ویزای کاری

بهترین شهرهای مکزیک برای کار

بهترین شهرهای مکزیک برای کار

مهاجرت کاری به کشور مکزیک مستلزم آگاهی از بهترین شهرهای مکزیک برای کار و میزان حقوق ماهانه، برترین مشاغل و بهترین موسسات در شهر مورد نظر است. مکزیک کشوری در آمریکای شمالی است که پیش از این با نام مکزیک نو شناخته می شد. بخش های اقتصادی ارزشمند در این کشور شامل: وسایل نقلیه موتوری، پتروشیمی و نساجی می شود علاوه بر این فرآورده های غذایی بخش مهمی از اقتصاد کشور مکزیک را تشکیل می دهند به طوری که بیشترین صادرات این کشور در این راستا صورت می گیرند.

شاید بتوان گفت دلیل اصلی توسعه و پیشرفت اقتصادی در این کشور حضور نیروی کار ماهر و متخصص است. در نتیجه اگر قصد شروع کار در کشور مکزیک را دارید باید دارای شرایط تعیین شده باشید. در ادامه این نوشتار با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا اطلاعات مختصری در رابطه با بهترین شهرهای مکزیک برای کار به دست آورید.

  • آیا دریافت اقامت مکزیک از طریق کار ارزشمند است؟
  • متوسط درآمد در مکزیک چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در مکزیک اقامت دریافت کرد؟
  • متوسط درآمد در شهرهای مختلف مکزیک چقدر است؟
  • مشاغل مورد نیاز در مکزیک کدامند؟

گوادالاخارا یکی از بهترین شهرهای مکزیک برای کار

Guadalajara با جمعیتی بالغ بر 1.5 میلیون نفر مرکز و بزرگترین شهر ایالت خالیسکو است که به عنوان دومین کلان شهر مکزیک شناخته می شود. اقتصاد شهر گوادالاخارا بر پایه بخش صنعت و به ویژه فناوری اطلاعات است، در این شهر شرکت های معتبر زیادی فعال هستند که از این بین می توان به Deintec ،OpenMarket ،Essity ،Amazon ،Tacit Knowledge ،GrainChain ،Unosquare ،Latinhire ،Oracle و Diageo اشاره کرد. بخش مهمی از اقتصاد شهر گوادالاخارا را صنایع کفش، نساجی و مواد غذایی تشکیل می دهند، به طور کلی می توان گفت اقتصاد گوادلاخارا سومین اقتصاد بزرگ در مکزیک است که دارای زیر ساخت های صنعتی می باشد.

میانگین حقوق و دستمزد ماهانه در این شهر 36400MXN (پزو) است، کمترین حقوق ارائه شده در این شهر 4920MXN (پزو) و بیشترین حقوق ارائه شده 161000MXN (پزو) می باشد. هزینه زندگی در شهر گوادالاخارا برای 1 نفر 19991MXN (پزو) و برای خانواده 4 نفره 42616MXN (پزو) برآورد شده است. محبوب ترین مشاغل در این شهر عبارتند از:

  • مهندس نرم افزار
  • بازاریاب
  • مدیر برنامه
  • حسابدار مالی
  • خدمات مشتری
  • جاوا
  • مدیریت
  • توسعه دهنده وب

کاریابی در شهر مونتری

Monterrey بزرگترین شهر ایالت Nuevo León است که به عنوان دومین تولید کننده در مکزیک با تولید ناخالص داخلی 123 میلیارد$ (دلار) است. کیفیت زندگی در شهر مونتری بالاست هزینه زندگی در این شهر برای فرد مجرد 23809MXN (پزو) و برای خانواده ای 4 نفره 49488MXN (پزو) می باشد. مونتری به عنوان مرکز تجاری در شمال کشور مکزیک شناخته می شود به طوری که بسیاری از شرکت های مکزیکی و بین المللی در این بخش واقع شده اند، از شرکت های معتبر در شهر مونتری می توان به CEMEX ،Apptegy ،IBM ،Advanced Technology Services ،Quick Learning ،Turnitin ،Latinhire ،Amazon ،Essity ،Blue Yonder ،Samsung ،Johnson Controls ،LG ،Sony ،Toshiba ،Whirlpool ،HTC اشاره کرد.

این شهر در بخش هایی مثل فولاد، سیمان، شیشه و قطعات خودرو دارای موقعیت برجسته ای است، وضعیت اقتصادی این شهر تا حد زیادی به نزدیکی آن با مرزهای ایالات متحده آمریکا و پیوند های اقتصادی به ایالات متحده نسبت داده شده است. میانگین حقوق و دستمزد در شهر مونتری 35900MXN (پزو) می باشد، 4860MXN (پزو) و 159000MXN (پزو) پایین ترین و بالاترین میزان حقوق پرداختی در شهر مونتری است. مشاغل برتر در شهر مونتری عبارتند از کارورزی، مدیر پروژه، فروشنده، تحلیلگر مالی، بازاریابی، مدیریت، امور مالی و نماینده فروش.

مکزیکوسیتی از بهترین شهرهای مکزیک برای کار

مکزیکوسیتی از بهترین شهرهای مکزیک برای کار

Ciudad de Mexico در دره مکزیک قرار دارد و از لحاظ اداری به 16 بخش تقسیم می شود، مکزیکوسیتی بزرگترین هسته شهری مکزیک و اصلی ترین مرکز سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، دانشگاهی، مالی، تجاری، گردشگری، فرهنگی، ارتباطات، سرگرمی و مد است. مشاغلی مثل: مدیریت، مدیر پروژه، تحلیلگر مالی، مدیر منابع انسانی، سرآشپز، مدیر بازاریابی دیجیتال، حسابدار، معاون اداری، تحلیلگر تجارت و جاوا از محبوبترین مشاغل در مکزیکوسیتی هستند. میانگین حقوق و دستمزد در مکزیکوسیتی (سال 2022) 36600MXN (پزو) برآورد شده است، 162000MXN (پزو) بالاترین حقوق پرداختی در این شهر و 4950MXN (پزو) پایین ترین حقوق پرداختی در مکزیکوسیتی می باشند. برترین شرکت ها در مکزیکوسیتی عبارتند از:

  • Amazon
  • Urban Science
  • Trinity Manufacturing
  • Charger Logistics
  • FREITAG
  • HiPo Executive
  • Chobani
  • Centric Software
  • Salesforce
  • Webcreek

کواوهتموک یکی از بهترین شهرهای مکزیک برای کار

Cuauhtemoc در ایالت چیواوا مکزیک قرار دارد که جزء قدیمی ترین مناطق شهری در کشور مکزیک است که در طول دهه 1920 شاهد پیشرفت های چشمگیری بوده است. این منطقه به عنوان منطقه تاریخی و فرهنگی شناخته می شود، به دلیل وجود جاذبه های گردشگری زیادی در این شهر هر ساله مسافران از سراسر دنیا وارد شهر کواوهتموک می شوند. مشاغل برتر در شهر کواوهتموک عبارتند از: مددکار اجتماعی، معاون اداری، بازاریابی، پذیرش، مهندس فناوری اطلاعات، راننده کامیون، مهماندار، دستیار پزشک و کارشناس منابع انسانی. هزینه های زندگی در شهر کواوهتموک برای 1 نفر 17211MXN (پزو) و برای خانواده 4 نفره 38354MXN (پزو) است.

کاریابی در کشور مکزیک از طریق راه های مختلفی امکان پذیر است که یکی از آن ها موسسات معتبر کاریابی است، برای شناخت بیشتر موسسات کاریابی در این کشور مقاله موسسات معتبر کاریابی در مکزیک را مطالعه کنید. برترین شرکت هایی که در شهر کواوهتموک قرار گرفته اند عبارتند از: CloudCo، CIDESI، Secretaría de Trabajo y Fomento al Empleo (STYFE)، Get Talents Involved، BBVA، Involve، GSC، E-Global، SAE Institute و AIMS.

تیخوانا یکی از بهترین شهرهای مکزیک

Tijuana نام شهری بزرگ در کشور مکزیک که در مجاور مرز آمریکا قرار گرفته است، این شهر در ایالت باخا کالیفرنیا جای دارد و به عنوان ششمین شهر بزرگ کشور مکزیک شناخته می شود. این شهر مرکز تولید در قاره آمریکای شمالی است، لازم به ذکر است که در شهر تیخوانا تعداد زیادی از شرکت های چند ملیتی قرار دارند. برترین شرکت ها و موسساتی که در شهر تیخوانا قرار دارند عبارتند از: Teleton، Sigue Corp، BBVA، Grupo Bafar، Teradata، Taylor-Guitars، Quick Learning، TaskUs، Latinhire و Danaher.

میانگین حقوق و دستمزد در شهر تیخوانا ماهانه 36100MXN (پزو) است و هزینه زندگی در این شهر برای 1 نفر 22750MXN (پزو) و برای خانواده 4 نفره 45881MXN (پزو) می باشد. مشاغل پرطرفدار در شهر تیخوانا عبارتند از: مدیر تولید، مدیر فروش، جوشکار، کارشناس منابع انسانی، توسعه تجارت بین الملل، مهندس کیفیت، مدیریت و هماهنگ کننده منابع انسانی.

متقاضیانی که قصد سفر به کشور مکزیک را دارند باید برای ورود به این کشور ویزای توریستی دریافت کنند، به منظور اطلاع از چگونگی دریافت ویزای توریستی پیشنهاد می شود به مطالعه مقاله ویزای توریستی مکزیک بپردازید. متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقالات بیشتری در خصوص انواع روش های مهاجرت به کشورهای مورد نظر در دنیا مطالعه کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *