ویزای تحصیلی

تحصیل داروسازی در کلمبیا

تحصیل داروسازی در کلمبیا

تحصیل داروسازی در کلمبیا برای متقاضیان خارجی و بین المللی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند امکان پذیر می باشد. جهت ادامه تحصیل داروسازی در کلمبیا شرایط و مقرراتی وضع شده است که در ادامه به آنها می پردازیم. در رابطه با کشور کلمبیا می توان گفت، این کشور در آمریکا لاتین واقع شده است، آب و هوای این کشور در نواحی مختلف متفاوت می باشد و با توجه به ارتفاع و پوشش گیاهی میزان بارندگی و دمای هوا متغیر است. مردم این کشور به زبان اسپانیایی تسلط داشته و به مکالمه می پردازند. واحد رایج پول در کشور کلمبیا پزو (COP) است. با توجه به سوالات مکرر متقاضیان در رابطه با شرایط تحصیل داروسازی در کشور کلمبیا کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله سعی دارند به بررسی شرایط تحصیل داروسازی در کلمبیا بپردازند.

بررسی تحصیل داروسازی در کشور کلمبیا

نقش داروسازان در حوزه پزشکی در جهت تحقق مطالبات جامعه در حال تغییر و تحول است، برنامه درسی رشته داروسازی در دانشگاه های کلمبیا به گونه ای در نظر گرفته شده است که دانشجو پس از فارغ التحصیلی بتواند با تغییرات ایجاد شده مطابقت داشته باشد و در عین حال استانداردهای بالایی از داروسازی را حفظ نماید. رشته داروسازی یکی از رشته های تحصیلی پرطرفدار در کشور کلمبیا محسوب می شود. زبان تحصیل در دانشگاه های کلمبیا زبان اسپانیایی و در برخی از دانشگاه ها زبان انگلیسی می باشد، پس داشتن مدرک معتبر زبان انگلیسی یا اسپانیایی برای تحصیل در دانشگاه های کلمبیا الزامی است. در این کشور عنوان داروساز (Quimico Farmaceutico) پس از گذراندن 10 ترم تحصیلات تمام وقت در یکی از دانشگاه های معتبر این کشور اعطاء خواهد شد.

جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های پزشکی کلمبیا رقابت زیادی بین دانشجویان وجود دارد، دانشگاه های پزشکی کلمبیا توانایی های آکادمیک و غیرآکادمیک متقاضیان را ارزیابی می کنند، پس ممکن است از شما دعوت شود که در مصاحبه شرکت نمایید. برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور باید مدارکی از قبیل: مدارک تحصیلی و ریز نمرات، گواهی تمکن مالی، اسکن از صفحه 1 پاسپورت، مدرک معتبر زبان انگلیسی TOEFL یا IELTS یا مدرک معتبر زبان اسپانیایی DELE و انگیزه نامه شخصا به دانشگاه مورد نظر ارسال نمایید.

بررسی تحصیل داروسازی در کشور کلمبیا

معرفی دانشگاه جهت تحصیل داروسازی در کلمبیا

دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در کلمبیا همانند بسیاری از کشورهای دنیا به 2 صورت دولتی و خصوصی می باشند. همانطور که گفته شد برای تحصیل داروسازی در کلمبیا لازم است در اولین قدم پذیرش تحصیلی یکی از دانشگاه های این کشور را به دست آورید بدین منظور دانشجویان باید دانشگاه های پزشکی معتبر در کشور کلمبیا را بشناسند. دانشگاه های پزشکی معتبر در کشور کلمبیا عبارتند از:

  • لس آند
  • دانشگاه واله
  • کاتولیک کلمبیا
  • دانشگاه ملی کلمبیا

ویزای تحصیلی و تحصیل داروسازی در کلمبیا

دانشجویان خارجی که قصد ادامه تحصیل در کشور کلمبیا را دارند باید ویزای تحصیلی این کشور را کسب نمایند. برای این منظور لازم است متقاضی پس از اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر مدارک ذیل را تهیه کرده و در وقت تعیین شده برای مصاحبه به سفارتخانه یا کنسولگری کشور کلمبیا ارائه کرده و درخواست خود را برای اخذ ویزای تحصیلی اعلام نماید.

  • دریافت فرم مربوط به ویزای تحصیلی و تکمیل آن
  • پاسپورت معتبر با حداقل 12 ماه اعتبار
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی جدید با زمینه سفید
  • پرداخت هزینه ویزای تحصیلی و ارائه رسید آن
  • ارائه رسید از رزرو بلیط رفت و برگشت به کشور کلمبیا
  • گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • مدارک پزشکی تایید شده
  • گواهی تمکن مالی
  • بیمه مسافرتی
  • مدرک معتبر زبان

برای اطلاع از شرایط کار در کشور کلمبیا مقاله کار در کلمبیا را مطالعه کنید. در این مقاله سعی داشتیم به بررسی شرایط تحصیل داروسازی در کلمبیا بپردازیم. جهت مطالعه مقاله های بیشتر و کسب اطلاعات در رابطه با شرایط تحصیل در کلمبیا به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت به کشورهای مهاجر پذیر با کارشناسان ما در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *