ویترین

بهترین دانشگاه های حسابداری

بهترین دانشگاه های حسابداری

در این مقاله با عنوان بهترین دانشگاه های حسابداری سعی شده است بهترین دانشگاه های حسابداری که در کشورهای انگلیسی زبان قرار دارند معرفی گردد. این دانشگاه ها در زمینه مالی و حسابداری از رتبه های بالایی در سطح جهان برخوردارند. تحصیل در اروپا رویای بسیاری از افراد علاقه مند به تحصیل است. به خصوص رشته ای مانند حسابداری که در سطح جهانی رشته ای پرطرفدار به شمار می رود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیشنهاد می نماید که این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید تا اطلاعات کاملی درباره تحصیل در رشته حسابداری در دانشگاه های معتبر اروپا به دست آورید. این مقاله اطلاعاتی مفید و نکات کاربردی را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

تحصیل در بهترین دانشگاه های حسابداری کانادا در 2023

افرادی که تمایل به تحصیل در رشته های حسابداری و مالی دارند، کانادا می تواند بهترین گزینه تحصیلی برای آنان باشد. چرا که کانادا حداقل 10 دانشگاه برتر در سطح جهانی دارد که مختص رشته های حسابداری و مالی هستند. دانشگاه های مورمون در پروو و (BYU) از آن جمله هستند. بالغ بر 30000 دانشجو در دانشگاه بریگهام یانگ مشغول تحصیل هستند. در 2023 این دانشگاه دوره هایی را در رشته حسابداری ارائه می نماید که شامل دوره های ذیل می گردد:

  • سیستم های اطلاعات حسابداری
  • گزارش حسابرسی مالی
  • حسابداری مدیریتی
  • اصول مالیات

تحصیل حسابداری در دانشگاه ایالتی OHIO

یکی از بهترین و برگزیده ترین دانشگاه های تحقیقاتی در غرب، دانشگاه ایالتی اوهایو (OHIO) است. این دانشگاه یک موسسه تحقیقاتی رده بالا به شمار می رود. بالغ بر 65.000 دانشجو در این دانشگاه مورد پذیرش قرار می گیرند. این دانشگاه در کلمبوس قرار گرفته است. اما در کلیه ایالت ها دارای شعبه دانشگاهی است. از دیگر دانشگاه های تحقیقاتی، OSU است که برنامه های ذیل را ارائه می نماید:

  • مسائل تجاری قانونی
  • حسابداری مالی
  • حسابداری هزینه
  • حسابداری مالیاتی

شغل حسابداری از جمله مشاغلی است که در کشور کانادا بسیار پردرآمد است.

تحصیل حسابداری در دانشگاه زوریخ و ملبورن

افرادی که قصد دارند در سوئیس تحصیل نمایند می توانند در دپارتمان های بانکداری و امور مالی دانشگاه زوریخ (DBF) شرکت نمایند. کشور سوئیس در حوزه بانکداری، امور مالی و اقتصادی بسیار متبحر است. دانشجویان با اخذ مدرک کارشناسی ارشد در امور مالی و بانکی می توانند در بهترین فرصت های شغلی مشغول به کار شوند. از لحاظ رتبه بندی در رشته حسابداری، دانشگاه ملبورن توانسته رتبه دهم جهانی را کسب نماید. لازم به ذکر است برای ورود به هر دانشگاهی و تحصیل در این رشته ممکن است شرایط خاصی برای پذیرش وجود داشته باشد.

حسابداری در دانشگاه تورنتو و بوکونی

دانشگاه تورنتو در کشور کانادا قرار دارد که از لحاظ رتبه بندی در رشته حسابداری و مالی توانسته رتبه 24 را به خود اختصاص دهد. دانشکده مدیریت جوزف روتمن نیز از جمله دانشکده های دانشگاه تورنتو است که دوره های مختلفی در زمینه کسب و کار، امور مالی و بازرگانی را در مقاطع تحصیلی مختلف ارائه می نماید. جوامع تجاری این کشور مدرن و بین المللی است.

تحصیل حسابداری در دانشگاه زوریخ و ملبورن

تحصیل در دانشگاه هنگ کنگ و چینهوا

تقریبا 3000 دانشجو در دانشکده تجارت و همچنین دانشکده اقتصاد و مدیریت (SEM) چینهوا مشغول تحصیل هستند. برنامه های حسابداری و مالی در مدرسه مدیریت Guanghua برای دانشجویان ارائه می گردد. تحصیل در این رشته امکان جذب به بازار کار را افزایش می دهد. مدارک ارائه شده از سوی این دانشگاه نیز در سطح بین المللی معتبر است.

تحصیل در دانشگاه RMIT استرالیا

برخی افراد برای تحصیل در رشته حسابداری، قصد دارند به کشور استرالیا بروند. می توان گفت در بین بهترین دانشگاه های حسابداری، دانشگاه RMIT می تواند گزینه مناسبی برای تحصیل حسابداری برای این دسته افراد باشد. در واقع بزرگ ترین دانشگاه در استرالیا به شمار می رود که در زمینه حسابداری و مالی، جزو 100 دانشگاه برتر می باشد. این دانشگاه مدرک کارشناسی تجارت را به دانشجویان این رشته اعطا می نماید که آنان را برای بازار کار آماده می سازد.

رشته حسابداری در دانشگاه بریستول انگلستان

تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان نیز جزو بهترین دانشگاه های حسابداری اروپا به شمار می رود. که دارای دانشکده اقتصاد، مالی و مدیریت است و بالغ بر 1200 دانشجو در کلیه مقاطع تحصیلی مشغول تحصیل در این دانشکده هستند. در واقع این دانشکده از بخش های قدیمی دانشگاه بریستول محسوب می گردد. بسیاری از مهارت ها، تخصص ها و دانش های حسابداری و مالی از سوی این دانشکده به دانشجویان آموزش داده می شود.

دانشگاه Hitotsubashi ژاپن

اگرچه دانشگاه حسابداری Hitotsubashi در ژاپن به عنوان یک کشور آسیایی قرار دارد، اما سطح علمی و دانش این دانشگاه به حدی قوی بوده که توانسته در سطح اروپا از خود نامی بر جای بگذارد و جزو بهترین دانشگاه های حسابداری اروپا تلقی گردد. این دانشگاه ملی واقع در شهر توکیو می باشد. برنامه های تحصیلی که از سوی این دانشگاه برای دانشجویان ارائه می شود، شامل مدیریت، حسابداری، بازاریابی و مالی است.

افراد بسیاری در نقاط مختلف جهان تمایل به تحصیل در بهترین دانشگاه های حسابداری اروپا دارند. چرا که امروزه این رشته بسیار پرطرفدار شده و فرصت های شغلی بسیار خوبی نیز در این زمینه وجود دارد. چنانچه نیاز به هر گونه اطلاعات، جزئیات یا مشاوره در مورد هر یک از دانشگاه های اروپا، تحصیل در اروپا، و حتی آگاهی از هزینه های تحصیل در اروپا دارید، از طریق برقراری تماس با مشاوران و وکلای حرفه ای حاضر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کسب نمایید.

5/5 - (7 امتیاز)

6 دیدگاه برای “بهترین دانشگاه های حسابداری

  1. Hosein گفت:

    سلام خسته نباشید.
    برای اینکه بتونیم در یکی از این دانشگاه ها ادامه تحصیل بدیم شرایطش چی هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل باید رزومه خوبی داشته باشید. رزومه تون رو بفرستید خدمتتون عرض کنم

  2. بهروز گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    بنده کارت پایان خدمت ندارم بنظرتون میتونم تو کشورهای دیگه ادامه درسم رو بگذرونم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بایستی برای مهاجرت تحصیلی کارت پایان خدمت داشته باشید یا معافیت تحصیلی

  3. نورالله گفت:

    ممنومن. رشته من حسابداری. دوست دارم ترکیه ادامه بدم. فقط نمیدونم زبانم چیکار کنم. خیلی سطح م ضعیفی ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اصلا نگران نباشید چون که میتونید دوره زبانو چه ترکی چه انگلیسی چه آلمانی در خود ترکیه بگذرانید، برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *