ویزای کاری

بهترین شهرهای برزیل برای کار

بهترین شهرهای برزیل برای کار

بهترین شهرهای برزیل برای کار شهرهای پرجمعیت این کشور هستند که فرصت های شغلی زیادی برای برزیلی ها و خارجی های مقیم مهیا می کنند و معمولا متوسط درآمد ماهیانه در آن ها نیز بالاتر از سایر نقاط این کشور است. در واقع ورود به برزیل با توجه به اینکه کشوری در حال توسعه است و با سرعت نسبتا خوبی روند پیشرفت اقتصادی را طی می نماید طرفداران زیادی دارد. نظام حقوقی برزیل همچنین در خصوص اعطای تابعیت تابع سیستم خاک است یعنی به نوزادان به محض تولد در خاک این کشور پاسپورت برزیلی می دهد در نتیجه مقصد ایده آلی برای زوج های جوان از کشورهای کمتر توسعه یافته است. در این مقاله به منظور راهنمایی متقاضیان مهاجرت به کشور برزیل اطلاعاتی راجع به بهترین شهرهای این کشور برای کار و غیره از سوی تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شده است.

  • بهترین شهرهای برزیل برای کار کدامند؟
  • فرایند مهاجرت به برزیل به عنوان نیروی کار چیست؟
  • آیا می توان برزیل را مقصدی مناسب برای کار در نظر گرفت؟
  • بهترین شهرهای برزیل برای کار کدامند؟
  • متوسط درآمد در کشور برزیل چقدر است؟

مهاجرت به برزیل در سال 2022

برای اخذ اقامت کاری برزیل افراد باید از یک کارفرمای برزیلی پیشنهاد شغلی داشته باشند و قرارداد کاری، پاسپورت خود و کارفرما، مجوز استخدام کارمند خارجی کارفرما وغیره را به سفارت برزیل ارائه کنند و هزینه بررسی مدارک (Visa Fee) را پرداخت نمایند. راه دیگر برای به دست آوردن اقامت برزیل اخذ ویزای تحصیلی است به این ترتیب که فرد با گرفتن پذیرش از یک دانشگاه برزیلی برای اخذ ویزا مدارکی را تقدیم سفارت میکند که عبارتند از:

  • نامه پذیرش دانشگاه (Admission Letter): دانشگاه پس از قطعی شدن ثبت نام ایمیلی را برای فرد ارسال می نماید.
  • تمکن مالی: نامه بانک که اثبات میکند فرد توانایی پرداخت هزینه تحصیل و زندگی خود در برزیل را دارد به ارزش حداقل 8000$ (دلار آمریکا)
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • اثبات تهیه محل اقامتی در برزیل: دانشجو باید ثابت کند خوابگاه دانشگاهی رزرو کرده یا آپارتمانی در برزیل اجاره نموده است.
  • گواهی پرداخت شهریه دانشگاه برای سال اول: بهتر است دانشجو یک سال شهریه اول خود را پیش پرداخت کند و رسید دانشگاه را به سفارت نشان دهد.
  • پرداخت هزینه بررسی ویزا (Visa Fee): این هزینه باید حضورا پرداخت گردد.

شهریه دانشگاه های برزیل در دانشگاه های دولتی پایین است اما شهریه دانشگاه های خصوصی طی سال 2022 دراین کشور سالیانه 7000BRL تا 43000BRL (رئال برزیل) می باشد که با توجه به نوع رشته و مقطع تحصیلی افراد متفاوت خواهد بود. در ادامه لیستی از ارزان ترین دانشگاه های کشور برزیل برای کسانی که می خواهند با صرف هزینه کم در یک کشور خارجی تحصیل کنند ارائه می گردد:

  • University of Sao Paulo
  • Federal University of Rio Grande do Sul
  • Pontifical Catholic University of Rio de Janeiro
  • Federal University of Santa Catarina
  • Federal University of ABC

آشنایی با بهترین شهرهای برزیل برای کار

برزیل به لحاظ شرایط کاری کشور متوسطی است و خود برزیلی ها نیز با مشکل بیکاری مواجه اند در نتیجه اگر یک فرد خارجی بخواهد در این کشور مشغول به کار گردد باید ثابت کند رزومه متمایزی نسبت به برزیلی ها دارد. در غیراین صورت شانسی برای استخدام شدن نخواهد داشت؛ همچنین متقاضی کار باید به زبان پرتغالی در کنار زبان انگلیسی تسلط کاملی داشته باشد. بهترین شهرهای برزیل به لحاظ تعداد فرصت های شغلی و سطح درآمد بالاتر برای غیر برزیلی ها و برزیلی ها عبارت هستند از: Rio de Janeiro، Florianopolis، Salvador، São Paulo، Foz do Iguaçu، Brasília، Recife و Curitiba. برای بررسی بهتر شرایط کاری در کشور برزیل در نمودار پایین نرخ بیکاری در برزیل با چند کشور دیگر طی سال 2022 مقایسه شده است:

نمودار مقایسه نرخ بیکاری در کشورهای مختلف جهان

متوسط درآمد در بهترین شهرهای برزیل برای کار

هزینه زندگی در برزیل ماهیانه 300$ تا 450$ (دلار آمریکا) می باشد که به دلیل تورم 3.56% به مرور زمان تفاوت عمده ای نخواهد داشت هرچند متوسط درآمد در این کشور نیز پایین است. علاوه بر نوع شغل، سال های سابقه کاری، مدرک تحصیلی و غیره یکی از مهم ترین عواملی که بر میزان درآمد ماهیانه افراد تاثیر به سزایی می گذارد کشور و شهر محل اقامت آن هاست؛ به همین دلیل برای بررسی دقیق تر در جدول ذیل متوسط درآمد ماهیانه برخی کشورهای دنیا از جمله برزیل در سال 2022 با هم مقایسه شده است:

نام کشورمتوسط درآمد ماهیانه (دلار آمریکا)
سوئیس5680.15$
دانمارک3162.31$
استرالیا2997.99$
هنگ کنگ2806.41$
نروژ2772.09$
هلند2642.64$
ژاپن2637.21$
آلمان2518.23$
نیوزیلند2382.49$
کره جنوبی2228.11$
فرانسه2172.24$
اتریش2156.14$
کویت1812.36$
عربستان سعودی1614.45$
عمان1608.27$
ایتالیا1530.53$
بحرین1402.60$
قبرس1255.24$
استونی1254.24$
چین958.60$
لبنان949.50$
آفریقای جنوبی931.58$
پرتغال915.95$
برزیل336.70$

متوسط درآمد در بهترین شهرهای برزیل برای کار

موسسات کاریابی در بهترین شهرهای برزیل برای کار

برای پیدا کردن کار (چه از سوی افرادی که در خاک برزیل حضور ندارند چه از سوی دانشجویانی که می خواهند پیش از فارغ التحصیلی و انقضای ویزای تحصیلی خود شغلی بیابند) بهتر است افراد از کمک موسسات کاریابی در برزیل بهره مند گردند. در جدول زیر لیستی از بهترین موسسات کاریابی برزیل در سال 2022 به ترتیب ارائه شده است:

رنکینگنام موسسه کاریابی
1BuscoJobs
2Empregos
3Manager Online
4Catho

اخذ ویزای کاری برزیل

برای اخذ ویزای کاری پاسپورت فرد متقاضی باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد و دو فرم تقاضای ویزای کاری که در کنسولگری برزیل موجود است تکمیل شده و تقدیم سفارت گردد. همچنین 2 قطعه عکس پاسپورتی لازم است به علاوه گواهی عدم سوءپیشینه کیفری (همانند ویزای تحصیلی که در ابتدای مقاله توضیح داده شد) که نباید قدیمی تر از 3 ماه باشد؛ یعنی باید در 3 ماه قبل از حضور در سفارت تهیه شده باشد. در این مقاله اطلاعاتی راجع به بهترین شهرهای برزیل برای کار، شرایط اقتصادی برزیل و… ارائه شد و موسسات کاریابی برتر در خاک برزیل معرفی شدند. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر راجع به شرایط اخذ ویزای خانوادگی برزیل و همچنین متقاضیان تحصیل در اروپا برای آگاهی از شرایط بهترین کشور برای تحصیل رایگان می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

4/5 - (1 امتیاز)

6 دیدگاه برای “بهترین شهرهای برزیل برای کار

  1. Nasrullah faizi گفت:

    ممنون از معلومات تان.
    من ویزای بشر دوستانه برزیل اخذ نمودم آیا میتونم در برزیل اقامت دایم بگیرم
    در قسمت کسانیکه ویزای بشردوستانه برزیل میگیرند کمی معلومات دهید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما می تونید وارد این کشور بشید و اقامت دریافت کنید

  2. محمد الله عزیزی گفت:

    واقعت عالی خدا خیرت بده داداش ازین مقاله آموزنده ات

    1. رهنما گفت:

      ممنون از توجه شما

  3. مهرشاد فرهادی گفت:

    شرایط ویزایی کار برزیل

    1. داوری گفت:

      لطفا مقاله اخذ ویزای کار برزیل رو مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *