ویزای توریستی

برترین هتل های کره جنوبی

برترین هتل های کره جنوبی

برترین هتل های کره جنوبی با ارائه امکانات لوکس در سطح جهانی به مهمانان خود، تجربه ‌هایی را ارائه می ‌دهند که با کلاس و زمان ماندگاری عالی ساخته شده ‌اند. از مهمان‌ خانه‌ های دنیای قدیم گرفته تا استراحتگاه ‌های پوشیده از جنگل، وقتی صحبت از بهترین مکان ‌ها برای اقامت در کره جنوبی به میان می ‌آید، مشکلی در تنوع و اصالتی وجود ندارد. کره جنوبی که دارای معابد بالای کوه، بازارهای مواد غذایی معطر و مدارس پیشرفته فیلم است، میراث باستانی را با آینده پژوهی در هم آمیخته است. هیچ جا به اندازه پایتخت آن، سئول، پر از آسمان‌خراش ‌های درخشان و خیابان ‌های نورانی نئون، آشکار نیست. در جاهای دیگر، گردشگران می توانند در میان جنگل‌ های کوهستانی و مهمان ‌خانه‌ هایی که به سبک‌ های معماری قدیمی ساخته شده ‌اند، به گردش بپردازند.

کره جنوبی یکی از جالب ترین و خلاق ترین کشورهای روی زمین است. ستاره این نمایش سئول است، یک کلانشهر مدرن و در عین حال عمیقا سنتی که در آن آسمان‌ خراش ‌های آینه‌ کاری شده با معابدی با سقف کاشی‌کاری، نواحی مد روز، کافه های روی پشت‌بام، چای ‌خانه‌ های کوچک زیبا و پارک ‌های عمومی سرسبز می ‌شوند. سئول شهر شلوغی است که با مراکز خرید آوانگارد، آسمان‌ خراش ‌ها، کاخ ‌های حفاظت ‌شده، معابد بودایی، بازارهای خیابانی و تفریحات شبانه مشخص شده است. چیزی که این شهر را زنده می‌کند، هتل ‌های مجلل آن است که در ارتفاعات بلند یا پراکنده در هکتارها زمین قرار دارند. در ادامه این نوشتار کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند برترین هتل های کره جنوبی را به هموطنان عزیز که قصد دارند به این کشور سفر کنند، معرفی کنند.

هتل Four Seasons سئول از برترین هتل های کره جنوبی

هتل Four Seasons Seoul (اولین Four Seasons در کره جنوبی) در Gwanghwamun، یک منطقه تجاری با طراوت به دور از منطقه شلوغ Gangnam، جایی که اکثر هتل های لوکس دیگر شهر در آن قرار دارند، قرار دارد. این هتل در سئول به مهمانان تجربه سئول اصیل تری را می دهد زیرا مهمانان توسط افراد محلی و نه گردشگران احاطه می شوند. اقامتگاه ‌های این هتل فوق ‌العاده شیک و مجلل هستند و دارای پنجره ‌هایی از کف تا سقف با چشم‌اندازی از کاخ Gyeongbokgung، Gwanghwamun Plaza و Seoul Creek هستند. گلف بازها عاشق مرکز گلف سرپوشیده هتل لوکس Four Seasons با صفحه نمایش کامل و پیشرفته سیستم گلف هستند. هتل Four Seasons دارای سه استخر سرپوشیده (یک استخر بزرگ، استخر آب گرم و استخر کودکان) و یک مرکز تناسب اندام کامل است.

هزینه اقامت در هتل Four Seasons سئول به شکل زیر است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق دلوکس کینگ$359
اتاق دابل پریمیر$439 تا 488$
اتاق کینگ پریمیر$439 تا 488$
اتاق کینگ پریمیر (خانوادگی)$459 تا 574$
اتاق کینگ پریمیر (corner)$491 تا 545$
اتاق کینگ کلاب (دسترسی به Club Lounge)$545 تا 682$
اتاق دابل کلاب (دسترسی به Club Lounge)$545 تا 682$
اتاق کینگ بزرگ (خانوادگی)$574 تا 782$
سوئیت کینگ Executive با منظره شهر$671 تا 789$
سوئیت دابل Executive با منظره شهر$671 تا 789$
سوئیت کینگ Executive با منظره کاخ$732 تا 997$

هتل Four Seasons سئول از برترین هتل های کره جنوبی

Park Hyatt یکی دیگر از برترین هتل های کره جنوبی

هتل Park Hyatt سئول که همواره به عنوان یکی از بهترین هتل های لوکس سئول رتبه بندی می شود، ملکی با 185 اتاق در قلب محله هیجان انگیز گانگنام است. اتاق‌ ها و سوئیت ‌های هتل Park Hyatt سئول دارای پنجره ‌های بزرگی هستند که به مهمانان اجازه می ‌دهد از مناظر شگفت ‌انگیز شهر در هر جهت استفاده کنند. این اقامتگاه‌ ها دارای ویژگی‌ های لوکس هستند، از جمله حمام ‌های آبگرم مانند با دوش باران و وان ‌های عمیق. هتل Park Hyatt سئول دارای سبک مسکونی لوکس است که آن را در مقایسه با برخی از رقبای سبک شرکتی، مکانی بسیار راحت برای اقامت می کند. در هتل Park Hyatt سئول یک استخر سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام کامل وجود دارد و این هتل یک اسپای متمرکز بر سلامتی دارد.

اتاق ها و سوئیت های هتل Park Hyatt سئول عبارتند از:

  • سوئیت ها
  • سوئیت پرزیدنتال
  • سوئیت دیپلماتیک
  • سوئیت کینگ پارک
  • سوئیت دلوکس کینگ پارک
  • سوئیت دوقلو پارک
  • اتاق ها
  • اتاق کینگ
  • اتاق کینگ دلوکس
  • اتاق کینگ دلوکس با منظره گانگنام و سئول
  • اتاق دوقلو دلوکس
  • اتاق کینگ در طبقات بالا
  • اتاق کینگ با منظره گانگنام و سئول

هتل Park Hyatt سئول همچنین منوی فعالیت های سلامتی از جمله پیاده روی، اقامت در معبد، تکواندو و کلاس های یوگا را ارائه می دهد. خانواده ‌هایی که با فرزندان خود در این هتل اقامت دارند، از امکانات ویژه ‌ای بهره مند می شوند و طیف مناسبی از فعالیت‌ ها را برای انتخاب دارند. هتل Park Hyatt سئول حتی یک برنامه VIB (برنامه بچه بسیار مهم) برای نوزادان دارد. در این هتل دو گزینه برای غذاخوری در دسترس است که شامل The Lounge (کافه مدرن کره ای) و Cornerstone که یکرستوران ایتالیایی بسیار محبوب هتل است.

هتل Lotte از لوکس ترین و برترین هتل های کره جنوبی

هتل Lotte در مرکز پر جنب و جوش سئول واقع شده است و به دلیل راحتی و خدمات عالی خود شناخته شده است. مهمانان هتل Lotte همچنین دسترسی انحصاری به اسپا و مرکز تناسب اندام Sulwhasoo دارند. هتل Lotte با انواع امکانات تفریحی از جمله استخر سرپوشیده، میدان رانندگی و زمین گلف به نام گلف پذیرایی می کند. اینترنت بی سیم رایگان برای مهمانانی که می خواهند در حین سفر در ارتباط باشند ارائه می شود و سونا و استخر هتل نیز برای کسانی که در ملک اقامت دارند در دسترس است. هتل شیک Lotte اقامت مهمانان را در محیطی زیبا پذیرفته و اقامتی فراموش نشدنی را تضمین می کند. اتاق هایی که با سلیقه طراحی شده اند، فضا و حریم خصوصی را ارائه می دهند.

با وجود خدمات کنفرانس و جلسات حرفه ‌ای، هتل Lotte یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی می باشد که برای کار در کره جنوبی و اهداف تجاری به این کشور سفر می کنند. هتل یکی از لوکس ترین و برترین هتل های کره جنوبی است و دارای 1015 اتاق در سوگونگ دونگ، مرکز تاریخ و تجارت سئول است. اتاق‌ های برج اصلی هتل Lotte سئول که در قلب مرکز شهر سئول مشرف به نمسان، میونگ دونگ و خط افق شهر واقع شده ‌اند، توسط چهار آژانس طراحی داخلی در سطح جهانی طراحی شده‌ اند و آن را به فضایی عالی برای مردان و زنانی تبدیل کرده ‌اند که حتی برای سفر کاری دوست دارند لوکس باشند.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Lotte در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل lotte در بخش های مختلف

هتل Conrad از معروف ترین هتل های کره جنوبی

Conrad برند لوکس هیلتون است و هتل های Conrad لوکس تر از املاک استاندارد هیلتون هستند. هتل Conrad سئول در توسعه جزیره تازه ساخته Yeouido است و بخشی از منطقه تجاری Yeouido است که به یک مرکز خرید بزرگ و ایستگاه مترو متصل است. هتل Conrad نسبت به هتل‌ های گانگنام به فرودگاه نزدیک ‌تر است و موقعیت مکانی کنار رودخانه به اتاق‌ ها و سوئیت‌ ها منظره ‌ای زیبا از شهر می‌ دهد و همچنین به توسعه IFC سئول نزدیک است. اتاق ‌ها و سوئیت‌ های شیک هتل Conrad دارای پنجره ‌های کف تا سقف، ملحفه ‌های تخت ممتاز و حمام‌ های اسپا مانند با دوش باران و وان جداگانه هستند و حمام ها نیز دارای تلویزیون در داخل آینه هستند. اتاق ها همچنین دارای هاب چند رسانه ای و سرگرمی مبتنی بر اپل هستند.

اسپای هتل Conrad ماساژ کامل و طیف وسیعی از درمان های آب درمانی را ارائه می دهد. علاوه بر یک باشگاه ورزشی، هتل Conrad دارای یک منطقه سلامت کامل است که شامل یک مرکز تناسب اندام (24 ساعته باز)، یک استخر بزرگ سرپوشیده، به علاوه اتاق بخار، سونا و کلاس های بدنسازی رایگان است. گزینه های غذاخوری در هتل Conrad عبارتند از 37 Grill (یک رستوران معاصر در طبقه بالای هتل)، زست (یک مکان ناهار خوری معمولی در تمام روز) و آلتریو (برای غذاهای ایتالیایی) و کافه G10. همچنین یک رستوران کره ‌ای با غذاخوری عالی به نام کیونگ ‌بوک ‌کونگ و ساپورو برای ژاپنی‌ های مدرن در هتل Conrad وجود دارد. افرادی که به فکر مهاجرت به کره جنوبی هستند و یا قصد دارند به این کشور سفر کنند، می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند تا از شرایط و هزینه های مربوطه آگاه شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *