ویزای کاری

بهترین شهرهای آفریقای جنوبی برای کار

بهترین شهرهای آفریقای جنوبی برای کار

مهاجرت کاری به کشور آفریقای جنوبی از راه های رایج برای زندگی و اقامت در این کشور است. برای مهاجرت کاری به آفریقا لازم است پیش از انجام اقدامات لازم به بررسی بهترین شهرهای آفریقای جنوبی برای کار و مشاغل مورد نیاز در این کشور بپردازید. جمهوری آفریقای جنوبی، جنوبی ترین کشور در آفریقا است که با بیشتر از 58 میلیون جمعیت رتبه 24 ام در جهان را از لحاظ تعداد جمعیت به خود اختصاص داده است. آفریقای جنوبی کشوری در حال توسعه است که از نظر شاخص توسعه انسانی هفتمین کشور برتر در قاره آفریقا محسوب می شود، با این حال همچنان یک چهارم جمعیت این کشور بیکار هستند و با مبلغ کمتر از 1.25$ (دلار) در روز زندگی می کنند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار تصمیم دارند اطلاعاتی در رابطه با بهترین شهرهای آفریقای جنوبی برای کار در اختیار هموطنان قرار دهند.

  • شرایط کار در آفریقای جنوبی چیست؟
  • بهترین شهرهای آفریقای جنوبی برای کار کدامند؟
  • فرایند مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی چگونه است؟
  • آیا می توان از طریق کار در آفریقای جنوبی اقامت دریافت کرد؟

وضعیت اقتصادی در کشور آفریقای جنوبی

اقتصاد کشور آفریقای جنوبی پس از اقتصاد کشور نیجریه به عنوان دومین اقتصاد برتر در آفریقا شناخته می شود، آفریقای جنوبی به عنوان قطب تولید منطقه ای صنعتی ترین و متنوع ترین اقتصاد در قاره را به خود نسبت داده است. بنگاه های دولتی کشور آفریقای جنوبی نقش بسیار مهمی در اقتصاد این کشور دارند علاوه بر این بخش بانکی کشور به عنوان یکی از ویژگی های مثبت اقتصاد این کشور شناخته می شود. این کشور به عنوان بزرگترین صادر کننده طلا در دنیا شناخته می شود و دارای 40% از کل ذخایر طلا کل دنیا و 28% از کل تولید طلا در دنیا است. علاوه بر این کشور آفریقای جنوبی از تولید کنندگان عمده اورانیوم، سنگ سرمه، پلاتین، ذغال سنگ، الماس، آلومینیوم، سیلکات آلومینیوم، پنبه نسوز، کروم، روی، سنگ آهن، سرب، منگز، فسفات، سیلیکوم، تیتانیوم، نقره، مس و … است.

بخش صنعتی کشور آفریقای جنوبی شامل صنایع غذایی، نساجی، شیمیایی، مهندسی برق و وسایل نقلیه موتوری می شود. یک سوم از صادرات کشور آفریقای جنوبی متعلق به کشاورزی و دامداری است از جمله محصولات صادراتی در این بخش می توان به ذرت، پشم و میوه اشاره کرد. لازم به ذکر است که انصراف برخی از سرمایه گذاران خارجی در این کشور باعث شده دولت به سمت خو کفایی پیش برود. علاوه بر اینها آفریقای جنوبی یکی از مکان های گردشگری محبوب در دنیا است طبق اطلاعات ارائه شده توسط شورای جهانگردی این کشور، در سال 2012 صنعت توریست و گردشگری 102 میلیارد ZAR (راند) در تولید ناخالص داخلی کشور کمک کرده و 10.3% از مشاغل را پشتیبانی کرده است.

ژوهانسبورگ از بهترین شهرهای آفریقای جنوبی برای کار

ژوهانسبورگ یا یوهانسبورگ به عنوان پایتخت کشور آفریقای جنوبی شناخته می شود، در واقع این شهر بزرگترین شهر در کشور آفریقای جنوبی است که در بین مردم به شهر طلا مشهور است. این شهر به عنوان مرکز اقتصادی و تجاری کشور آفریقای جنوبی محسوب می شود که در استان گائوتنگ (ثروتمند ترین استان در آفریقای جنوبی) جای گرفته است. در رده بندی 50 شهر بزرگ در دنیا نام شهر ژوهانسبورگ دیده می شود علاوه بر این به عنوان بزرگترین شهر جهان است که هیچ ساحل، دریاچه یا رودخانه ای ندارد. کار در ژوهانسبورگ به معنای اشتغال در مرکز تجاری آفریقای جنوبی است در این شهر برخی از صنایع اصلی کشور من جمله امور مالی، معدن و ارتباطات جای دارد. نرخ بیکاری در شهر ژوهانسبورگ بالاست با این حال اکثر افراد بیکار در این شهر جزء نیروی کار ماهر نیستند.

شهر ژوهانسبورگ در بخش هایی مثل: امور مالی، مدیریت اجرایی، حسابداری، پزشکی و مهندسی با کمبود نیروی کار ماهر و متخصص مواجه است، این بدان معناست که مهاجران تحصیل کرده که دارای سوابق کاری هستند می توانند در این کشور مشغول به کار شوند. جهت کاریابی در این شهر می توانید از طریق وب سایت استخدامی، آگهی های شغلی روزنامه های محلی و موسسات کاریابی معتبر اقدام کنید. از مشاغل مورد نیاز در سال 2020 در شهر ژوهانسبورگ می توان به دستیار عمومی و شخصی، منشی، خریدار، فروشنده و صندوق دار، معاون دفتر، پذیرش هتل، دامپزشک، مشاور حقوقی، مهندس پروژه، حسابدار، تحلیلگر، سرپرست پاره وقت، کارگر، کارآموز P&G و غیره اشاره کرد.

ژوهانسبورگ از بهترین شهرهای آفریقای جنوبی برای کار

کیپ تاون یکی از بهترین شهرهای آفریقای جنوبی برای کار

کیپ تاون دومین شهر پر جمعیت در آفریقای جنوبی بعد از شهر ژوهانسبورگ است که از محبوب ترین مقاصد گردشگری در این کشور محسوب می شود. ساختمان پارلمانی کشور آفریقای جنوبی در این کشور قرار دارد به طور کلی می توان گفت کیپ تاون یکی از شهرهای پیشرفته کشور آفریقای جنوبی است که برای کار و زندگی مورد توجه مهاجران می باشد. کیپ تاون دومین مرکز اقتصادی آفریقای جنوبی است، در این شهر فرصت های شغلی زیادی وجود دارد که باعث جذب مهاجران زیادی به این شهر شده است. هزینه های زندگی در کیپ تاون بسیار ارزان است، افرادی که در مشاغل فنی و مهندسی تخصص دارند می توانند به راحتی در این شهر مشغول به کار شده و زندگی کنند. دانشگاه هایی که در شهر کیپ تاون قرار دارند از بهترین دانشگاه های آفریقای جنوبی هستند که برخی از آن ها دارای رنکینگ جهانی می باشند.

دوربان یکی از بهترین شهرهای آفریقای جنوبی برای کار

دوربان بعد از ژوهانسبورگ و کیپ تاون سومین شهر بزرگ در کشور آفریقای جنوبی است، بندر شهر دوربان مهمترین بندر در این کشور است. آب و هوای استوایی و سواحل گرم دوربان باعث جذب گردشگران زیادی به این شهر می شود علاوه بر این گردشگران می توانند از امکاناتی مثل: تئاتر، مراکز خرید، ماهیگیری و تفریحات آبی استفاده کنند. تجارت در دوربان در صنایع تولید، خدماتی، گردشگری، لجستیکی و دریانوردی طبقه بندی می شود. برای اطلاع از بهترین شهرهای دانشجویی در کشور آفریقای جنوبی به مقاله بهترین شهرهای آفریقای جنوبی برای تحصیل رجوع کنید.

امیدواریم با مطالعه مقاله فوق اطلاعات لازم را در رابطه با بهترین شهرهای آفریقای جنوبی برای کار کسب کرده باشید. متقاضیان خارجی وبین المللی برای مهاجرت کاری به کشور آفریقای جنوبی به ویزای کار این کشور نیاز دارند برای اطلاع از مدارک لازم و چگونگی دریافت ویزا به مطالعه مقاله مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق ویزای کار بپردازید. برای تکمیل اطلاعات خود در رابطه با مهاجرت کاری به کشور آفریقای جنوبی و سایر کشورها با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

4/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “بهترین شهرهای آفریقای جنوبی برای کار

  1. وحید شیخی گفت:

    سلام من شغلم ساخت کابینت و دکوراسیون داخلی منزل هست و اینکه در حال حاضر در تمام زمینه های ساختمان و مسکن مهارت بالا دارم از جمله کابینت وکمد دیواری (انواع سقف کاذب ،کناف تایل سه بعدی…)برقکاری نقاشی…..سرامیک ترموو…
    لطفا کمکم کنید از ایران برم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      جناب شیخی با کارشناسان ما تماس بگیرید شرایط خودتون رو کامل مطرح کنید
      تا بتونن شما رو راهنمایی کنن که به چه کوری امکان مهاجرت دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *