ویزای کاری

موسسات معتبر کاریابی در کانادا

موسسات معتبر کاریابی در کانادا

یکی از راه های مهاجرت به کانادا کار در موسسات و شرکت ها است؛ برای یافتن شغل می توانید از موسسات معتبر کاریابی در کانادا کمک بگیرید. متقاضیان خارجی و بین المللی که قصد کار در این کشور را دارند باید بدانند برای کار در این کشور شرایط و قوانینی وجود دارد که متقاضیان خارجی و بین المللی باید نسبت به آن ها آگاه باشند.

  • شرایط کاریابی در کانادا چگونه است؟
  • مدارک و شرایط کاریابی چیست؟

ایرانیان بسیاری برای مهاجرت کشور کانادا را انتخاب می کنند، به همین دلیل تصمیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بر آن بود اطلاعاتی در رابطه با موسسات معتبر کاریابی در کانادا در اختیار متقاضیان قرار دهد، تا شما عزیزان پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

بررسی وضعیت کار و کاریابی در کشور کانادا

این کشور به عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر در دنیا شناخته می شود، به همین دلیل باید قوانین این کشور به دقت بررسی شود. سیستم کاری در این کشور بر اساس امتیازبندی است. که معروف به راه ورود سریع است از زیر مجموعه این برنامه میتوان به برنامه (Federal skilled worker program)اشاره نمود. متقاضیان باید برای دریافت ویزا کار حداقل امتیاز تعیین شده را کسب نمایند. افرادی که بیشترین امتیاز را به دست بیاورند برای کار در این کشور دعوت می شوند.

نحوه کار با این برنامه به عواملی باز میگردد که در امتیاز بندی بسیار تاثیر گذار هستند که افراد باید دارای حداقل شرایط در مواردی مانند تجربه کاری، توانایی زبان و تحصیلات باشند و اگر فرد این شرایط حداقلی را داشته باشد دولت کانادا درخواست افراد را براساس موارد زیر ارزیابی می کند:

  • سن
  • تحصیلات
  • تجربه کاری
  • آیا پیشنهاد شغلی معتبری از کانادا دارید
  • مهارت های زبان انگلیسی و یا فرانسوی
  • سازگاری (حضور در خاک کانادا/ اخذ مدرک تحصیلی از کانادا/وجود اقوام درجه یک)

این عوامل بخشی از یک شبکه 100 امتیازی هستند که برای ارزیابی واجد شرایط بودن برای برنامه کارگران ماهر فدرال استفاده می شود که امتیاز فرد به این 6 فاکتور بستگی دارد که چقدر می توانند شرایط خود را با این فاکتورها وفق دهند که نمره قبولی فعلی 67 امتیاز است .

 

فرآیند و شرایط کاریابی در کانادا

برای موفقیت در زمینه کاریابی در کانادا شخص متقاضی مستلزم سپری نمودن مراحل مختلفی می باشند:

  • مرحله اول: اولین مرحله در زمینه کاریابی در این کشور به همراه داشتن شماره بیمه اجتماعی می باشد. با این توضیح که اشخاص متقاضی کاریابی به محض این که موفق به ورود به این کشور شوند، ملزم به دریافت شماره مختص به بیمه است.
  • مرحله دوم: دومین مرحله در زمینه کاریابی در این کشور موفقیت در زمینه کسب اطلاعات با اهمیت در رابطه با موضوع کار در این کشور می باشد.
  • مرحله سوم: سومین مرحله اقدام به برگزاری تماس با سازمان خدمات مهاجرتی می باشند. با این توضیح که این اشخاص مستلزم می باشند که در جلسات آموزشی این سازمان که به صورت عمومی و همچنین در رابطه با موضوع کاریابی می باشد شرکت نمایند. دولت مردان این کشور اقدام به پیش بینی برنامه های مالی با هدف حمایت نمودن از افراد نیازمند می کنند و همچنین برنامه ریزی های ویژه ای در راستای موفقیت در زمینه اخذ ویزای کاری این کشور دارند

واجدین شرایط جستجوی شغل در موسسات کاریابی در کانادا

تمایم اتباع کشورهای خارجی که به دنبال کار در کانادا هستند، واجد شرایط جستجوی شغل مناسب در موسسات کاریابی در کانادا نیستند. به عبارت دیگر افرادی که به دنبال مراجعه به موسسات کاریابی در کانادا هستند، باید شرایط ویژه ای را در زمینه های خاصی داشته باشند. در غیر این صورت در روند درخواست کار در موسسات کاریابی در کانادا با مشکلات گسترده ای مواجه خواهند شد. اغلب موسسات کاریابی در کانادا به مشتریان خود آموزش می دهند تا به شیوه ای مثبت و حرفه ای و هدف گرا به استخدام کنندگان خود نزدیک شوند.

به طور کلی موسسات کاریابی در کانادا به دنبال نامزد هایی هستند که بتوانند با موفقیت شرایط زیر را سپری کنند:

  • متقاضیان کار در کانادا باید به یک فرصت مناسب در این کشور فورا پاسخ دهند و در اسرع وقت خود را در دسترس قرار دهند.
  • اتباع کشورهای خارجی باید برای اتخاذ یک نقش خاص در این کشور، استیاق و اعتماد به نفس واقعی را نشان دهند.
  • تمامی مراجعه کنندگان به موسسات کاریابی در کانادا باید خود را با سطح بالایی از حرفه ای بودن، ادب و صداقت نشان دهند.
  • یک حضور آنلاین در موسسات کاریابی در کانادا را با نمایه نشان دهید که شخص را به طور واقعی نشان می دهد.
  • ارائه یک رزومه استراتژیک سفارشی شده متناسب با یک موقعیت خاص در کانادا با استفاده مرتبط از کلمات کلیدی در این زمینه

علاوه بر این مراجعه کنندگان به موسسات کاریابی در کانادا نیاز به توجه به این اصول نیز خواهند داشت:

واجدین شرایط جستجوی شغل در موسسات کاریابی در کانادا

جستجوی کار با موسسات معتبر کاریابی در کانادا

بهره گیری از موسسات کاریابی در هر کشوری بهترین روش برای یافتن مناسبترین مشاغل مرتبط با رزومه کاری و تحصیلی افراد است. برای یافتن کار در این کشور می توانید از موسسات معتبر کاریابی در کانادا کمک بگیرید. در ادامه این بخش به معرفی موسسات معتبر کاریابی در کانادا می پردازیم.

مراجع کاریابی در فدرال کاناداسایت های کاریابی در منطقه کبک
indeed.caemploiquebec.net
workopolis.com/enایالت آلبرتا albertajobcenter.ca
monster.caایالت بریتیش کلمبیا bcjobs.ca
working.comایالت ساسکا چوان saskjobs.com
jobboom.comایالت منیتو (مشاغل دولتی) gov.mb.ca

خدمات آژانس ها و موسسات معتبر کاریابی در کانادا

یکی دیگر از راه های یافتن کار در کشور کانادا آژانس های کاریابی است، آژانس های مختلف در این کشور خدمات متفاوتی را ارائه می دهند. شما می توانید از این طریق کارهای کوتاه مدت و یا کارهای بلند مدت پیدا کنید و مشغول به کار شوید. آژانس های کاریابی معتبر در این کشور عبارتند از:

  • hjob.ca
  • eagleonline.com
  • aplin.com
  • fepsearchgroup.com
  • drakeintl.co
  • bbtworldwide.com
  • expresspros.com
  • dg.ca
  • adecco.ca

خدمات آژانس ها و موسسات معتبر کاریابی در کانادا

کاریابی در شهر واترلو در کانادا

شهرهای دوقلوی کیچر و واترلو دو بازوی محرک مهم Silicon Valley کانادا محسوب می شوند. اگر چه اقتصاد این شهر به خاطر سقوط بلک بری در اوایل 2010 با رکود بی سابقه ای مواجه شد، اما تعداد بالای شرکت های فناوری بالا شهرهای کیچر و واترلو را از ورطه ورشکستگی خارج کرد. از جهات مختلفی، کیچر- واترلو به عنوان مدلی برای شهرهایی محسوب می شوند که به دنبال عدم وابستگی صرف به بخش تولیدی هستند. امتیازات این 2 شهر به خاطر وجود دانشگاه های معروفی همانند دانشگاه واترلو و نیز صنایع پیشرو و بخش گردشگری جذاب آن می باشد. شهر کیچر واترلو با نرخ بیکاری 5.1% جزو بهترین شهرهای کانادا برای کاریابی فارغ التحصیلان خارجی محسوب می شود.

شرایط کاریابی در شهر هالیفاکس در کانادا

هالیفاکس به عنوان یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کانادا در مقایسه با شهرهای شرقی کانادا همچنان پایه های اقتصادی قوی خود را حفظ کرده است. فقط بخش کشتی سازی هالیفاکس بیشترین تعداد استخدامی ها را با بیش از 20% شاغلین به خود اختصاص می دهد. هالیفاکس در واقع ناحیه تجاری ساحل شرقی کانادا با بیش از 36000 شغل در همین بخش می باشد. وجود استاندارد زندگی بالا به همراه هزینه زندگی مقرون به صرفه نیز باعث این رشد فرصت های کاری در هالیفاکس شده است.

افزایش شانس کاریابی در کانادا

بهترین راه برای افزایش شانس کاریابی در کانادا این است که افراد در یکی از دانشگاه های معتبر این کشور تحصیل کرده باشند. در واقع با وجود فارغ التحصیلان دانشگاه های مطرحی مثل دانشگاه تورنتو و دانشگاه مک گیل، فردی که از دانشگاهی با رتبه جهانی بالای 500 فارغ التحصیل شده است، شانس زیادی جهت کاریابی در کانادا نخواهد داشت.

از جمله دانشگاه های مهم و مطرح کانادا را می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

رتبه در کانادادانشگاه های کانادا که تحصیل در آن ها رزومه افراد را تقویت می کنددانشگاه در چه شهری واقع شده است
1University of Torentoتورنتو
2The University of British Columbiaونکوور
3University of Waterlooواترلو
4McGill Universityمونترآل
5Simon Fraser Universityبرنابی
6University of Albertaادمونتون
7York Universityتورنتو
8Queen’s Universityکینگزتون
9University of Calgaryکلگری
10University of Victoriaویکتوریا

با مطالعه کامل این مقاله اطلاعاتی در رابطه با موسسات معتبر کاریابی در کانادا و شرایط کار در این کشور به دست آوردید. پیشنهاد می شود پیش از انجام هر گونه اقدامی با کارشناسان مهاجرتی مشورت کرده تا در طول مهاجرت با مشکلی مواجه نشوید. برای مطالعه بیشتر و کسب اطلاعات کامل تر می توانید طی مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله کار در کانادا را مطالعه نمایید.

سوالات متداول در خصوص موسسات معتبر کاریابی در کانادا

از سوالات متقاضیان در خصوص موسسات کاریابی در این کشور میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معتبرترین آژانس ها و موسسات معتبر کاریابی در کانادا کدامند؟ hjob.ca ،eagleonline.com ،aplin.com ،fepsearchgroup.com ،drakeintl.co ،bbtworldwide.com ،expresspros.com.
  • مشاغل پر تقاضا در موسسات کاریابی در کانادا کدامند؟ پرستار، راننده کامیون، مربی حرفه ای، مشاور مدیریت تجارت، جوشکار، دستیار حرفه ای یا فیزیوتراپی، مهندس نرم افزار یا طراح
  • کم درآمدترین شغل ها در کانادا کدامند؟ تهیه غذا و کار در رستوران ها و فست فودها، کار در خشکشویی ها، صندوقدار، مهماندار، تحویل دار پارک تفریحی، خدماتی سینما و تئاتر، بلیط فروشی ها، کارگران مزرعه، کار در خانه ها و مراقبت از کودک و سالمند.
5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “موسسات معتبر کاریابی در کانادا

  1. elham گفت:

    با سلام من33 سالمه و فارغ التحصیل رشته شیمی تجزیه مقطع کارشناسی ارشد هستم که الان 7سال مرتبط با رشته تحصیلی ام در شاخه داروسازی مشغول به کار هستم و تمام مدت بیمه هم بوده ام.زبان انگلیسی آیسل 7دارم و بستگان درجه 2 ام در ونکوور زندگی می کنند که تمکن مالی و اجاره نامه برای محل سکونت را در اختیارم قرار می دهند.با این شرایط احتمال گرفتن ویزای کاری برای من وجود دارد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سیستم کار در کانادا به این صورت هست که شما باید امتیازات کافی در این زمینه رو به دست بیارید. برای محاسبه نمرات خودتون می تونید با مشاورین ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *