ویزای تحصیلی

بورسیه تحصیلی در آرژانتین

بورسیه تحصیلی در آرژانتین

دانشجویان خارجی برای کاهش هزینه ها به دنبال استفاده از بورسیه تحصیلی در آرژانتین هستند و این موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم. شرایط اخذ پذیرش و ویزا بسته به وضعیت شما متفاوت است. در ادامه مقاله بورسیه تحصیلی در آرژانتین با ما همراه باشید. کشور آرژانتین در آمریکای جنوبی واقع شده است و این کشور هشتمین کشور بزرگ جهان شناخته شده است.

  • بورسیه تحصیلی در آرژانتین نیازمند چه شرایطی است؟
  • شرایط تحصیل در آرژانتین چیست؟
  • مدارک لازم جهت اخذ بورسیه تحصیلی آرژانتین چه مدارکی است؟

تحصیل در آرژانتین در حال حاضر بیشترین بهانه جهت مهاجرت به آرژانتین محاسبه میشود و حتی خود آرژانتین پلی مناسب جهت رسیدن به آمریکا میباشد. بورسیه تحصیلی در آرژانتین در طبق شرایط خاص اتفاق می افتد.

فرآیند اخذ بورسیه تحصیلی در آرژانتین

هر ساله دانشجویان زیادی برای مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل اقدام می کنند زیرا سیستم آموزشی در این کشور، سطح بالایی دارد. برای اخذ اقامت از طریق تحصیل در این کشور نیازمند اخذ ویزا می باشید. برای اخذ ویزا شما در مرحله اول نیازمند اخذ پذیرش از یک دانشگاه در آرژانتین می باشید. جهت اخذ پذیرش از یک دانشگاه که در آرژانتین واقع شده است باید شرایط لام را احراز نمائید و هزینه تحصیل خود را برای دانشگاه واریز نمائید. بسیاری از متقاضیان با پرداخت هزینه تحصیل در این کشور مشکل دارند به همین دلیل تمایل دارند در صورت امکان بورسیه تحصیلی در آرژانتین را متناسب با شرایط خود بررسی نمایند. در ادامه با برخی از انواع بورسیه هایی که دولت این کشور برای محصلان در نظر داشته است آشنا می شویم.


انواع بورسیه تحصیلی در آرژانتین 2024

برخی از بورسیه هایی که دولت آرژانتین در سال 2024 به دانشجویان و کسانی که تمایل به ادامه تحصیل در این کشور را دارند ارائه می دهد، شامل موارد زیر می باشد:

  • دانشگاه دورام که در خصوص رشته های MBA فعالیت دارند و هزینه تحصیل در آرژانتین شامل 5750€ (یورو) می باشد و از این مبلغ در صورت واجد شرایط بودن 25% مبلغ را بورسیه می نماید.
  • بورسیه تحصیلی و کمک های مالی برای دانشجویان ملی و بین المللی که دانشجویان در صورت احراز شرایط می توانند 2800$ (دلار آمریکا) را دریافت نمایند.

این کشور همچنین کمک هزینه تحصیلی و بورس هایی را برای دانشجویان آمریکایی و اسپانیایی در نظر دارد و اگر شخصی اقامت این کشور را دریافت نماید، می تواند برای ادامه تحصیل در آرژانتین از این بورسیه ها استفاده نماید. برای دریافت بورسیه تحصیلی در آرژانتین و کمک هزینه تحصیلی شما باید واجد شرایط باشید.

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در آرژانتین

برای دریافت بورس و کمک هزینه تحصیل شما باید واجد شرایط باشید و مدارکی را نیز جهت دریافت بورس ارائه دهید. شما باید سطح نمرات بالایی را در مقاطع تحصیلی خود کسب نموده باشید و نشان دهید و همچنین باید نشان دهید که کارهای تحقیقاتی را در موضوع های مهم می توانید ارائه دهید. شما باید همچنین توانایی خود را در خصوص دانش زبان انگلیسی بتوانید ارائه دهید. نمره GMAT نیز تاثیرات زیادی در دریافت بورسیه دارد و شانس شما را برای دریافت بورسیه و کمک هزینه تحصیل افزایش می دهد.

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در آرژانتین

جزئیات برای گرفتن Fund در آرژانتین

دانشجویان جهت اخذ فاند و بورسیه تحصیلی باید واجد شرایط لازم باشند و علاوه بر آن باید مدارک و مستنداتی را جهت بررسی دقیق درخواست ارائه کنند. شرایط لازم جهت اخذ فاند تحصیلی در آرژانتین عبارتند از:

  • سن: برای اعطای بورس و فاند تحصیلی در آرژانتین محدودیت سنی در نظر گرفته شده است و متقاضی باید دارای سنی بین 17 تا 30 سال باشد
  • رزومه تحصیلی: متقاضی باید دارای رزومه تحصیلی قوی باشد و موفق شده باشند در مقاطع تحصیلی پیشین حداقل معدل 17 را به دست آورده باشد
  • رتبه های علمی: دانشجویانی که دارای رتبه های علمی در سطح بین الملل هستند، دارای اختراع ثبت شده می باشند و یا مقاله ارائه داده اند شانس خود را جهت گرفتن Fund در آرژانتین افزایش می دهند
  • انگیزه نامه: نوشتن نامه ای تحت عنوان انگیزه نامه علاوه بر اینکه برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آرژانتین مهم است جهت اخذ فاند نیز بسیار مهم می باشد
  • نمره GMAT: اخذ نمره بالا در این آزمون تاثیر زیادی در دریافت بورس تحصیلی و Fund دارد.

دانشجو موظف است در طول مدت تعیین شده درخواست خود را جهت اخذ فاند تحصیلی ارسال کند پس باید به مهلت زمان در نظر گرفته شده دقت داشته باشید. برای ارائه درخواست باید فرم در نظر گرفته شده را تکمیل کنید و مدارک و مستنداتی مثل: مدارک تحصیلی سال های قبل به همراه ریز نمرات، رزومه تحصیلی، نمرات کسب شده در طول ترم جدید و اسکن از پاسپورت را ارائه کنید.

مزایای دریافت بورسیه تحصیلی در آرژانتین

بورسیه های تحصیلی در آرژانتین به ویژه بورسیه های دولتی در این کشور دارای مزیت های بی شماری برای متقاضیان می باشد. مزایا موجود در بورسیه تحصیلی آرژانتین ممکن است شامل حمایت مالی برای پوشش هزینه های تحصیل، هزینه های زندگی و مواد تحصیلی باشد. یکی از اصلی ترین مزیت های دریافت بورسیه تحصیلی در آرژانتین، معافیت از پرداخت هزینه شهریه دانشگاه در طول تحصیل در این کشور می باشد. علاوه بر این، بورسیه های تحصیلی در آرژانتین می توانند بار مالی آموزش و پرورش را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. همچنین فرصت هایی را برای دانشجویان بین المللی فراهم کنند تا اهداف آموزشی خود را دنبال کرده و شغل خود را در این کشور پیش ببرند.

برخی از مهمترین مزیت های دریافت بورسیه تحصیلی در آرژانتین شامل موارد زیر می شوند:

مهمترین مزیت های دریافت بورسیه تحصیلی در آرژانتین

هزینه تحصیل فارغ از بورسیه تحصیلی در آرژانتین

از لحاظ هزینه دانشگاه های آرژانتین را به دو دسته تقسیم می نماید. دانشگاه های دولتی که هزینه های اندکی را از شما جهت ارائه نامه پذیرش دریافت می نمایند. در دانشگاه های خصوصی شما هزینه ای را جهت اخذ نامه پذیرش وهمچنین شهریه باید ارائه دهید. هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی حدودا بین 5000$ تا 13000$ (دلار آمریکا) می باشد. البته این نکته حائز اهمیت است که هزینه دانشگاه و شهریه قابل پرداخت شما بسته به رشته و مقطع تحصیلی شما متفاوت است.

اگر شما شرایط لازم را جهت دریافت بورسیه و کمک هزینه تحصیلی نتوانید احراز نمائید، می توانید با دریافت مجوز کار در حین تحصیل در این کشور هزینه های خود را تا بخشی پوشش دهید. در کشور آرژانتین شما این امکان را دارید که در صورت ارائه درخواست خود مجوز کار را دریافت نمائید. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که شما اجازه کار در حین تحصیل را در مدت زمان محدودی دریافت می نمائید. اجازه کار تا 20 ساعت در هفته برای دانشجویان مجاز است. در مورد کار در آرژانتین به مقاله مربوطه مراجعه نمائید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی آرژانتین

برای اخذ اقامت تحصیلی از کشور آرژانتین شما باید مدارکی را ارائه دهید. مدارک قابل ارائه شما بسته به شرایط شما متفاوت است. به صورت کلی شما مدارک زیر را جهت اخذ ویزا باید ارائه دهید:

  •  ارائه پاسپورت معتبر
  •  ارائه نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر
  •  مدارک هویتی شامل شناسنامه و کارت ملی
  •  چند قطعه عکس از تصویر فعلی خودتان
  •  ارائه نامه تمکن مالی که نشان دهد شما می توانید از نظر مالی خود را در این کشور حمایت نمائید.
  •  شما همچنین باید قبل از این که وارد این کشور شوید نامه یا سندی را ارائه دهید که نشان دهد شما در این کشور محلی را برای استقرار خود در اختیار دارید.
  •  ارائه مدرک زبان معتبر نیز برای اخذ پذیرش و اخذ ویزا ضروری است.

اگر تمایل به دریافت بورسیه را در یک کشور اروپایی و یا یک کشور انگلیسی زبان را همچون تحصیل در کانادا را دارید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راه های مناسب تری را می تواند خدمت شما متقاضیان ارائه دهد. با ما برای اخذ اطلاعات بیشتر و مشاوره در تماس باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص بورسیه تحصیلی در آرژانتین

در بخش پایانی مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص بورسیه تحصیلی در آرژانتین پاسخ دهیم. برخی از مهمترین سوالات شما در این خصوص عبارت اند از:

  • روند درخواست بورسیه تحصیلی در آرژانتین چگونه است؟ روند درخواست بورسیه تحصیلی در آرژانتین بسیار ساده است، و متقاضیان می توانند با مراجعه به دانشگاه مورد نظر خود برای درخواست بورسیه دانشجویی اقدام نمایند.
  • بورسیه تحصیلی در آرژانتین شامل چه معافیت هایی می شود؟ اغلب بورسیه های تحصیلی در آرژانتین شامل معافیت پرداخت شهریه، هزینه اقامتگاه و بلیط رفت و برگشت به این کشور می شوند.
4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *