ویزای کاری

برنامه های استانی ایالت انتاریو

برنامه های استانی ایالت انتاریو

در این مقاله ما درباره برنامه های استانی ایالت انتاریو به عنوان غول اقتصادی کانادا بحث می کنیم و به اطلاعاتی در این خصوص می پردازیم. انتاریو از جمله استانهای کانادا است که مهاجرت مهاجران ماهر را از طریق برنامه های مهاجرتی ساختارمند OINP- یعنی همان برنامه های استانی ایالت انتاریو (برنامه OHCP) تسهیل می کند.

برنامه های استانی ایالت انتاریو با شاخص های امتیازدهی و معیارهای گزینش خود، سیستم مخصوص خود را برای اعطای PR یا اقامت دائمی کانادا دارد. هدف اصلی ما در این نگارش، تشریح چارچوب اصلی پروسه OHCP می باشد تا از این طریق متقاضیان مهاجرت به کانادا با برنامه های استانی ایالت انتاریو، بهتر آشنا شوند. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر در این خصوص، با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و مشاوره های آن ها را دریافت کنید.

درباره استان انتاریوی کانادا

انتاریو Ontario به مرکزیت شهر تورنتو، یکی از 13 استان کانادا و در شرق کانادا واقع است. جزو پرجمعیت ترین استان های کانادا با 13650000 میلیون نفر محسوب می گردد که 38.3% از جمعیت کل کانادا را به خود اختصاص می دهد. همچنین انتاریو دومین استان پهناور کانادا هم محسوب می شود. انتاریو در کنار مرکز اقتصادی کانادا بودن، بخاطر تنوع طبیعیش، شامل جنگل های وسیع، پارک های استانی زیبا، چهار دریاچه زیبا و نیز آبشار معروف نیاگارا معروف است. جاذبه های طبیعی انتاریو در کنار جاذبه های فرهنگی آن، انتاریو را به مقصد گردشگری بی بدیلی تبدیل می کند. در حقیقت، جامعه چند فرهنگی، اقتصاد قوی و پویا، سیاست های سازگار با مهاجرت، فرصت های کاری و چشم انداز طبیعی و زیبایش هزاران مهاجر را به انتاریو جذب می کند.

استان انتاریو علاوه بر زیبایی های طبیعی و ساختار فوق العاده شهرها، فرصت های شغلی زیاد و دانشگاه های مطرحی نیز دارد. در واقع در لیست 10 دانشگاه برتر کانادایی تعداد زیادی از آن ها در استان انتاریو واقع شده اند. از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

بهترین دانشگاه های کانادا که در استان انتاریو واقع شده اندرتبه در کانادارتبه QS جهانی در
دانشگاه تورنتو134
دانشگاه مک مستر6152
دانشگاه واترلو7154
دانشگاه وسترن8172
دانشگاه کویین9246

اهمیت برنامه های استانی ایالت انتاریو

کانادا کشوری انگلیسی زبان با موقعیت های شغلی بسیار است که سالیانه کارجویان زیادی جهت اخذ ویزای کاری کانادا اقدام می کنند. برنامه های استانی کانادا که گاهی فصل به فصل نیز تغییراتی خواهند داشت، به کمک علاقه مندان می آید. به جرات می توان گفت که سطح اقتصادی انتاریو در بین استان های دیگر کانادا قابل مقایسه نیست. درباره اقتصاد انتاریو می توان گفت که این استان بزرگترین اقتصاد کانادا است که دارای GDP حدود 2 برابر استان کبک است. اگر چه تولید نقش مهمی در اقتصاد انتاریو ایفا کرده و 12.6% از GDP انتاریو را تشکیل می دهد. بخش خدمات حجم عظیمی از اقتصاد انتاریو، 77.9% اقتصاد انتاریو، را تشکیل می دهد.

انتاریو دومین منطقه پالایش نفت کانادا پس از آلبرتا است و نیز صنعت معدن انتاریو پیشگام جهانی بوده و دارای استانداردهای زیست محیطی برتر است. معادن روی، مس، آلومینیوم، طلا و سنگ های قیمتی از جمله معادن موجود در انتاریو می باشند. بنابرین می توان گفت که اهمیت اقتصادی انتاریو برای کانادا جزو حیاتی ترین و اولویت دارترین ها است.

بررسی برنامه های استانی ایالت انتاریو

برنامه های استانی انتاریو OHCP، برنامه اولویت های سرمایه انسانی انتاریو در حقیقت برنامه مهاجرتی طراحی شده برای کارگران ماهری است که علاقه مند به اقامت و کار در استان انتاریو هستند. برنامه های استانی انتاریو تحت برنامه OHCP از کاندیداهایی ثبت نام می کند که قبلا در بانک اکسپرس انتری CIC (اداره مهاجرت و تابعیت کانادا) گزینش شده اند و مهارت، سابقه کار و مدرک مورد نیاز توسط بازار کار انتاریو را در اختیار دارند.

بررسی برنامه های استانی ایالت انتاریو

فرآیند OHCP کانادا در

جهت مهاجرت به انتاریو، کاندیدا مستقیما به برنامه OHCP درخواستی نمی دهد؛ با این وجود، آنها تنها می توانند یک بار این کار را از طریق حساب MyCIC انجام دهند. روش مرحله ای درخواست برنامه OHCP به این شرح است. اول از همه، لازم است که شما پروفایلی را در سیستم اکسپرس انتری CIC ایجاد بکنید. زمانیکه شما در سامانه اکسپرس انتری ثبت نام کردید، به شما یک کد تایید جوینده کار یا کد شناساگر کاندیدا به همراه شماره پروفایل اکسپرس انتری داده خواهد شد. شما به هنگام تکمیل فرم درخواست مهاجرتیتان به این 2 شماره نیازمندید.

گزینه علاقه به مهاجرت انتاریو را نمایش دهید، این گزینه را بهمراه ایجاد پروفایل اکسپرس انتری اجرایی کنید. برنامه FSW یا برنامه CEC را انتخاب کنید، به منظور دریافت “اطلاعیه علاقه مندی به انتاریو”، پروفایل اکسپرس انتریتان بایست که توسط CIC برای دسته سابقه کار کانادا یا برنامه کارگر ماهر پذیرفته یا بررسی شود. OINP پروفایلتان را انتخاب خواهد کرد. کاندیدا یا متقاضی بایست به امتیاز حداقل 400 در CRS ( سیستم رتبه بندی جامع) سامانه اکسپرس انتری دست یابد. کاندیدا همچنین بایست که پارامترهای برنامه OHCP انتاریو را تامین کند.

تایید مدارک در فرایند OHCP کانادا

وقتی که برنامه های استانی ایالت انتاریو تحت OHCP پروفایلتان را از بانک اکسپرس انتری انتخاب کرد، متقاضی اطلاعیه مذکور را از طریق حساب MyCIC دریافت خواهد کرد. این اعلامیه به عنوان دعوت برای درخواست برنامه های استانی ایالت انتاریو تحت برنامه OHCP عمل خواهد کرد. وقتی که شما به عنوان متقاضی در برنامه OINP درخواست کرده اید و درخواست نیز تایید شده است، نامه ای برای شما از طریق حساب MyCIC صادر خواهد شد، مبنی بر اینکه داوطلبیتان پذیرفته شده است. متقاضی لازم است که تاییدیه دریافتی را از طریق اکسپرس انتری و در عرض دوره 30 روزه اکسپت کند.

با دریافت تاییدیه از استان انتاریو، 600 امتیاز CRS اضافی به امتیاز اکسپرس انتری شما اضافه خواهد شد و متعاقبا شما دعوت نامه از طرف CIC برای درخواست ویزای اقامت دائمی را دریافت خواهید کرد. شما 60 روز مهلت دارید که درخواست روادید اقامت دائمیتان را تحویل بدهید. درخواست اقامت دائمی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت: CIC درخواستتان و نیز مدارکتان را مورد ارزیابی قرار داده و صلاحیتتان را بر پایه وضعیت شخصیتی و منش، سلامتی، تاییدیه عدم ارتکاب جرم و غیره تایید می کند. مطمئن شوید که همه جزییات را که در پروفایلتان اشاره کرده اید، صحیح و معتبر هستند.

متقاضیان درخواست OINP کانادا

افرادی صلاحیت درخواست OINP تحت OHCP را ندارند که در بانک اکسپرس انتری پذیرفته نشده اند، هیچ اعلامیه علاقه مندی PT را از استان انتاریو دریافت نکرده اند و دارای وضعیت پناهندگی در کانادا هستند. از میان استان های کانادا، برنامه های استانی ایالت انتاریو جزو برترین برنامه های استانی PNP می باشد. برنامه اولویت های سرمایه انسانی-اکسپرس انتری انتاریو (ACP) در بین متقاضیان هم معروف بوده و رقابت شدیدی در مورد آن وجود دارد. اگر شما هم جزو متقاضیان برنامه های استانی ایالت انتاریو یا مهاجرت به کانادا هستید و اطلاع کاملی از شرایط و مدارک مورد نیاز ندارید، در اولین فرصت با کارشناسان مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی در این باره را اخذ کنید.

سوالات مهم در خصوص برنامه های استانی ایالت انتاریو

در این بخش به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده خواهد شد:

  • اهمیت برنامه های استانی ایالت انتاریو چگونه است؟ کانادا کشوری انگلیسی زبان با موقعیت های شغلی بسیار است که سالیانه کارجویان زیادی جهت اخذ ویزای کاری کانادا اقدام می کنند. برنامه های استانی کانادا که گاهی فصل به فصل نیز تغییراتی خواهند داشت، به کمک علاقه مندان می آید. به جرات می توان گفت که سطح اقتصادی انتاریو در بین استان های دیگر کانادا قابل مقایسه نیست. درباره اقتصاد انتاریو می توان گفت که این استان بزرگترین اقتصاد کانادا است که دارای GDP حدود 2 برابر استان کبک است. اگر چه تولید نقش مهمی در اقتصاد انتاریو ایفا کرده و 12.6% از GDP انتاریو را تشکیل می دهد. بخش خدمات حجم عظیمی از اقتصاد انتاریو، 77.9% اقتصاد انتاریو، را تشکیل می دهد.
  • بررسی برنامه های استانی ایالت انتاریو چگونه است؟ برنامه های استانی انتاریو OHCP، برنامه اولویت های سرمایه انسانی انتاریو در حقیقت برنامه مهاجرتی طراحی شده برای کارگران ماهری است که علاقه مند به اقامت و کار در استان انتاریو هستند. برنامه های استانی انتاریو تحت برنامه OHCP از کاندیداهایی ثبت نام می کند که قبلا در بانک اکسپرس انتری CIC (اداره مهاجرت و تابعیت کانادا) گزینش شده اند و مهارت، سابقه کار و مدرک مورد نیاز توسط بازار کار انتاریو را در اختیار دارند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *