ویزای تحصیلی

تحصیل داروسازی در اروگوئه

تحصیل داروسازی در اروگوئه

مسلما یکی از رشته های تحصیلی خوش آتیه و پر سود با بازار کار مناسب رشته داروسازی است. تحصیل داروسازی در اروگوئه گزینه مناسبی برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های آمریکای لاتین با هزینه های مقرون به صرفه را دارند. از میان طرق مختلف که برای مهاجرت به اروگوئه وجود دارد مهاجرت تحصیلی به اروگوئه روشی سریع ترین روش برای مهاجرت به این کشور به شمار می آید که طرفدارن زیادی در سراسر دنیا دارد. همانطور که آگاه هستید مهاجرت تحصیلی به اروگوئه منجر به اخذ اقامت دائم آن نمی شود، برای اقامت پس از تحصیل در رشته داروسازی در اروگوئه قوانین و ضوابطی وجود دارد که در ادامه به این موارد اشاره می شود. در این نوشتار که از سوی تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است اطلاعاتی در رابطه با شرایط تحصیل داروسازی در اروگوئه در اختیار متقاضیان قرار داده می شود.

  • شرایط تحصیل داروسازی در اروگوئه چیست؟
  • آیا اروگوئه مقصد مناسبی برای تحصیل در رشته دندانپزشکی است؟
  • فرایند مهاجرت تحصیلی به اروگوئه چگونه است؟
  • هزینه تحصیل رشته دندانپزشکی در اروگوئه چقدر است؟
  • آیا می توان در این کشور بورسیه تحصیلی دریافت کرد؟

درباره تحصیل داروسازی در اروگوئه

بر اساس تقویم تحصیلی در کشور اروگوئه آغاز سال تحصیلی از ماه مارس است و تا ماه آوریل ادامه دارد به این ترتیب دانشجویان خارجی و بین المللی برای تحصیل در رشته داروسازی باید اقدامات لازم را در جهت اخذ پذیرش از دانشگاه در ماه های سپتامبر و دسامبر انجام دهند. برای اخذ پذیرش تحصیلی لازم است به طور دقیق دانشگاه های کشور اروگوئه را بررسی کنید دقت داشته باشید که تنها یک دانشگاه دولتی در این کشور وجود دارد و بقیه دانشگاه ها خصوصی هستند پس باید هزینه های تحصیل در کشور اروگوئه را با دقت بررسی کنید. پس از بررسی دقیق دانشگاه های این کشور باید بهترین گزینه را با توجه به شرایط تحصیلی و بودجه خود انتخاب کنید. دانشجویان موظف هستند برای اخذ پذیرش تحصیلی به وب سایت دانشگاه مراجعه کنند و پس از انتخاب رشته تحصیلی داروسازی فرد در نظر گرفته شده را تکمیل کنند.

پس از تکمیل فرم دانشجویان باید مستنداتی مانند: مدرک معتبر زبان (با توجه به زبان تحصیل)، انگیزه نامه، مدارک تحصیلی سال های قبل، ریز نمرات اخذ شده در طول دوران تحصیل، رسید از پرداخت هزینه ثبت نام، اسکن گذرنامه و مدرک شناسایی، گواهی تمکن مالی، انگیزه نامه و ترجمه اسپانیایی تمامی مدارک را در وب سایت دانشگاه آپلود کند. اگر موفق به اخذ پذیرش تحصیلی جهت ادامه تحصیل در رشته داروسازی شوید می توانید ویزای تحصیلی کشور اروگوئه را دریافت کنید.

شرایط بورسیه تحصیلی در اروگوئه

یکی از مزایای تحصیل داروسازی در اروگوئه این است که به دانشجویان بورس تحصیلی تعلق می گیرد، برای سال تحصیلی 2022- 2023 حدودا 98 بورس تحصیلی، کمک هزینه و کمک هزینه برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته شده است که با توجه به شرایط دانشجو به وی تعلق می گیرد. لازم به ذکر است که بورس تحصیلی به دانشجویان در تمامی مقاطع ارائه می شود اما بیشتر بورس ها برای دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در نظر گرفته شده است. برای اخذ بورس تحصیلی دانشگاه های اروگوئه باید دارای سوابق تحصیلی عالی باشید دقت داشته باشید که برای ارائه بورسیه تحصیلی در دانشگاه های اروگوئه محدودیت سنی در نظر گرفته شده است.

کار دانشجویی و تحصیل داروسازی در اروگوئه

کار دانشجویی و تحصیل داروسازی در اروگوئه

اگر موفق به اخذ بورس تحصیلی نشدید نگران نباشید زیرا در کشور اروگوئه دانشجویان مجاز هستند در طول دوران تحصیلی مشغول به کار شوند و با کسب حقوق و دستمزد بخشی از هزینه های تحصیل و زندگی خود را در کشور اروگوئه تامین کنند. دانشجویان داروسازی و سایر دانشجویان برای کار در حین تحصیل باید مدتی به عنوان کارآموز مشغول به کار باشند و پس از اتمام این دوره کار خود را آغاز کنند به این نکته توجه داشته باشید که برای کار در این کشور لازم است به زبان اسپانیایی تسلط داشته باشید. دانشجویان تنها مجاز هستند در طول ساعت تعیین شده در طول هفته کار کنند اما در طول تعطیلات تابستانی و تعطیلات بین ترم می توانید بدون محدودیت کار کنید.

اقامت پس از تحصیل داروسازی در اروگوئه

شغل داروسازی یکی از مشاغل مورد نیاز در کشور اروگوئه است، داروسازانی که از دانشگاه های اروگوئه فارغ التحصیل شده باشند در مقایسه با سایر متقاضیان شانس بیشتری برای ورود به بازار کسب و کار این کشور را دارند. همانطور که در ابتدا مقاله گفته شد متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کشور اروگوئه نمی توانند به صورت دائمی در این کشور اقامت داشته باشند پس لازم است برای اقامت دائمی در اروگوئه نوع اقامت خود را پس از تحصیل تغییر دهید.

بهترین گزینه برای اقامت پس از تحصیل ورود به بازار کار است، دانشجویان باید با پایان دوره آموزشی خود به دنبال شغلی مرتبط با رشته داروسازی باشند. با پیدا کردن شغل مورد نظر و عقد قرار داد کار با کارفرمایی معتبر در کشور اروگوئه می توانید اقدامات لازم را در جهت تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کار این کشور انجام دهید و مجوز اقامت در اروگوئه را دریافت کنید. متقاضیان واجد شرایط که دارای سرمایه لازم هستند می توانند پس از دوره تحصیلی سرمایه گذاری در اروگوئه را تجربه کنند و شغل مورد نظر خود را راه اندازی کنند. برای اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در این کشور به مقاله سرمایه گذاری در اروگوئه رجوع کنید.

حقوق و دستمزد داروسازان در اروگوئه

در رابطه با حقوق و دستمزد داروسازان در کشور اروگوئه باید گفت داروسازان با توجه به موقعیت کاری و مدرک تحصیلی خود ماهانه حقوقی بین 22800UYU (پزوی اروگوئه) الی 67200UYU (پزوی اروگوئه) دریافت می کنند. در جدول زیر به حقوق و دستمزد مشاغلی مشابه شغل داروسازی اشاره می کنیم.

معرفی موقعیت شغلیحقوق و دستمزد ماهانه
دستیار داروساز27900UYU (پزوی اروگوئه)
دستیار مدیر داروسازی50500UYU (پزوی اروگوئه)
تکنسین داروسازی31100UYU (پزوی اروگوئه)
دانشمند بیولوژیک67600UYU (پزوی اروگوئه)
مدیر مهندسی زیست پزشکی56300UYU (پزوی اروگوئه)
تکنسین فرآیند شیمیایی31600UYU (پزوی اروگوئه)
داروساز بالینی44500UYU (پزوی اروگوئه)

امیدواریم با مطالعه این مقاله پاسخ سوالات خود را در رابطه با تحصیل داروسازی در اروگوئه به دست آورده باشید، برای تحصیل داروسازی در کشورهای آمریکای جنوبی گزینه های دیگری مثل دانشگاه های برزیل وجود دارد. برای بررسی دقیق تر شرایط تحصیل داروسازی در این کشور پیشنهاد ما به شما متقاضیان عزیز مطالعه مقاله تحصیل داروسازی در برزیل است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سال هاست که با مشاوره های حرفه ای در کنار هموطنانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند بوده، برای به سرانجام رسیدن موفق پرونده های مهاجرتی خود با ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *