ویزای تحصیلی

بورسیه کارشناسی ارشد در چین

بورسیه کارشناسی ارشد در چین

امروزه دانشگاه آکادمی علوم چین درخواست بورسیه کارشناسی ارشد در چین را می پذیرد و به متقاضیان با رعایت شرایط این بورس را اعطا می نماید. بورسیه تحصیلی چین بابت حمایت از استعدادهای جوان در کل دنیا در دسترس می باشد تا این دانشجویان بتوانند در دوره فوق لیسانس و دکترا ادامه تحصیل بدهند و در مقاطع آموزشی و یا تحقیقاتی دانشکده ها و موسسات آکادمی علوم چین مشارکت کنند. هدف از ارائه بورسیه تحصیلی چین جذب کردن نیروهای با انگیزه به این کشور می باشد. دانشگاه (UCAS) یک موسسه آموزشی عالی می باشد که بعد از تایید وزارت آموزش تاسیس شده و تمرکز این دانشگاه بر روی تحصیلات تکمیلی صورت می گیرد. این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است.

هزینه بورسیه کارشناسی ارشد در چین در 2022

در سال 2022 الی 2023 دولت این کشور به دانشجویان داخلی و خارجی بابت کمک هزینه تحصیل بورسیه اعطا می کند و بورسیه تحصیلی دولتی چین برای تحصیلات تمام وقت یا قسمتی از این کشور در دسترس می باشد. این کشور از تمامی کشورهای دنیا دانشجو جذب می کند. دانشجویان بین المللی به علل مختلف می توانند در این کشور به صورت رایگان ادامه تحصیل دهند.

دریافت مدرک لیسانس و فوق لیسانس در چین احتیاج به 2 تا 3 سال مطالعه دقیق، تکمیل امتحانات کتبی و شفاهی، پایان نامه و احتمال یک پروژه تحقیقاتی دارد. بورسیه کارشناسی ارشد در چین برای دانشجویان خارجی بابت حمایت از مهارت های نیروی جوان در سراسر جهان می باشد تا دانشجویان بتوانند در دوره کارشناسی ارشد و دکترا ادامه تحصیل دهید و در دوره های آموزشی یا تحقیقات دانشکده های شرکت کنند.

اخذ بورسیه کارشناسی ارشد در چین

اخذ بورسیه تحصیلی در کشور چین ویژگی هایی دارد که در ذیل به آن اشاره می شود:

  • هدف از این بورسیه، پشتیبانی و حمایت از دانشجویان با استعداد بین المللی می باشد.
  • شرایط و مدارک لازم: دارای مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط، مهارت های عالی زبان انگلیسی حداقل نمره آیلتس 6.5 ، رزومه، مدارک تحصیلی و ریز نمرات، نامه انگیزشی، توصیه نامه تحصیلی
  • مدت زمان پوشش بورسیه: کل مدت تحصیل

اخذ بورسیه کارشناسی ارشد در چین

شرایط بورسیه کارشناسی ارشد در چین

شرایط بورسیه کارشناسی ارشد در کشور چین شامل شرایطی است که در ذیل آمده است:

  • تقاضا بر اساس شایستگی علمی و رزومه شخصی متقاضی ارزیابی و بررسی می شود.
  • دانشجو باید رزومه ممتاز داشته باشد تا بتوانند از بورسیه تحصیلی استفاده کند.
  • دانشجو دوره کارشناسی ارشد نباید بیشتر از 30 سال داشته باشد.
  • دانشجو دوره دکترا نباید بیشتر از 35 سال داشته باشد.
  • دانشجو رشته های مشترک محدودیت سنی ندارد.
  • رشته ها و دوره های که به زبان چینی تدریس داده می شود باید قبل از ثبت نام حداقل 180 امتیاز داشته باشد.
  • رشته و دوره هایی که به زبان انگلیسی تدریس داده می شود باید تسلط کافی و خوب به زبان انگلیسی داشته باشید.

شیوه درخواست بورس کارشناسی ارشد در چین

یک استاد راهنما باید به دانشجو کمک کند،. متقاضیان واجد شرایط مدارک فوق الذکر را برای درخواست مهیا کرده باید کپی و اسکن کپی مدارک را ارسال کنند. با کمک استاد راهنما باید مصاحبه تلفنی یا ویدیویی با متقاضی دعوت به عمل آید و نیاز به یک آزمون کتبی می باشد. تاییدیه دانشگاه ها توسط دانشکده یا موسسه مورد بررسی قرار می گیرد و تصمیم می گیرند که درخواست را قبول کنند یا رد کنند. کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت از طریق تحصیل در چین، اقامت از طریق کار در چین و غیره به صورت تلفنی و حضوری به شما بزرگواران مشاوره حرفه ای و تخصصی ارائه می دهند.

4.4/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *