ویزای توریستی

برترین هتل های کویت

برترین هتل های کویت

برترین هتل های کویت برای تعطیلات و همچنین سفرهای کاری مناسب هستند. ممکن است در بسیاری از راهنماهای سفر به اندازه برخی از مقاصد دیگر دیده نشود، اما کویت کشور زیبایی است که ارزش کاوش را دارد. این مکان در بالای خلیج فارس قرار دارد و ترکیبی از قدیم و جدید است و مساجد، بازارها و آسمان‌ خراش‌ ها را در خود جای داده است. کویت دارای اکثر نقاط مورد علاقه گردشگران است، مانند موزه های هنر و تاریخ، سواحل و رستوران های عربی. با داشتن برخی مکان ‌های مهمان ‌نوازی مجلل و روز های گرم آفتابی، کویت مکان عالی برای استراحت و همچنین یک ایالت ثروتمند برای ماجراجویی است. کویت مجموعه ای از محله های متنوع است و هر کدام از آنها سبک و حالت خود را به نمایش می گذارند.

افرادی که به فکر سفر به کویت هستند، باید هتلی را انتخاب کنند که نیازهای آنها را برآورده کند. در این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کار هموطنان عزیز را برای انتخاب هتل و سفر به کویت آسان کرده اند و اطلاعاتی کامل و مفید از برترین هتل های کویت جمع آوری کرده اند.

هتل Regency از شیک ترین و برترین هتل های کویت

هتل Regency از مجلل ترین هتل و استراحتگاه کویت می باشد که با افتخار مطابق با سنت های شریعت اسلامی اداره می شود. این مکان که در یک ساحل خصوصی در خلیج عربی واقع شده است، بهترین پناهگاه برای رهبران تجاری و مهمانان اوقات فراغت است. این هتل دارای 203 اتاق مجلل از جمله 51 سوئیت ارائه می دهد و به خاطر لابی مرمر سفیدش با دهلیزی شیشه ای 22 متری که چشم اندازهای زیبایی از باغ های زیبا و ساحل را ارائه می دهد، به خوبی شناخته شده است. هتل Regency کویت که از برترین هتل های کویت می باشد، در نزدیکی فرودگاه بین المللی کویت، مرکز شهر کویت، منطقه تجاری و مناطق خرید قرار دارد. این هتل Regency در کل منطقه خلیج فارس به دلیل امکانات گسترده کنفرانس و ضیافت به مساحت بیش از 8000 متر مربع مشهور است.

هتل Regency کویت دارای ویژگی هایی مانند دو ساحل خصوصی و پنج استخر است که یکی از هر کدام مختص بانوان است. همچنین در هتل Regency فروشگاه های غذا و نوشیدنی درجه یک گسترده و گزینه های تناسب اندام وجود دارد.

در جدول زیر به اطلاعات کلی هتل Regency اشاره شده است:

موارداطلاعات
سبکلوکس کلاسیک
سال ساخت1981 میلادی
تاریخ بازسازی هتل2009 میلادی
تعداد اتاق ها203
تعداد سوئیت ها51
رتبه بندی5 ستاره

هتل Four Season یکی دیگر از برترین هتل های کویت

هتل Four Season کویت در برج الشایا، هتلی از پر زرق و برق می باشد که برای مجسمه‌ های مدرن و بی ‌نظیر خود شناخته شده است.این هتل کویت در برج الشایا در قلب کویت در نزدیکی فواره موزیکال و موزه ملی کویت و تمام مکان ‌های نمادین شهر قرار دارد. هنگامی که افراد برنامه سفر خود را برنامه ریزی می کنند، این مکان به دلیل امکانات اقامتی و امکانات رفاهی ارائه شده در اکثر آنها مانند تهویه مطبوع، وای فای و چای، قهوه ساز، علاوه بر خدمات تفریحی که در این شهر ارائه می شود، بهترین انتخاب است. هتل Four Season کویت همچنین دارای منطقه تناسب اندام، آبگرم، استخر سرپوشیده و استخر روباز می باشد و اقامت هتل Four Seasons کویت مهمانان را در قلب شهر کویت، در فاصله 10 دقیقه با ماشین تا برج لیبراسیون و مرکز خرید The Avenues قرار می ‌دهد.

امکانات ویژه هتل Four Season کویت عبارتند:

  • مرکز تجاری 24 ساعته
  • خدمات خشکشویی
  • پذیرش 24 ساعته
  • شاتل فرودگاهی رفت و برگشت با پرداخت هزینه اضافی (24 ساعت در دسترس است)
  • پارکینگ رایگان در محل

هتل Four Season کویت که یک هتل 5 ستاره می باشد، تا بازار مبارکیه (Souk Al Mubarakiya) 4.5 مایل (7.2 کیلومتر) و تا کاخ سیف 4.5 مایل (7.3 کیلومتر) فاصله دارد. با وجود مرکز تجاری و اتاق کنفرانس در هتل Four Season کویت، این هتل مکان مناسبی برای اقامت افرادی می باشد که برای کار در کویت به این کشور سفر کرده اند.

هتل Four Season یکی دیگر از برترین هتل های کویت

هتل Symphony Style از برترین هتل های کویت

هتل Symphony Style کویت، یک هتل کالکشن رادیسون، در میان 12000 متر مربع ساحل فوق ‌العاده ساحلی قرار گرفته است. این هتل در موقعیت عالی مرکز سمفونی در جاده خلیج عربی در Salmiya که منطقه خرید معروف شهر است، واقع شده است. 169 اتاق و سوئیت منحصر به فرد طراحی شده توسط Rosita Missoni و طراح مشهور ایتالیایی Mattheo Thun تجسم سادگی، ظرافت و گرمی محیط برازنده هتل Symphony Style است. همه اتاق ها و سوئیت ها دارای چشم اندازی خیره کننده به جاده خلیج عربی هستند. هتل Symphony Style دارای استخر روباز می باشد که یک مکان عالی برای استراحت و دوری از استرس می باشد. علاوه بر این، افرادی که در هتل Symphony Style اقامت دارند، می توانند از در تفریحات اساسی تعطیلات مانند خرید، گشت و گذار و گلف برای آرامش خالص، شرکت کنند.

در هتل Symphony Style، Cucina یک تجربه غذاخوری اصیل ایتالیایی با محصولات بسیار پرطرفدار که به مهمانان امکان می دهد طعم های منطقه را از نزدیک کشف کنند، Choco Cafe یک مفهوم منحصر به فرد کافه لذیذ با تمرکز بر نوشیدنی های شکلات و قهوه همراه با غذاهای تازه شیرین و خوش طعم، و رستوران لونا و سوشی بار یک رستوران کلوپ پر جنب ‌و جوش در طبقه هجدهم با چشم‌ اندازهای خیره‌ کننده مشرف به خلیج است.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Symphony Style در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل Symphony Style در بخش های مختلف

 

آشنایی با هتل Moevenpick در کویت

با اقامت در هتل Moevenpick، مهمانان می توانند یکی از برترین هتل های کویت را کشف کنند. هتل Moevenpick کویت، جایی است که مهمانان می توانند در دستان توانا استراحت کنند. در این هتل، تجربه ظرافت معماری منحصر به فرد در انتظار گردشگران می باشد و تمامی مهمانان می توانند از امکانات تفریحی منحصر به فرد لذت ببرند و با مهمان نوازی پرشور سوئیسی در هتل Moevenpick احساس راحتی کنند. هتل Moevenpick کویت در خلیج شویخ در قلب منطقه آزاد تجاری کویت واقع شده است.

فاصله هتل Moevenpick با نقاط مختلف به شکل زیر می باشد:

  • 10 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی کویت
  • 6 دقیقه رانندگی تا شهر
  • 4 دقیقه رانندگی تا منطقه صنعتی شویخ

هتل Moevenpick کویت با ارائه طیف گسترده ای از رستوران های موضوعی به گونه ای طراحی شده است که نیازهای مسافران تجاری و شرکتی را به طور یکسان برآورده کند. تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل Moevenpick، از جمله ویلاها، با سلیقه طراحی و به سبک مدرن ساردینیا مبله شده اند و دارای تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی خودکنترل، تلویزیون، قهوه ساز و چای ساز یا آشپزخانه کوچک، سشوار، مینی یخچال، گاوصندوق الکترونیکی هستند و اینترنت پرسرعت اینترنت بی سیم عمومی LAN در تمام فضاهای عمومی ملک از جمله منطقه ساحل در دسترس است. متقاضیانی که مایل به کسب اطلاعات تکمیلی از برترین هتل های کویت، سفر به این کشور و همچنین مهاجرت به کویت هستند، می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند و در این زمینه به طور کامل آگاه شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *