ویزای توریستی

برترین هتل های کراوسی

برترین هتل های کرواسی

برترین هتل های کراوسی با کیفیت بالا به‌ طور یکپارچه در برابر خرابه‌ های باستانی، افق‌ های ناهموار و سواحل خیره ‌کننده قرار می‌گیرند. کرواسی در دهه گذشته شاهد تعداد بی ‌سابقه ‌ای از گردشگران بوده است که به شهرهای بین‌المللی کشور و زنجیره ‌ای از جزایر بکر سرازیر شده ‌اند. برخلاف همه چیز، کرواسی توانسته زیبایی طبیعی خود را حفظ کند و در عین حال با زمان حرکت کند. کرواسی مملو از مناظر زیبا، معماری چشمگیر، تاریخی غنی و گنجینه های طبیعی بی شمار و همچنین برخی از بهترین مکان های تعطیلات در اروپا است. کرواسی از زمان پیوستن به اتحادیه اروپا و حضور در صحنه‌ هایی از فیلم بازی تاج و تخت، به عنوان یک کانون توریستی در مرکز توجه قرار گرفته است. معروف‌ ترین مناظر این کشور دوبروونیک است، یک میراث جهانی یونسکو که دیوارهای شهر آن مشرف به دریای آبی آدریاتیک یاقوت کبود است.

در طول دو دهه گذشته، کرواسی به آرامی به یک ستون اصلی در رادار سفرهای بین المللی تبدیل شده است. با جزایری به زیبایی یونان و تاریخ رقیب همسایه ایتالیا، کشوری است که ارزش افزودن به لیست مقاصد سفر خود را دارد. تاریخ کرواسی به قرن 14 می رسد، بنابراین مناظر تاریخی زیادی برای کشف در این کشور وجود دارد. معماری با شکوه شهرهای محصور شده قابل مشاهده می باشند. کرواسی مانند گذشته مدیترانه ای است و باید قبول کرد که این خط ساحلی فوق العاده که دارای هزاران جزیره و پر از استراحتگاه های پر زرق و برق و شهرهای قرون وسطایی است، واقعاً جواهری در دریای آدریاتیک است. این مقاله تهیه شده توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای کاملی برای آشنایی مسافران با برترین هتل های کرواسی می باشد.

هتل Hilton Imperial از برترین هتل های کراوسی

هتل Hilton Imperial یکی از بی نظیرترین هتل های دوبروونیک و از برترین هتل های کرواسی است. این هتل ممکن است تحت مالکیت و مدیریت یک هتل زنجیره ای بین المللی باشد، اما این هتل تاریخی تمام ویژگی های یک بوتیک هتل منحصر به فرد را دارد. نمای بیرونی هتل Hilton Imperial تقریباً شبیه صحنه ای از فیلم وس اندرسون است. این هتل بزرگ بر فراز ساختمان‌ های اطراف، قاب ‌بندی شده توسط کوه‌ های پشت آن و با بالکن ‌های رنگارنگ و پشت بام قرمز روشن برجسته شده است. البته این ساختمان به روز شده است، اما در اصل به سال 1897 بر می گردد و آن جذابیت دنیای قدیم هنوز در سراسر هتل طنین انداز است.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Hilton Imperial اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق دابل با 1 تخت 2 نفره$110 الی 214$
اتاق دوقلو با 2 تخت تک نفره$110 الی 214$
اتاق کینگ سوپریور$124 الی 229$
اتاق کینگ با منظره دریا$155 الی 366$
اتاق دوقلو با 2 تخت تک نفره با منظره دریا$155 الی 366$
اتاق کینگ Executive$164 الی 376$
اتاق دوقلو Executive$164 الی 376$
اتاق کینگ Executive با منظره دریا$293 الی 517$
اتاق دوقلو Executive با منظره دریا$164 الی 376$

هتل Hilton Imperial تنها چند صد متر از دروازه های باستانی شهر دوبروونیک فاصله دارد. از اتاق هتل مجلل خود، مهمانان مناظر فوق العاده ای از دیوارها و برج های تاریخی و بسیار دور از دریای آدریاتیک خواهند داشت. اتاق ‌های هتل Hilton Imperial هوشمند، روشن و رنگارنگ هستند و مهمانان چگونگی ترکیب دکوراسیون مدرن با دقت انتخاب شده با معماری قرن نوزدهمی را دوست خواهند داشت.

هتل Hilton Imperial از برترین هتل های کراوسی

هتل Rixos Premium از زیباترین و برترین هتل های کراوسی

افرادی که به دنبال لوکس بودن در کنار ساحل هستند، می توانند هتل Rixos Premium که در یکی از بهترین شهرهای کرواسی واقع شده است، اقامت داشته باشند. این هتل پر زرق و برق بر روی صخره های مرتفع مشرف به دریای آدریاتیک واقع شده و منظره دریا و تماشای چشم ‌اندازهای بی ‌وقفه اقیانوس از بالکن خصوصی ارائه می دهد. اتاق‌ های Rixos Premium مینیمالیستی اما شیک هستند و مهمانان از چیدمان‌ های جادار که اجازه می ‌دهد نسیم دریا آزادانه بچرخد، لذت خواهند برد. همه چیز در مورد اتاق های Rixos Premium فوق لوکس است، اما در این هتل، مهمانان زمان زیادی برای استراحت در رختخواب نخواهند داشت. در عوض، اکثر مهمانان روز خود را در اطراف استخر روباز آب شیرین می گذرانند.

افرادی که شنا در دریای شور را ترجیح می دهند، می توانند از نردبان ‌ها به سمت ساحل لیبرتاس پایین بروند، جایی که قادر به شنا در اقیانوس خواهند بود. افرادی که اهل غذا خوردن هستند، در هتل Rixos Premium غافلگیر خواهند شد. مهمانان سه رستوران لذیذ برای انتخاب خواهند داشت و این به معنای سبک متفاوت غذا برای صبحانه، ناهار و شام است. رستوران فیروزه غذاهای کرواتی سرو می‌کند، رستوران ماهی لیبرتاس غذاهای دریایی تازه ارائه می‌ دهد و Umi Teppanyaki بهترین تجربه ترکیبی آسیایی دوبرونیک است.

انواع اقامتگاه های این هتل عبارتند از:

  • اتاق ها
  • اتاق های کلاسیک (تخت های 2 و تک نفره) با منظره پارک
  • اتاق های استاندارد (تخت های 2 و تک نفره) با منظره پارک
  • اتاق های سوپریور (تخت های 2 و تک نفره) با منظره دریا
  • اتاق دلوکس با منظره دریا
  • سوئیت ها
  • سوئیت جونیور با منظره پارک
  • سوئیت Corner با منظره دریا و بالکن
  • سوئیت Executive با منظره دریا و بالکن
  • سوئیت Spa با منظره دریا و بالکن
  • سوئیت Presidential با منظره دریا و بالکن

هتل More یکی دیگر از برترین هتل های کراوسی

در هتل More مهمانان می توانند همه چیز را زیر زمین ببرند، زیرا این هتل شیک به خاطر کافه غار زیرزمینی اش شهرت جهانی دارد. هتل More در بالای صخره‌های مرتفع و صخره‌ای شبه جزیره لاپاد ساخته شده است، اما در حین ساخت، کارگران به یک سیستم غار ناشناخته و در عین حال گسترده زیر سطح برخورد کردند. به جای سوار شدن در ورودی، هتل More تصمیم گرفت تا غارها را به یک کافه منحصر به فرد تبدیل کند که کاملاً شبیه هیچ جای دیگری در دوبرونیک نیست. وقتی افراد برای اولین کافه وارد می شوند از نوشیدنی زیرزمینی لذت می برند، اما شایان ذکر است که نوار غار تازه شروع کار است. چیزهای بیشتری در این هتل More وجود دارد، از جمله غروب آتشین آفتاب بر فراز دریای آدریاتیک، استخرهای شنای بالای صخره و مدرنیته بی دردسر اتاق های لوکس آن.

بهترین سوئیت‌ های هتل More دارای تراس ‌های خصوصی هستند و در سوئیت های لوکس، یک جکوزی هیدروماساژ خصوصی در دسترس می باشد. در هتل More دو رستوران برای انتخاب وجود دارد. اولین مورد رستوران More است که مهمانان در آن از غذاهای لذیذ مدیترانه ای با منظره خیره کننده از اقیانوس لذت خواهند برد. دومی رستوران ترامونتانا است که در آن ماهی دریای آدریاتیک با بهترین نوشیدنی های کرواسی سرو می شود.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل More در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل more در بخش های مختلف

امتیازات اقامت پس از تحصیل در کرواسی

اقامت پس از تحصیل در کرواسی امتیازات ویژه ای را برای تمامی افرادی که قصد اقامت در این کشور را دارند ارائه می دهد. به عبارت دیگر، سالانه بیش از صدها دانشجوی بین المللی از سراسر جهان به دلیل امتیازات ویژه کرواسی، برای اقامت پس از تحصیل در این کشور اقدام می کنند. به طور کلی بهترین انتخاب برای دانشجویانی که قصد ادامه زندگی در اروپا را دارند، اقامت پس از تحصیل در این کشور می باشد.

برای آشنایی بیشتر با امتیازات ویژه اقامت پس از تحصیل در کرواسی به جدول زیر مراجعه فرمایید:

امتیازات اقامت پس از تحصیل در کرواسیتوضیحات
چشم انداز شغلیوزارت کار کرواسی با همکاری دانشگاه های این کشور، چشم انداز شغلی متنوعی را در اختیار دانشجویانی که قصد اقامت پس از تحصیل در کرواسی را دارند ارائه می دهد. دانشجویان پس  از فارغ التحصیلی می توانند در مشاغل مورد علاقه خود در کرواسی مشغول به کار شوند.
اقامتگاه های متنوعدولت کرواسی برای دانشجویانی که به دنبال اقامت پس از تحصیل در کرواسی هستند گزینه های اقامتی متنوعی را در اختیار آنها قرار می دهد. انتخاب اقامتگاه مناسب در کرواسی به دلیل تنوع این کشور در این زمینه بسیار راحت است.
کیفیت بالای زندگیکرواسی همواره در بین برترین کشورهای اروپا از جهت کیفیت زندگی می باشد. کیفیت بالای زندگی در کرواسی یکی از مهمترین دلایل اقامت پس از تحصیل دانشجویان در این کشور می باشد.
مردمی دوستانهمردم کرواسی در بین برترین کشورهای جهان در زمینه مهمان نوازی می باشند.

آشنایی با هتل Bellevue در کرواسی

هتل Bellevue در مکانی بی نظیر، به زیبایی بر روی صخره های بالای آب های نیلگون خلیج Miramare، فقط در فاصله یک پیاده روی کوتاه از شهر قدیمی واقع شده است. هتل Bellevue یکی از برترین هتل های کرواسی است و مهمانان این هتل عاشق این می شوند که چگونه هتل مستقیماً از صخره‌ هایی که روی آن قرار دارد کنده شده است. اتاق ‌های شیک هتل Bellevue چشم ‌اندازهای اعتیاد آوری را بر فراز دریای آدریاتیک ارائه می‌کنند. مهمانان این هتل می توانند به استخر سرپوشیده بروند و در حالی که در کنار دیوار شیشه ای و زیر سقف شیشه ای شنا می کنند، صحنه هایی به همان اندازه پانوراما دریافت خواهند کرد. مهمانان هتل Bellevue می توانند از منظره جکوزی لذت ببرند، در یک صندلی آفتابگیر بنشینند یا با یک جلسه سونا به سبک فنلاندی در اسپا گرمای بدن خود را افزایش دهند.

دوستداران نوشیدنی های مختلف و غذاهای دریایی چیزهای زیادی برای لذت بردن در هتل Bellevue پیدا خواهند کرد. کافه هتل با نام مناسب دارای 180 مختلف نوشیدنی برای همه می باشد، در حالی که در فضای باز Spice Lounge قهوه سرو می ‌شود. رستوران Nevera در پایین ساحل سنگ ‌ریزه‌ ای، متخصص ماهی تازه آدریاتیک است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات و راهنمایی های تکمیلی درباره شرایط سفر به کرواسی و همچنین انواع راه های مهاجرت به کرواسی به هموطنان عزیز می باشند.

سوالات تخصصی در باب برترین هتل های کرواسی

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص برترین هتل های کرواسی، در این بخش از مقاله قصد داریم به برخی از آنها پاسخ دقیق و جامعی را ارائه دهیم. مهمترین آنها عبارت اند از:

  • برترین هتل های کرواسی اغلب در کدام شهر واقع شده اند؟ با توجه به رونق بیش از حد صنعت گردشگری در کرواسی، برترین هتل های کرواسی اغلب در مناطق ساحلی این کشور مانند دوبرونیک، اسپلیت و زاگرب واقع شده اند.
  • میانگین رزرو اقامتگاه در برترین هتل های کرواسی چقدر است؟ به طور طبیعی رزرو اقامتگاه در برترین هتل های کرواسی به نسبت سایر هتل های این کشور بالاتر خواهد بود. هزینه رزرو اقامتگاه در برترین هتل های کرواسی به طور میانگین 1500HRK (کونا کرواسی) برای یک شبانه روز می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *