ویزای تحصیلی

تحصیل داروسازی در لیختن اشتاین

تحصیل داروسازی در لیختن اشتاین

تحصیل داروسازی در لیختن اشتاین می تواند یکی از اصلی ترین اهداف افراد که قصد مهاجرت به خارج از کشور و هم چنین تحصیل را دارند، باشد. در حال حاضر یکی از راه های ممکن در زمینه موفقیت آمیز مهاجرت نمودن به این کشور، گرفتن اقامت تحصیلی می باشد. کلیه دانشجویانی که متقاضی تحصیل در این کشور می باشند با آگاهی نسبت به مدارک مورد نیاز در راستای گرفتن پذیرش تحصیلی می توانند برای ورود به دانشگاه های لیختن اشتاین اقدام نمایند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در خصوص مهاجرت و تحصیل داروسازی در برترین کشورهای جهان می باشد.

موارد حائز اهمیت تحصیل داروسازی در لیختن اشتاین

اشخاص متقاضی تحصیل در لیختن اشتاین ملزم به در نظر داشتن این موضوع می باشند که در راستای تحصیل به مواردی نظیر میزان مخارج و هزینه های تحصیل، انواع بورسیه های تحصیلی، هزینه های زندگی و سایر گزینه هایی که به تحصیل داروسازی بستگی دارد توجه نمایند. میزان هزینه تحصیلی دانشجویان به میزان 4000€ الی 5000€ (یورو) می باشد. کلیه دانشجویانی که قصد تحصیل داروسازی دارند می توانند پس از موفقیت در اخذ نمرات قابل قبول برای اخذ بورسیه تحصیلی درخواست نمایند. در هر ماه هزینه های گوناگون و مختلفی مانند اسکان، وضعیت ایاب و ذهاب عمومی، هزینه لازم برای پوشاک و هزینه لازم برای خوراک و هم چنین سایر هزینه ها که به نحوه سبک زندگی دانشجویان بستگی دارد، مورد نیاز است. این میزان در سال 2022 حدود 1300€ الی 1800€ (یورو) به ازای هر ماه می باشد.

اسامی دانشگاه های کشور لیختن اشتاین

برخی از دانشگاه های کشور لیختن اشتاین عبارتند ار:

  • Universität Liechtenstein
  • Internationale Akademie für Philosophie
  • Private Universität im fürstentum Liechtenstein

جالب است بدانید که برای تحصیل داروسازی در لیختن اشتاین برای دانشجویان داخل اتحادیه اروپا نیازی به ویزای تحصیلی نبوده و تنها باید دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا ویزای تحصیلی را با داشتن مدارکی همچون پاسپورت، تمکن مالی و پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاه های مذکور، به همراه پرداخت هزینه تحصیلی و سایر مدارک هویتی اخذ نمایند. در راستای موفقیت در زمینه ورود به رشته تحصیلی داروسازی، کلیه دانش آموزان ملزم به دریافت مدرک دیپلمی می باشند که مدت زمان دریافت این مدرک 12 سال خواهد بود. در نتیجه کلیه دانش آموزانی که موفق به اخذ مدرک بین المللی مورد نیاز دانشگاه های این کشور نشوند، فرصت و امکان تحصیل در لیختن اشتاین را نخواهند داشت.

موارد حائز اهمیت تحصیل داروسازی در لیختن اشتاین

مدارک اخذ پذیرش جهت تحصیل داروسازی در لیختن اشتاین

مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش داروسازی در لیختن اشتاین به شرح زیر می باشد:

  • فرم تکمیل شده ویزا
  • آخرین مدرک تحصیلی این اشخاص و به انضمام ریز نمرات این اشخاص
  • مدرکی که بیان گر تسلط شخص به زبان آلمانی باشد.
  • توصیه نامه دارای اعتبار از جانب اساتید قبلی این اشخاص که برای تحصیل نمودن در رشته خاص لازم می باشد.
  • نمونه کار و یا هم چنین رزومه دارای اعتبار علمی پژوهشی با این توضیح که این مورد در صورت امکان و همچنین در صورت وجود مورد نیاز خواهد بود و آن چنان حائز اهمیت نمی باشد.

هزینه تحصیل داروسازی در لیختن اشتاین

هزینه تحصیل در لیختن اشتاین در مقایسه با هزینه تحصیل در سایر کشورها کمتر می باشد اما بستگی به دوره تحصیل، تعداد سالها و دانشگاه دارد. به طور کلی دانشجویان خارج از کشور نباید بیش از 1200€ (یورو) در ماه پرداخت کنند. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات در خصوص تحصیل در لیختن اشتاین پیشنهاد می شود مقاله فوق را مطالعه نمایید و برای بررسی این کشور و شرایط تحصیل در آن در مقایسه با برترین کشورهای جهان با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید. کارشناسان موسسه سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی به شما عزیزان در این حوزه می باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *