ویزای توریستی

برترین هتل های هلند

برترین هتل های هلند

با توجه به محبوبیت بین المللی و کیفیت بی نظیر، برترین هتل های هلند گزینه های اقامتی بی شماری برای مسافران و گردشگران بین المللی دارند. چه متقاضاین به دنبال هتل مجلل باشکوه، با امکانات رفاهی عالی یا یک شاهکار مدرن قرن بیست و یکمی باشند، می توانند برای آشنایی با برترین هتل های هلند و کشف بهترین هتل ‌های لوکس این کشور، ادامه مطلب تهیه شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را بخوانند. لاله‌ ها، کانال‌ ها، آسیاب‌ های بادی، دوچرخه‌ ها و موزه‌ ها (هلند دارای بیشترین تعداد موزه در هر کیلومتر مربع در جهان است)، ممکن است برخی از اولین تصاویری باشند که هنگام فکر کردن به هلند به ذهن خطور می ‌کنند. اما، ین کشور، متشکل از 12 استان مجزا، علاوه بر این تجربیات کلاسیک، چیزهای بیشتری برای ارائه دارد.

ذخایر طبیعی خیره کننده، استراحتگاه های ساحلی مناسب برای خانواده، هنبدهای ماقبل تاریخ، قلعه های جادویی، تالاب های وسیع و تاکستان های خوش طعم، برخی از مکان هایی هستند که باید در هلند مورد کاوش قرار گیرند. هلند کشوری است که به راحتی قابل تردد است و طی 2 ساعت می توان در این کشور به تمام نقاط دسترسی داشت.

لوکس ترین هتل های هلند

هتل اوکورا با جذابیت مدرنیستی همراه است که مطمئناً میهمانان را برای دیدن بیشتر به آنجا برمی‌گرداند. سرویس اتاق 24 ساعته، دسترسی بی سیم رایگان و دستگاه قهوه ساز تنها سه مزیتی است که می توانید در طول اقامت خود از آنها لذت ببرید. همچنین یک باشگاه سلامت و اسپا در محل وجود دارد. غذاهای محلی، غذاهای بین المللی و کوکتل های خوشمزه تنها چند لحظه دورتر هستند. هتل سون وان سون دارای 9 اتاق نفیس است و هر یک از این اتاق ها از هنرمندان خاصی مانند فرانتس لیست، چارلز دیکنز و ویلیام شکسپیر الگوبرداری شده است. اگرچه ریشه های خود ساختمان را می توان به قرن نوزدهم ردیابی کرد، گنجاندن وسایل تجملی مدرن حتی می تواند تبعیض آمیزترین نیازها را برآورده کند.

بسیاری از سوئیت ‌های آن ‌ها منظره‌ای پانوراما از کانال ‌های آمستردام ارائه می ‌دهند و مهمانان می‌ توانند به لطف یک پاسیو در فضای باز، از تجربه‌ی غذاخوری فراموش ‌نشدنی لذت ببرند. کارکنان در محل بیش از حد خوشحال هستند که میهمانان خود را در مورد مکان بازدید در طول اقامت خود راهنمایی می کنند. این ملک پرچمدار هلندی Sofitel Legend است که در یکی از تاریخی ترین ساختمان های پایتخت یافت می شود. این هتل به عنوان ساختمان سابق دریاسالاری، پایگاه قدرت امپراتوری دریایی هلند، اولین تاثیر به یاد ماندنی را ایجاد می کند. این هتل همان طور که از نامش پیداست، یکی از هتل های گرند دام شهر است که دارای 177 اتاق و سوئیت میهمان است.

هتل Okura از برجسته ترین و برترین هتل های هلند

هتل Okura آمستردام یکی از بهترین هتل های لوکس پنج ستاره هلند و عضو انحصاری The Leading Hotels of the World است. این هتل در نزدیکی فرودگاه شیپخول آمستردام و همچنین جاذبه های گردشگری مهم قرار دارد. هتل Okura با 300 اتاق راحت، از جمله بزرگترین و مجلل ترین سوئیت کشورهای بنلوکس، اقامتگاه های بی نظیری را ارائه می دهد. برای غذا خوردن، میهمانان هتل Okura در چهار رستوران که همگی توسط میشلن جایزه گرفته ‌اند، می توانند سفارش خود را اعلام کنند. رستوران ابتکاری Ciel Bleu که 2 ستاره میشلن دریافت کرده است، در طبقه 23 واقع شده است و منظره ای پانوراما از آمستردام ارائه می دهد. یکی از جالب ترین موارد در هتل Okura این است که در میز آشپز می توان دید شخصی از سرآشپز و تیپ آشپزخانه در محل کار داشت.

دو رستوران ژاپنی نیز در هتل Okura وجود دارد که در آن می توان با غذاهای اصیل کایسکی آشنا شد و در رستوران سنتی یامازاتو که 1 ستاره میشلن دریافت کرده است، از غذاهای برجسته ژاپنی لذت برد. در رستوران تپانیاکی Sazanka (با 1 ستاره میشلن) انواع ماهی و گوشت یک دقیقه در یک بشقاب داغ در مقابل مهمانان آماده می شود. برای ورزش و اوقات فراغت مهمانان هتل Okura می توانند از اسپا و سلامت استفاده کنند که در آن مجموعه ای از خدمات صورت، ماساژ، مانیکور و پدیکور، و درمان های بدن ارائه می شود. علاوه بر درمان در اسپا، میهمانان می توانند از امکانات ناگومی هلث که در کنار اسپا قرار دارد نیز بهره مند شوند. در Nagomi Health می توان در خلوت کامل ورزش و استراحت کرد. این باشگاه مجهز به دستگاه های تکنوجیم است که ترکیبی از تمرینات کاردیو و وزنه است.

هتل دابلیو (W) از برترین هتل های هلند

هتل دابلیو (W) آمستردام با ترکیب عناصر معماری تاریخی هلندی با طراحی پیشرفته در 2 ساختمان در کنار میدان دام، مرکز این شهر پر انرژی و آینده ‌نگر است. آسانسور هتل دابلیو (W) مهمانان را تا پشت بام بالا می برد تا تجربه ای جدید برخلاف سایر هتل ها داشته باشند. مهمانان می توانند در یکی از 238 اتاق و سوئیت هتل دابلیو (W) که دارای دکورهای پر جنب و جوش، فناوری پیشرفته و امکانات رفاهی است، استراحت کنند. اگرچه امتیاز هتل دابلیو W یک زنجیره بین ‌المللی است، بازدیدکنندگان می ‌توانند در طول اقامت خود انتظار تجربه ‌ای شخصی ‌سازی شده با بالاترین سطح را داشته باشند. هتل دابلیو (W) در واقع از 2 ساختمان مجزا تشکیل شده است که یکی از بزرگترین املاک آمستردام باشد. در هتل دابلیو (W) 23 مورد سوئیت وجود دارد که به مهمانان حس برتر از تجمل و حریم خصوصی را ارائه می دهند.

در جدول زیر به اطلاعات کلی هتل دابلیو (W) اشاره شده است:

موارداطلاعات
سبکلوکس کلاسیک
تاریخ ساخت2005 میلادی
تاریخ بازسازی2014 میلادی
تعداد اتاق ها238 اتاق
رتبه بندی5 ستاره
شهرآمستردام

مدیریت هتل دابلیو (W) در درجه اول به تجربیات شخصی مهمانان خود می پردازد. بنابراین در هتل دابلیو (W) مهمانان می توانند به امکاناتی از جمله خدمات اتاق 24 ساعته، درمان های اسپا حرفه ای، یک اتاق تناسب اندام پیشرفته، یک مرکز تجاری کاملا مجهز دسترسی داشته باشند. شایان ذکر است که فضای حیوانات خانگی W Lounge و X Bar انحصاری امکانات دیگری هستند که در هتل دابلیو (W) هرگز نباید فراموش شوند. با داشتن مرکزی تجاری کامل مجهز و اتاق جلسات، این هتل برای افرادی که با اهداف تجاری یا کار در هلند به این کشور سفر می کنند، محل مناسبی برای اقامت است.

هتل w از برترین هتل های هلند

هتل CONSERVATORIUM یکی دیگر از برترین هتل های هلند

از زمان افتتاح در سال 2011، هتل CONSERVATORIUM به طور کامل بخشی از میراث فرهنگی غنی و زندگی روزمره شلوغ یکی از مهم ترین مراکز شهرهای تاریخی دست نخورده جهان است. هتل CONSERVATORIUM هتلی مجلل می باشد که در کنسرواتوار موسیقی سابق سوئیلینک، یک ساختمان نئوگوتیک متعلق به قرن نوزدهم است، در میدان موزه معروف آمستردام واقع شده است. این هتل، هتلی با مهمان‌ نوازی استثنایی، ترکیبی از کیفیت کلاس جهانی با زندگی اصیل آمستردامی است که سالن‌ های غذاخوری و کافه منحصر به فرد و همچنین رویدادهای عالی و فضاهای ضیافت را ارائه می‌ دهد. هتل CONSERVATORIUM دارای 129 اتاق و سوئیت با ملحفه‌ های لوکس، قهوه ‌ساز نسپرسو، کف‌ پوش ‌های بلوطی برس ‌شده، حمام‌ هایی با تلویزیون در آینه و رنگ‌ بندی الهام‌گرفته از پاییز است.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل CONSERVATORIUM در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل conservatorium در بخش های مختلف

به مهمانان هتل CONSERVATORIUM میزبان ‌های شخصی اختصاص داده می‌ شود که دارای مهارت ‌های دربان و روابط با مهمان را برای ترتیب رزرو، ارائه راهنمایی و آماده‌سازی تجربیات سفارشی می باشند. هتل CONSERVATORIUM دارای مرکز جامع آکاشا است که یک اسپا و باشگاه ورزشی به مساحت 1000 متر مربع می باشد که ترکیبی از بهترین ماساژهای شرقی و غربی، استخر 18 در 5 متری، گرداب و سونا هامان است.

آشنایی با هتل De L’Europe در هلند

هتل De L’Europe در قلب آمستردام واقع شده است، هتلی لوکس و مشرف به رودخانه آمستل می باشد. این ملک برجسته که در ابتدا در سال 1896 به عنوان ساختمان Rondeel ساخته شد، در سال 2011 به یک هتل قرن بیست و یکمی تبدیل شد. در هتل De L’Europe، میهمانان می توانند کپی هایی از استادان هلندی مانند فرانس هالز و رامبراند ون راین، جان استین، یوهانس ورمیر و Floris van Dijck دیوارهای اتاق ها و سوئیت ها را در ساختمان تاریخی Rondeel تزئین می کند. اتاق ‌ها و سوئیت‌ های هتل De L’Europe، اثاثیه شیک را با امکانات امروزی، از جمله ایستگاه‌ های اتصال آی ‌پاد، تلویزیون ‌های مجهز، قهوه ‌ساز و سیستم ‌های صوتی Bose ترکیب می ‌کنند. کپی هایی از آثار هنری معروف هلندی، تخت های کوکو مت با گزینه های بالش و مبدل های الکتریکی داخلی وجود دارد.

اتاق های هتل De L’Europe عبارتند از:

  • اتاق SUPERIOR
  • اتاق DELUXE
  • اتاق PREMIUM DELUXE
  • سوئیت JUNIOR
  • سوئیت DELUXE
  • سوئیت PRESTIGE
  • سوئیت های SIGNATURE
  • سوئیت های T HUYS SUITES

حمام ‌های شیک هتل De L’Europe از سنگ مرمر کارارا دارای کف گرم و وان بزرگ با تلویزیون داخلی هستند. برای صرف غذا در هتل De L’Europe، رستوران Bord’Eau Gastronomique دارای 2 ستاره میشلن، غذاهای فرانسوی معاصر را با طعم‌ های هلندی مشرف به رودخانه آمستل سرو می‌ کند. Hoofdstad Brasserie غذاهای سبک تر با تنوعی بین ‌المللی ارائه می‌ کند و Hèt Terras محیطی در فضای باز مشرف به کانال ‌ها ارائه می‌ کند. قبل از رزرو اتاق در برترین هتل های هلند، متقاضیان باید در نظر داشته باشند که مهاجرت به هلند یا سفر به این کشور نیاز به اخذ ویزای هلند دارد و هموطنان می توانند با تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این زمینه اطلاعات تکمیلی کسب کنند.

سوالات متداول در باب برترین هتل های هلند

در بخش پایانی مقاله فوق به مهم ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • لوکس ترین هتل های هلند چگونه اند؟ هتل اوکورا با جذابیت مدرنیستی همراه است که مطمئناً میهمانان را برای دیدن بیشتر به آنجا برمی‌گرداند. سرویس اتاق 24 ساعته، دسترسی بی سیم رایگان و دستگاه قهوه ساز تنها سه مزیتی است که می توانید در طول اقامت خود از آنها لذت ببرید. همچنین یک باشگاه سلامت و اسپا در محل وجود دارد. غذاهای محلی، غذاهای بین المللی و کوکتل های خوشمزه تنها چند لحظه دورتر هستند. هتل سون وان سون دارای 9 اتاق نفیس است و هر یک از این اتاق ها از هنرمندان خاصی مانند فرانتس لیست، چارلز دیکنز و ویلیام شکسپیر الگوبرداری شده است. اگرچه ریشه های خود ساختمان را می توان به قرن نوزدهم ردیابی کرد، گنجاندن وسایل تجملی مدرن حتی می تواند تبعیض آمیزترین نیازها را برآورده کند.
  • هتل Okura از برجسته ترین و برترین هتل های هلند کدام اند؟ هتل Okura آمستردام یکی از بهترین هتل های لوکس پنج ستاره هلند و عضو انحصاری The Leading Hotels of the World است. این هتل در نزدیکی فرودگاه شیپخول آمستردام و همچنین جاذبه های گردشگری مهم قرار دارد. هتل Okura با 300 اتاق راحت، از جمله بزرگترین و مجلل ترین سوئیت کشورهای بنلوکس، اقامتگاه های بی نظیری را ارائه می دهد. برای غذا خوردن، میهمانان هتل Okura در چهار رستوران که همگی توسط میشلن جایزه گرفته ‌اند، می توانند سفارش خود را اعلام کنند. رستوران ابتکاری Ciel Bleu که 2 ستاره میشلن دریافت کرده است، در طبقه 23 واقع شده است و منظره ای پانوراما از آمستردام ارائه می دهد. یکی از جالب ترین موارد در هتل Okura این است که در میز آشپز می توان دید شخصی از سرآشپز و تیپ آشپزخانه در محل کار داشت.
5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “برترین هتل های هلند

  1. mil گفت:

    هتل کانزرواتاریوم ، یک رستوران داره که به براسری معروف است. برای صبحانه و نهار سرویس داره. بسیار شیک با پرسنل کاملا حرغه ای. همچنین رستوران و بار به نام تایکو داره. این رستوران ژاپنی هست و بار هم فوقالعاده لوکس هست. مهمون های بسیار معروفی همیشه داره.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ممنون از اطلاعاتی که ارائه دادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *