ویزای مسافرتی چین

برترین هتل های چین

برترین هتل های چین

برترین هتل های چین با حفظ سنت ‌های باستانی خود درحالیکه با سرعت نور به سوی آینده میرود، مقصدی شگفت‌انگیز برای مسافران می باشند. ترکیب قدیمی و جدید سنت های چینی این کشور را به یکی از جذاب ترین کشورهای روی کره زمین تبدیل کرده است. برای افرادی که در برترین هتل های چین اقامت نکرده اند و یا حتی به این کشور سفر نکرده اند، اغلب سؤالات زیادی وجود دارد.

برخی از اصلی ترین سوالات این افراد عبارتند از:

  • آیا برترین های چین راحت هستند؟
  • برترین هتل های چین چه اتاق هایی ارائه می دهند؟
  • هزینه اقامت در برترین هتل های چین چقدر می باشد؟

به همین دلیل، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این راهنما به متقاضیان کمک می کنند تا با سفر به چین با چه مواردی مواجه خواهند شد و اطلاعات کاملی درباره برترین هتل های چین ارائه خواهند دارد.

هتل Rosewood پکن از برترین هتل های چین

هتل Rosewood پکن اولین ملک در چین برای هتل‌ ها و استراحتگاه ‌های Rosewood، پیچیدگی معاصر را به ارتفاعات جدیدی می ‌برد. هتل 5 ستاره Rosewood پکن که در منطقه شناخته شده چاویانگ واقع شده است، ترکیبی بی نظیر از پیچیدگی و راحتی مدرن را ارائه می دهد. اتاق های مهمانان هتل Rosewood پکن با 283 اتاق و سوئیت مجلل که از بزرگترین اتاق های شهر هستند، حس زندگی آپارتمانی مجلل را بر می انگیزند. مهمانان هتل Rosewood پکن با پوشش ‌های طبیعی، پوشش‌ های بافتی، حمام ‌های جادار، کمد دیواری و عناصر غیرسنتی با زیبایی‌ شناسی ظریف شرقی، محیطی صمیمی و پیچیده را در میان پکن کشف می ‌کنند. همه اتاق ‌های هتل Rosewood پکن دارای نقاشی ‌های اصیل داخلی، آثار هنری زیبا و پنجره ‌هایی از کف تا سقف هستند.

جدول زیر شامل اطلاعات کامل درباره هزینه اقامت در هتل Rosewood پکن می باشد:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب
اتاق دلوکس کینگ$347
اتاق دلوکس دوقلو$374 الی 402$
اتاق دلوکس کینگ با صبحانه$374 الی 402$
اتاق بزرگ دلوکس کینگ$403 الی 431$
اتاق بزرگ دلوکس دوقلو$403 الی 431$
اتاق پریمیر$425 الی 452$
استودیو بزرگ$461 الی 489$
اتاق کلاب دلوکس کینگ همراه با نوشیدنی$470
اتاق کلاب پریمیر کینگ همراه با نوشیدنی$520
سوئیت Manor همراه با نوشیدنی$578
سوئیت Rosewood همراه با نوشیدنی$665

هتل Rosewood پکن هنرمند بی ‌نظیر سبک زندگی است که فرهنگ، تاریخ و جغرافیای جذاب پایتخت را منعکس می‌ کند. علاوه بر 283 اتاق، هتل Rosewood پکن 6 رستوران و سالن استراحت، امکانات رویدادهای گسترده، The Manor Club و Sense، اسپا Rosewood با استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و استودیو یوگا را ارائه می دهد.

هتل Rosewood پکن از برترین هتل های چین

آشنایی با هتل Ritz Carlton در هنگ کنگ چین

جایی که در جزیره هنگ کنگ قله ویکتوریا پیک واقع شده است، کاولون (یک ناحیه شهری) دارای مرکز تجارت بین المللی (ICC) با 118 طبقه، 1587 فوت (484 متر) می باشد. بر فراز این سازه باشکوه، یکی از بلندترین سازه‌ های جهان و بلندترین در هنگ کنگ، هتل Ritz Carlton هنگ کنگ، مرتفع‌ ترین هتل جهان قرار دارد که دارای چشم ‌اندازی بی ‌نظیر از بندر ویکتوریا و خط افق درخشان جزیره همسایه هنگ کنگ است. در داخل، عناصر معماری سر به فلک کشیده که با آثار هنری شیشه ای سفارشی پوشانده شده اند، زرق و برق شهر زیر را بازتاب می دهند. روح این شهر چند بعدی در گوشه و کنار هتل Ritz Carlton هنگ کنگ، از دو رستوران ستاره دار میشلین گرفته تا کافه الهام ‌بخش طبقه 118، اوزون، بالاترین در نوع خود، جاری است.

اتاق های هتل Ritz Carlton در هنگ کنگ عبارتند از:

  • اتاق بندر گراند ویکتوریا
  • اتاق بزرگ با منظره دریا
  • اتاق لوکس ویکتوریا بندرگاه
  • اتاق لوکس با منظره دریا
  • اتاق دلوکس
  • اتاق بندر کلاب گرند ویکتوریا
  • اتاق کلاب گرند با منظره دریا
  • اتاق کلاب لوکس ویکتوریا هاربر
  • اتاق کلاب لوکس با منظره دریا
  • اتاق کلاب دلوکس
  • سوئیت Ritz Carlton
  • سوئیت Carlton
  • سوئیت لوکس ویکتوریا هاربر
  • سوئیت لوکس
  • سوئیت Executive برتر

این هتل محل اقامت بسیاری از افرادی که می باشد که برای ملاقات تجاری و کار در هنگ کنگ به هنگ کنگ سفر می کنند. 312 اتاق هتل Ritz Carlton در هنگ کنگ با چشم ‌اندازهای دیدنی شهر و بندر ویکتوریا، به ‌علاوه اینترنت سیمی و بی ‌سیم رایگان، آماده ارائه بهترین خدمات به مهمانان هستند. مهمانان اتاق کلاب و سوئیت کلاب هتل Ritz Carlton از دسترسی 24 ساعته به سالن Ritz Carlton Club لذت می برند که روزانه پنج غذا و نوشیدنی عالی را ارائه می دهد.

هتل Amanfayun از لوکس ترین و برترین هتل های چین

هتل Amanfayun در روح یک روستای سنتی چینی مکانی برای کاوش است، مکانی از مسیرهای سنگی که به حیاط های سایه دار، رستوران های عجیب و غریب و اقامتگاه های آرام منتهی می شود. هتل Amanfayun که در 14 هکتار در غرب دریاچه غربی، یک میراث جهانی یونسکو در حومه هانگژو واقع شده است، متشکل از 47 خانه است که توسط مزارع چای، جنگل های طبیعی و نخلستان های سرسبز بامبو احاطه شده است. هتل Amanfayun تنها 20 دقیقه رانندگی از مرکز شهر فاصله دارد و مکان ایده آلی می باشه که مهمانان آن می توانند معابد بودایی باستانی منطقه، باغ های گیاه شناسی، مناطق تالاب وسیع، بتکده های بی شمار و خیابان های ابریشم و خرید معروف هانگژو را کشف کنند. تفرجگاه مجلل هانگژو دارای طرح دهکده قدیمی چینی با یک گذرگاه اصلی 600 متری (2000 فوت) به نام مسیر فایون است.

امتیاز کلی هتل Amanfayun از 5 نمره 4.7 می باشد، اما در نمودار زیر به طور دقیق تر به امتیاز این هتل در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیاز هتل Amanfayun در بخش های مختلف

هتل Amanfayun که نام خود را از کلمه صلح مشتق شده از سانسکریت گرفته است، برای بیش از سه دهه از یک تکامل ارگانیک برخوردار بوده است تا به یکی از بصری ترین و پیشگام ترین برند های اقامتی و هتل در جهان تبدیل شود.

هتل Peninsula یکی دیگر از برترین هتل های چین

هتل Peninsula در سال 2009 افتتاح شد و سطحی اتوپیایی از تجمل را ارائه می دهد. هتل گل سرسبد Peninsula اولین ساختمان جدید در Bund در چند دهه اخیر است که در موقعیتی عالی با نمای مستقیم در Bund تاریخی شانگهای قرار دارد. 235 اتاق و سوئیت مهمان با طراحی پیچیده به گونه ای طراحی شده اند که یادآور سبک دوران باشکوه آرت دکو هستند و ترکیبی از مواد سنتی مورد استفاده در شانگهای دهه 1920 را در خود جای داده اند. برخی از آنها مناظر دیدنی از خط افق پودونگ دارند. با پنج رستوران، امکانات ضیافت، یک آبگرم کامل Peninsula، یک استخر سرپوشیده خیره کننده، یک پاساژ خرده فروشی با فروشگاه های فوق العاده لوکس و مهمان نوازی بی حد و حصر، اصلاً نیازی به ترک هتل Peninsula نیست.

مقصد ناهار خوری برجسته شانگهای به نام رستوران Sir Elly در هتل Peninsula قرار دارد که دارای ستاره میشلین است و غذاهای مدرن اروپایی را با مناظر خیره کننده از بوند، رودخانه هوانگپو و خط افق پودنگ سرو می کند. متقاضیانی که مایل به مهاجرت به چین هستند و یا قص دارند با سفر به این کشور در برترین هتل های چین اقامت داشته باشند می توانند با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بسیار کامل، بروز و دقیق در این زمینه و همچنین سایر موضوعات مهاجرتی کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *