ویزای مسافرتی یونان

برترین هتل های یونان

برترین هتل های یونان

با رزرو اتاق خود در برترین هتل های یونان گردشگران یک قدم به شگفت زده شدن از مکان های دیدنی این کشور نزدیکی می شوند. یونان باستان خانه آپولون، زئوس و آفرودیت، زادگاه تمدن غرب در حدود 4000 سال پیش بود.  امروزه، هنوز هم می‌توان اثر انگشت تاریخ یونان را در ده‌ ها مکان باستان‌ شناسی و مجموعه‌ های موزه ‌ای که در سراسر کشور پراکنده هستند، ردیابی کرد. اما یونان بسیار بیشتر از تاریخ ارائه می دهد. خط ساحلی باشکوه آن با سواحل خیره کننده احاطه شده است در حالی که فضای داخلی کوهستانی آن بیابانی رام نشده را ارائه می دهد. با این حال، شاید بزرگترین ثروت آن جزایر معروف باشد، جایی که معماری سنتی یونان با غذاهای لذیذ، سبک زندگی رنگارنگ و مناظر دیدنی آمیخته می شود.

یونان همچنین خانه برخی از مجلل ترین هتل های جهان است و در این راهنما کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به تفکیک منحصر به فرد ترین و برترین هتل های یونان که از شگفت انگیزترین کشورهای اروپای جنوبی می باشد، اشاره می کنند. جزایر یونان هرگز از مد خارج نمی شوند، اما سال 2022 قرار است شاهد بازگشت آنها به شکوه خود به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد تعطیلات تابستانی در جهان باشد.

هتل Grace از شیک ترین و برترین هتل های یونان

هتل Grace یک هتل بوتیک مجلل به فرد در مکانی دیدنی در بالای Caldera سانتورینی است. این هتل Grace طراحی شده است تا کاملا با جغرافیای منحصر به فرد خود ادغام شود. میهمانان هتل Grace می توانند از غروب آفتاب معروف دریای اژه بر فراز سیکلادس، از مکان آن در دامنه تپه منحصر به فرد Imerovigli در شمال غربی سانتورینی لذت ببرند. این ملک برازنده با سوئیت‌ ها و اتاق ‌های خواب با طراحی منحصر به ‌فرد، برای کسانی که به دنبال فرار از شلوغی و لذت نهایی رمانتیک هستند، جذاب است. هتل مجلل Grace دارای یک استخر بسیار زیبا است که منظره بی وقفه دریا را ارائه می دهد. هتل Grace از مهمانان دعوت می ‌کند تا از بهترین غذای تلفیقی مدیترانه لذت ببرند و در رستوران زیبا با منظره دریا یا زیر آسمان باز، غذاخوری را به بهترین شکل تجربه کنند.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Grace در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل Grace در بخش های مختلف

در هتل Grace، عصرها با نوشیدنی های خاص در کافه Grace و مناظر خیره ‌کننده دریای درخشان اژه تکمیل می‌ شود. اتاق درمان اسپا هتل Grace مکان مناسبی برای استراحت و احیای مجدد در فضای آرام اتاق اسپا یا در راحتی سوئیت مهمانان است. به دلایل ایمنی به دلیل موقعیت مکانی، هتل Grace فقط کودکان بالای 14 سال را می پذیرد. اما ویلا با استخر خصوصی برای خانواده هایی با فرزندان کوچکتر مناسب است.

GRANDE BRETAGNE از برترین هتل های یونان

نزدیک به 140 سال است که هتل Grande Bretagne به عنوان جعبه سلطنتی آتن شناخته می شود. هتل Grande Bretagne برجسته ترین بلوک مرکز شهر را اشغال کرده است و روبروی میدان قانون اساسی، مجلس پارلمان و باغ ملی قرار دارد. هتل Grande Bretagne که در فاصله کمی پیاده روی از مناطق خرید منحصر به فرد، رستوران ها، کافه های روباز، موزه ها و منطقه تجاری واقع شده است، میزبان سران بی شماری از کشورها و افراد مشهور بین المللی بوده است و بخصوص برای افرادی که برای کار در یونان به این کشور مهاجرت یا سفر می کنند، هتل Grande Bretagne گزینه عالی محسوب می شود. 320 اتاق و سوئیت هتل Grande Bretagne که به تازگی با توجه دقیق به جزئیات بازسازی شده اند، ظرافت جذاب دنیای قدیم را با امکانات پیشرفته تلفیق می کنند. هر اتاق هتل Grande Bretagne همچنین دارای جدیدترین امکانات مدرن مانند تلویزیون های مجهز و دسترسی به اینترنت پرسرعت است.

همه اتاق ‌ها دارای هتل Grande Bretagne پست صوتی، مینی ‌بار، گاو صندوق، لوازم حمام لوکس، حوله ‌های حمام و دمپایی هستند. هتل Grande Bretagne همچنین خدمات خشکشویی، خدمات اتاق 24 ساعته، نگهبانی 24 ساعته و نگهداری از کودکان را ارائه می دهد. پس از بازگشایی در سال 2003، هتل Grande Bretagne موقعیت خود را به عنوان گزینه نهایی برای جلسات تجاری و امور اجتماعی مجلل بازیابی کرد. این هتل با بیش از 1100 متر مربع فضای کاربردی، سالن رقص بزرگ، اتاق طلایی، اتاق سلطنتی، تالار آتن و اتاق ‌های جلسه کوچکتر آن که شامل اتاق هیئت مدیره، اتاق Churchill’s، Chairman’s، Diplomat’s و اتاق Executive را ارائه می‌دهد.

MYCONIAN AMBASSADOR یکی دیگر از برترین هتل های یونان

هتلMyconian Ambassador  در چند قدمی ماسه ‌های Platis Gialos، یک استراحتگاه لوکس است که در شیب جزیره ساخته شده است. معماری این ملک، سبک معاصر را با رنگ ‌های طبیعی و بافت ‌های بومی محلی ترکیب می‌ کند. اتاق‌ ها و سوئیت ‌های هتلMyconian Ambassador  که برای ارائه حداکثر فضا و راحتی طراحی شده ‌اند، طرح‌ بندی مفهومی باز با بافت ‌های طبیعی، خطوط معاصر و نسبت‌ های جسورانه دارند. در این اتاق ها سنگ مرمر با گرمای چوب ترکیب می ‌شود، چراغ ‌های زیبا در شب به آرامی می ‌درخشند و بالکن ‌ها و تراس‌ های خصوصی مناظر پانورامایی دریای اژه را ارائه می ‌دهند. تخت‌ ها با ملحفه‌ های ظریف تزئین شده‌ اند، لحاف‌ های زیرانداز و منوی بالش ‌ها محیط ‌های شخصی ‌سازی شده برای خواب را فراهم می‌کنند.

در جدول زیر به اطلاعات کلی هتل Myconian Ambassador اشاره شده است:

موارداطلاعات
نوع هتلبوتیک و دیزاین
تاریخ تاسیس1992
تاریخ بازسازی46
تعداد سوئیت ها24
رتبه بندی5 ستاره

در اتاق های هتلMyconian Ambassador  کرکره ها و تهویه مطبوع به راحتی داخل اتاق می افزایند، حمام ها دارای مبلمان طراحی شده، دوش های مجهز و مجموعه ای از محصولات Korres و Molton Brown هستند. سوئیت Passion هتلMyconian Ambassador  دارای یک اتاق نشیمن با پلان باز با دیوارهای سنگی طبیعی و تراس بزرگ با جکوزی و منظره دریای اژه است. همچنین در هتل Myconian Ambassador، اسپا تالاسو دارای چهار استخر با فواید درمانی خاص و همچنین انواع درمان های اسپا از جمله ماساژ و صورت است.

MYCONIAN AMBASSADOR یکی دیگر از برترین هتل های یونان

آشنایی با هتل Canaves Oia در یونان

هتل مجلل Canaves Oia در صخره های Oia قرار دارد. هتل مجلل Canaves Oia در یکی از بلندترین نقاط جزیره سانتورینی واقع شده است. این ملک مجلل ترکیبی عالی از مدرن و اصیل، رنگ سفید مشهور جزیره را با رنگ ‌های کم رنگ و مبلمان آنتیک جذاب ترکیب می ‌کند. با ادغام این عناصر با هم، یک بوتیک زیبایی شناسی را در بر می گیرد که به مهمانان اجازه می دهد در نگاه اول احساس خوبی در خانه داشته باشند. هتل Canaves Oia دارای امکانات پیشرفته ‌ای است، از جمله یک استخر لبه بزرگ با مشرف به کالدرا و آتشفشان خیره‌ کننده، همراه با یک کافه با منوی متنوع.سوئیت ‌های کلاسیک هتل Canaves Oia، الهام ‌بخش و شیک و با امکانات امروزی، مهمانان را به تجربه اقامتگاه‌ های لوکس ترغیب می‌ کند. شایان ذکر است که Canaves Oia به صورت فصلی از 1 آوریل تا 15 نوامبر باز است.

برخی از امکانات هتل هتل Canaves Oia عبارتند از:

  • امکانات جشن و جلسات
  • رستوران
  • سالن بدنسازی
  • استخر و اسپا
  • ماهیگیری، قایق سواری و جت اسکی
  • اسکی روی آب و موج سواری

در هتل Canaves Oia، کاناوهای قرن هفدهمی که در کنار صخره حک شده ‌اند، تغییر یافته و به سوئیت ‌های لوکس با طراحی شیک تبدیل شده‌ اند. تمام سوئیت ‌های هتل Canaves Oia به زیبایی خیره‌کننده و مینیمال، دارای ایوان ‌های خصوصی، فضای ناهارخوری در فضای باز و چشم‌ اندازهای خیره ‌کننده به Caldera و دریای اژه هستند. افرادی که مایل به سفر به یونان یا مهاجرت به یونان از روش تحصیل، کار، ازدواج یا سرمایه گذاری هستند می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت کنند و از تمامی مراحل، شرایط و هزینه های امور مربوطه اطلاعات تکمیلی کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *