ویزای توریستی

برترین هتل های کلمبیا

برترین هتل های کلمبیا

با افزایش هتل های لوکس و برترین هتل های کلمبیا وضعیت در دهه گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است و گردشگران زیادی راهی کلمبیا می شوند. در گذشته، تعداد زیادی هتل مجلل در کلمبیا برای انتخاب وجود نداشت، تعداد بسیار کمی که به مسافران تفریحی مجلل می‌ پرداختند، زیرا تعداد زیادی از آنها برای ارائه خدمات وجود نداشت. بیشتر هتل‌ های 5 ستاره برتر برای مسافران تجاری بین ‌المللی و گردشگران داخلی بودند. در دهه گذشته شاهد تبدیل ساختمان ‌های تاریخی به هتل ‌های بوتیک لوکس و ساختمان‌ های جدید از زنجیره‌ های بین ‌المللی سطح بالا در کلمبیا بوده ایم. انتخاب هتل مورد نظر برای رزرو در کلمبیا روز به روز سخت ‌تر می ‌شود زیرا ده‌ ها هتل و استراحتگاه لوکس جدید هر سال افتتاح می‌ شوند.

در حال حاضر بیشتر هتل ‌ها و اقامتگاه‌ های مجلل و برترین هتل های کلمبیا در کارتاخنا انجام می ‌شود، جایی که همیشه فعال ترین بخش کشور از لحاظ گردشگری بوده است. با این حال، بوگوتا اقامتگاه های مجلل زیادی برای انتخاب دارد و تنها شهر در قاره آمریکا است که دارای دو هتل چهار فصل است. در این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بسیار مفیدی درباره برترین هتل های کلمبیا جمع آوری کرده اند که می تواند برای راهنمایی هموطنان عزیز جهت رزرو هتل در کلمبیا و سفر به این کشور بسیار مفید باشد.

هتل York Luxury Suites از برترین هتل های کلمبیا

هتل York Luxury Suites با 23 طبقه ارتفاع، در محله ال پوبلادو مدلین که توسط برخی از بهترین کافه ها و رستوران ‌ها شهر احاطه شده‌ اند و کوه ‌های آند از دور به چشم می ‌خورند، بسیار بلند می باشد. این مقصد گردشگری نسبتاً جدید که به دلیل آب و هوای معتدل در طول سال (به طور متوسط ​​​​22 درجه) به عنوان شهر بهار ابدی شناخته می شود، دارای پارک ها و باغ های شگفت انگیز، مسیرهای پیاده روی، حیات وحش، و معماری نوآورانه است. هتل York Luxury Suites کاملاً برای مهمانان ساخته شده تا از بهترین امکانات سوئیت‌ های مدرن که بیشتر شبیه آپارتمان ‌های مجهز به آشپزخانه، قسمت نشیمن، صدای DirecTV و Google Home هستند و سیستم ‌های خودکاری که با دستورات صوتی و دستگاه‌ های تلفن همراه کار می‌ کنند، بهره مند شوند.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل York Luxury Suites اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق سوپریور کینگ$138 الی 159$
اتاق سوپریور دوقلو$138 الی 159$
اتاق دلوکس کینگ$1556 الی 179$
سوئیت سوپریور$175 الی 202$
اتاق دلوکس کوئین$188 الی 217$
سوئیت با تراس$226 الی 261$

در این هتل، کف های مناسب برای حیوانات خانگی برای افرادی که سگ یا گربه خود را به همراه داشته باشند، در دسترس هستند. پنجره‌ های بزرگ سوئیت‌ ها منظره شهر و کوه ‌های فراتر از آن را به تصویر می ‌کشد، اما می‌توان گفت که تماشایی ‌ترین منظره را از نوار پشت بام و استخر زیبا که همچنین محل قرارگیری اسپا و مدار آب‌درمانی آن است، می توان دید.

هتل York Luxury Suites از برترین هتل های کلمبیا

هتل Éteka از زیباترین و برترین هتل های کلمبیا

اهتل Éteka و سالن استراحت ساحلی آن فضایی از شادی آرام ساحلی را در جزیره زیبای Isla Tierra Bomba فراهم می‌ کنند که از Cartagena de Indias تنها 7 دقیقه با قایق فاصله دارد. قایق ‌ها بین ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر از سرزمین اصلی به جزیره می ‌روند، که به مسافران یک روزه اجازه می ‌دهد تا از امکانات سالن اسلو بیچ Éteka از جمله غذاهای دریایی خوشمزه، آب ‌میوه ‌ها و طیف وسیعی از نوشیدنی لذت ببرند. هتل Éteka مکانی برای تأمل، کاهش سرعت و ارزیابی در عین لذت بردن از استانداردهای راحتی و خدماتی است که عموماً برای هتل ‌های درجه یک رزرو شده است.

برای برقراری ارتباط بیشتر با محیط اطراف، هر یک از چهار سوئیت هتل Éteka با منظره اقیانوس، سه سوئیت جونیور و سه اتاق استاندارد فاقد تلویزیون هستند (وای‌فای در دسترس است)، و دارای یک وان حمام و یا دوش هستند و با صحنه‌ هایی آرام از اقیانوس یا باغ ‌های آرام روبرو هستند. در هتل Éteka سکوت تنها با آواز پرندگان و امواج اقیانوس در هم می ‌پیچد. همچنین منوی ماساژ و مراسم اسپا در Éteka وجود دارد که مهمانان را به آرامش کامل راهنمایی می‌ کند، به ‌علاوه تجربیات عاشقانه با دقت طراحی‌ شده مانند شام خصوصی برای دو نفر با آتش کمپ و توت ‌فرنگی و نوشیدنی های مختلف که به اتاق مهمانان تحویل داده می ‌شود. در واقع، Éteka به یک مکان عروسی محبوب تبدیل شده است و می توان آن را به طور انحصاری برای روز بزرگ رزرو کرد.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Éteka در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل Eteka در بخش های مختلف

هتل Grand Hyatt یکی دیگر از برترین هتل های کلمبیا

هتل Grand Hyatt هتلی مجلل در بوگوتا می باشد تنها 10 دقیقه تا فرودگاه، 10 دقیقه تا مرکز تاریخی و 2 دقیقه تا سفارت آمریکا فاصله دارد. با اقامت در هتل Grand Hyatt، مهمانان می توانند از بهترین مناظر شهر همراه با کوه های آند لذت ببرند. موزه طلای نزدیک به هتل، بیش از 55000 قطعه تاریخی را در موزه وجود دارد که گردشگران می توانند به بازدید از آنها بپردازند. همچنین مهمانان می توانند به بالای تپه Monserrate صعود کنند یا هنرهای موجود در موزه های مختلف شهر را تحسین کنند و برای استراحت و احیای بدن خود در هتل Grand Hyatt از امکانات Zaitania Spa بهره مند شوند. در هتل Grand Hyatt، مهمانان می توانند روز خود را با یک شام بی نظیر در یکی از دو رستوران Ushin و Capitalino، یا نوشیدنی در کافه Ilustre به پایان برسانند.

هتل Grand Hyatt دارای سالن جداگانه برای رویدادهای ویژه و جلسات تجاری و کار در کلمبیا می باشد به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین مکان های اقامت افرادی که برای تجارت به این کشور سفر می کنند شناخته می شود.

اتاق ها و سوئیت های هتل Grand Hyatt عبارتند از:

  • سوئیت ها
  • سوئیت بزرگ ADA 1 با تخت خواب کینگ با دوش رولی
  • سوئیت Corner با منظره کوه های آند و تخت خواب کینگ
  • سوئیت Corner با تخت خواب کینگ
  • سوئیت Grand Executive
  • سوئیت Grand
  • سوئیت Diplomatic
  • سوئیت Presidential
  • سوئیت دو خوابه
  • اتاق ها
  • اتاق Accessible (با 1 تخت 2 نفره یا با 2 تخت تک نفره)
  • اتاق Accessible Club Access
  • اتاق Grand Club
  • اتاق ساده با تخت کینگ یا 2 تخت تک نفره
  • اتاق با منظره کوه های آند

معرفی هتل Bio Habitat در کلمبیا

در کلمبیا، هتل Bio Habitat مفهوم جدیدی از تجمل را با طیف وسیعی از اقامتگاه‌ ها ارائه می ‌کند که توسط گیاهان، جانوران و حیات وحش جنگل ‌های بارانی احاطه شده ‌اند. هتل Bio Habitat که به نظر می رسد کیلومترها از همه جا دور می باشد، در واقع تنها 10 دقیقه با شهر آرمنیا، پایتخت دپارتمان کیندیو و تنها 20 و 15 دقیقه از شهرهای رنگارنگ سالنتو و فیلاندیا فاصله دارد. سوئیت ‌ها ساده و سوئیت ‌های مستر هتل Bio Habitat با تمام امکانات لوکسی که مهمانان می توانند فکر کنند مجهز شده ‌اند و تراس‌ های آنها چشم ‌اندازی از مزارع قهوه، کوه‌ های آند و البته جنگل دارند. به عنوان یک امتیاز اضافی، سوئیت های گرند مستر جکوزی روباز و استخرهای خصوصی دارند.

سوئیت های Aviries و Aviries Master در جنگل ساخته شده با دیوارهای شیشه ای که مرز بین داخل و خارج را محو می کند کمی خلوت تر هستند. همچنین کابین کوهستانی هتل Bio Habitat دارای دو اتاق و دو حمام پوشیده از برف در میان باغ ها محصور شده و منظره ای عالی از کوه ها می باشند. افرادی که قصد دارند با اهداف توریستی، کاری، سرمایه گذاری، ازدواج یا تحصیل در کلمبیا به این کشور سفر کنند، می توانند از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کسب اطلاعات درباره روش ها، هزینه ها و شرایط امور مربوطه بهره مند شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *