ویزای تحصیلی

تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان

تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان

تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان یکی از برترین راه های مهاجرت تحصیلی به ترکیه محسوب میگردد که مورد توجه افرادی زیادی قرار گرفته است. ترکیه از جمله کشورهای آسیایی مناسب برای تحصیل از نظر هزینه می باشد. با توجه به نزدیک بودن کشور ترکیه بسیاری از افراد تمایل تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان را دارند. ارائه مدرک زبان یکی از اصلی ترین موراد قابل ذکر در خصوص امر پذیرش و ویزا می باشد که متقاضیان در ابتدای امر می بایست به فکر اخذ مدرک زبان نیز باشند. همین مورد باعث دغدغه افراد زیادی در هیمن باب شده است اما می بایست در این میان به تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان نیز اشاره نمود. افراد واجد شرایط نیز می توانند با تماس با موسسه سفیران سروش سعادت در هیمن باب تماس گرفته و از شرایط حاکم مطلع شوند.

شرایط تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان

ترکیه کشوری اروپایی، آسیایی در اصطلاح اوراسیایی است که فرهنگ آن هم شامل فرهنگ آسیایی و هم اروپایی است. زبان رسمی ترکیه، ترکی استانبولی است. کشور ترکیه دارای فرهنگی سنتی و همچنین فرهنگ کشورهای اروپایی در آن دخیل است به عبارتی کشوری جذاب، خیره کننده و کاملا متفاوت است و بر همین اساس مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. افراد نیز می توانند در هریک از مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در ترکیه تحصیل کنند.

دانش زبان ترکی برای تحصیل در دانشگاه های ترکیه

در واقع سطوح زبان ترکی برای اخذ پذیرش و ادامه تحصیل در دانشگاه های مختلف ترکیه از این قرار است:

سطوح مهارت زبان ترکی İÜYÖSفواصل امتیازیتوضیحات
C185 الی 94سطح پیشرفته (کافی برای بلند مدت)
B275 الی 84سطح متوسط(کافی برای کوتاه مدت)
B160 الی 74سطح متوسط (کافی برای کوتاه مدت)
A130 تا 59سطح مبتدی (زبان ترکی ناکافی)

سیستم تحصیلی در کشور ترکیه اکثرا بر اساس سیستم کشور آمریکا الگو برداری شده است. دوره لیسانس 4 سال، دوره های تحصیلات تکمیلی 2 تا 4 سال می باشد. شهرهای اصلی ترکیه که داری جذابیت و ویژگی های خاصی است و جزو شهرهای بزرگ دانشجویی می باشد عبارتند از ازمیر، استانبول، آنکارا. دانشگاه های زیادی در ترکیه وجود دارد که هم به زبان ترکی و هم به زبان انگلیسی آموزش می دهند.

بسیاری از دانشگاه هایی که از رتبه بندی بالا و شهرت و اعتبار خوبی برخوردار شدند اکثرا به زبان انگلیسی هستند. لیست برخی از دانشگاه های بزرگ در ترکیه عبارتند از:

  • دانشگاه بیلکنت
  • دانشگاه استانبول آیدین
  • دانشگاه اوکان
  • دانشگاه اقتصاد ازمیر
  • دانشگاه یاسر
  • دانشگاه کوچ
  • دانشگاه استانبول SEHIR

هر دانشگاه در ترکیه دارای سیستم و برنامه خود برای پذیرش می باشد. دانشجویان با مراجعه به سایت رسمی دانشگاه مورد انتخابی خود می توانند شرایط را بسنجند و ثبت نام کنند.

تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان در مقطع کارشناسی

تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان در مقطع کارشناسی

متقاضیان نیز برای تحصیل در مقطع لیسانس باید مقطع دبیرستان خود را تمام کرده باشند یا در حال تحصیل باشید. سایر مدارک مورد نیاز عبارتند از:

  • ارائه فرم درخواست
  • دیپلم دبیرستان یا گواهی با این مضمون که افراد به زودی فارغ التحصیل خواهند شد.
  • ارائه گواهی دال بر مدرک زبان
  • انگیزه نامه
  • اثبات توانایی پرداخت هزینه ها (نامه تمکن و پرینت حساب)
  • ارائه گواهی نشان دهنده دال بر توانایی مالی برای پرداخت هزینه ها را در دوره تحصیلی

مهلت ارسال مدارک و درخواست نیز قبل از تاریخ 1 اوت می باشد.

تحصیل کارشناسی ارشد و دکتری در ترکیه

اولین موردی که در باب تحصیل در ترکیه در مقطع فوق لیسانس و دکتری می بایست مورد توجه قرار داد، قبولی در مقطع لیسانس برای پذیرش فوق لیسانس و قبولی در مقطع فوق لیسانس برای تحصیل در مقطع دکتری نیز می باشد.

  • ارائه فرم درخواست
  • ارائه مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد
  • ارائه هدف و انگیزه نامه
  • CV به روز شده
  • نامه استاد
  • نمره آزمون زبان
  • گواهی نشان دهنده توانایی مالی برای پرداخت هزینه ها در طول دوره تحصیل

زمان برای اقدام در این دوره های تحصیلی عبارتند از دو تایم: نیمه پاییز (پایان ماه می) و ترم تابستان (پایان ماه دسامبر). نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که ارائه مدرک زبان برای دانشگاه های ترکیه الزامی نیست. به عبارت بهتر شما نیز می توانید IELTS ،TOEFL ،SAT و غیره داشته باشید. دانشگاه های ترکیه به زبان انگلیسی می باشد. اما با این حال بعضی از دانشگاه های ترکیه نیازی به آزمون زبان ندارند و افراد نیز می توانند در دوره های YOS و SAT و TOMER شرکت کنند و پس از کسب نمره مناسب وارد دانشگاه ها شوند. البته در دانشگاه های ترکیه به زبان انگلیسی، آموزش زبان ترکی هم به دانشجویان بین المللی بطور اختیاری داده می شود.

نحوه اخذ ویزا جهت تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان

ویزای دانشجوئی ترکیه مجوزی برای ورود به ترکیه با اهدافا آموزشی است. در واقع این ویزا دانشجوی خارجی را از طریق درخواست مجوز اقامتی قادر به اقامت موقتی در ترکیه می سازد علاوه بر دانشجویان، افراد برای شرکت در دوره های کارآموزی و یا کورس آموزش زبان نیز می توانند ویزای تحصیلی ترکیه را درخواست نمایند. اما نحوه درخواست اینگونه است که شما پس از اخذ تاییدیه پذیرش از دانشگاهی در ترکیه و درست 60 روز قبل از مسافرت خود به ترکیه بایستی با مراجعه به سفارت ترکیه درخواست ویزای تحصیلی نمائید.

پس در کل فرآیند اخذ ویزای تحصیلی ترکیه را می توان در 3 مرحله اصلی زیر تقسیم بندی کرد و طبق آن عمل کرد:

فرآیند اخذ ویزای تحصیلی ترکیه

مهلت درخواست پذیرش از دانشگاه های ترکیه

کل فرآیند درخواست پذیرش در کشور ترکیه بصورت کاملا آنلاین و از طریق وب سایت خود دانشگاه انجام می شود. منتها قبل از شروع پروسه درخواست پذیرش بایستی با ددلاین ها یا مهلت های پذیرش از ترکیه آشنا شد. معمولا برای برنامه های لیسانس یک مهلت درخواست وجود دارد و آن هم تا 15 آگوست سال 2024 است. اما برای برنامه های ارشد و دکتری (PhD) 2 مهلت درخواست به صورت زیر وجود دارد:

  • برای ترم پاییزه: اواخر ماه می
  • برای ترم بهاری: اواخر ماه دسامبر

تحصیل پزشکی در ترکیه با و بدون مدرک زبان

برنامه های مختلفی توسط دانشگاه های کشور ترکیه به دانشجویان بین المللی ارائه می شود که از آنجمله می توان به برنامه پزشکی در ترکیه اشاره نمود. برنامه ای که در ترکیه هم به زبان ترکی و هم به زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی ارائه می شود. برنامه تحصیلی که در دانشگاه های علوم پزشکی ترکیه در حدود 6 طول می کشد.

دانشجویان خارجی برای اخذ پذیرش از این دانشگاه های ترکیه ای نیازمند تامین شروط زیر هستند:

  • مدرک دیپلم متوسطه (با معدل حداقل 70%)
  • قبولی در آزمون YOS برای متقاضیان تحصیل پزشکی در ترکیه به زبان ترکی و قبولی در آزمون SAT برای متقاضیان تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی
  • ریزنمرات مقطع متوسطه
  • انگیزه نامه
  • پاسپورت معتبر

متوسط شهریه سالیانه تحصیل در این رشته محبوب و پر طرفدار در دانشگاه های دولتی ترکیه بین 2000 الی $21000 (دلار) و در دانشگاه های خصوصی نیز بین $16000 الی $25000 (دلار) می باشد.

در نمودار زیر می توان با سطح شهریه ها در برخی دانشگاه های علوم پزشکی دولتی ترکیه آشنا شد:

متوسط شهریه سالیانه دانشجویان پزشکی در دانشگاه های دولتی ترکیه

در نمودار زیر نیز با شهریه ها در دانشگاه های پزشکی خصوصی ترکیه آشنا می شوید:

متوسط شهریه سالیانه دانشجویان پزشکی در دانشگاه های خصوصی ترکیه

ملزومات پذیرش برای تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان

آن دشته از دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان هستند، در زمان ارسال درخواست خود به دانشگاه مورد نظر باید برخی از الزامات را در این زمینه رعایت کنند.

این الزامات عبارت اند از:

الزامات پذیرش برای تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبانتوضیحات
گواهینامه آموزشبرای تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان، باید یک گواهی صادر شده توسط موسسه آموزشی قبلی خود ارائه دهید.
نامه تاییدیهپس از پذیرش در دانشگاه مربوطه، باید اطمینان حاصل کنید که نامه تاییدیه ای را از موسسه آموزشی مورد نظر دریافت کرده اید.
دوره زبان ترکییکی دیگر از راه های تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان، انتخاب رشته زبان ترکی است.
ویزای تحصیلیآخرین کاری که برای تحصیل بدون مدرک زبان در ترکیه باید انجام دهید، دریافت ویزای تحصیلی این کشور می باشد.

میانگین هزینه زندگی دانشجویان بین المللی در ترکیه حدود 400$ تا 500$ (دلار) در ماه که شامل هزینه های اقامت، غذا، لباس، سرگرمی، حمل و نقل خواهد بود. هزینه های اداری و کتاب ها هر ترم تقریبا 100$ تا 150$ (دلار) می باشد. هر سال حدود 5000 دانشجوی خارجی برای وارد شدن به دانشگاه های ترکیه این آزمون را می دهند. دانشجویانی که به نمره مورد نظر برسند می توانند برای تحصیل در دانشگاههای ترکیه ثبت نام کنند. مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل یک روش کم هزینه برای ما به حساب می آید.

تحصیل در ترکیه بدون نیاز به مدرک زبان از مواردی است که شخص برای مهاجرت به ترکیه به آن تمایل پیدا می کند. شما برای کسب اطلاعات بیشتر و قبل از اینکه هر گونه اقدامی برای ثبت نام در دانشگاه و تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان بهتر است با مشورت با مشاوران و وکلای موسسه سفیران سروش سعادت اطلاعات مناسب و کاملی را کسب کنید تا در باب مهاجرت به ترکیه و تحصیل بدون مدرک زبان به شما کمک کند.

سوالات مهم درباب تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان

برخی از سوالات متقاضیان از قرار زیر می باشد:

  • شرایط تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان چیست؟ ارائه مدرک زبان ترکی با حداقل نمره 60% به بالا از جمله شرایط تحصیل در ترکیه بدون مدرک IELTS می باشد.
  • بهترین دانشگاه حال حاضر کشور ترکیه چیست؟ از نظر رنکینگ آموزش عالی تایمز 2024 برترین دانشگاه ترکیه، دانشگاه های کوچ، سابانجی جانکایا مشترکا با رتبه جهانی 401 می باشد. اما از نظر رنکینگ برترین دانشگاه های جهان QS برترین دانشگاه ترکیه در سال جدید تنها دانشگاه کوچ با رتبه جهانی 477 می باشد.
  • شهریه تحصیل در دانشگاه های ترکیه چقدر است؟ سطح این شهریه با توجه به مقطع و زبان تحصیلی کاملا متفاوت است. مثلا متوسط شهریه سالانه دانشجویان لیسانس در ترکیه بین 4000 الی $ 8000 (دلار) متغیر است.
  • متوسط هزینه زندگی دانشجویی در ترکیه 2024 چقدر است؟ میانگین هزینه زندگی دانشجویان بین المللی در ترکیه حدود 400$ تا 500$ (دلار) در ماه که شامل هزینه های اقامت، غذا، لباس، سرگرمی، حمل و نقل خواهد بود
  • شرایط پذیرش دانشجوی پزشکی در ترکیه چیست؟ معیار اصلی ارائه مدرک دیپلم متوسطه با معدل حداقل 70% می باشد. اما برخی دانشگاه های این کشور از دانشجویان نمره آزمون SAT یا ACT را نیز می خواهند.
  • پزشکی در ترکیه چند سال طول می کشد؟ دوره مذکور در اغلب دانشگاه های ترکیه نهایتا تا 6 سال طول می کشد.
  • آیا دانشجویان خارجی درحال تحصیل در کشور ترکیه حق کار پاره وقت دارند؟ خیر، این کار در ترکیه غیر قانونی است.
  • هزینه درخواست ویزای تحصیلی ترکیه چقدر است؟ هزینه مذکور برای هر متقاضی حدود USD 45 (دلار) می باشد.
4.7/5 - (12 امتیاز)

54 دیدگاه برای “تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان

  1. Asal گفت:

    سلام. برای کارشناسی معماری. مدرک زبان انگليسي لازم است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای همه رشته ها لازم هست

  2. رومینا گفت:

    سلام. من میخوام در دانشگاه دولتی ترکیه، دکتری بخونم. اما به زبان ترکی. امکانش هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله قطعا می تونید

  3. Sana گفت:

    سلام ببخشید می خواستم بپرسم که برای اقدام به فوق لیسانس در دانشگاه دولتی باید مدرک آیلتس داشته؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله باید مدرک زبان معتبری انگلیسی یا ترکی داشته باشید

  4. مهدی گفت:

    سلام ببخشید میخواستم بگم که الان ما وقتی ویزا میگیریم بعد میریم دانشگاه اون دوره یک ساله آمادگی که به ما اموزش میدن زبان ترکی هم آموزش میده خود دانشگاه یا میتونیم مدرک زبان ترکی رو توی همون ترویه بگیریم اره ممنون میشم واضح جواب بدید

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونید این دوره رو در ترکیه و در کالج ها بخونید

  5. مهدی گفت:

    سلام ببخشید میخواستم بگم که الان ما وقتی ویزا میگیریم بعد میریم دانشگاه اون دوره یک ساله آمادگی که به ما اموزش میدن زبان ترکی هم آموزش میده خود دانشگاه یا میتونیم مدرک زبان ترکی رو توی همون ترویه بگیریم

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونید مدرک زبان ترکی رو در کالج ها بخونید

  6. H.rsl گفت:

    سلام آیا میشه بدون داشتن مدرک زبان در رشته طراحی لباس برای کشور ترکیه بورسیه شد

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل بایستی دوره زبان رو بگذرونید که بدون مدرک زبان وارد کشور ترکیه بشید و همونجا این دوره رو بگذرونید

  7. علیرضا گفت:

    سلام ببخشید برای تحصیل در دانشگاه پرستاری ترکیه حتما باید مدرک زبان انگلیسی داشته باشیم؟
    چون من مدرک زبان ترکی رو دارم ولی مدرک زبان انگلیسی ندارم امکان تحصیل رو داره؟ یا حتما باید مدرک زبان انگلیسی داشته باشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله در صورتی که در دانشگاه های انگلیسی زبان بخونید ولی میتویند در دانشگاه هایی بخونید که پرستاری رو به ترکی تدریس میکنن

  8. امیرحسین گفت:

    سلام من کارم بورس هست از چ طریقی میتوانم اقامت ترکیه رو زودتر بگیرم زبان هم بلد نیستم لیسانس حسابداری دارم…

    1. داوری گفت:

      سلام
      یا از طریق تحصیل یا یپدا کردن کارفرما برای کار

  9. شقایق گفت:

    برای تحصیل در مقطع دکتری در ترکیه نیاز به مدرک زبان انگلیسی هست یا مدرک زبان ترکی کفایت میکنه؟دانشگاهی در ترکیه هست ک مقطع دکتری آن به زبان ترکی باشد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بسته به رشته ای داره که میخواین بخونید

  10. Rahil گفت:

    سلام‌وخسته‌نباشید
    من‌معدل‌دیپلم‌خوبی‌دارم‌‌برای‌تحصیل‌در‌رشته‌‌پزشکی‌
    باازمون‌چه‌مدرک‌زبانی‌نیازهست‌وبدون‌ازمون‌درایران‌
    اعتبارداره‌‌ومدرک‌زبان‌خاصی‌نیازهست‌؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      با آزمون اگر دوره به زبان ترکی استانبولی باشه مدرک تومر و اگر به زبان انگلیسی باشه مدرک آیلتس
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  11. عزیزی گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید برای ارشد حتما مدرک زبان لازم هستش ؟برای کارشناسی با ۳۹ سن میشه پذیرش گرفت؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله مدرک زبان نیاز دارید و کشور ترکیه روی شرایط سنی حساسیت خاصی نداره

  12. هستی گفت:

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بپرسم برای دانشگاه های دولتی ترکیه بدون آزمون ورودی
    دوره های زبان ترکی که برگزار میشه قبل از شروع تحصیل در رشته مورد نظر هستش یا همزمان برگزار میشه??

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      قطعا زبان رو قبل از شروع دوره اصلی مطالعه کنید

  13. parnian گفت:

    سلام خسته نباشید
    برای دانشگاه های خصوصی ترکیه میتونیم بدون مدرک زبان هم پذیرش بگیریم؟

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      بله این امکان وجود داره ما براتون پذیرش میگیریم

  14. ساناز گفت:

    سلام
    میشه پذیرش دندونپزکی رو مشروط به زبان گرفت؟
    برای دانشگاه های یدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی میتونیم بدون مدرک زبان پذیرش بگیریم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      میشه پذیرش از دانشگاه های خصوصی ترکیه اخذ کرد اما اگر زبان نخونده باشید براتون دوره زبان رو هم در ترکیه میگیریم

  15. aida گفت:

    سلام من امسال ازمون یوس شرکت میکنم برای رشته پزشکی و دوره ی لیسانس و دارم زبان ترکی یادمیگیرم
    آیا حتما نیاز به مدرک زبان ترکی دارم؟ نمیشه بدون مدرک رفت و اونجا هم کلاس اضافه شرکت نکرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      حتما مدرک نیاز دارید

      1. parnian گفت:

        سلام خسته نباشید
        برای دانشگاه های خصوصی ترکیه که بدون آزمون هستند میتونیم بدون مدرک زبان هم پذیرش بگیریم؟

        1. داوری گفت:

          سلام سلامت باشید
          بله میشه پذیرش گرفت و ما براتون این کار رو انجام میدیم

  16. میثم گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من لیسانس علوم آزمایشگاهی پزشکی هستم و میخواستم برای امتحان yos برای رشته دندان پزشکی اقدام کنم
    ۲ تا سوال داشتم
    ۱_ آیا این رشته نیاز به مدرک آیلتس و یا مدرک زبان ترکی دارد؟
    ۲_آیا در حین تحصیل اجازه کار در آزمایشگاه رو دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      اگر دوره یوس شرکت کنید مدرک زبان ترکی رو نیاز دارید
      بله امکان کار پاره وقت رو خواهید داشت

  17. مهرناز گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من معدل دیپلمم خوبه ولی مدرک زبان ندارم امکانش هست بتونم بدون مدرک زبان و آزمون یوس رشته دندانپزشکی در ترکیه بخونم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله ما این امکان رو داریم که برای شما پذیرش تحصیلی در این خصوص اخذ کنیم
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  18. مهسا گفت:

    سلام من رشتم‌حسابداریه بعد برا ارشد بخوام‌ اقدام‌ کنم تو ترکیه باید چه نوع مدرک زبانی‌داشته باشم؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام ودرود
      بهتره ابتدا مقالهتحصیل کارشناسی ارشد در ترکیه رو مطالعه بفرمائید

  19. عاطفه گفت:

    سلام، من مدرک لیسانس حقوق با معدل ۳،۵ دارم ، سوالی که دارم اینه آیا در ترکیه هم بعد از گذروندن دوره لیسانس برای کسب پروانه وکالت متقاضی باید آزمون بده مثل ایران ؟ اگر که اینطور نیست منی که لیسانس رو در ایران گرفتم ارشد رو در ترکیه بگیرم میتونم شروع به کار کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام خدمت شما لطفا این مقاله را مطالعه کنیدhttps://emigrationplus.com/تحصیل-در-رشته-حقوق-در-ترکیه/

  20. ن.غ گفت:

    با سلام من و همسرم لیسانس مهندسی برق مخابرات از دانشگاه شهید مدنی تبریز با معدل حدودی 14 هستیم میخواستم بپرسم میتونیم برای ارشد از دانشگاه خاورمیانه یا تکنیک پذیرش بگیریم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  21. m.bakhtiari گفت:

    سلام با مدرک زبان ترکی کیشه بورسیه تحصیلی گرفت؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب بله میتونید اقدام کنید

  22. ثمین ثانی گفت:

    سلام دانشجوی ترم سه مدیریت بازرگانی هستم چطور میتونم یکی از دانشگاه های ترکیه ادامه تجصیل بدم شرایط چیست

    1. ثمین ثانی گفت:

      شهریه تحصیل چقدر هست و میشه بدون ازمون یوس و ایلس پذیرش گرفت؟؟

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب شهریه دانشگاه های ترکیه از دولتی تا خصوصی از ۱۵۰۰ دلار تا ۲۵۰۰۰ دلار میباشد، بله میتونید بدون مدرک زبان برای کالج اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

    2. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای ورود به دانشگاه های ترکیه باید در آزمون ورودی هر دانشگاه شرکت کنید و ما براتون کالج آمادگی آزمون پذیرش میگیریم برای اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۲۶۷۰۵۳۵۶ تماس بگیرید

  23. مهدی گفت:

    سلام من ارشد انگل شناسی پزشکی هستم ،زبان مادریم ترکی هست، اما مدرکشو ندارم، مدرک زبان هم ندارم، میتونم بورسیه دندان پزشکی بگیرم و یا بورسیه دکتری انگل شناسی؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب شرایط شما باید بررسی شود برای اطلاعات بیشتر با شماره موسسه تماس بگیرید

  24. کامران گفت:

    سلام من لیسانس ریاضی با معدل کل 17,98 دارم ولی مدرک زبان ندارم ترکی هم بلد نیستم میتونم برای کارشناسی ارشد از ترکیه پذیرش بگیرم یانه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید فقط آزمون داره در نتیجه باید زبان بلد باشید میتونید در ابتدا برای دوره زبان شرکت کنید در ترکیه بعد آزمون بدین وارد دانشگاه شوید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

      1. مهدی گفت:

        ببخشید بعد که درخواست اموزش ترکی رو دادیم بعد امتحان بدیم اون موقع اموزش که به ما میدن با زبان فارسی به ما ترکی یاد میدن یا انگلیسی

        1. داوری گفت:

          سلام
          با زبان فارسی هم یاد میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *