ویزای توریستی

برترین هتل های چک

برترین هتل های چک

برترین هتل های چک با توجه به این که این کشور مملو از تضادهای زیبایی است، امکانات فوق العاده خوبی به گردشگران ارائه می دهند. یکی از بزرگترین تضادها این است که این کشور در سال 1993 متولد شد، اما تاریخ آن یکی از جذاب ترین و دراماتیک ترین در تمام اروپا است. جنبه های متعدد جمهوری چک به این معنی است که هر نوع تجربه سفر در این کشور وجود دارد و وجود این گزینه های فراوان است که یافتن بهترین مکان ها برای اقامت در جمهوری چک را به یک چالش تبدیل می کند. مناطق کوچک در داخل مرزهای جمهوری چک دارای تعداد بی شماری از گنجینه های معماری و همچنین جنگل های انبوه و کوه های بزرگ هستند. اما برای بسیاری از مردم، پایتخت فوق ‌العاده زیبا جمهوری چک، پراگ، نقطه اصلی برای شروع سفر و کشف چیزهای جدید در این کشور می باشد.

مناره‌ های کلیسا، معماری تاریخی و خیابان‌ های با شکوه پراگ به ‌طور موجهی معروف هستند، اما علاوه بر پایتخت جمهوری چک، مکان های دیدنی دیگر نیز در این کشور فراوان هستند. برنو ساختمان‌ های مشابه جذاب، قلعه‌ های بزرگ و آب انباری زیبا را در خود جای داده است، در حالی که کارلووی واری به‌ خاطر آب‌ های گرم خود و جشنواره فیلم درخشان مشهور است. بدون توجه به برنامه سفر، برترین هتل های چک گزینه های مختلفی را به گردشگران ارائه می دهند و راهنمای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد برترین هتل های چک، اطلاعات کاملی درباره بهترین و لوکس ترین هتل های این کشور به هموطنان عزیز ارائه می دهد.

هتل Mandarin Oriental از زیباترین و برترین هتل های چک

هتل Mandarin Oriental که در نقطه ای آرام در محله کوچک باستانی پراگ واقع شده است، می تواند در بین برترین هتل های چک و همچنین پراگ قرار گیرد. ساختمان های باروک و رنسانس هتل Mandarin Oriental پراگ به محیط آرام آن افزوده اند. از آنجایی که هتل Mandarin Oriental در قلب شهر قرار دارد، افرادی که در آنجا اقامت دارند می توانند به راحتی تمام نقاط برجسته شهر را که در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارند، کشف کنند.

این هتل دارای 99 اتاق و سوئیت است که با حس سبک و لوکس، با رنگ‌ های آبی سلطنتی، مبلمان طراحان و شن ‌های گرم تزئین شده ‌اند و شایان ذکر است که آنها همچنین منظره زیبایی از باغ حیاط آراسته ارائه می دهند و برخی از آنها منظره روی پشت بام نیز دارند. امکانات دیگر هتل Mandarin Oriental عبارتند از سونا و منطقه استراحت، رستوران داخلی و باشگاه بدنسازی. در نمودار زیر به امتیاز هتل Mandarin Oriental در بخش های مختلف اشاره شده است:

به امتیاز هتل Mandarin Oriental در بخش های مختلف

هتل Four Seasons پراگ از برترین هتل های چک

هتل Four Seasons پراگ موقعیت استراتژیکی عالی دارد و آن را به بهترین انتخاب برای گردشگران سطح بالا یا مسافران تجاری که برای کار در چک به این کشور سفر می کنند، تبدیل می کند. هتل Four Seasons پراگ که در سواحل رودخانه ولتاوا یافت می شود، دارای برخی از بهترین سوئیت های بزرگ است که چشم اندازهای باشکوهی از قلعه پراگ ارائه می دهند و فاصله کمی با میدان شهر قدیمی و پل چارلز نیز دارد.

هتل Four Seasons پراگ دارای 157 اتاق است که شامل 19 سوئیت می باشد و همه آنها در اندازه ها و سبک های مختلف در چهار ساختار هتل که شامل ساختمان های کلاسیک، مدرن، باروک و رنسانس می شوند، وجود دارند. آبگرم هتل Four Seasons پراگ یکی از بهترین ها در پراگ است و همچنین دارای اتاق های بخار و سونا، استخر سرزندگی و فضای استراحت بزرگ است. در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Four Seasons پراگ اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق مدرن کینگ608$
اتاق سوپریور کینگ630$
اتاق دلوکس کینگ806$ تا 917$
اتاق دلوکس دوقلو806$ تا 917$
اتاق گرند رنسانس862$ تا 972$
اتاق پریمیر ریور1138$
سوئیت دوبلکس با بالکن1613$ تا 1723$
سوئیت با منظره رودخانه2165$ تا 2276$

هتل Emblem یکی دیگر از برترین هتل های چک

هتل Emblem تنها 293 متر از میدان شهر قدیمی فاصله دارد و اینترنت رایگان ارائه می دهد و تراس روی پشت بام آن منظره ای زیبا از مرکز پراگ را به مهمانان می دهد. میز پذیرش هتل Emblem به صورت 24 ساعته در دسترس است و تمامی واحدهای این هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون های مجهز و حمام اختصاصی با وان هستند. اتاق های هتل Emblem همچنین دستگاه های نسپرسو و لوازم بهداشتی رایگان در واحدهای خود دارند.

همه مهمانان هتل Emblem دسترسی رایگان به سالن بدنسازی، اتاق بخار، منطقه استراحت و سونا دارند و تراس پشت بام دارای جکوزی است که مهمانان می توانند با پرداخت هزینه آن را رزرو کنند. هتل Emblem همچنین دارای پارکینگ با خدمتکار است که تنها 5 دقیقه پیاده روی با هتل فاصله دارد. مهمانان هتل Emblem می توانند هر روز از بوفه صبحانه و شام خود یا از استیک هاوس آمریکایی لذت ببرند. اتاق های هتل Emblem عبارتند از:

  • اتاق دابل کلاسیک
  • اتاق دوقلو کلاسیک
  • اتاق دابل دلوکس
  • سوئیت جونیور دلوکس
  • سوئیت سوپریور کینگ
  • سوئیت Exclusive

هتل Emblem یکی دیگر از برترین هتل های چک

آشنایی با هتل Golden Well در جمهوری چک

هتل Golden Well دارای طراحی با شکوهی است که آن را به یکی از برترین هتل های چک تبدیل کرده است. این قلعه در زیر قلعه پراگ درست در کنار باغ های گل رز خود قرار دارد، بنابراین یک پناهگاه آرام در قلب شهر ارائه می دهد. هتل Golden Well در فاصله کمی پیاده روی از برخی از بهترین مناظر پراگ مانند باغ سلطنتی و میدان شهر قدیمی و بسیاری دیگر قرار دارد. هتل Golden Well دارای 17 اتاق و 2 سوئیت با طراحی زیبا است که آن را به یک مکان مجلل کوچک تبدیل می کند که کارکنان آن اطمینان می دهند که همه مهمانان تا حد امکان راحت هستند و همه اتاق ها دارای آی پاد، دستگاه قهوه ساز و آی پد هستند.

تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل Golden Well نشان دهنده میراث تاریخی و میراث ساختمانی است که در آن قرار دارد. هتل Golden Well به خاطر چشم اندازهای باورنکردنی، خدمات استثنایی و خدمات در سطح جهانی متمایز است. در این هتل مهمانان می توانند از اتاق های لوکس، سوپریور، گرند لوکس و سوئیت های مجهز بهره مند شوند. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا به هموطنان عزیز اطلاعات و خدمات کافی در زمینه سفر به جمهوری چک و همچنین مهاجرت به چک ارائه دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *