ویزای تحصیلی

تحصیل در سنت لوسیا

تحصیل در سنت لوسیا

با توجه شرایط مناسب تحصیل در سنت لوسیا، دانشجویان و متقاضیان بین المللی زیادی برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی این کشور را انتخاب می کنند. در این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کامل و مفیدی درباره شرایط تحصیل در این کشور، ویزای تحصیلی این کشور، رشته های تحصیل در دانشگاه های سنت لوسیا و همچنین نکات مهم دیگری که می تواند برای دانشجویان و متقاضیان خارجی که قصد دارند در دانشگاه ها و موسسات معتبر این کشور مشغول به تحصیل شوند، جمع آوری کرده اند. دانشگاه هایی که محبوب ترین برنامه های تحصیلی را در سنت لوسیا ارائه می دهند، در سطح جهانی شناخته شده هستند و با توجه به این که برنامه های تحصیلی خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهند، دانشجویان بین المللی تمایل زیادی جهت شرکت در این برنامه ها دارند.

با در نظر گرفتن دوره تحصیلی و همچنین سطح آموزش و برنامه های مختلف، متقاضیان هزینه های متفاوت را برای تحصیل در سنت لوسیا پرداخت می کنند. علاوه بر این، ادامه تحصیل در این کشور با توجه به شهروندی دانشجویان در اکثر موارد نیاز به اخذ ویزای تحصیلی سنت لوسیا دارد که در ادامه این راهنما به طور دقیق تر به آن پرداخت شده است.

تحصیل در سنت لوسیا

آشنایی با سنت لوسیا

سنت لوسیا یک کشور جزیره ای مستقل است که در دریای کارائیب و به عنوان بخشی از آنتیل کوچک در مرز دریای کارائیب و اقیانوس اطلس واقع شده است. زمانی که فرانسوی ها در آن منطقه ساکن شدند، این جزیره به افتخار سنت لوسی سیراکوز نامگذاری شد. در حالی که فرانسه و انگلیس از سال 1660 تا 1814 برای کنترل جزیره با هم جنگیدند، در سال 1840 این کشور از کنترل اروپا خارج شد. در اواسط دهه 1900، این کشور به فدراسیون هند غربی پیوست و سپس در سال 1979 به یک کشور مستقل تبدیل شد. سنت لوسیا از اقتصاد قوی برخوردار است که عمدتاً توسط گردشگری تغذیه می شود. مکان سرسبز استوایی برای کسانی که مایلند زندگی در کارائیب را تجربه کنند، جذابیت زیادی دارد. این جزیره با دو کوه آتشفشانی خود یکی از زیباترین جزیره های کارائیب به حساب می آید.


اطلاعات کلی سنت لوسیا عبارتند از:

مواردتوضیحات
پایتختکاستریس
زبان رسمیانگلیسی
تاریخ استقلال1 مارچ 1967
واحد پولدلار کارائیب شرقی
منطقه زمانیUTC -04:00

زبان رسمی این کشور انگلیسی است که برای دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل و اعزام دانشجو هستند، آسان تر می شود. سنت لوسیا به عنوان جزیره ای در دریای کارائیب، از آب و هوای گرمسیری برخوردار است و آب و هوای گرم و مرطوب تقریباً در تمام طول سال دارد. تقریباً هر روز خورشید می‌آید، با بارش باران در بیشتر روزها از ژوئن تا نوامبر، اما به ندرت برای کل روز. طوفان در این کشور به دلیل موقعیت آن در اقیانوس اطلس نادر است.

دریافت ویزای تحصیلی سنت لوسیا

دلایل تحصیل در سنت لوسیا

هر ساله بیش از صدها دانش آموز بین المللی از کشورهای مختالف جهان برای مهاجرت جهت تحصیل در سنت لوسیا اقدام می کنند. زیرا تحصیل در سنت لوسیا چیزهای زیادی برای ارائه به اتباع کشورهای خارجی دارد. یکی از اصلی ترین دلایلی که ابتاع کشورهای خارجی تحصیل در سنت لوسیا را انتخاب می کنند، وجود برنامه های تحصیلی متنوع در این کشور می باشد. به عبارت دیگر، برنامه های تحصیلی کاربردی بسیاری برای انتخبا دانشجویان در این کشور وجود دارد. به طور کلی، برنامه های تحصیل در خارج از کشور به ویژه در سنت لوسیا به دلیل مناظر طبیعی، غذا و مکان های دیدنی بسیار جذاب خواهد بود.

در جدول زیر می توانید مهمترین دلایل تحصیل در سنت لوسیا را طی سالهای اخیر مشاهده فرمایید:

دلایل اساسی تحصیل در سنت لوسیاتوضیحات
آموزش با کیفیتاتباع کشورهای خارجی با تحصیل در سنت لوسیا، آموزش با کیفیت بالایی را در این کشور تجربه خواهند کرد.
یادگیری زباندانشجویان بین المللی می توانند زبان محلی سنت لوسیا را در محیطی فراگیر در این کشور آموزش ببینند.
چشم انداز شغلیاتباع کشورهای خارجی با فارغ التحصیلی از دانشگاه های سنت لوسیا می توانند اطمینان حاصل کنند که از مشاغل متنوعی در این کشور و کشورهای دیگر جهان بهره مند شوند.
هزینه تحصیلبه طور کلی سنت لوسیا کشوری ارزانی برای تحصیل می باشد.

شرایط تحصیل در سنت لوسیا در 2023

سنت لوسیا برای آموزش ارزش زیادی قائل است و آموزش رایگان و اجباری را تا سن 15 سالگی ارائه می دهد. فرصت های آموزش عالی تا حدودی محدود هستند، اما همچنان با کیفیت هستند. دانش‌آموزان می‌توانند از میان تحصیلات کالج محلی و تحصیلات دانشگاهی در یکی از دانشگاه‌های جزیره، مرکز آموزش از راه دور دانشگاه هند وست، انتخاب کنند. این جزیره همچنین دارای تعدادی دانشکده پزشکی است. مدارس در سنت لوسیا بر اساس یک برنامه ترم اجرا می شوند و بسیاری از آنها ترم تابستانی را نیز ارائه می دهند. ترم بهار از ژانویه تا مه ادامه دارد و به دنبال آن یک ترم پاییز از سپتامبر تا دسامبر ادامه دارد. مدارسی که ترم تابستانی دارند در برنامه خود برای ترم تابستان متفاوت خواهند بود.

شرایط تحصیل در سنت لوسیا

میزان شهریه در این کشور  بسته به مدرسه انتخابی متفاوت خواهد بود. دانش آموزان باید برنامه ریزی کنند که در هر ترم حدود 4000 تا 10000 دلار آمریکا علاوه بر هزینه ها و هزینه اتاق و غذا هزینه کنند. کمک هزینه تحصیلی برای کمک به هزینه تحصیل در دسترس است. دوره های لیسانس به طور متوسط ​​چهار سال طول می کشد و برنامه نویسی کارشناسی ارشد دو سال دیگر اضافه می کند. کسانی که در یکی از دانشکده های پزشکی در سنت لوسیا هستند، باید چهار ترم تحصیلی، سپس دو ترم تحصیل و بالینی در ایالات متحده برنامه ریزی کنند.

در نمودار زیر به هزینه های تحصیل در محبوب ترین رشته های سنت لوسیا اشاره شده است:

هزینه تحصیل محبوب ترین رشته های سنت لوسیا

مهاجرت تحصیلی به سنت لوسیا

دانشجویان دلایل زیادی برای انتخاب تحصیل در سنت لوسیا دارند. برخی این جزیره را انتخاب می کنند زیرا می خواهند شانس تحصیل در مقصد جزیره کارائیب را داشته باشند و دیگران ممکن است این کشور را به دلیل فرصت تحصیل به زبان انگلیسی در یک دانشگاه بزرگ انتخاب کنند. دانشگاه های سنت لوسیا در سراسر جهان به دلیل کیفیت برنامه نویسی شناخته شده اند. در نتیجه، دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند می توانند تقریباً در هر زمینه ای که می خواهند، در اروپا، آمریکای شمالی و اروپا شغلی پیدا کنند. شهروندان بسیاری از کشورها می توانند بدون ویزا به این کشور سفر کنند. این کشورها شامل بسیاری از کشورهای اروپایی، ایالات متحده، سنگاپور، وانواتو، زامبیا، فیجی، استونی، شیلی، کانادا، کوبا، قبرس و غیره هستند. قبل از برنامه ریزی برای سفر به سنت لوسیا، دانش آموزان تشویق می شوند که بدانند آیا پاسپورت آنها نیاز به ویزا دارد یا خیر.

معتبرترین دانشگاه ها برای تحصیل در سنت لوسیا

یکی از مهمترین دلایلی که اتباع کشورهای خاری تحصیل در سنت لوسیا را برای آینده تحصیلی خود انتخاب می کنند، وجود دانشگاه های معتبر بین المللی در این کشور می باشد. علاوه بر این اغلب دانشگاه های سنت لوسیا در بین برترین دانشگاه های کشورهای حوزه کارائیب رتبه بندی شده اند. از سوی دیگر، در کنار بالا بودن کیفیت آموزش در دانشگاه دانشگاه های سنت لوسیا، شرایط پذیرش در این دانشگاه ها نیز بسیار ساده است. بنابراین دانشجویان بین المللی از کشورهای مختلف جهان می توانند به راحتی در برترین دانشگاه های این کشور ثبت نام کنند.

در نمودار زیر می توانید هزینه شهریه سالانه را در دانشگاه های معتبر سنت لوسیا را با یکدیگر مقایسه کنید:

مقایسه هزینه شهریه سالانه را در دانشگاه های معتبر سنت لوسیا

نکات مهم برای تحصیل در سنت لوسیا

هنگام برنامه ریزی برای ادامه تحصیل در سنت لوسیا، دانش آموزان باید این نکات مفید را به خاطر بسپارند:

  • تحصیل در سنت لوسیا جشنواره های فرهنگی منظم در جزیره فرصتی عالی برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ مردم فراهم می کند.
  • در سنت لوسیا کارناوال به جای قبل از روزه در اواسط ژوئیه برگزار می شود.
  • جهت ادامه تحصیل در سنت لوسیا، دانشجویان باید برای غذاهای منحصر به فرد، با ترکیبی از غذاهای آفریقایی، اروپایی و هند شرقی در جزیره آماده باشند.
  • فرودگاه اصلی سنت لوسیا فرودگاه بین المللی Hewanorra است، اما فرودگاه جورج اف ال چارلز به مناطق توریستی نزدیکتر است.

تحصیل در سنت لوسیا می تواند یک تجربه ارزشمند باشد زیرا مردم این کشور با رفتار بسیار صمیمی و دوستانه، موقعیت استوایی و آموزش با کیفیت آن را به مقصدی ارزشمند تبدیل کرده است. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمت هموطنان عزیز می باشند تا بهترین خدمات را برای مهاجرت به سنت لوسیا و دریافت ویزای تحصیلی این کشور ارائه دهند.

سوالات متداول در باب تحصیل در سنت لوسیا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات شما در باب تحصیل در این کشور می باشیم:

  • شرایط تحصیل در سنت لوسیا در 2023 چگونه است؟ سنت لوسیا برای آموزش ارزش زیادی قائل است و آموزش رایگان و اجباری را تا سن 15 سالگی ارائه می دهد. فرصت های آموزش عالی تا حدودی محدود هستند، اما همچنان با کیفیت هستند. دانش‌آموزان می‌توانند از میان تحصیلات کالج محلی و تحصیلات دانشگاهی در یکی از دانشگاه‌های جزیره، مرکز آموزش از راه دور دانشگاه هند وست، انتخاب کنند. این جزیره همچنین دارای تعدادی دانشکده پزشکی است. مدارس در سنت لوسیا بر اساس یک برنامه ترم اجرا می شوند و بسیاری از آنها ترم تابستانی را نیز ارائه می دهند. ترم بهار از ژانویه تا مه ادامه دارد و به دنبال آن یک ترم پاییز از سپتامبر تا دسامبر ادامه دارد. مدارسی که ترم تابستانی دارند در برنامه خود برای ترم تابستان متفاوت خواهند بود.
  • مزایا مهاجرت تحصیلی به سنت لوسیا چیست؟ دانشجویان دلایل زیادی برای انتخاب تحصیل در سنت لوسیا دارند. برخی این جزیره را انتخاب می کنند زیرا می خواهند شانس تحصیل در مقصد جزیره کارائیب را داشته باشند و دیگران ممکن است این کشور را به دلیل فرصت تحصیل به زبان انگلیسی در یک دانشگاه بزرگ انتخاب کنند. دانشگاه های سنت لوسیا در سراسر جهان به دلیل کیفیت برنامه نویسی شناخته شده اند. در نتیجه، دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند می توانند تقریباً در هر زمینه ای که می خواهند، در اروپا، آمریکای شمالی و اروپا شغلی پیدا کنند. شهروندان بسیاری از کشورها می توانند بدون ویزا به این کشور سفر کنند. این کشورها شامل بسیاری از کشورهای اروپایی، ایالات متحده، سنگاپور، وانواتو، زامبیا، فیجی، استونی، شیلی، کانادا، کوبا، قبرس و غیره هستند. قبل از برنامه ریزی برای سفر به سنت لوسیا، دانش آموزان تشویق می شوند که بدانند آیا پاسپورت آنها نیاز به ویزا دارد یا خیر.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *