ویزای تحصیلی

تحصیل در رشته مهمانداری در سوئیس

تحصیل در رشته مهمانداری در سوئیس

بیشتر خطوط هوایی ترجیح میدهند خودشان به آموزش نیروهای مهماندارها و خدمات پرواز بپردازند و تحصیل در رشته مهمانداری در سوئیس امکان پذیر می باشد. علاقه مندان توجه نمایند که پیش نیاز و شرط برای تحصیل در رشته مهمانداری در سوئیس در نظر گرفته نشده است. افراد می توانند برای شغل مهمانداری که بسیار پرطرفدار می باشد درخواست خود را ارائه نمایند و برنامه های آموزشی مربوط به این رشته تحصیلی را دنبال کنند. دوره های در نظر گرفته شده، دانشجویان را برای کار در آینده آماده می کند.

یکی از مرکزهایی که به آموزش و استخدام افراد در زمینه مهمانداری و خدمه هواپیمایی در کشور سوئیس فعالیت می کند، شرکت هواپیمایی SWISS می باشد. رشته مهمانداری بر پایه رضایت مشتریان و ایمنی می باشد. اگر قصد تحصیل در رشته مهمانداری در سوئیس را دارید این مقاله را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نوشته شده است، مطالعه نمایید.

تحصیل در رشته مهمانداری در سوئیس در 2022

برای تحصیل در رشته مهمانداری در سوئیس در سال 2022 دوره های آموزشی عملی در نظر گرفته شده است، علاوه بر دوره های عملی دانشجویان باید فیلم های آموزشی مختلفی را تماشا کنند. یکی از موضوعات مهم که در این دوره ها آموزش داده می شود ارائه خدمات به مشتری ها می باشد. موضوع خدمات به مشتریان بسیار مهم می باشد زیرا در اولین برخورد مهمانداران با مسافرها مشخص می کند که مسافرها در طول پرواز آرامش دارند یا خیر. مهماندارها نقش مهمی در رضایت مسافران و میزان وفاداری آن ها دارد.

آموزش های تخصصی در رشته مهمانداری در سوئیس

در حقیقت مهماندارها تعیین کننده اصلی و مهم وضعیت مالی شرکت هواپیمایی هستند. این مرکز در زمان برنامه ریزی و طراحی دوره های آموزشی در نظر گرفته شده از متخصصان و افرادی با داشتن سطح علمی بالا استفاده می کنند. در این مرکز علاوه بر آموزش های تئوری، آموزش های عملی به شرح زیر نیز ارائه می شود: فیلم های آموزشی، آموزش های الکتریکی، محتوای تعاملی و واقعیت مجازی. در این مقطع علاوه بر دوره های آموزشی پایه آموزش های تخصصی و حرفه ای نیز ارائه می شود.

معرفی مرکز آموزشی برای تحصیل در رشته مهمانداری در سوئیس

مرکز Lufthansa Aviation Training Switzerland یکی از مراکز آموزشی می باشد که در آن دوره ها و دروس مهمانداری ارائه می شود. یکی از مزیت های تحصیل در این مرکز نوع آموزش به تکنیسین های هواپیمایی در زمینه های خلبانی، آموزشات با کیفیت بالا، خدمه و مهمانداران هواپیمایی می باشد. موضوعاتی که در دوره ها به افراد آموزش داده می شود شامل فرهنگ ایمنی، کار گروهی و انتقال متخصص های هوا و فضا به شرکت های دیگر در صنایع دیگری می باشد.

معرفی مرکز آموزشی برای تحصیل در رشته مهمانداری در سوئیس

مدارک لازم برای اخذ پذیرش از رشته مهمانداری در سوئیس

هر کدام از مراکز آموزشی در حوزه مهمانداری، مدارک متفاوتی را برای پذیرش دانشجویان در نظر می گیرند. از جمله مهم ترین مدارکی که برای اخذ پذیرش از رشته مهمانداری در سوئیس مورد نیاز است می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • CV
  • مدرک زبان انگلیسی معتبر حداقل آیلتس 7 یا تافل 100
  • ترجمه رسمی مدارک تحصیلی
  • ترجمه رسمی ریز نمرات
  • مدرک دال بر داشتن تمکن مالی لازم برای تحصیل و زندگی در سوئیس با توجه به این که هزینه های زندگی در سوئیس ماهانه بالای 1800€ (یورو) خواهد بود.
  • انگیزه نامه در خصوص دلایل انتخاب رشته مهمانداری و همچنین دلایل انتخاب کشور سوئیس به عنوان مقصد تحصیلی
  • پرداخت هزینه بررسی مدارک یعنی همان application fee
  • ترجیحا مدارکی دال بر داشتن سابقه کار مرتبط

پذیرش تحصیلی در رشته مهمانداری در سوئیس

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم خدمه هواپیمایی و مهماندارها تاثیر زیادی بر روی مسافرها دارند، همچنین این افراد نقش مهمی در رضایت مسافرها و درآمد شرکت هواپیمایی دارند. بیشتر شرکت های هواپیمایی سعی دارند آموزش مهمانداران را به صورت شخصی و ویژه ای می باشد. متقاضیانی که قصد دارند به عنوان مهماندار مشغول به کار شوند می توانند در آغاز برای این موقعیت کاری اقدامات لازم را انجام دهند. پس از آن افراد برای انجام مصاحبه و شرکت در آزمون ها دعوت می شوند. در این مصاحبه میزان تسلط فرد به زبان انگلیسی نیز سنجیده می شود.

دوره های آموزشی مهمانداری در سوئیس

متقاضیان برای تحصیل در رشته مهمانداری در سوئیس باید در دوره های در نظر گرفته شرکت نمایند. مدت این دوره ها 3 ماهه می باشد. در این دوره ها تئوری هایی مرتبط با ارائه خدمات، امنیت در محل کار، مسائل ایمنی و مواجه و عکس العمل در شرایط اضطراری و اورژانسی را می آموزند. بعد از گذشت این دوره ها متقاضیان باید در دوره ها و آموزش های عملی که در هواپیما می باشد شرکت کرده و آموزشات لازم را فرا می گیرند.

در طول مدت 12 ماه آموزشات مربوط به کابین Economy و کابین Business ارائه می شود. بعداز پایان دوره ها افراد آماده شده اند تا در شرکت های هواپیمایی مشغول به کار شوند. الیته می توانیم چند موضوع و مقاله را جهت اطلاعات تکمیلی تر برای مهاجرت تحصیلی به سوئیس به شما معرفی نماییم تا اطلاعاتتان را در این خصوص تکمیل نمایید.

شرایط تحصیل در رشته مهمانداری در سوئیس

تمرکز اصلی در دوره های آموزشی بر روی مراقبت از مسافران در طول پرواز است. شرکت های هواپیمایی مختلف شرایط گوناگونی را برای آموزش به متقاضیان در نظر می گیرند. پس بهتر است افراد پیش از اقدام برای یادگیری آموزشات در این شغل از داشتن شرایطی که در ادامه به آن اشاره می کنیم اطمینان داشته باشند. متقاضیان توجه داشته باشند که این شرایط در کشورهای مختلف متفاوت می باشد و هر شرکت هواپیمایی شرایط خاصی را در نظر می گیرند. ولی برخی از شرایط به صورت یکسان می باشند که در ذیل به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • سن متقاضیان نباید کمتر از 18 سال و بیشتر از 21 سال باشد.
  • متقاضیان باید مدرک پایان دوره دبیرستان را ارائه نمایند.
  • در طول 10 سال گذشته متقاضی نباید مرتکب جرم و جنایتی شده باشد.
  • توانایی انجام کار تیمی و داشتن مهارت های شخصی
  • داشتن مهارت در ارائه خدمات به مشتری ها
  • ارائه مدارک پزشکی و اثبات سلامتی فرد

برخی از شرکت های هواپیمایی در سوئیس شرایط قدی را برای متقاضیان مهمانداری در نظر گرفته اند، به عنوان مثال حداقل قد متقاضی باید 150 سانتی متر و حداکثر آن 190 سانتی متر باشد. همان طور که مطالعه کردید اطلاعات مختصری در رابطه با تحصیل در رشته مهمانداری در سوئیس در اختیار شما متقاضیان محترم قرار داده شد، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران و وکلاء مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتری دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که مقالات دیگری مانند هزینه زندگی در سوئیس را مطالعه نمایید.

4.3/5 - (25 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *