ویزای توریستی

برترین هتل های گرجستان

برترین هتل های گرجستان

برترین هتل های گرجستان استانداردهای جهانی را رعایت می کنند و برای افرادی که به این کشور سفر می کنند، گرجستان مقصدی مقرون به صرفه است. مردم در منطقه ای که اکنون گرجستان نامیده می شود برای مدت بسیار طولانی زندگی کرده اند و وقتی مسافران به این منطقه سفر کنند، دلیل آن را خواهند دید. این کشور سرسبز، متنوع و واقعاً بسیار زیبا است و از سواحل دریای سیاه از طریق دره‌ های سبز و غنی با درختان انگور، تا کوه‌ ها با دهکده ‌های مخفی خود که در غارها یا بالای صخره‌ ها ساخته شده ‌اند و شهرهای باستانی و همیشه در حال تغییر، این موضوع قابل بررسی می باشد. سفر به گرجستان چندان دشوار نیست و از حدود سال 2005 زیرساخت های گردشگری گرجستان به ویژه در اطراف دریای سیاه بهبود یافته است و جرم و جنایت یا فساد نسبتاً کمی وجود دارد.

گرجی ها به ساختن کلیساها و صومعه ها در مکان های حماسی شهرت دارند. این کلبه‌ های کوهستانی و جنگلی در گرجستان نیز پس ‌زمینه ‌ای بسیار دیدنی دارند. چه افراد به دنبال اقامتی با طراوت در یک دهکده زیبا، یک ویلای خانوادگی عالی در بالای کوه های پوشیده از برف یا یک هتل ایده آل در مرتفع ترین منطقه مسکونی باشند، این کشور می تواند همه چیز را به مسافران ارائه دهد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برترین هتل های گرجستان را مورد بررسی قرار داده اند که می تواند راهنمای بسیار خوبی برای هموطنانی باشد که قصد سفر به این کشور را دارند.

هتل Stamba از برترین هتل های گرجستان

هتل Stamba از برترین هتل های گرجستان می باشد که طراحی بسیار جالبی دارد و چیزهای زیادی برای تحسین دارد، از جمله اینکه چقدر هوشمندانه عناصر قدیمی ‌تر ساختمان را با سبک‌ های جدیدتر و مدرن ‌تر ترکیب کرده ‌اند، موضوعی که در سراسر هتل Stamba وجود دارد. در هتل Stamba، 42 اتاق در اندازه های مختلف وجود دارد که هر کدام فضای متمایز و طراحی متفکرانه خود را دارند. همه اتاق های هتل Stamba دارای امکانات مدرن، پنجره ‌های بزرگ و سقف‌ های بلند هستند، در حالی که برخی با قفسه ‌های کتاب عظیم و وان ‌های برنجی تزیین شده ‌اند که حس شگفت ‌انگیزی از شخصیت را به فضا می‌ بخشد. برای صرف وعده های غذایی، غذاهای لذیذ را در کافه هتل Stamba اسرو می شود یا برای وعده های سبک تر، مهمانان می توانند قهوه ای باکیفیت و شیرینی را در شکلاتری پیچیده Stamba بنوشند.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Stamba اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق Aviator$233 الی 267$
اتاق تراس$233
اتاق Aviator Signature$252
اتاق Signature تراس$252

 هتل Paragraph Shekvetili از جدیدترین و برترین هتل های گرجستان

Paragraph Shekvetili از جدیدترین هتل های اضافه شده به لیست بهترین هتل های ساحلی و برترین هتل های گرجستان است. هتل Paragraph Shekvetili یک اقامت منحصر به فرد با تلفیقی از چشم انداز دریا و جنگل است که در یک نقطه نسبتا دور در ساحل دریای سیاه واقع شده است. طراحی هتل Paragraph Shekvetili یکی از ویژگی ‌هایی است که گردشگران نمی‌ توانند از ارائه یک پاراگراف جدید در تاریخ مهمان‌ نوازی افسانه‌ای گرجستان چشم پوشی کنند. مهمانان این هتل می توانند در جنگل باستانی درخت کاج که به طور کامل متعلق به هتل است قدم بزنند یا از آکواریومی با قدمت خاص دیدن کنند. مهمانان هتل Paragraph Shekvetili همچنین می توانند از مرکز آبگرم، زمین تنیس، استخر سرپوشیده آب شور و پارک آبی سرپوشیده لذت ببرند.

به دلیل طراحی عجیب و غریب، ویژگی‌ها و خدمات فوق‌العاده هتل Paragraph Shekvetili، اغلب محلی برای رویدادهای اجتماعی بزرگ، کنسرت ‌ها، عروسی ‌ها و گردهمایی‌ های تجاری است و حتی برای افرادی که با اهداف کار در گرجستان به صورت کوتاه مدت به این کشور سفر می کنند، این هتل گزینه بسیار مناسبی می باشد.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Paragraph Shekvetili در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل Paragraph Shekvetili در بخش های مختلف

همچنین در لیست زیر به انواع اتاق های هتل Paragraph Shekvetili اشاره شده است:

  • اتاق های استاندارد با بالکن
  • اتای های دلوکس با منظره دریا و بالکن
  • اتاق Sunset با منظره دریا و بالکن
  • سوئیت Junior با منظره دریا و بالکن
  • سوئیت Family با منظره دریا و بالکن

هتل Rooms یکی دیگر از برترین هتل های گرجستان

یکی دیگر از مقصدهای مورد علاقه در کوه های قفقاز، هتل Rooms می باشد. هتل Rooms یک هتل بوتیک لوکس از زنجیره محلی ROOMS Design Hotels است. در محل ساخت هتل Rooms، یک استراحتگاه شوروی وجود داشت که امروزه این هتل با فضای داخلی مدرن و به سبک صنعتی جایگزین آن شده است. هتل Rooms یک رستوران با کلاس بالا با غذاهای سنتی، آسیایی و اروپایی ارائه می دهد و شایان ذکر است که این هتل دارای یک تراس بزرگ رو به قله کوه‌ های قفقاز و یک استخر سرپوشیده فصلی با چشم ‌اندازی مسحورکننده است. هتل Rooms همچنین کلاس های مستر آشپزی و همچنین تور به نزدیکترین جاذبه، کلیسای ترینیتی قرن چهاردهمی که در 7 کیلومتری هتل قرار دارد، ارائه می دهد.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Rooms اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق استاندارد دابل$191 الی 262$
اتاق استاندارد دوقلو$233 الی 267$
اتاق دوقلو با منظره کوهستان$219 الی 290$
اتاق دابل با منظره کوهستان$219 الی 290$
اتاق کینگ Executive با منظهر جنگل$292 الی 364$

هتل Rooms یکی دیگر از برترین هتل های گرجستان

آشنایی با هتل Crowne Plaza Borjomi در گرجستان

هتل Crowne Plaza Borjomi در گرجستان یکی از بهترین مقاصد برای تفریحات ناب است. این هتل دارای یکی از بزرگترین اسپاهای منطقه است که بیش از 2400 متر مربع را پوشش می دهد. در هتل Crowne Plaza Borjomi در گرجستان مهمانان می توانند از یک ماساژ آرام‌ بخش یا حمام بخار لذت ببرند یا یک روز را با جلسات یوگای رایگان طلوع آفتاب شروع کنند. مهمانان این هتل همچنین می توانند در مناطق آرام و هماهنگ با نور پراکنده در سراسر قلمرو وسیع استراحتگاه مدیتیشن کنند. هتل Crowne Plaza Borjomi در گرجستان درست در میان محیطی سرسبز واقع شده است که مهمانان اغلب اوقات فراغت خود را انجام می دهند یا برای تورهای دوچرخه سواری ثبت نام می کنند. پارک محبوب Borjomi در چند دقیقه پیاده روی از هتل Crowne Plaza Borjomi که مهمانان می توانند بدون هیچ هزینه اضافی به آن دسترسی داشته باشند.

در Crowne Plaza Borjomi مکان های آرامش ‌بخش متعددی از جمله استخر شنا، حمام آبگرم، حمام آب معدنی منحصر به فرد در منطقه، مراقبت‌های زیبایی از بدن مهمانان وجود دارد. افرادی که مایل به مهاجرت به گرجستان هستند و یا قصد دارند با اهداف توریستی کوتاه مدت به این کشور سفر کنند، می توانند با تماس با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، اطلاعات کاملی درباره شرایط و هزینه های مهاجرت و سفر به گرجستان و اقامت در این کشور کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *