ویزای توریستی

برترین هتل های هنگ کنگ

برترین هتل های هنگ کنگ

در لیست برترین هتل های هنگ کنگ بهترین مکان ها برای استراحت وجود دارد، چه برای تجارت یا تفریح. کلان شهر جهانی هنگ کنگ نه تنها دروازه ای به چین است، بلکه تلفیقی قابل توجه از شرق با غرب بدون کمبود املاک مجلل است. در هنگ کنگ، جای تعجب نیست که هتل ها تا 60، 90، 118 طبقه بالا می روند. در موارد نادر، این برج ها فضایی بیش از 500 فوت مربع ندارند. اما چیزی که برترین هتل‌ های هنگ‌کنگ از نظر وسعت فاقد آن هستند، آنها را با مهمان ‌نوازی جبران می‌کنند. چه گردشگران به دنبال معماری بزرگ دوران استعمار باشند و چه به دنبال طراحی بزرگ ‌تر از حد معمول باشند، برترین هتل ‌های هنگ‌کنگ دارای بودجه و سبک، کیفیت عالی، مکان ‌ها و ظرفیت هستند.

هنگ کنگ رسماً پر بازدیدترین شهر جهان است و چه افراد به دنبال یک اتاق ارزان قیمت باشند و چه به دنبال یک تختخواب لوکس با تزئینات پنج ستاره با هلی پد  باشند، در هنگ کنگ مکانی برای هر نوع مهمانی وجود دارد. شایان ذکر است که هنگ کنگ یکی از برترین مقاصد لوکس در جهان است. این مکان محل خریدهای سطح بالا است، اتومبیل ‌های شیک در خیابان‌ ها گردش می‌ کنند و هتل ‌های لوکس باورنکردنی وجود دارد که اقامت مهمانان در هنگ کنگ را فراموش نشدنی می‌ کنند. در این راهنما، هموطنان برترین هتل های هنگ کنگ را خواهند یافت که برای رستوران های ستاره دار میشلین، استخر بی نهایت روی پشت بام، چشم اندازهای زیبا از شهر یا بندر و اتاق های زیبا بهترین هستند.

Peninsula از مدرن ترین و برترین هتل های هنگ کنگ

در 11 دسامبر 1928، افسانه مهمان نوازی آسیایی متولد شد و هتل Peninsula هنگ کنگ برای اولین بار درهای خود را باز کرد. هتل Peninsula  بسیار شیک، کلاسیک و معاصر می باشد، زیرا این افسانه شرق یک بار دیگر تجمل را تعریف می کند. راه اندازی اتاق های مهمان تازه بازسازی شده در The Peninsula Tower و Original Building که در ماه می 2013 به منظور آغاز جشن های 85 سالگی هتل، به نمایش در آمدند، آخرین فناوری متمرکز بر مهمان و عصر جدیدی از شخصی سازی را اعلام می کنند. زیبایی ‌شناسی اتاق ‌های جدید با تأکید بر سادگی و ظرافت، طراحی متمایز و ویژگی ‌های فوق ‌العاده پیشرفته موجود در قایق‌ های تفریحی لوکس، موتورها و جت ‌های شخصی امروزی را با هم ترکیب می ‌کند و تجربه مهمانان هتل Peninsula را به سطح جدیدی از راحتی می ‌برد.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Peninsula در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل Peninsula در بخش های مختلف

امکانات گسترده هتل Peninsula شامل استخر رومی، اسپا شبه جزیره به مساحت 12000 فوت مربع، 9 رستوران و کافه برنده جوایز، مکان‌ های جشن و جلسات عالی، به ‌علاوه 1 فروشگاه خرید می شود. ناوگانی متشکل از چهارده لیموزین رولز رویس برای ترانسفر فرودگاهی مهمانان هتل Peninsula مجلل در دسترس است و دو MINI Cooper S Clubmen روح جوانی افسانه ای Grande Dame را منعکس می کنند، در حالی که خدمات هلیکوپتری هتل Peninsula نهایت سرعت و سبک را ارائه می دهد.

هتل Ritz Carlton از برترین هتل های هنگ کنگ

با تسلط بر خط افق شهر در ارتفاع 490 متری، هتل Ritz Carlton یکی از برترین هتل های هنگ کنگ می باشد. هتل Ritz Carlton هنگ کنگ از بلند ترین هتل های منطقه می باشد که با اقامت در آن، سراسر هنگ کنگ قابل مشاهده می باشد. این هتل که از طبقه 102 به طبقه 118 می رسد، با چشم اندازهای بی نظیر از بندر ویکتوریا، جزیره هنگ کنگ و مناطق جدید، در مرکز تجارت بین المللی (ICC) قرار می گیرد و فضای تجاری، مسکونی و خرده فروشی لوکس را ارائه می دهد. کارکنان هتل Ritz Carlton با هنرهای فوق العاده مهمان نوازی خود، از مهمانان در برجی با محیط عالی و ظرافت پذیرایی می ‌کنند. هتل Ritz Carlton بخصوص برای افرادی که با اهداف تجاری و کار در هنگ کنگ به هنگ کنگ سفر می کنند، گزینه های عالی برای اقامت ارائه می دهد.

رستوران های ستاره دار میشلین، دو کافه و یک خاویار بار اختصاصی در هتل Ritz Carlton وجود دارد. توصیه می شود مسافران اسپا و استخر عالی سرپوشیده هتل Ritz Carlton را از دست ندهند زیرا شنا در اینجا یک تجربه بی نظری می باشد.

در جدول زیر به اطلاعات کلی هتل Ritz Carlton اشاره شده است:

موارداطلاعات
سبکلوکس کلاسیک
سال ساخت2011
تعداد اتاق ها312
رتبه5 ستاره

هتل ICON از خاص ترین و برترین هتل های هنگ کنگ

هتل ICON یک هتل منحصر به فرد است که توسط معماران مشهور ترنس کانران، روکو ییم و ویلیام لیم طراحی شده است. فضاهای عمومی باز نفس گیر، باغ عمودی چشمگیر اثر پاتریک بلان، راه پله وسیع، اتاق های مهمان نوآورانه و سه فضای غذاخوری پر جنب و جوش، سبک معاصر هتل ICON را تابش می کنند. هتل ICON به مهمانان خود میهمان نوازی سنتی آسیایی را در محیطی مدرن، شیک و بین المللی با تمام ویژگی های مودبانه و توجه آن ارائه می دهد. در میان جادارترین و مجهزترین اتاق ‌های هنگ‌کنگ، هتل ICON 262 اتاق مهمان با طراحی زیبا دارد که شامل 165 اتاق، 68 اتاق در طبقات بالا، 26 سوئیت و 3 اتاق نمونه اولیه است. بیشتر آنها مناظر تماشایی در سراسر بندر ویکتوریا را به نمایش می گذارند و از بهترین اقامتگاه ها در هنگ کنگ به حساب می آیند.

انواع اتاق های هتل ICON هنگ کنگ عبارتند از:

  • سوئیت Club 65
  • اتاق ICON 36 King با منظره شهر
  • اتاق Club 36 King با منظره شهر
  • اتاق ICON 36 King با منظره بندر
  • اتاقClub 36 با منظره بندر
  • سوئیت Club 80
  • اتاق Interconnecting
  • اتاق ICON 36 Twin با منظره شهر
  • اتاق Club 36 Twin با منظره شهر

هتل ICON از خاص ترین و برترین هتل های هنگ کنگ

آشنایی با هتل Langham هنگ کنگ

هتل Langham هنگ کنگ 494 اتاق و سوئیت مجلل از جمله 270 اتاق گراند جدید را ارائه می دهد. در هتل بسیار شیک و زیبا Langham هنگ کنگ، اتاق های Grand کاملاً جدید با استفاده از پارچه‌ ها و منسوجات لوکس بالا، از جمله کف ‌های چوبی سخت، فرش ‌های دستباف غنی و پرآذین، پرده‌ های ابریشمی و آثار هنری ورق طلا به زیبایی تشکیل شده ‌اند. هتل Langham هنگ کنگ با افزودن به جلوه چشمگیر طراحی، بسیار هوشمند است، مجهز به تلویزیون، پخش کننده دی وی دی و سیستم صوتی i-Home و نکته برجسته بازسازی، حمام های جدید و جادار شبیه به آبگرم است. جوایز بین المللی دریافت شده توسط هتل Langham هنگ کنگ شامل 500 هتل برتر جهان (ژانویه 2008 و ژانویه 2007) و همچنین 50 هتل برتر آسیا (اوت 2007) توسط US Travel + Leisure است.

هموطنان محترم می توانند با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از اطلاعات تکمیلی درباره برترین هتل های هنگ کنگ، شرایط سفر یا مهاجرت به هنگ کنگ به طور کامل مطلع شوند و با هزینه های امور مربوطه نیز آشنا شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *