ویزای کاری

بهترین شهرهای لهستان برای کار

بهترین شهرهای لهستان برای کار

زمانی که متقاضی تصمیم دارد برای کار به لهستان مهاجرت کند باید عوامل مختلفی مثل بهترین شهرهای لهستان برای کار و دستمزد را در نظر داشته باشد. لهستان کشوری بزرگ با تنوع زیاد در مناظر، فرصت های کاری و کیفیت بالای زندگی است. در این کشور مناطق منحصر به فردی وجود دارد که با توجه به انتخاب مکان مناسب برای زندگی و کار از تجربه های متفاوتی بهره مند خواهید شد. برای کمک به انتخاب بهترین گزینه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار به معرفی و بررسی بهترین شهرهای لهستان برای کار می پردازند، متقاضیان می توانند برای اطلاع از روند مهاجرت کاری به کشور لهستان مقالات بیشتری در وب سایت موسسه مطالعه کنند.

  • آیا لهستان مقصد مناسبی برای کار است؟
  • بهترین شهرهای لهستان برای زندگی چیست؟
  • مشاغل مورد نیاز لهستان برای کار کدامند؟
  • بالاترین درآمد در کدام شهرهای لهستان دیده می شود؟
  • کدام شغل ها در لهستان درآمد بیشتری دارند؟

کراکوف یکی از بهترین شهرهای لهستان برای کار

کراکوف (Kraków) شهر افسانه ها و مکان های جادویی پایتخت قدیمی کشور لهستان و مکانی بسیار عالی برای کار و زندگی است. شهر کراکوف در جنوب کشور لهستان قرار دارد و تا سال 1609 به عنوان پایتخت کشور لهستان شناخته می شد، کراکوف پس از ورشو دومین شهر بزرگ در کشور لهستان است و یکی از برترین شهرهای فرهنگی در بین شهرهای اروپای مرکزی محسوب می شود. کراکوف احتمالا توریستی ترین شهر کشور لهستان است، جاذبه های گردشگری و طبیعی این شهر باعث شده هر ساله مسافران زیادی برای بازدید به این شهر سفر کنند. کراکوف شهری بزرگ با بازار کار پر جنب و جوش است که با توجه به این شرایط یافتن کار در این شهر برای مهاجران کار آسانی است. مهمترین موسساتی که در شهر کراکوف قرار دارند عبارتند از:

  • Hays
  • Capgemini
  • UBS
  • TTEC
  • Accenture
  • Elevate Services
  • GAIN Capital
  • Worldline Global
  • Motorola Solutions

میانگین حقوق و دستمزد ماهانه در شهر کراکوف 19800PLN (زلوتی) اعلام شده است، 2670PLN (زلوتی) و 87500PLN (زلوتی) پایین ترین و بالاترین میزان حقوق پرداختی در سال 2022 در شهر کراکوف است. مشاغل محبوب در شهر کراکوف شامل: کارورز، توسعه دهنده جاوا، مهندس QA نرم افزار، مهندس نرم افزار، تحلیلگر تجارت، تحلیلگر مالی، مدیر پروژه و طراخ گرافیک می شود. هزینه های زندگی برای 1 نفر در شهر کراکوف 4437PLN (زلوتی) و برای خانواده 4 نفره 9172PLN (زلوتی) در نظر گرفته شده است.

وروتسواف از بهترین شهرهای لهستان برای کار

وروتسواف (Wrocław) شهری در غرب لهستان و در واقع بزرگترین شهر در منطقه تاریخی Silesia است. شهر وروتسواف علاوه بر اینکه برای کار و زندگی شهر مناسبی است به عنوان یک شهر دانشجویی در کشور لهستان نیز محسوب می شود. پس از شهر ورشو وروتسواف ثروتمندترین شهر در کشور لهستان است که دارای بیشترین تعداد شرکت های لیزینگ است. این شهر در نزدیکی مرز کشور آلمان، جمهوری چک و وروسلاو است با توجه به این موضوع بزرگترین شرکای آن در واردات و صادرات این کشورها هستند. در این شهر اتوبوس ها، اتومبیل های ریلی، لوازم خانگی، مواد شیمیایی و الکترونیکی تولید می شود. شرکت ها و موسساتی مثل: Nokia، Amazon، Collibra، HP Inc.، UBS، BNY Mellon، 3M، McKinsey & Company، BD و Worldline Global مهمترین شرکت هایی هستند که در شهر وروتسواف واقع شده اند.

میانگین حقوق و دستمزد در شهر وروتسواف 19200PLN (زلوتی) است، بالاترین میزان حقوق پرداختی در این شهر 85100PLN (زلوتی) و پایین ترین حقوق پرداختی 2600PLN (زلوتی) است. هزینه زندگی ماهانه در سال 2022 در این شهر برای 1 نفر 4750PLN (زلوتی) و برای خانواده 4 نفره 9184PLN (زلوتی) است. مشاغل محبوب در شهر وروتسواف عبارتند از: مدیر پروژه، توسعه دهنده جاوا، تحلیلگر تجارت، توسعه دهنده وب، معمار و مهندس نرم افزار.

وروتسواف از بهترین شهرهای لهستان برای کار

کاریابی در شهر ورشو

ورشو (Warsaw) پایتخت کشور لهستان است که در سال های اخیر به یکی از برترین شهرهای اروپا تبدیل شده است، این شهر به عنوان شهر ققنوس شناخته می شود زیرا در طول جنگ جهانی دوم تقریبا نابود شد و پس از آن با کمک های مردم بازسازی شد. دسترسی به انواع شغل ها در شهر ورشو برای متقاضیان امکان پذیر است، از محبوب ترین مشاغل در شهر ورشو می توان به تحلیلگر مالی، کارورز، مهندس شبکه، مهندس نرم افزار، طراح گرافیک، تحلیلگر تجارت، مدیرت پروژه، مدیر، برنامه نویس و معاون تحقیقات بالینی اشاره کرد. شهر ورشو شهر شلوغ و پر جنب و جوشی است علاوه بر این هزینه های زندگی در این شهر در مقایسه با سایر شهرها بالاتر است، اگر زندگی در شهرهای بزرگ و پر هیاهو را دوست ندارید پیشنهاد می شود شهر ورشو را برای کار و زندگی انتخاب نکنید.

هزینه زندگی در شهر ورشو برای 1 نفر 5775PLN (زلوتی) و برای خانواده 4 نفره 10721PLN (زلوتی) می باشد این در حالی است که حقوق ماهیانه در این شهر 20300PLN (زلوتی) است، پایین ترین حقوق پرداختی 2750PLN (زلوتی) و بالاترین پرداختی 89800PLN (زلوتی) می باشد. برترین موسساتی که در شهر ورشو قرار دارند عبارتند از: Upfield، Accenture، J.P. Morgan، AstraZeneca، Citi، Facebook، The Coca-Cola Company، Parexel، Colgate-Palmolive و Privitar. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کشور لهستان به مقاله درباره لهستان رجوع کنید.

پوزنان از بهترین شهرهای لهستان برای کار

پوزنان (Poznań) یکی دیگر از شهرهای مهم برای کاریابی در کشور لهستان است، این شهر در غرب لهستان مرکزی قرار دارد و به عنوان پنجمین شهر بزرگ کشور لهستان شناخته می شود. این شهر مرکز مهم تجاری و فرهنگی در کشور لهستان است که به عنوان منطقه پر جمعیت در این کشور محسوب می شود. در بین شهرهای کشور لهستان پوزنان دارای پایین ترین نرخ بیکاری است پس مکان بسیار خوبی برای کاریابی می باشد.

از مهمترین مشاغل در شهر پوزنان می توان به طراح، مهندس نرم افزار، مدیر پروژه، بازاریابی، طراح گرافیک، تحلیلگر، مهندس و توسعه دهنده جاوا اشاره کرد. پوزنان از زمان قرون وسطی یکی از مراکز تجاری مهم بوده که با شروع قرن 19 صنعت در آنجا رشد کرده و چندین کارخانه بزرگ در این شهر ساخته شدند. در حال حاضر نیز این کشور یکی از مراکز مهم تجاری در کشور لهستان است، مهمترین شرکت ها در شهر پوزنان عبارتند از:

  • Vector Synergy
  • Antmicro
  • CenturyLink
  • Kinguin
  • PwC
  • Amazon
  • HESNA IMS
  • EY
  • CPL Jobs
  • Netguru

میانگین حقوق و دستمزد در شهر پوزنان در سال 2022 16900PLN (زلوتی) است، هزینه زندگی در این شهر برای 1 فرد 4338PLN (زلوتی) و برای خانواده 4 نفره 9467PLN (زلوتی) است. اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید و قصد ورود به بازار کار کشور لهستان را دارید پیشنهاد می کنیم مقاله بازار کار رشته زبان انگلیسی در لهستان را با دقت مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت کاری به کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *