مهاجرت

تبدیل اقامت به تابعیت در استرالیا

تبدیل اقامت به تابعیت در استرالیا

تبدیل اقامت به تابعیت در استرالیا با در نظر گرفتن شرایط متقاضیان بین المللی و وضعیت اقامت آن ها در کشور استرالیا امکان پذیر است. متقاضیان می توانند طی همراهی با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا پایان مقاله از شرایط اقامت و تابعیت در کشور استرالیا و روش های مهاجرت به این کشور مطلع شوند.

کشور استرالیا کشور دموکراتیک در نیم کره جنوبی است که در سرتاسر آن با چشم اندازهای مهیج و چشم نواز مواجه می شوید. در بین اقتصادهای قدرتمند جهان کشور استرالیا در جایگاه چهارم قرار دارد، سطح درآمد تمامی اقشار در این کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کیفیت زندگی شهروندان در سطح بالایی قرار دارد. زندگی در استرالیا با تکنولوژی پیوند خورده است و تفریح و خوشگذارنی بخش جدا ناپذیری از زندگی شهروندان می باشد. یکی از مهم ترین خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت فراهم کردن امکان مهاجرت به کشور استرالیا از طرق مختلف است.

  • چه کسانی شانس بیش تری برای دریافت تابعیت استرالیا دارند؟
  • آیا می توان پس از ورود به استرالیا برای دریافت تابعیت، درخواست پناهندگی داد؟
  • شرایط تبدیل اقامت کاری به تابعیت استرالیا چیست؟
  • محدودیت های دریافت تابعیت استرالیا کدامند؟
  • بهترین مسیر برای ورود به استرالیا و دریافت تابعیت این کشور چیست؟

تبدیل اقامت به تابعیت در استرالیا از طریق کار

یکی از راه های رایج برای مهاجرت به کشور استرالیا، مهاجرت کاری به این کشور است. مهاجرت کاری به کشور استرالیا پس از گذشت مدت زمان مشخص، پرداخت مالیات و رعایت قوانین وضع شده در این کشور منجر به اخذ اقامت دائم و پس از آن تابعیت این کشور می شود. اگر قصد ورود به بازار کار کشور استرالیا را دارید باید موفق شوید از کارفرمایی در این کشور دعوت نامه شغلی دریافت کنید، برای کاریابی در این کشور می توانید از طریق وب سایت های کاریابی، موسسات کاریابی معتبر و آگهی شغلی منتشر شده اقدام کنید. همچنین دولت این کشور هر ساله لیستی از مشاغل مورد نیاز در این کشور منتشر می کند که اگر فرد دارای تخصص و مهارت در این زمینه های باشد می تواند به راحتی در این کشور شغل مورد نظر خود را پیدا کند.

علاوه بر دعوت نامه شغلی متقاضیان خارجی و بین المللی به ویزای کار استرالیا نیز نیاز دارد. برای اعطاء ویزای کار استرالیا سیستم امتیاز بندی در نظر گرفته شده است و متقاضی باید موفق شود حداقل امتیاز تعیین شده برای دریافت ویزای کار کسب کند. امتیازات بر اساس سن، تسلط به زبان انگلیسی، دعوت نامه شغلی، سوابق کاری و تحصیلات اعطاء می شود. پس از گذشت 3 الی 5 سال از شروع کار در این کشور فرد می تواند اقامت دائم و پس از آن تابعیت و پاسپورت استرالیا را برای خود، همسر و فرزندان با سن کمتر از 18 سال دریافت کنند.

تبدیل اقامت به تابعیت در استرالیا از طریق کار

تبدیل اقامت به تابعیت در استرالیا از سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کشور استرالیا یکی از راه های مهاجرت به کشور استرالیا است که در نهایت منجر به اخذ تابعیت و پاسپورت این کشور می شود. سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی یکی از راه های معمول برای سرمایه گذاری در این کشور است، سرمایه لازم برای ثبت شرکت در این کشور 400 هزار AUD (دلار استرالیا) است. برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور استرالیا نیز سیستم امتیاز بندی در نظر گرفته شده است و فرد باید موفق شود حداقل 60 امتیاز به دست آورد. روند بررسی درخواست متقاضی برای سرمایه گذاری در کشور استرالیا بین 1 تا 1.5 سال است و یکی از شرایط اصلی آن اقامت برای مدت 9 ماه در این کشور است.

اعتبار ویزای سرمایه گذاری استرالیا 4 ساله است و فرد پس از گذشت این مدت با موفقیت در کار خود می تواند اقامت دائم استرالیا را به دست بیاورد. پس از گذشت مدت زمان مشخص، تسلط به زبان انگلیسی و آگاهی از قوانین این کشور می تواند اقامت خود را به تابعیت کشور استرالیا تبدیل کند. سرمایه گذاری در استرالیا از طریق خرید ملک نیز امکان پذیر می باشد که با مطالعه مقاله سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در استرالیا از شرایط آن آگاه می شوید.

مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج و تولد فرزند

در کشورهای مختلف دنیا تابعیت بر اساس قاعده خون، قاعده خاک و در برخی از کشورها بر اساس هر دو قاعده به طفل متولد شده اعطاء می شود. سی کشور در دنیا از سیستم خاک برای اعطاء تابعیت پیروی می کنند که می توان به برزیل، کانادا و آمریکا اشاره کرد. در کشور استرالیا تابعیت بر اساس خون به افراد اعطاء می شود، یعنی حداقل یکی از والدین باید در زمان تولد اقامت دائم یا تابعیت کشور استرالیا را داشته باشند تا تابعیت به فرزند اعطاء شود.

طبق قوانین وضع شده در کشور استرالیا متقاضیان خارجی می توانند طی ازدواج با فردی با تابعیت کشور استرالیا اقامت دائم این کشور را به دست بیاورند. برای اخذ اقامت استرالیا از طریق ازدواج لازم است فرد با ارائه مدارک و شواهد اثبات نماید که ازدواج واقعی است و تنها برای اخذ تابعیت این کشور نمی باشد. سن زوجین باید بیشتر از 18 سال باشد و در زمان ازدواج باید زوجین مجرد باشند. پس از گذشت 2 سال از ازدواج رسمی و قانونی فرد اقامت دائم این کشور را کسب می کند و پس از گذشت 2 سال دیگر فرد می تواند اقدامات لازم را در جهت اخذ تابعیت و پاسپورت استرالیا انجام دهد.

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص تبدیل اقامت به تابعیت در استرالیا کسب کردید، متقاضیان می توانند برای انتخاب بهترین راه برای مهاجرت به کشور استرالیا و یا سایر کشورهای مورد نظر با توجه به شرایط و موقعیت خود و اعضای خانواده با کارشناسان و وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *