوئیت های KING HILTON BOW600$ الی 732$
سوئیت های KING RELAXATION871$ الی 976$
سوئیت های KING PORT526$ الی 601$

همانطور که مهمانان از هتل Hilton انتظار دارند، اتاق های این هتل دارای اندازه مناسب و مبله لوکس هستند. همچنین در هتل Hilton استخر روباز گرم شده مناظر باورنکردنی از دوونپورت را ارائه می دهد. به دلیل این عوامل، هتل Hilton برای مسافران تجاری و کار در نیوزلند، تفریحات عاشقانه زوج ‌ها یا تعطیلات خانوادگی مناسب است. این هتل 5 ستاره ارزان نیست، اما تجربه ای است که مهمانان هرگز فراموش نخواهند کرد.

هتل SKYCITY Grand از برترین هتل های نیوزلند

هتل SKYCITY Grand در مرکز شهر اوکلند یک شاهکار 5 ستاره با ظرافت و سبک معاصر است. 316 اتاق مهمان هتل SKYCITY Grand مجلل و راحت هستند و برای کسانی که می خواهند استراحت کنند، اسپای عالی East Day و غذاهای برنده جایزه توسط پیتر گوردون این کار را انجام می دهد. مجموعه تفریحی SKYCITY با طیف وسیعی از رستوران‌ ها، کافه ‌ها، یک تئاتر، برج نمادین آسمان و یک کازینو در کلاس جهانی نیز درست در آستانه مهمانان می باشد. فرودگاه اوکلند با اتوبوس، ماشین یا تاکسی 45 دقیقه با هتل SKYCITY Grand فاصله دارد و از فرودگاه اوکلند ایرباس اکسپرس هر 15 دقیقه یکبار به سمت شهر حرکت می کند.

دو رستوران هتل SKYCITY Grand غذاهای تازه، متنوع، خوش طعم و عجیب و غریب برای مهمانان سرو می کنند. در خصوص اتاق هایی که برای اقامت در هتلSKYCITY Grand توصیه می شود، سوئیت Grand برای داشتن نهایت تجمل و سبک، یک تجربه واقعاً VIP را به مهمانان ارائه می دهد. سوئیت Grand با اندازه چهار اتاق Grand لوکس، مناظر پانورامایی فوق العاده ای از بندر وایتماتا را از محل طبقه 21 خود ارائه می دهد.

امکانات هتل SKYCITY Grand عبارتند از:

  • مرکز تجاری
  • غذاخوری خوب در محل
  • مرکز تناسب اندام
  • اینترنت پرسرعت
  • استخر در فضای باز
  • امکانات اسپا
  • تئاتر و موزه ها

هتل Sofitel هتلی لوکس در اوکلند نیوزلند

هتل Sofitel هتلی لوکس در اوکلند می باشد که در لیست برترین هتل های نیوزلند قرار می گیرد. این هتل که در مقابل یکی از مشهورترین مکان‌های قایقرانی جهان، مسابقه دور جهانی ولوو و نمایشگاه بین ‌المللی قایق ‌های اوکلند، قرار دارد، تأثیرات فرانسوی و اقیانوس آرام جنوبی را در هم آمیخته است. دیوارهای شیشه ای هتل Sofitel منظره اسکله و قایق های تفریحی متعدد آن و همچنین حوضچه های انعکاسی را که باعث ایجاد توهمات نوری در لابی هتل می شوند، به حداکثر می رساند. هتل Sofitel پالت رنگی چوب‌ های گیلاس و تیره، سبزهای یشمی و خاکستری ‌های تخته ‌ای را در پس زمینه‌ های کرم و سفید قرار می‌ دهد، در حالی که آثار هنری، از قطعات تشریفاتی گرفته تا مجسمه‌ های قبیله ‌ای مائوری در تالار مرکزی، ادای احترام به بومیان نیوزلند است.

برخی از امکانات درمانی در SO Spa، مانند ماساژ گرین استون، فرهنگ محلی را نیز منعکس می‌کند، در حالی که برخی دیگر از محصولات فرانسوی برای اشاره به میراث برند هتل استفاده می ‌کنند.

برخی دیگر از امکانات هتل Sofitel عبارتند از:

  • آبگرم
  • رستوران و کافه
  • استخر
  • سالن ورزش
  • مرکزی تجاری
  • سوئیت های خانوادگی
  • اتاق های دارای بالکن و تراس
  • قایق برای اجاره

هتل Sofitel هتلی لوکس در اوکلند نیوزلند

هتل Spire یکی دیگر از برترین هتل های نیوزلند

اسپایر یکی دیگر از برترین هتل های نیوزلند می باشد که برنده لوکس ترین هتل بوتیک کویینزتاون است. هتل Spire تا جایی که می توان به کمال نزدیک شد، زیبا است و مشخص می کند که اقامتگاه های لوکس در کویینزتاون دارای کیفیت بی نظیر هستند. تیم حرفه ای، دوستانه و واقعی هتل Spire، این هتل لوکس را به پایگاهی عالی برای کار و بازی در استراحتگاه برتر آلپ نیوزلند تبدیل می کند. هتل Spire به سادگی بهترین اقامتگاه لوکسی است که کویینزتاون ارائه می دهد. هتل Spire به مهمانان امکان دسترسی آسان به لذت های این مکان منحصر به فرد کوهستانی را می دهد. مهمانان هتل Spire می توانند از فعالیت‌ های متنوعی مانند سفر در دریاچه واکاتیپو با یک قایق بخار تاریخی، دوچرخه ‌سواری کوهستانی در پایین قله Coronet، قایق ‌سواری در میان دره Shotover Canyon، تجربه فرهنگ مائوری، اسب ‌سواری، پیاده‌ روی یا ماهیگیری لذت ببرند.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Spire در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل Spire در بخش های مختلف

علاوه بر این، Spire Chamberیک مرکز کنفرانس انحصاری هتل Spire است که برای پذیرایی از کنفرانس‌های حداکثر 12 نفر، مراسم خصوصی و شام طراحی شده است. به طور کلی، سفر به نیوزلند دارای شرایط و قوانین خاص خود می باشد و علاوه بر این، مهاجرت به این کشور با توجه به شرایط متقاضیان از روش های مختلف مانند سرمایه گذاری، کار یا تحصیل در نیوزلند ممکن می باشد و اگر هموطنان گرامی قصد دارند در این زمینه اطلاعات کامل کسب کنند، می توانند با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند و از خدمات مشاورین ما بهره مند شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *