ویزای توریستی

برترین هتل های پرتغال

برترین هتل های پرتغال

در سال های اخیر برترین هتل های پرتغال تاثیر زیادی بر صنعت گردشگری این کشور و جذب بازدیدکنندگان و علاقه مندان داشته اند. شاید 10 سال پیش این موضوع مورد توجه قرار نمی گرفت، اما پرتغال جهش های زیادی را افزایش داده است و زمانی که صحبت از تعطیلات شهری، تعطیلات ساحلی و سفرهای جاده ای در اروپا به میان می آید، به یک مدعی واقعی تبدیل شده است. با خط ساحلی طلایی، شهرهای پرهیاهو و مناطق تاریخی که همگی در دسترس گردشگران بین المللی هستند، پرتغال یکی از بهترین مقاصد برای سپری کردن اوقات فراغت و تعطیلات می باشد.

با توجه دوباره، برترین هتل های پرتغال تقریباً در هر گوشه ‌ای از این کشور ظاهر شده ‌اند و انرژی جدیدی به شهرهای پر رونق پرتغال می ‌دهند و مناطق ساحلی مانند Comporta و Melides را ایجاد می‌ کنند که اغلب به عنوان ایبیزای جدید نامیده می‌ شوند. از اقامتگاه های لوکس بزرگ گرفته تا هتل های 5 ستاره، در این راهنما، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برجسته ترین و برترین هتل های پرتغال را مورد بررسی قرار می دهند.

هتل Belmond از برترین هتل های پرتغال

روی صخره ‌های پرتگاه بالای اقیانوس اطلس، کاخ Reid قرار دارد که هم اکنون به عنوان هتل Belmond شناخته می شود و به رنگ صورتی متمایز که بیش از 125 سال است که مسافران بین المللی را جذب می‌کند. شایان ذکر است که این ملک قبل از تبدیل شدن به هتل، محلی برای اقامت خانواده ‌های سلطنتی اروپایی بود. در سال 1996، Belmond مدیریت ملک را بر عهده گرفت و در عین حفظ جوهره و جذابیت اصلی، ظاهری تازه به کاخ داد.

امروزه افرادی که تازه ازدواج کرده اند، خانواده ‌های جوان و طرفداران قدیمی Belmond که در تراس ها این هتل با یک لیوان آب میوه پونچا می خورند یا در رستوران ستاره‌ دار میشلین ویلیام غذا می ‌خورند قابل مشاهده هستند. استخر آب شور سطح اقیانوس هتل Belmond یکی از معروف ترین بخش های هتل می باشد که با یک نردبان و یک تخته غواصی که مستقیماً به داخل آب منتهی می شود. در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Belmond اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای یک شب به دلار
اتاق سوپریور$954 الی 1105$
اتاق دلوکس1205$ الی 1356$
سوئیت جونیور با منظره باغ1577$ الی 1727$
سوئیت جونیور با منظره دریا2239$
سوئیت سوپریور2310$ الی 2460$
سوئیت لوکس3344$ الی 3495$
سوئیت پرزیدنت4449$

کاخ Belmond از زمانی که این ملک توسط یک مرد اسکاتلندی به نام آقای ویلیام رِید در سال 1891 افتتاح شد، یک تکیه اصلی نمادین مادیرا بوده است. در اینجا بود که سر وینستون چرچیل خاطرات جنگ خود را نقاشی کرد و نوشت. امروزه نیز هتل Belmond منحصر به فرد پذیرای خوش ‌بین ‌ترین مسافران است.

هتل Lisboans یکی از زیباترین و برترین هتل های پرتغال

با اقامت در هتل Lisboans مهمانان می توانند حس کنند که شهروند لیسبون هستند. حتی برای افرادی که با هدف کار یا تحصیل در پرتغال به صورت موقت به این کشور سفر می کنند، هتل Lisboans گزینه مناسبی می باشد. در هتل Lisboans، 15 آپارتمان با پذیرایی شخصی با چشم ‌اندازهای عالی از شهر، استعداد پرتغالی و موقعیت رشک‌انگیز وجود دارد. اقامت در هتل Lisboans به مهمان این فرصت را می دهد تا در بهترین جشن ها شرکت کنند یا از فروشگاه هتل Lisboans

لذت ببرند یا وعده ‌های غذایی بی نظیر در پرادو، رستوران دوقلو هتل، غذا بخورند. اقامت در هتل Lisboans مطمئناً همراه با وعده های غذایی بسیار خوشمزه همراه می باشد و صبحانه ‌های خوشمزه روزانه برای مهمانان مهیا می شود و آنتونیو گالاپیتو، سرآشپز اجرایی تحسین ‌شده رستوران هتل Lisboans، آماده می باشد تا برای مهمانان بهترین وعده های غذایی را آماده کند. امتیاز کلی هتل Lisboans 9.7 از 10 می باشد، اما در نمودار زیر به طور دقیقتر به این موضوع اشاره شده است:

امتیاز هتل Lisboans در بخش های مختلف

اتاق مشترک انتظار جهت ورود به اتاق ها، فروشگاه کوچک بازار همسایه، مینی خواربار فروشی، اینترنت پر سرعت رایگان در سراسر در اتاق ‌ها، تلویزیون، تهویه‌ مطبوع، یخچال مینی مجهز به غذای صبحانه (رایگان)، آشپزخانه کوچک با اجاق گاز، مایکروویو، ماشین ظرفشویی، سینک ظرفشویی، کتری و دستگاه قهوه تنها بخشی از امکانات این هتل می باشند. هر اتاق هتل Lisboans دکور و احساس متمایز خود را دارد و مبلمان پرتغالی، پارچه ‌ها و عتیقه ‌جات پرتغالی در سرتاسر این مکان وجود دارد.

هتل Torel Avantgarde یکی دیگر از برترین هتل های پرتغال

در دومین شهر بزرگ پرتغال، هتل‌ های بوتیک عجیب و غریب کمبودی وجود ندارد اما تعداد کمی از آنها می‌توانند مرز بین منحصر به ‌فرد و شیک را رعایت کنند. هتل Torel Avantgarde، سومین هتل از برند Torel در پورتو، به مهمانان تجربه ای به یاد ماندنی با خوشامد گویی بی نظیر از همان ابتدا ارائه می دهد. هتل Torel Avantgarde واقع در مرکز پورتو، یک هتل لوکس 5 ستاره برنده جوایز است که مهمانان را به صحنه ‌ای هنری، فرهنگی و واقعاً آوانگارد می ‌برد.

طراحی هتل با الهام از سال های آوانگارد، یاد آور ظرافتی است که دوره بین سال های 1930 و 1940 را مشخص می کرد. در هتل Torel Avantgarde پرتغال هنر و فرهنگ پرتغال به طور چشمگیری در طراحی استفاده شده است. هتل Torel Avantgarde در مجموع 38 اتاق و 21 سوئیت را ارائه می دهد که به 12 دسته تقسیم می شوند. بهترین دسته اتاق های هتل Torel Avantgarde یک بالکن با منظره رودخانه خیره کننده بر فراز Douro و همچنین وان حمام خصوصی (در اتاق یا سوئیت) ارائه می دهند.

اتاق های هتل Torel Avantgarde عبارتند از:

  • سوئیت ساده
  • سوئیت رویال
  • سوئیت دلوکس
  • سوئیت جونیور دلوکس
  • سوئیت سوپریور
  • اتاق کلاسیک
  • اتاق دلوکس کلاسیک
  • اتاق Exectuive ساده
  • اتاق سوپریور Executive
  • اتاق دلوکس Executive
  • اتاق رویال Executive
  • اتاق Maisonette

هتل Torel Avantgarde یکی دیگر از برترین هتل های پرتغال

معرفی هتل InterContinental پورتو در پرتغال

هتل InterContinental پورتو موقعیت ممتازی را درست در قلب شهر پورتو، یک سایت میراث جهانی یونسکو ارائه می دهد. این هتل تنها چند قدم با جاذبه ‌های اصلی شهر فاصله دارد و ظرافت و تاریخ یک کاخ نمادین قرن هجدهم را به ارث برده است. در داخل هتل InterContinental پورتو، میهمانان می توانند در مرکز سلامتی صمیمی استراحت کنند، در بار کتابخانه صمیمی نوشیدنی بنوشند، یا از یک سفر آشپزی در رستوران آستوریا هتل لذت ببرند. این ملک دارای 105 اتاق بزرگ، از جمله 16 سوئیت اجرایی است که همه آنها با سقف های بلند و سبک کلاسیک با گرمای عالی مشخص می شوند. کل هتل InterContinental حتی برای افراد معلول مناسب است و اتاق هایی با حمام مخصوص صندلی چرخدار دارد و همچنین همه فروشگاه های غذا و نوشیدنی این هتل از طریق رمپ قابل دسترسی هستند.

در هتل InterContinental پورتو، مهمانان می توانند از امکانات تفریحی، از جمله سونا و مرکز تناسب اندام 24 ساعته استفاده کنند و این هتل همچنین دارای دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، خدمات دربان، و نگهداری از کودکان (با هزینه اضافی) می باشد. هتل InterContinental پورتو کمتر از 2 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو سائو بنتو و 700 متر تا منطقه میراث جهانی یونسکو Ribeira و بازار شهر Bolhão فاصله دارد. متقاضیانی برای آشنایی بیشتر با شرایط سفر یا مهاجرت به پرتغال از روش های مختلف (به صورت موقت یا بلند مدت) می توانند از خدمات و راهنمایی های بی نظیر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *